Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I dag
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 1220 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Bedste/værste drukhistorier
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
19
Forfatter
Emne: Bedste/værste drukhistorier (Læst 62376 gange)
Blackstone
Landsholdsspiller
Sv: Bedste/værste drukhistorier
«
Svar #210:
23 Feb 2009, 16:26 »
Til Claudio:
Fedt at du kan li historien(Det er den med den fede tysker eller hva?) håber også du kan li de andre historier. Kan da også et par enkelte mere hvis det har interesse?...
Vh. Blackstone
absalonsen
Gæst
«
Svar #211:
23 Feb 2009, 16:30 »
Alle gode historie har interesse. Vi elsker dem! :-)
Blackstone
Landsholdsspiller
«
Svar #212:
23 Feb 2009, 17:08 »
Ok .
For en del år siden, på Gymnsium, havde jeg smuglet en flaske kirsebærvin med ind og var lige kommet ind på toilettet, da jeg mærker en hånd på min skulder, vender mig og kigger, pis det var pedellen.
Han tager flasken fra mig og jeg bliver rasende og ter mig derefter meget og står og råber og skriger af ham, alle på gymnasiet kan høre mig og det er heller ikke første gang jeg har forsøgt at smule kirsebærvin med ind, pedellen har flere gange taget mig i det.
Jeg bliver så sendt op til rektor, hvor jeg får en skideballe og får at vide at det ikke skal ske igen, jeg svarer så at jeg slet ikke går der, men at jeg bare er inviteret af nogle derfra, hvorefter hun svarer at så må jeg slet ikke være der. Siden har jeg ikke været der og de har fået dørmand på grund af mig.
En anden historie er fra da jeg gik på HF på vores studietur, hvor en pige jeg var vild med( og en periode havde snakket meget med, men ikke i noget tid inden turen) en aften på diskotek/bar lige pludselig siger til mig om jeg ikke gider at lade være med hele tiden at kigge på hende, hvorefter jeg surt svarer at jeg da også bare kan lade være med at snakke til hende, ja siger hun, lidt efter sidder hun og kysser en anden. Jeg bliver rasende og smadrer først mit glas ,derefter kaster jeg rundt med nogle stole og til sidst får jeg revet et bord fri, der sidder fast og vist også kastet med det inden jeg skynder mig ud fra stedet, en pige følger efter og får stoppet mig udenfor, mens jeg er igang med at råbe flere gange: Jeg vil ha bål, jeg vli ha bål på vej hen imod en container med en lighter i hånden, hun får mig talt fra det og følger mig hjem.
Vh. Blackstone
andersfa123
Gæst
«
Svar #213:
23 Feb 2009, 17:31 »
"Jeg vil ha bål"
Marchena
Landsholdsspiller
«
Svar #214:
23 Feb 2009, 18:54 »
Sorry blackstone, men det er altså ikke ligefrem den smarteste måde at gøre sig populær hos det andet køn
“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza
http://threelittlefantas.blogspot.com/
Claudio
Førsteholdsspiller
«
Svar #215:
23 Feb 2009, 19:01 »
sandt, blackstone..
ulykke kærlighed kæmpes med ild!
Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger
Blackstone
Landsholdsspiller
«
Svar #216:
23 Feb 2009, 19:12 »
Til Marchena:
Nej ved jeg da godt.Blev bare rasende...
Det var dumt at jeg sagde til hende at jeg bare kunne lade være med at snakke til hende, for det var ikke det jeg ville og det gav bagslag, istedet skulle jeg have spurgt hvorfor eller ha sagt til hende at jeg da ikke så på hende hele tiden.Skulle egentlig bare ha sagt at det var fordi jeg var vild med hende, men det er flere år siden og glemt. Men generelt er jeg ikke ret god til at score, det er som regel mig,der bliver scoret, når det hænder at jeg er sammen med en pige...
Vh.Blackstone
«
Seneste Redigering: 24 Feb 2009, 14:30 af Blackstone
»
ManUtd83
Manager
«
Svar #217:
23 Feb 2009, 19:56 »
Hvorfor tog du også pedellen med ind på toilettet?
Hvorfor ville du drikke på en almindelig skoledag et sted hvor du ikke engang gik? Og hvor tit smugler du lige kirsebærvin ind på steder hvor du ikke går? Altså siden du er blevet taget i det mange gange. Det lyder ret sørgeligt i hvert fald.
Og hvordan kvalificerer det sig som en drukhistorie hvis du teknisk set ikke havde drukket noget endnu?
Don Abramovich
Manager
«
Svar #218:
23 Feb 2009, 20:20 »
Citat af: ManUtd83 23 Feb 2009, 19:56
Hvorfor tog du også pedellen med ind på toilettet?
Hvorfor ville du drikke på en almindelig skoledag et sted hvor du ikke engang gik? Og hvor tit smugler du lige kirsebærvin ind på steder hvor du ikke går? Altså siden du er blevet taget i det mange gange. Det lyder ret sørgeligt i hvert fald.
Og hvordan kvalificerer det sig som en drukhistorie hvis du teknisk set ikke havde drukket noget endnu?
... find selv på flere spørgsmål, og følg med i morgen.
mandal
Ynglingespiller
«
Svar #219:
23 Feb 2009, 23:47 »
Var her i weekenden i Aalborg sammen med nogle venner på druktur(kommer fra århus). Det gik da også meget godt udover vi selvfølgelig missede vores tog, og kom med et der tog der tog 20-25 min. længere om at komme derop
Vi sad og stenede i den lejlighed vi havde lånt da jeg begyndte at få det dårligt, men valgte alligevel at tage med i Gaden, men efter en slurk af en cult gik jeg ud og knækkede mig, kom tilbage og førsøgte igen, men knækkede mig igen. Så jeg besluttede mig for at tage hjem, så jeg fik fat i en taxa og han kørte mig til lejligheden, men da jeg så skulle betale fandt jeg ud af at mit dankort var knækket i løbet af aftenen, så jeg ikke kunne betale, blev så nød til at kører tilbage til gaden for at låne penge af en ven, endte med at give 210 for en tur der ville have kostet 80
dagen efter havde jeg fået det bedre og vi begyndte at drikke, efter noget tid fik vi lyst til at spille kort, så en af mine venner og jeg smuttede på nærmeste tank, men de havde selvfølgelig ikk kort, på vej hjem kom vi så forbi en bodega og tænkte at de måske havde kort, så vi gik ind og bestilte to øl, og lidt efter spurgte vi som om de havde kort, hun sagde at det havde de ikke, så vi bundede vores øl og gik videre (tror aldrig folk på den bodega havde set en person på under 30 år... alle sad og stirrede helt vildt på os). Vi var nu næsten tilbage ved lejligheden da vi besluttede os for at ringe på ved et tilfældigt hus og spørge efter kort, ved det første hus blev der ikke åbnet på trods af at der var lys i hele huset og tv'et var tændt. vi gik videre til næste hus og her var der så gevinst.
vi tog så en til Gaden ved 1 tiden og drak os helt i hegnet, ved 5 tiden besluttede jeg mig for at tage hjem, men der var ingen taxa'er så jeg valgte at gå (KÆMPE FEJL)
jeg begyndte at gå den vej jeg mente det var da jeg endelig finder nogen fra Aalborg, der viser sig så at folk fra Aalborg åbenbart ikke kan finde rundt i Aalborg, jeg går og spørg om vej til Sygehus syd da jeg kunne vejen derfra, spurgte nok 4 forskellige og de sendte mig alle i forskellige retninger, men det endte med at jeg kunne se sygehuset, men til min store overraskelse var det Sygehus Nord
så jeg begyndte at gå den vej jeg lige havde gået for at finde tilbage til Gaden for at starte forfra, da jeg finder en ny og spørge, han forklarer mig vejen til sygehuset, hvorefter han så spørg mig hvor banegården er
da det viser sig han også var fra Århus, men da jeg lige havde været ved banegården kunne jeg forklare ham vejen, og jeg fandt endelig hjem... klokken 07,30 var jeg ved lejligheden
det mærkligste var at de 200 kroner jeg havde i lommen havde ændret sig til 100 kroner dagen efter
har ingen ide om hvor jeg har brugt nogen penge...
Blackstone
Landsholdsspiller
«
Svar #220:
24 Feb 2009, 14:16 »
Til ManUtd83:
Jeg tog heller ikke pedellen med ud på toillettet, han gik selv derud, måske havde han en mistanke.
