home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:58:04 andersnomanni Blogkonkur... Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 677 Gæster Online.

Indlæg: 1132852 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Académica
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Académica  (Læst 8024 gange)
Bave
Gæst
 
Sv: Académica
« Svar #30: 30 Maj 2008, 22:32 »

Rigtig god Update så må vi se om der kan hentes flere navne til klubben Thumbs Up
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Académica
« Svar #31: 30 Maj 2008, 22:52 »

Rigtig flot blog du har gang i her... Dejlig enkel og stilet, så bliv du bare ved med det her   Thumbs Up   Og selvfølgelig også lige et tillykke med Uefa Cup billetten.   Wink

Takker for rosen! Det glæder mig, du følger med. Smiley

Rigtig god Update så må vi se om der kan hentes flere navne til klubben Thumbs Up

Danke, danke.

Jeg håber da på, at jeg kan hente et par stykker, specielt hvis alle de nævnte smutter, men det er ikke de store mirakler jeg kan udføre med det transferbugdet. Mit bedste vil jeg dog gøre!
Logged

Rossonero
Gæst
 
#9
« Svar #32: 31 Maj 2008, 14:11 »

+

UNITED PEGER PÅ COUTO
Juli 1, 2008 – Académica de Coimbra


Stedet, hvor Sir Matt Busby’s sjæl vogter, er angiveligt tæt på at puste lyset ud på en succesrig æra. Siden 1986 har Sir Alex Ferguson slået sine folder på Old Trafford, og skotteren har efter et langt eventyr fundet frem til en blind vej, som umuligt kan undgås.

Manchester United har eftersigende gjort op med sig selv, at de ikke forlænger Sir Alex Ferguson’s kontrakt, hvilket vil efterlade et kæmpe tomrum, som ikke enhver træner kan udfylde.

Det er dog ikke det største navn, der er røget ud af David Gill’s mund, til alles overraskelse. Gill peger nemlig mod Portugal, hvor han vil sikre sig Fernando Couto’s underskrift. Portugiseren gjorde et flot arbejde med Académica i sidste sæson, og Manchester United har langt fra været ene om, at lægge mærke til Couto’s kunnen.

Klubber fra over hele Europa forfølger den talentfulde manager, der får svært ved at vælge, såfremt et skifte er på vej. Couto selv benægter et skifte og udtalte senest følgende:

”Interessen er smigrende, men er underordnet på nuværende tidspunkt. Jeg har kun været i Académica i én enkel sæson, og jeg har ingen intentioner om at skifte mit trænersæde ud med et andet.”

Couto har en masse at se frem til og med transfermarkedet åbent, kan effektiviteten kun være opadgående. Angiveligt skulle flere spillere være på vej til skuden, mens Camerling og Eudeline bliver præsenteret på et pressemøde senere i dag.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Académica
« Svar #33: 31 Maj 2008, 14:12 »

Smukt! Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Académica
« Svar #34: 31 Maj 2008, 21:57 »

Virkelig flot blog, velformuleret, enkel og flot Smiley
KIU
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Académica
« Svar #35: 01 Jun 2008, 11:50 »

Takker til jer begge!

Vil desuden forsøge at nydanne 1-2 updates i dag, men nu må vi se, hvad dagen bringer.
Logged

Rossonero
Gæst
 
#10
« Svar #36: 01 Jun 2008, 13:35 »

+

STORE HANDLER
August 12, 2008 – Académica de Coimbra


Transfermarkedet susede derudaf for fulde gardiner, og i Académica tilsluttede man sig det hæsblæsende tempo i fornemste stil. Fernando Couto dykkede dybt ned i transfermarkedets uforudsigelige hav og hev efterfølgende 9 spillere i land.

I blandt de mange spillere hentet til klubben, er der én specifik spiller, der tilegner sig al opmærksomhed. Yannick er navnet, og han er kommet til fra de ubestridte mestre, Sporting CP. Den offensive midtbanespiller er hentet for den beskedne pris af £5.000 og kommer eftersigende til at spille en væsentlig rolle i fremtiden.

Ydermere har Académica øget styrken på målmandsposten, hvor der i stedet for en 38-årig Pedro Roma, tiltræder et yngre ansigt i form af 20-årige Gabriel. Det brasilianske vidunder er blevet fisket op fra Paraná, der krævede og fik £2.300.000 for hans underskrift.

I sektionen, hvor salg hører til, er der ikke blevet solgt særligt mange spillere, som man ellers havde regnet med i Coimbra. Flere spillere havde åbenbart sat hovedet i blød under ferien og kommet frem til, at de vil forbeholde deres eksistens i klubben. Dog ombestemte Clebér Manttuy og Ousmane N'Doye sig ikke, og de er derfor ikke længere at opspore i truppen. Manttuy tog turen til P. Feirreira på en fri, mens N'Doye drog til Leiria for £550.000.

