home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Indlæg mod... ?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Indlæg mod... ?  (Læst 974 gange)
ManUtd83
Manager

Indlæg mod... ?
« : 28 Maj 2008, 19:51 »

Jeg spiller i øjeblikket med med Manchester United, og jeg har et lille problem.

Holdet spiller bolden rundt, og oftest kommer jeg frem til en god mulighed for indlæg på kanten via mine offensive backs, Simpson og Evra/Bale. Jeg har dog et problem. Min eneste angriber er enten Tevez eller Rooney, som man ikke kan beskylde for at være hovedstødsstærke. Derfor ender mine angreb over kanten tit ud i ingenting.

Jeg har dog tænkt på, om man kunne bede backsene om at smide indlæggene et bestemt sted, for at gøre det sværere for modstandernes forsvar. Har nogen gode erfaringer med forreste stolpe / bagerste stolpe / bagerts i feltet eller lignende ?

Kunne godt bruge nogle gode råd Smiley

hasselnuzz
Reserveholdsspiller

Sv: Indlæg mod... ?
« Svar #1: 28 Maj 2008, 20:04 »

lig indlæggene fladt mod forstolpen.

ManUtd83
Manager

« Svar #2: 28 Maj 2008, 20:11 »

Du kan ikke sige de skal lave flade indlæg kan man ?

hasselnuzz
Reserveholdsspiller

« Svar #3: 28 Maj 2008, 20:13 »

nææh. det kunne du squ ikk, men så prøv at lægge dem fra dyb mod nærmeste stolpe Opstemt

vondracek
Gæst

« Svar #4: 28 Maj 2008, 20:44 »

Det kommer an på hvor din target man er placeret. Jeg plejer som regel at benytte mig af den robuste angriber i højre side, når jeg spiller med to angriber. Lad derfor din venstre back lave indlæg til fjerneste stolpe, mens din højre back skal lave indlæg til nærmeste stolpe. Selvfølgelig omvendt, hvis du spiller med en target man i venstre side af angrebet.

Dette har jeg mest erfaring med, og det virker ganske fint. Min target man modtager ofte bolden fra lange afleveringer, tæmmer den og stikker den i dybde til min hurtige angriber.
« Seneste Redigering: 28 Maj 2008, 21:25 af vondracek » Logged

hasselnuzz
Reserveholdsspiller

« Svar #5: 28 Maj 2008, 21:18 »

prøver lige din taktik der af vondracek Grin har nemlig en ganske udmærket boks i armin endres.

ManUtd83
Manager

« Svar #6: 28 Maj 2008, 21:22 »

Jeg spiller bare 4-2-3-1 og har ikke en hovedstødsstærk angriber.

Det jeg mente var, hvordan man bedst kunne udnytte det så man mine frontløbere ikke kommer i en direkte duel med en en stærk centerforsvar, men kan score alligevel.

Jeg forsøger mig mod bagerste stolpe, og ser om mine fløje ikke kommer til dem.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #7: 29 Maj 2008, 14:19 »

Har du prøvet at sætte pile på dine fløje, så de bliver trukket ind i feltet? Jeg spiller selv et spil med Manchester City, i samme 4-2-3-1 opstilling, og har gode erfaringer med dette, min angriber er nemlig heller ikke videre hovedstødsstærk, så jeg har meget lidt ud af indlæg. Derudover kommer de 2 fløje også til at fungere stort set som angribere, når bolden er oppe ved deres målfelt, og man mærker derfor kun meget lidt til at man kun har 1 angriber. Desuden er MU's fløje jo ret stærke i afslutningerne, så vil da i mine øjne klart være en fordel for dig at trække dem ind for at få nogen skud på mål, og så slippe for indlæggene.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

ManUtd83
Manager

« Svar #8: 29 Maj 2008, 14:26 »

Det er præcis det jeg gør, men som sagt kommer chancer til at komme fra indlæg, fordi holdene pakker sig. Spillede lige mod Aston Villa som spillede med 2 defensive og 2  centrale midtbanespiller og det gør det fandens svært at spille sig til chancer gennem midten.
Og selvom Silva og Ben-Arfa er i boksen får de svært ved at vinde hovedstødsduellerne .

Yessir
Manager

« Svar #9: 29 Maj 2008, 20:53 »

Jeg plejer at spille med den enlige angriber som targetman. Og hvis det er en type som Tevez/Rooney, spiller jeg med "targetman To feet/run onto ball", og mine kanter sat til at ligge indlæg mod targetman.

Det virker glimrende i mit Napoli spil, hvor Lavezzi der bestemt ikke er nogen høj hovedstærk spiller (173cm, 5 heading, 5 jumping) har scoret 3-4 mål ud af sine 11 mål i 14 kampe, på indlæg.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010