Det var ikke en almindelig skoledag, det var en fredagsbar og jeg var blevet inviteret af nogle jeg kendte, der gik der.
Smugler ikke tit kirsebærvin ind steder hvor jeg ikke går, det skete kun de gange.
Er lidt ligeglad om du synes det lyder sørgeligt, det må du da gerne mene.
Havde drukket halvdelen af flasken og noget andet inden jeg tog til fredagsbaren.
Vh. Blackstone
Jharn
Landsholdsspiller
«
Svar #221:
12 Maj 2009, 19:48 »
Så er det ved at være sidste skoledag for mange af FMFreaks' brugere, så jeg synes da lige, at tråden skulle hives frem igen med en idiotisk drukhistorie fra min side.
Det er ganske vidst et stykke tid siden. Helt præcist august 08. Lyngby Boldklub skulle møde Frem på hjemmebane. Min ven og jeg havde egentlig ikke planlagt det store mht. druk før kamp, og derfor skippede vi også et værtshus besøg. Vi tog alligevel til Lyngby omkring tre timer før kampstart, og for fanden hvor vi dog kedede os. Vi besluttede os derfor alligevel at få kørt nogle bajere i kæften. Vi gik derfor ned i den lokale 7/11 og købte 5 sixpacs. De blå Royal selvfølgelig. Det vil sige 15 øl til hver, og de skulle jo kværnes inden vi skulle på stadion. Vi fandt derfor et hyggeligt sted i en lille park, og begyndte at tyre øl ned som aldrig før. Godt halvvejs kommer en mand forbi, og giver et par øl. Han var godt nok FuCK-fan men hva fanden. Gratis øl siger man vel ikke nej til? De blev så også drukket sammen med vores egne resterende øl.
Så gik vi mod stadion. Godt stive. Kampen forløb som så mange andre Lyngby-kampe. Småsløj stemning og en røvsyg kamp på banen, som jeg mener Lyngby vandt med 2-0...
Jeg glemte at nævne, at min ven og jeg havde besluttet at cykle til Lyngby, da planen jo var, at alkohol ikke skulle indenbords. Så jeg var personligt spændt på at se om vi kom igennem de ca. 15 km. i live. Vi kom hjem i live, men også kun lige på et hængende hår. Vi var nemlig ikke engang nået ud af Lyngby, før min vens styr rammer en parkeret bil. Han styrter så ind foran mig, der falder forover og skraber hen ad asfalten. Det skal lige siges, at vi her kørte omkring 30 km. i timen. Det gik nemlig ned af bakke. Vi ligger på cykelstien, og bag os kommer to rimelig sprøde tøser. Hold kæft hvor var det pinligt. De kom fnisende hen til os og spurgte om vi var okay, for så at skride igen. Jeg slap MEGET heldigt fra episoden. En lille rift på en cm på min ene finger. Min ven derimod blødte i hele ansigtet, og fik derefter nogle grimme, grimme sår... Derudover fik han en regning for at smadre baglygten på den bil han bragede ind i
Caspper
Manager
«
Svar #222:
12 Maj 2009, 19:50 »
Citat af: Jharn 12 Maj 2009, 19:48
Så er det ved at være sidste skoledag for mange af FMFreaks' brugere, så jeg synes da lige, at tråden skulle hives frem igen med en idiotisk drukhistorie fra min side.
Det er ganske vidst et stykke tid siden. Helt præcist august 08. Lyngby Boldklub skulle møde Frem på hjemmebane. Min ven og jeg havde egentlig ikke planlagt det store mht. druk før kamp, og derfor skippede vi også et værtshus besøg. Vi tog alligevel til Lyngby omkring tre timer før kampstart, og for fanden hvor vi dog kedede os. Vi besluttede os derfor alligevel at få kørt nogle bajere i kæften. Vi gik derfor ned i den lokale 7/11 og købte 5 sixpacs. De blå Royal selvfølgelig. Det vil sige 15 øl til hver, og de skulle jo kværnes inden vi skulle på stadion. Vi fandt derfor et hyggeligt sted i en lille park, og begyndte at tyre øl ned som aldrig før. Godt halvvejs kommer en mand forbi, og giver et par øl. Han var godt nok FuCK-fan men hva fanden. Gratis øl siger man vel ikke nej til? De blev så også drukket sammen med vores egne resterende øl.
