home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1809 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Jagten På Lykken [15# Dejlige sommer]
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint
Forfatter Emne: Jagten På Lykken [15# