home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Potters #6 (Hvad skal man kalde det?)
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad kan gøres bedre? Skriv hvad du har stemt.
Det skriftlige
- 6 (40%)
Det Grafiske
- 4 (26,7%)
Det hele er perfekt!
- 4 (26,7%)
Alting er dårligt!
- 1 (6,7%)
Antal Stemmer: 15

Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: The Potters #6 (Hvad skal man kalde det?)  (Læst 4491 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Potters #3 (Gennemgang Af Truppen)
« Svar #15: 07 Jun 2008, 09:00 »

God update. jeg vil læse med!

Tak Smiley
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Potters #3 (Gennemgang Af Truppen)
« Svar #16: 07 Jun 2008, 10:11 »

Perfekt blog lige efter min bog, men men men! Lad være med at hele tiden spørge om comments!!
Logged

I ain't playin', nigga

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Potters #3 (Gennemgang Af Truppen)
« Svar #17: 07 Jun 2008, 15:02 »

Perfekt blog lige efter min bog, men men men! Lad være med at hele tiden spørge om comments!!

Ok, men der kommer desværre ikke en update i weekenden, da jeg skal til fødselsdag, jeg skal til nogen andre og spise. Men det kan være at jeg skriver den om morgenen i morgen.
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
The Potters #4 (Den første kamp)
« Svar #18: 08 Jun 2008, 08:37 »



Tak til -Benja- for topbanner.




Jeg kom til Britannia Stadium, i min BMW 118i. Som er en lille bil, så det ville være let at finde en parkeringsplads, men heldigvis er der reserverede pladser, til spillerne og træneren. Jeg kom samtidigt med vores stjernespiller Liam Lawrence, han var klar til kampen. Vi gik ind af indgangen til Britannia Stadium, vi skulle nemlig starte ligaen, ved at spille mod Liverpool. Men først skulle spillerne træne, før kampen da det kun var morgen, og vi skulle først spille kl. 15. Det blev ikke en særlig hård træning, da spillerne skulle spille kamp senere. I den første halvetime af træningen, der varmede vi op, ved at lave kaosbold og hvor man skulle forsvare sin egen bold op på en lille top.

Nu var der kun 3 timer til kampstart, så vi gik ned i spisesalen, og fik mad. Man kunne vælge imellem Fisk, Salat, Kylling og Kartofler, jeg valgte Kylling med kartofler, da jeg ikke behøvede at spise det sundeste mad man kunne få. Det populæreste hos spillerne var dog Fisk, Salat og Kartofler.

Når alle havde spist, gik spillerne ned i afslapningslokalet og læste en bog, så tv eller hvad de nu ville, indtil 1 time før kampstart, der skulle vi ned og have taktikmøde. Jeg forklarede dem, hvad deres spillere kunne Gerrard kunne tage løbene og skyde på mål, hvis han fik chancen, Crouch skulle vi passe på, da han er meget høj, men det var kun hvis han startede inde, eller ville komme ind på banen som udskifter. Torres var deres giftigste mand, så ham satte jeg Ryan Shawcross til at dække, selv om han er ung, er Ryan hurtig og god. Og han blev så også hentet fra Manchester United, i den forhenværende sæson. Da det møde var slut, skyndte vi os ned til omklædningsrummet. Lige da jeg kom ind, var det målmændende der sad i et hjørne og ved siden af dem, sad forsvarerene og sådan blev det ved, indtil vi nåede til udskifterne. Jeg sad i midten af det hele, og skulle vente til de var klar. Da de endelig var klar, gik de ind på banen for at varme lidt op, med lidt løbeøvelser, afleveringsøvelser og til sidst lidt skud på mål. Arni Gautur Arason, skulle også varmes op.

Da det endelig blev tid til at gå ind på banen, tror jeg at alle spilleren havde sommerfugle i maven, for de flestes vedkommende, var det deres første Premier League kamp, men det var desværre mod Liverpool, og vi håbede på det bedste. Jeg gik først ud, for at sætte mig i managerbænken efter mig kom udskifterne og ca. et halvt minut efter, kom spillerne ind på banen, de stilte sig på række og løb ud. Der var 27940 mennesker til stede på Britannia Stadium og de var næsten alle ivrige Stokefans.

Kampen blev sat i gang af Bogdan Stancu og Ricardo Fuller, de havde bolden indtil de 3. minut, hvor Carracher blokerer et skud fra Stancu og Mascherano skudte bolden ud af farezonen, til Mutu der kommer forbi 4 Stoke spillere, og som så afleverer en bold ind til Torres, men den for Ryan Shawcross clearet godt. 2. min efter fælder Diao Mascherano og der er frispark til Liverpool, men Gerrard tager det hurtigt og han afleverer til Mascherano, som ligger en aflevering til Voronin, som skyder men den ryger lige forbi. Da der var gået 15 minutter,  for Torres en kæmpe chance, men han brænder lige forbi målet. Torres fik hurtigt bolden efter, på grund af en forsvarsfejl, han skyder og der er mål.

