home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 622 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Belgiske Klubber
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Belgiske Klubber  (Læst 2201 gange)
SoAP
Gæst

Sv: Belgiske Klubber
« Svar #15: 01 Jun 2008, 22:36 »

Som jeg forstår det, så har du sikret dig en spiller, der ikke har EU borgerskab og har en rugekasseklub fra Belgien. For at spilleren skal få et EU borger skab, så skal du leje ham ud til den belgiske klub(da det går hurtigst i dette land), hvor han efter tre år vil få et borgerskab, hvilket er lig med, at han kan spille for din klub, der spiller i et land, hvor der kræves enten arbejdstilladelse eller EU borgerskab.

Du kunne også starte os med at fortælle hvilken klub du er, og hvilken spiller du har fået købt.

Okay sagen er den at jeg er QPR. Jeg ville gerne sikre mig nogen serbiske  og kroatiske talenter, da de er vold gode. Jeg glemte bare lige at de lande ikke var fra eu. Så hvis jeg får en belgisk klub (eller polsk) som samarbejdsklub, så ville det være muligt at signe dem, men ikke at kunne registrerer dem? Så jeg kan leje dem ud

vondracek
Gæst

« Svar #16: 01 Jun 2008, 22:43 »

Okay sagen er den at jeg er QPR. Jeg ville gerne sikre mig nogen serbiske  og kroatiske talenter, da de er vold gode. Jeg glemte bare lige at de lande ikke var fra eu. Så hvis jeg får en belgisk klub (eller polsk) som samarbejdsklub, så ville det være muligt at signe dem, men ikke at kunne registrerer dem? Så jeg kan leje dem ud

Ja den ville være det mest optimale at gøre. Lej dem derfor ud til din Belgiske rugekasseklub og så er de klar efter et par sæsoner.

SoAP
Gæst

« Svar #17: 01 Jun 2008, 22:46 »

Ja den ville være det mest optimale at gøre. Lej dem derfor ud til din Belgiske rugekasseklub og så er de klar efter et par sæsoner.

Jeg har ikke nogen belgisk klub. Mit spørgsmål er om skiftet går igennem hvis jeg har en? Ubeslutsom

DavidMadsen
Manager

« Svar #18: 01 Jun 2008, 22:51 »

Det TROR jeg ikke, men jeg ved det egentligt ikke (:

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #19: 01 Jun 2008, 22:52 »

Jeg har ikke nogen belgisk klub. Mit spørgsmål er om skiftet går igennem hvis jeg har en? Ubeslutsom

Ja. Skiftet går igennem.

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #20: 01 Jun 2008, 22:53 »

Det giver jo lidt sig selv. Hvis ikke skiftet kan gå igennem så kan man jo ikke komme til at leje ham ud.

SoAP
Gæst

« Svar #21: 01 Jun 2008, 22:56 »

Det giver jo lidt sig selv. Hvis ikke skiftet kan gå igennem så kan man jo ikke komme til at leje ham ud.

Huh det har jo ikke noget med det at gøre? sorry hvis jeg er dårlig til at formulere mig  Grin

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #22: 01 Jun 2008, 23:03 »

Jeg ville mene der var svaret et par gange på det... Men nej, hvis du ikke har en "Work Permit" feederclub, går skiftet ikke igennem

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Mernild
Landsholdsspiller

« Svar #23: 01 Jun 2008, 23:04 »

Hvad har det så noget med at gøre?

Dit spørgsmål er: "går skiftet igennem hvis jeg har en (feederclub i belgien eller polen)?"

Svaret er: "Ja hvis du har en feederclub i belgien eller polen så kan skiftet gå igennem selvom spilleren ikke kan få en arbejdstilladelse. Dog kan han ikke spille for dit hold inden han har været lejet ud til din feeder club i 3 sæsoner."

EDIT: og så må den vel også snart være feset ind  funny

SoAP
Gæst

« Svar #24: 01 Jun 2008, 23:09 »

ja den er også  feset ind Smiley men folk har hele tiden skrévet noget andet, . men det er lige meget . Bare luk debatten en eller anden

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010