home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 1151 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Bedste/værste drukhistorier
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Bedste/værste drukhistorier  (Læst 61616 gange)
Pollebolle
Gæst
 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #60: 01 Jun 2008, 19:38 »

Hehe er da glad for at folk kan lide hvordan vi gør her i Sønderjylland Smiley Tager mig sammen senere og fortæller en enkelt mere..

ja gør det!
- var særiøst ved at tude af grin!
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #61: 01 Jun 2008, 20:12 »

Jeg ender næsten altid nøgen når jeg er stiv, ret så skidt Opstemt
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #62: 01 Jun 2008, 20:14 »

Jeg ender næsten altid nøgen når jeg er stiv, ret så skidt Opstemt

Hahaha crazy
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #63: 01 Jun 2008, 20:36 »

en af de bedre historier var engang jeg var endt i et sommerhus med nogle gutter (plus det løse). Det var over en weekend, så vi var konstant halvstiv, og om aftenen skulle der så for alvor fyres af. Det var den anden aften, og jeg havde endnu ikke sovet den weekend, hvilket min aften kom til at bære præg af. Vi startede ud med noget klamt pizza med alt for meget løj på, så bunden var altså overhovedet ikke lagt til den aften Opstemt efter maden deler jeg en flaske razz med min bedste ven. Vi bliver pænt stive begge to. Så sætter vi os ud til de andre gutter, som sidder  rundt om et bål og drikker øl. På et tidspunkt ber en af mine venner mig om at hente en øl til ham. Jeg hører det underligt nok som om at jeg skal dele ud af hans øl. Hurtigt får jeg givet en kasse øl væk, som overhovedet ikke tilhører mig. Han bliver self. hamrende sur. Jeg overtolket situationen og tror at der overhovedet ikke er nogle mennesker der kan lide mig.  Derefter render jeg rastløs rundt, indtil jeg finder et god sted at sove, i landevejs-vejkanten. Lidt efter finder mine venner mig forgrædt i den vejkant. De ville ikke løbe nogen risiko, så i fællesskab med dem kommer jeg en hen på en bænk. Desværre er min balance ikke så god, så jeg vælter på bænken. uheldigvis var der så også lige et område med brændenælder lige bag mig. Det resulterer i, at jeg bliver forbrændt over stort set hele kroppen af de skide brændenælder! Næste dag kan jeg hverken mærke mit ansigt eller min arm. Derefter vælter jeg ud på toilettet for at se mig i spejlet, desværre rammer jeg døren, som falder af og vælter ind i en lampe, som falder ned, og nå ja, der røg også lige et spejl med Opstemt Jeg render rundt i min egen verden, så jeg går ovenpå, for at smide lidt sager ud ad vinduet, som jeg alligevel ikke regnede med at mine venner sku bruge næste dag, bl.a. noget tøj Rullende Øjne Til min overraskelse ligger min Razz-ven der og er gået fuldstændig kold. Han ligger og ryster, og jeg kan ikke få liv i ham. jeg bliver så desperat, at jeg slår ham voldsomt i hovedet for at han skulle vågne op. der sker intet, og nogle andre kommer op. Efter mine tæsk, som gav et blåt øje, var vi ret sikker på at han var død, så for anden gang på aftenen begynder jeg at stortude.  Jeg tuder op ad en pige, så meget at hende trøje ikke var tør næste dag. I bytte får jeg en sjov mellemting mellem et sugemærke og et decideret bid. Jeg foretager så proceduren med at ligge mig et underligt sted hen, denne gang i en skov. Jeg vågner selv et stykke tid senere, hvorefter jeg går ind, og ser at folk er ret så sure på mig, da de har ledt efter mig i et par timer og så havde de også fundet ud af det med tøjet... og badeværelset.. For at gøre det hele godt igen beslutter jeg mig for at lave noget kaffe og varme noget mad. Desværre glemmer jeg maden i ovnen (beksrevet i en tråd) og pizzasneglene får så 200 grader i halvanden time. Men det skal også meed, at jeg var ret så optaget af et eksperiment med noget kaffe. Jeg finder noget pulverkaffe, som jeg smækker i en almindelig kaffemaskine. Vand brugte jeg ikke, men i stedet juice, sesamfrø og sukker. Det blev en ret så heftig blanding, med lidt alkohol, som jeg får lokket et par stykker til at drikke. Så er det ellers bare i seng, men inden det brækker jeg mig lige i en sovepose Opstemt
Logged

Grønthandleren
Gæst
 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #64: 01 Jun 2008, 20:41 »

Hahahaha, for satan Kalkun Opstemt Fandeme klasse at du ligger dig til at sove i vejkanten og skoven Opstemt Og.. jamen. Kæft du må gå rundt og tåge for dig selv når du er fuld Grin hahaha Grin
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #65: 01 Jun 2008, 20:44 »

Gider aldrig til fest med dig El Kun... Du smadrer vist alt du kommer i nærheden af! Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

gumle
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #66: 01 Jun 2008, 20:45 »

Var han så død Opstemt

Hold da helt kæft, det er den bedste historie indtil videre funny
Logged

To shred, or not to shred


Har været uvenner med min kæreste hele dagen, men jeg fik pizza så dagen får 10! Opstemt

tturbo1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #67: 01 Jun 2008, 20:47 »

Dette er ikke en selvoplevet historie men har fået den fortalt af en af mine venner.
De bor i Fårvang hvor der hvert år er Fåremarked med halbal og lign. Et år havde de en ven på besøg til overnatning, og de var taget til halbal sammen. Vennen var blevet temmelig fuld, så på et tidspunkt var han vadet hjem og smidt sig på sofaen. Næste morgen blev han vækket på sofaen af en totalt fremmed kvinde der var temmelig hysterisk. Vennen havde åbentbart i sin brannert glemt at hans væsrtpar var flyttet for et halvt år siden, så han var vadet hjem til deres gamle hus og smidt sig på sofaen...
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #68: 01 Jun 2008, 20:50 »

Han "overlevede", men hold kæft hvor var vi visne da vi skulle ryde på næste dag! vi havde en "reperationspulje" på 3000 kr, jeg har ikke hørt noget om det, men det ville være underligt hvis vi ikke brugte nogle skillinger på et nyt sommerhus...
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #69: 01 Jun 2008, 20:50 »

Hold da kæft El Kun! Du må da virkelig have drukket hjernen ud Smiley

Hvordan var hovedet dagen efter ?
Logged


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #70: 01 Jun 2008, 20:55 »

Jeg var stiv godt op ad dagen Opstemt
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #71: 01 Jun 2008, 20:58 »

Ska du i sommerhus her i juli igen El Kun? Skal selv en uge til Rømø med gutterne i sommerhus... Det bliver vildt! Opstemt
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #72: 01 Jun 2008, 21:02 »

Desværre, skal til Lloret, men efter ferien skal jeg stå for noget.. Mine forældre har to sommerhuse
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #73: 01 Jun 2008, 21:04 »

Desværre, skal til Lloret, men efter ferien skal jeg stå for noget.. Mine forældre har to sommerhuse
Så må vi se om der kan blive en druktur du kan skrive om Wink!
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Bedste/værste drukhistorier
« Svar #74: 01 Jun 2008, 21:04 »

Lloret er heller ikke helt skidt.. To sommerhuse, det lyder satme nice.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010