Så gik vi mod stadion. Godt stive. Kampen forløb som så mange andre Lyngby-kampe. Småsløj stemning og en røvsyg kamp på banen, som jeg mener Lyngby vandt med 2-0...
Jeg glemte at nævne, at min ven og jeg havde besluttet at cykle til Lyngby, da planen jo var, at alkohol ikke skulle indenbords. Så jeg var personligt spændt på at se om vi kom igennem de ca. 15 km. i live. Vi kom hjem i live, men også kun lige på et hængende hår. Vi var nemlig ikke engang nået ud af Lyngby, før min vens styr rammer en parkeret bil. Han styrter så ind foran mig, der falder forover og skraber hen ad asfalten. Det skal lige siges, at vi her kørte omkring 30 km. i timen. Det gik nemlig ned af bakke. Vi ligger på cykelstien, og bag os kommer to rimelig sprøde tøser. Hold kæft hvor var det pinligt. De kom fnisende hen til os og spurgte om vi var okay, for så at skride igen. Jeg slap MEGET heldigt fra episoden. En lille rift på en cm på min ene finger. Min ven derimod blødte i hele ansigtet, og fik derefter nogle grimme, grimme sår... Derudover fik han en regning for at smadre baglygten på den bil han bragede ind i
Heldig ven
Blackstone
Landsholdsspiller
«
Svar #223:
12 Maj 2009, 20:33 »
Til KF:
Jeg kender det godt og det er også en af grundene til at jeg ikke drikker mere, for jeg har også lavet alt for meget lort, som at jeg ikke er stolt af den dag i dag og jeg er også noget forundret over at jeg stadig er i live, for jeg har virkelig været ude for mange drukture, hvor det kunne ha endt meget værere end det er endt/endte, hvor at jeg kom til skade og en druktur, hvor at jeg blev slået ned bagfra og endte på skadestuen med et resultat det sagde 13 sting i hovedet og det har virkelig sat livet i perspektiv og gjort at jeg er blevet gladere for livet og ikke er så frygtløs mere og ligeglad med livet, der var en gang, hvor at jeg var pisseligeglad om jeg døde, det ragede mig en skid og det ville faktisk ha været ligemeget, hvis at jeg gjorde, sådan havde jeg det dengang, hvor at jeg også færdedes i et halvkriminelt miljø og ligesom KF blev en helt anden, når at jeg drak.
Jeg kan ikke huske alle de historier, som at jeg har fortalt herinde, men jeg tror at jeg har fortalt de fleste og vil lige læse trpden igennem igen og komme med de sidste, som at jeg kan huske, for det er ved at være længe siden at jeg har drukket og jeg har det meget bedre i dag end jeg havdede det dengang.
Undskyld at det blev lidt offtopic.
Vh.Blackstone
GHERTESTEAS
Gæst
«
Svar #224:
12 Maj 2009, 20:48 »
Citat af: Blackstone 12 Maj 2009, 20:33
Jeg kender det godt og det er også en af grundene til at jeg ikke drikker mere, for jeg har også lavet alt for meget lort, som at jeg ikke er stolt af den dag i dag og jeg er også noget forundret over at jeg stadig er i live, for jeg har virkelig været ude for mange drukture, hvor det kunne ha endt meget værere end det er endt/endte, hvor at jeg kom til skade og en druktur, hvor at jeg blev slået ned bagfra og endte på skadestuen med et resultat det sagde 13 sting i hovedet og det har virkelig sat livet i perspektiv og gjort at jeg er blevet gladere for livet og ikke er så frygtløs mere og ligeglad med livet, der var en gang, hvor at jeg var pisseligeglad om jeg døde, det ragede mig en skid og det ville faktisk ha været ligemeget, hvis at jeg gjorde, sådan havde jeg det dengang, hvor at jeg også færdedes i et halvkriminelt miljø og ligesom KF blev en helt anden, når at jeg drak.
Undskyld OT, men du milde kinøjser en lang sætning!
Sider:
1
...
13
14
[
15
]
16
17
...
19
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »