home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 11:45:38 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23447
  0 Brugere, 565 Gæster Online.

Nyeste Bruger: cruzsofia8311
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Super søndag.
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Super søndag.  (Læst 2894 gange)
Thore
Manager

Super søndag.
« : 02 Apr 2006, 09:48 »

Hold da helt kæft en fed søndag vi har i dag... formel 1, flandern rundt og superliga bold, det er jo helt fantastisk  Opstemt

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

United-styrer
Gæst

Sv: Super søndag.
« Svar #1: 02 Apr 2006, 10:16 »

Yeah \o/

Flandern Rundt siger mig ikke det store, men Formel 1 og Brøndby-bold skal nok blive godt Peace

Thore
Manager

« Svar #2: 02 Apr 2006, 13:11 »

puha se lige de veje i Flanderen rundt... godt det ikk er mig der sidder i feltet..

Hvem tror i vinder?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 02 Apr 2006, 13:15 »

puha se lige de veje i Flanderen rundt... godt det ikk er mig der sidder i feltet..

Hvem tror i vinder?

jeg tror helt klart at Boonen vinder. Han er i super form, og er klasser bedre end alle andre i både sprinten og på brostenene.

Thore
Manager

« Svar #4: 02 Apr 2006, 13:20 »

jeg tror helt klart at Boonen vinder. Han er i super form, og er klasser bedre end alle andre i både sprinten og på brostenene.

Ja det er rigtig nok, men en enkelt punktering  er jo som bekendt nok til og ødelægge det hele.
Men det kunne være fedt med en CSC sejer.

Fisken
Gæst

« Svar #5: 02 Apr 2006, 13:20 »

må indrømme at det Flanderen Rundt i mine øjne er en tåbelig ting at vise på TV2, hvorfor viser de det ikke på Zulu, de taber helt sikkert seerandele på det... men dem om det, man kan jo heldigvis skifte kanal...

Rooland
Manager

« Svar #6: 02 Apr 2006, 13:58 »

Jeg holder også på boonen eller klier

Thore
Manager

« Svar #7: 02 Apr 2006, 15:32 »

Det var sku noget af et løb  Shockeret
Godt nok synd for min farvorit Jason Button  Skuffet

gerre
Førsteholdsspiller

« Svar #8: 02 Apr 2006, 15:38 »

et super løb. Bare en skam at Alonso og Renault er så overlegne. Men der var ulykker alle vegne. Præcis som et F1 løb skal være Opstemt

Det var sku synd for Button og det var næsten symbolsk med hans dag, starter i pole og ryger så bare længere og længere ned Smiley

Thore
Manager

« Svar #9: 02 Apr 2006, 16:19 »

Ja så ser det ud til vi skal finde vinderen af flanderen rundt i Boonen gruppen, godt og se Cancellara (eller hvordan man staver det) er med i gruppen, og en CSC'er med i gruppen efter.
« Seneste Redigering: 02 Apr 2006, 16:21 af Thore » Logged

Thore
Manager

« Svar #10: 02 Apr 2006, 17:11 »

Så sker der sku noget.... synd at Kroonen (eller hvordan man staver det) ikke kunne sidde med.

Thore
Manager

« Svar #11: 02 Apr 2006, 17:54 »

Tja det var vel ikk den store overraskelse... den mand er sku suveræn  Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #12: 09 Apr 2006, 16:43 »

Så bliver der sku kørt cykelløb  Thumbs Up

Lad os da håbe på en CSC sejer.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #13: 09 Apr 2006, 16:49 »

Så bliver der sku kørt cykelløb  Thumbs Up

Lad os da håbe på en CSC sejer.

Cancellara kører den sikkert hjem, selvom jeg nu håber på Flecha  Ubeslutsom

[09/04] -=16:44:43=- * Saviola is now known as Cancellara
[09/04] -=16:44:52=- * BlaZZo is now known as CANCELLARA2
[09/04] -=16:45:07=- <Hawk1nZ> Bænk: Poom, Diaby, Ljungberg, Henry, Djourou
[09/04] -=16:45:09=- * PaRo- is now known as KANcellara
[09/04] -=16:45:17=- * Guardi^ola is now known as Flecha

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14: 09 Apr 2006, 16:54 »

Så kom der lige et tog, og så kunne Canellara få udbygget sin føring. Nice Opstemt

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010