Stoke gav bolden op, men der skete ikke meget indtil det 25 minut. Gerrard skyder frisparket, men skudet rammer muren og bliver rettet af, men den bliver opsamlet af Mutu, som skyder men Arason får lige fingerspidserne. Der skete simpelthen ingenting, før efter halvlegen. I halvlegen skete der også noget. Fuller bliver erstattet af Phillips.

Liverpool giver bolden op, og de spiller solidt forsvarsspil. Da det 52. minut kommer, hvor Lawrence opsamler en god aflevering af Diao, lige efter slipper Diao ud af sin markering, og Lawrence ligger en fantastisk aflevering til ham og han skyder og der er mål. Det var et fantastisk øjeblik for Stoke.

Efter 79 minutter spillet i kampen, kommer 2. halvlegs anden chance, men denne var til Liverpool, Crouch lægger en perfekt aflevering til Torres, der ligger en fantastisk aflevering til Gerrard, der skyder men Arason redder bolden og den bliver skudt væk. Men allerede 2 minutter efter var den i gang igen, Gerrard opsamler bolden flot og han har kun målmanden tilbage,  han skyder og scorer i det 81 minut, dette mål kan gøre så de får 3 point med hjem. Og det gjorde det også, da Stokes spillere var simpelthen for trætte, til at score et til mål, men de prøvede, men det blev ikke til noget.

"Vi er selvfølgelig meget ærgelige over at vi tabte, men spillerne og jeg var alligevel glade, da vi kom ned i omklædningsrummet. Det var jo et bedre hold end os, kan jeg jo sige, men at vi næsten får uafgjort mod dem er jo fantastisk. Spillerne spillede en fantastisk kamp, og jeg er meget tilfreds." Det var det eneste der kom ud af Mike Sherons mund efter kampen.


Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Potters #4 (Den første kamp)
« Svar #19: 08 Jun 2008, 10:39 »

Så kom den sku alligevel Peace
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
The Potters #5 (Kamp nummer to!)
« Svar #20: 08 Jun 2008, 21:57 »



Tak til -Benja- for topbanner.




Jeg ved ikke hvad man nu skal kalde det, men Stoke har hvertfald ikke fået den mest lovende start på ligaen, som man kunne få. Andre hold som Arsenal, Chelsea, Liverpool og Manchester United, har fået en meget god start, og de er også alle på top 4. Stoke's højeste position, var før det hele startede, der lå vi på en flot 14 plads. Efter en okay start, mod Liverpool.

Vi skulle en tur til Manchester. Vi havde aftalt dagen inden til træning, at alle skulle mødes ved stadionet kl. 10 og de skulle være friske. Ellers kan det jo være svært, at spille kampe når man er træt, men alle var der da klokken var 10, der var en der kom for sent, og det var den nye Bogdan Stancu, han havde lidt problemer, med at komme over til Britannia Stadium. Spillerne steg ind i bussen og chaufføren satte bussen i fuld gang, og så var der kun en vej og den var i retning mod Manchester.

Da vi endelig kom til Old Trafford, gik vi ind ad indgangen til Old Trafford, vi kom ved ca. halv 12 tiden, det var måske lidt tidligt da vi først skulle spille 19.45, men klar var vi og vi ventede spændte på at kampen ville blive fløjtet igang af Chris Foy, den 44 årige englænder, havde allerede dømt to kampe, før denne kamp, men det var ikke i Premier League, det var i et andet land, begge kampe var i Øst-Europa.

Da vi havde fundet der hvor vi skulle klæde om, gik vi ned til træningsbanen og trænede før kampen. Det var alt fra markeringsøvelser til løbeøvelser. Da træningen var slut, gik spillerne i Jacussi, den var inde i omklædningsrummet, hvor der også var brusere, men det var ikke alle der ville i jacussi, målmændene ville ud og lave målmandstræning. Og jeg skulle ud på en pressekonference. Journalisterne stilte mange af de samme spørgsmål "Tror du i vinder?" "Tror du at i har en chance for at vinde?" "Hvilken taktik vil du bruge?" "Hvordan tror du det kommer til at gå?" "Vil du mandsopdække nogen af Uniteds spillere?", det var kun få af de spørgsmål der blev stilt, men det eneste jeg kunne svare på de fleste var "Det får vi at se i aften"

Da der endelig kun var en time til kampstart, gik spillerne ind på banen for at varme op, og de gjorde de sædvanlige, ved at starte med at løbe lidt, så lavede de tre i midten og 7 der skulle spille den til hinanden, og til sidst var det lidt skud. Da der var en halv time til kampstart, gik spillerne igen ind i omklædningsrummet, og jeg fortalte dem hvem de skulle mandsopdække, hvem de skulle passe på. Og for det meste var det Cristiano Ronaldo, som jeg nævnte.

