home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1232 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Den Indonesiske Drøm - Persik.
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Den Indonesiske Drøm - Persik.  (Læst 2952 gange)
Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
#2
« Svar #15: 01 Jun 2008, 15:16 »








Ligaen

Vi har indtil videre opnået at spille 20 kampe i ligaen. 10 vundne kampe, 8 uafgjorte kampe og 2 tabte kampe er det blevet til.
Mit Persik hold har er et af de bedste udebanehold ligenu, og de har også skaffet 19 point i 11 kampe på udebane. Vi er ikke kommet ind i nogen ordentlige, sejrsstimer. Men vi har haft et par lange uden sejr stimer. Den højeste sejrsstime vi har haft, er på 3 kampe, og den største uden sejr stime, vi har haft, er på 6 kampe, og det er meget
skidt, for et tophold, som Persik.
Kampen mod Sriwaijaya blev til en målfest, der blev scoret 4 mål i hver halvleg. I første halvleg dominere Sriwaijaya og i andne halvleg dominerede vi. Christian der har spillet klasse igennem hele sæsonen, scorede et hattrick i den kamp. Derfor er han også blevet, klubbens topscorer. VI har prøvet næsten alt, hvis man tænker på uafgjorte kampe, vi har prøvet 0-0 Persiter, 1-1 mod Persitara, 2-2 mod Persis Solo, 3-3 mod Persmin og til sidst 4-4 mod Sriwiajaya FC.
Sejre og Uafgjorte kampe, har det ikke kun været, vi har også tabt en kamp, meget uheldigt. Vi kom foran 2-0, og så skifter jeg vores stjerneangriber ud Christian, og inden for de næste 10 minutter, scorer de til 2-2. Og så til sidst i det 92. minut, scorer de til 3-2. Det må siges at være årets fejl at skifte Christian ud.


Asiatiske Champions League

Det må siges at vi er Asiens svar på FCK. Fordi vi skuffer helt vildt i ACL, vi har også mødt nogen svære modstandere. BEC kommer fra Thailand, Saitama Utd kommer fra Japan og Dalian kommer fra Kina. Det førstnævnte hold er det eneste, vi har fået point mod. Vi kom ikke på en sidsteplads i vores pulje, men en 3. plads. Med 2 point foran BEC.
Vi startede med at møde Saitama på hjemmebane, og vi må have undervurderet dem stort, da de kommer foran 3-0 da første halvleg er slut, og i anden halvleg kommer de så foran 5-0, og så i det sidste minut, får vi lige scoret et mål. Da vi skulle møde dem på udebane, gik det lidt bedre og der var vi også klar, men Christian var skadet, så vi blev nødt til at, give en ung spiler chancen. Han klarede det okay, men kunne ikke score, og vi taber også 4-0, men vi spillede bedre på udebane, end vi gjorde på hjemmebane.  Heldigvis har bestyrelsen ingen forventninger til mig, i den turnering.




Det første trofæ er hjemme!

Det har ikke kun været skuffelse efter skuffelse, i det her år, for vi har skaffet os et trofæ, til trofæskabet. Det var Super Cup finalen mod Arima, som vi forhåbentlig, kommer til at møde, i ligafinale.
Kampen starter godt, med at vi får første skud på mål, efter allerede 1 minut. Men efter den chance, skete der simpelthen ingenting, indtil det første mål kom, det var Christian der scorer til 1-0 for Persik. Det gjorde så kampen, begyndte at blive spændende, men jeg ville selvfølgelig bare have den overstået. I halvlegen sagde jeg til dem "Gør det her for fansene". Vi starter anden halvleg brilliant, ved at score til 2-0, efter det så det ud, til at kampen var færdig. Men Arima, kæmpede rigtig godt, den sidste halve time, de fik også scoret 2 gange. Og det gjorde så vi kom til forlænget spilletid. Min taktik, var at bare komme videre fra forlænget, og lige til straffesparkskonkur rence.
Det blev Persik, der startede til at sparke.

Prasetyo brænder (Persik) 0-0
Morales brænder (Arima) 0-0
Musikan scorer (Persik) 1-0
Mbamba brænder (Arima) 1-0
Fernando scorer (Persik) 2-0
Andriansyah scorer (Arima) 2-1
Indarto scorer (Persik) 3-1
Juanda scorer (Arima) 3-2
Christian scorer (Persik) 4-2
 
« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 16:05 af FMManutd » Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Indonesiske Drøm - Persik.
« Svar #16: 01 Jun 2008, 21:19 »

Er der en grund til at i ikke kommentere?
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den Indonesiske Drøm - Persik.
« Svar #17: 02 Jun 2008, 07:48 »

 Jeg synes ikke der er interesse for et Indonesisk hold, så har valgt at stoppe.
« Seneste Redigering: 02 Jun 2008, 08:18 af FMManutd » Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010