Den samlede liste over Académica’s indkøb ser således ud:

DatoSpillerKlubPris
01.07.2008
01.07.2008
17.07.2008
17.07.2008
20.07.2008
22.07.2008
28.07.2008
01.08.2008
10.08.2008
Basile Camerling
Yohann Eudeline
André Leão
Yannick
Borja Rubiato
Zoro
Fábio Coentrão
Gabriel
Giuseppe Rossini
AS Nancy
Guingamp
CFR Cluj
Sporting CP
At. Madrid
Benfica
Benfica
Paraná
FC Utrecht
Fri
Fri
£425.000
£5.000
Lån
£45.000
Lån
£2.300.000
£500.000
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Académica
« Svar #37: 01 Jun 2008, 14:31 »

Det er virkelig en fantastisk blog vi er vidner til. Billederne er i høj klasse, opsætningen er perfekt, og teksten er lige tilpas. Det hele ser gennemtænkt ud, og kan godt lide den måde du fremviser dine nyindkøbte spillere og din trup på. Så var der virkelig også noget at tænkte over, da United ville have Fernando Couto’s underskrift efter blot én sæson.

Jeg håber, at du opnår europæiske hæder med Académica inden der vil blive diskuteret et muligt skifte! Keep it up.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Académica
« Svar #38: 01 Jun 2008, 14:48 »

Tak for en weltklasse kommentar!

Dejligt at høre, at du nyder bloggens tilstedeværelse...

Ved ikke, om det bliver til flere updates i dag, i så fald skal I ikke regne med flere. Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Académica
« Svar #39: 01 Jun 2008, 14:53 »

Jeg er fuldstændig enig med Vondracek i alt. Gennemført, stilet og - perfekt!

Du kan virkelig tilskrives en masse ros for dette flotte arbejde, men Hallas vinder månedens blog. (;

Smukt - og fortsæt. Det er fantastisk læsning, som man bare skal kigge igennem.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Académica
« Svar #40: 01 Jun 2008, 14:56 »

Tak skal du have, Cesc.

Det er vel ret naturligt, at jeg ikke kan vinde månedens blog, når jeg startede bloggen d. 28 maj. Opstemt

Igen, tak for kommentaren!
Logged

Rossonero
Gæst
 
#11
« Svar #41: 01 Jun 2008, 16:58 »

+

BENFICA FEJET AF VEJEN
September 13, 2008 – Académica de Coimbra


En ny sæson er påbegyndt, og vi skal atter være vidne til en masse historiske øjeblikke. Académica er i hvert fald godt på vej mod den syvende himmel, og med gårsdagens sejr over Benfica kom man endnu tættere på. Der er blevet færdigspillet seks kampe i Bwin Liga, hvilket har været med til at tegne et ret godt billede af, hvem der kommer til at gå rundt med dirigentstokkene – Académica er én af dem.

Kampen fandt sted på Benfica’s hjemmebane, Estadió do Sport Lisboa e Benfica, hvor der var mødt 34944 op for at følge slaget mellem de to portugisiske sværdvægtere. Den tidligere Benfica-spiller, Zoro, udtalte førinden kampen at han var sulten efter en sejr over sit gamle hold, og Zoro’s hunger var ikke svær at ænse på banen.

Favoritterne fra Benfica lagde bedst ud, og allerede i de indledende minutter var Académica i fare. Benfica’s store pres gav bonus efter 22 minutters spil, da frontløberen Oscar Cardozo headede en perfekt leveret bold i nettaget.

Benfica valgte efter scoringen at satse defensivt, hvilket banede Académica’s vej for et mål i de første 45 minutter, og spørgsmålet var nu, om de kunne vende kampen. Der herskede tvivl rundt omkring, hvorfor presset nu lå på Académica’s side.
Stillingen
1. Sporting, 15pt
2. Académica, 12pt
3. Porto, 11pt

Resultater
1-3 Sporting
2-1 E. Amadora
1-0 Leiria
3-0 Leixões
2-1 Benfica


Couto havde i allerhøjeste grad udrettet mirakler i omklædningsrummet under pausen, da Académica trådte tilbage på græsplænen med en helt anden indstilling. Offensiven var nu i højsædet, og det var den afgørende faktor for udligningen, der opstod i kampens 46. minut, scoret af Basile Camerling.

En halv time før slutfløjt fremkom det sidste mål, som belgiske Giuseppe Rossini blev noteret for. Académica’s nye angreb, bestående af Camerling og Rossini, lavede en hurtig 1-2 kombination, der i sidste ende endte på fødderne af Rossini, som eksikverede muligheden eminent. Mere action var der ikke i det videre forløb, og Académica sejrede dermed 4 gange i streg. Den gode stime har bragt dem op på en vanvittig flot 2. plads, som skal blive spændende at se, om de kan fastholde.

Derudover kan det meddeles, at Académica har fundet deres første modstander i dette års udgave af UEFA Cuppen. Modstanderen har sin rede i Rusland og hedder St. Zenit Peterburg, og de skal ses i øjnene d. 18/9 og 2/10.
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Académica
« Svar #42: 01 Jun 2008, 17:01 »

Rigtig flotte resultater du laver i Portugal, høj klasse. Men føj for en lodtrækning i UEFA Cuppen, den bliver sgu svær...
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Académica
« Svar #43: 01 Jun 2008, 17:08 »

Virkelig en klasse blog det her.
 - alt lige fra din opsætning til dit sprog er
helt igennem vellykket. Og din opsætning er
virkelig virkelig smuk - den er så let og overskuelig.

Virkelig en blog der er værd at læse det her.
BTW - dine resultater er virkelig flotte ! (:
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Académica
« Svar #44: 01 Jun 2008, 17:38 »

Tak for to dejlige kommentarer!

Jeg skal se, om jeg kan få smækket endnu en update op inden dagen er omme. Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010