Spillerne løb ind på banen og de vinkede til 75000 mennesker, men kun 3000 Stoke fans. Kampen blev fløjtet i gang af Rooney og Tevez, de spillede den bagud til deres forsvar. Så spillede de den op på riddermanér, og det lykkedes dem meget godt, da de får en god chance, men Arason redder os, heldigvis. Efter 8 minutter fik Rooney bolden, og startede sit løb fra sin egen banehalvdel, han afleverede den flot til Tevez, som laver en smart 1-2 aflevering tilbage til Rooney, og Rooney skyder og der er mål.

Efter det mål havde vi simpelthen intet af spillet resten af kampen, og hvis Arason ikke havde været der havde vi tabt endnu større, men heldigvis har vi en god målmand. Da der var spillet 38 minutter, får O'Shea bolden på sin egen banehalvdel, han afleverer til Ronaldo som rykker med bolden, før han ligger den til venstre, lige i fødderne på Carrick og Carrick laver en skudfinte, og afleverer til Scholes, som skyder langt udefra, på et drøn hårdt skud, og Arason når ikke engang at reagere, før alle tilskuere på banen stod op. Allerede 2 minutter efter, får Rooney bolden, han skyder og der er mål. Så en lortehalvleg kan man godt kalde det.

I 2. halvleg, gik det meget bedre men vi fik ikke spillet til at flyde, men det må man sige at United gjorde. Vi gav bolden op og prøvede at efterligne det United gjorde, men det endte meget galt, og Ronaldo får bolden fra en forsvarsspiller, og han scorer. Så en god start på halvlegen kan man nødig kalde det. Det eneste der skete i 2. halvleg ellers var at Stoke, scorede et mål, men der var offside.

Mike Sheron havde at sige efter kampen: "Vi spillede ikke særlig godt, vi gav bolden til United, da vi var nede i forsvaret, og derfor scorede de to mål, hvis vi havde spillet bedre i forsvaret, havde de måske kun scoret højst 2 mål, men de skulle lige vækkes. 1. halvleg, var ikke noget, nogen dreng kunne lære noget af, men nu er kampen færdig, og vi kan ikke gøre for at vi tabte, United var simpelthen bedre."



Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Potters #4 (Den første kamp)
« Svar #21: 08 Jun 2008, 22:08 »

Nu hvor du truer mig, så må jeg hellere komme med en kommentar Wink

Det ser rigtig godt ud, så bare klø på. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Potters #6 (Hvad skal man kalde det?)
« Svar #22: 09 Jun 2008, 20:47 »



Tak til -Benja- for topbanner.




Hvad skal man kalde det? Hvad skal man kalde en dårlig start? Skal man kalde det en skuffende start, eller en ikke særlig god start? Det er mine spørgsmål, for jeg aner ikke hvad vi skal kalde det, 3 kampe - 0 point.. Vi har været tæt på uafgjort to gange. Men det er begge blevet til sejre, til det andet hold. I starten var det Liverpool, der var spillede vi ok, men mod Manchester United, spillede vi ikke særlig godt. Den næste som vi skulle spille mod var Arsenal. Vi havde som i alle de andre, kampe aftalt at mødes kl. et eller andet, ved Stadionet.

Jeg vågnede klokken 7, og begyndte at spise min daglige morgenmad, det var Lørdag, den 18 August, og jeg skulle vises i tv. Jeg havde sommerfugle i maven, som de fleste af spillerne. Men jeg fik altså et toastbrød med smør og ost, efter min mening smagte det ok, gad ikke lave den traditionelle engelske mad, æg og bacon. Istedet fik jeg mig en neutral mad, som de fleste englændere ikke spiste. De fleste af spillerne har forhåbentlig, ikke spist æg og bacon. Men det kan jeg jo ikke vide. Da jeg endelig havde spist, så gik jeg ind på badeværelset, for at børste tænder. Jeg brugte selvfølgelig Zendium tandpasta, og en Colgate Tandbørste. Klokken blev ni, da jeg havde spist morgenmad, børstet tænder, lavet taktik og så gået i bad, så da jeg havde gjort det hele, gik jeg ud for at tænde bilen, men jeg havde glemt nøglen indenfor, så den gik jeg ind for at hente, men jeg tændte ellers min bil, og så var der kun en vej, nemlig ud til Britannia Stadium. Jeg havde kørt halvvejs, og der manglede benzin, så jeg kørte ud på min tank, altså den jeg plejede at købe benzin ved, jeg kiggede på priserne og 1 pund for en liter diesel, det var jo sindssygt, men jeg skulle videre med livet, for skulle være ude ved stadion, meget snart. Da jeg endelig kom ud til stadion, var alle spillerne kommet undtagen en, som var blevet skadet, og det vr ham jeg håbede ikke ville blive plaget af skader, men han fik en og det var Arni Gautur Arason.

Vi gik ind på stadionet, for at træne, vi startede dagens træning rimelig tidligt, så vi ville have lidt tid overs, senere. Men lige da vi kom ud til træningsanlægget, fandt jeg bolde frem, imens spillerne varmede op, uden bold. Da de endelig fik en bold, så begyndte de at lave 1 i midten øvelser. De blev færdige med den øvelse, og begyndte at lave en masse øvelser, indtil de skulle spille kamp for sjov. Imens de gjorde det, fik jeg en af de andre trænere, til at holde øje med det, imens jeg og Assistent manageren, lavede lidt taktik.

Vi havde nu trænet og klokken var blevet ca. 11, det blev nu tid til at få lidt frokost, vi spiste næsten det samme som altid. Fisk, Salat, Kylling og Kartofler, jeg fik denne gang Salat og Kartofler, da jeg villle have et let måltid. Jeg var nemlig ikke særlig sulten. Efter frokoste, gik vi ind i et lokale, hvor jeg snakkede taktik med dem, der blev godt nok snakket om meget, men for det meste, var det bare lidt hvad de skulle gøre på banen, og hvem de skulle dække, hvis de var på banen osv. Det gik nu meget godt, og det fik vi en time til at gå med, nu var det blevet tid til at spise igen, men denne gang skulle der spises igennem! Da alle havde spist, blev det tid til at hygge/slappe af. De gik ned i et rum, hvor der var tv, bøger, hall of fame, og dvd'er. De fleste valgte at læse en bog, men nogen så også tv. Klokken var nu blevet 4, og det blev tid til at gå ind i omklædningsrummet, og så gå ud på banen og varme op, før kampen det tog en times tid ca. Indtil vi skulle ind i omklædningrummet igen, og skifte til kamptøjet. De gik ind i køen da de alle havde taget tøj på, Dominic Matteo var forrest og Liam Lawrence var bagerst, der blev løbet ind på banen, og så var vi igang.

Vi gav bolden op, men der skete ikke noget i kampen, før det 11 minut. Quaresma blev fældet af Pugh, han sørgede selv for frisparket, som han sparker til Adebayor, men Ryan Shawcross, kan ikke nå ham, og Adebayor ligger den af til Gallas, som skyder og så er der mål. Vi gav bolden op igen, for 2. gang inden for 11 minutter. Vi spillede rigtig flot fodbold, indtil Fabregas hamrer bolden ind i målet, da der var gået 23 minutter, så en god start kan man ikke kalde det. Og så gav vi bolden op igen. Vi spillede igen rigtig god fodbold, og vi fik da også nogle gode chancer, men vi manglede bare lige det sidste, for at score mål, istedet blev det Adebayor, der skulle score i allersidsteminut af halvlegen, nu var vi imod alle odds, og en dårlig halvleg kan man roligt kalde det.

2. halvleg, der spillede Stoke meget bedre end Arsenal, vi havde også flere skud end Arsenal, men alligevel scorede Bendtner i det 83 minut. Og nu skulle vi give bolden op for 5 gang, imens Arsenal kun har gjort det en enkelt gang. Lige da vi havde givet op, så kommer Adebayor og snupper bolden fra vores bagerste mand, og det blev så til at de scorede 2 mål på 2 minutter. Efter det skete der simpelthen intet i kampen, Arsenal ville bare forsvare sin føring.

Mike Sheron havde at sige dette efter kampen: "Vi spillede ikke godt i 1. halvleg, men det ændrede sig fuldstændig i 2. halvleg, de var simpelthen bare alt for gode. Vi var meget uheldige over at vi ikke får scoret et mål, men sådan går det nogengange. Vi må bare håbe at det går bedre i de næste kampe."


 


Logged

barca4ever2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: The Potters #6 (Hvad skal man kalde det?)
« Svar #23: 10 Jun 2008, 09:54 »

Nu har du mødt næsten alle de gode hold så mon ikke resultaterne også kommer nu?
Nú har jeg lige læst 2-3 updates i træk og du gentager lidt for mange gange samme udtryk f.eks. så bruger du meget "og det var ikke den bedste start kan man sige"(men det stopper vel nu når du vinder kampe.) Også bruger du også "men" rigtig meget i kampreferatet, du går meget i detaljer og det med foberedelse inden kamp er klasse, men måske lidt meget af fortælle hvilken tandpasta du bruger crazy
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Potters #6 (Hvad skal man kalde det?)
« Svar #24: 10 Jun 2008, 16:50 »

Jeg bliver nødt til at stoppe denne blog, grunden er alt for tragisk Skuffet
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010