Nyysted
|
|
*Fornavn: Johannes *Efternavn: Nysted *Brugernavn(vist navn i spillet): Nyysted *Position(højest én): Tager mig af buret(Målmand) *Fødselsdato: 19/09/1987 *Nationalitet: Dansk Anden nationalitet: *Højde: 189 *Vægt: 68 *Fod: Højre Super godt initiativ
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
*Fornavn: Mikkel *Efternavn: Svendsen *Brugernavn(vist navn i spillet):Slikkel
*Position(højest én):Boksspiller *Fødselsdato:25 november 1989 *Nationalitet: Dansk Anden nationalitet:
*Højde: 180 *Vægt: 64 *Fod:Begge. men hvis jeg skal vælge 1 så højre .
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
guldfck
|
|
*Fornavn:Alexander *Efternavn:Kofoed *Brugernavn(vist navn i spillet):Guldfck
*Position(højest én):Angriber *Fødselsdato:1995 3 august *Nationalitet:Danmark Anden nationalitet:
*Højde:171 *Vægt:56 *Fod:højre
|
|
|
|
PSN: Guldfck
|
|
|
|
Ostehaps
|
|
*Fornavn:Erik *Efternavn:Lørup *Brugernavn(vist navn i spillet): Ostehaps *Position(højest én):DC *Fødselsdato:13/4/93 *Nationalitet:Dansk *Højde:182 *Vægt:75 (primært muskler ) *Fod: Højre
|
|
|
|
|
|
|
|
Bave
Gæst
|
|
*Fornavn: Bave *Efternavn: Mustafa *Brugernavn(vist navn i spillet): Bave
*Position(højest én): OMH *Fødselsdato: 16/07/93 *Nationalitet: Dansk Anden nationalitet:
*Højde: 169 *Vægt: 49 *Fod: Højre
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Tilmeldingen er lukket nu. Når databasen er lavet (hvilket jeg vil tro den er i morgen, måske i overmorgen?) kommer udfordringen op
|
|
|
|
|
|
|
|
SoAP
Gæst
|
|
okay okay ...
= super.
|
|
|
|
|
|
|
|
Krellz
|
|
Bliver spændende ! Mange tak BenMusalho ! Og så håber jeg at jeg er et WonderKid ud over det sædvanelige i spillet !
|
|
|
|
|
|
|
|
Søren91
|
|
God ide, BenM *Fornavn: Søren Holm *Efternavn:Andersne *Brugernavn(vist navn i spillet): Søren91
*Position(højest én):Højre Back *Fødselsdato:06-09-91 *Nationalitet:Dansk Anden nationalitet:
*Højde:183 *Vægt:75 *Fod:BeggeSå lige fristen, Det er ikke noget at gøre ved
|
|
|
|
|
|
|
|
dasmessi
Gæst
|
|
Hvornår er de forskellige færdige?.
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Hvornår er de forskellige færdige?. Hvad mener du?
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
*Fornavn: Muhammed *Efternavn: Ali Jr. *Brugernavn(vist navn i spillet): Snons
*Position(højest én): F(orsvar) V(enstre) *Fødselsdato: 14.07.1986 *Nationalitet: Grønland Anden nationalitet: Disneyland eller Atlantis - Thailand
*Højde: 203 cm *Vægt: 108 kg *Fod: Højre
Du bliver bare dansk da Grønland ikke er med i spillet
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Heey BM.. hvornår lægger du DB'en op?
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?!
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Heey BM.. hvornår lægger du DB'en op? Tilmeldingen er lukket nu. Når databasen er lavet (hvilket jeg vil tro den er i morgen, måske i overmorgen?) kommer udfordringen op Kommer nok i aften. Er på side 5 nu, så er færdig om ikke så længe. Så skal jeg også lige have rettet nogle små ting og få prøvet om det hele er i orden så en gang i aften vil jeg tro
|
|
|
|
|
|
|
|
FCK88
|
|
Nizzle fo' shizzle dizzle
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?!
|
|
|
|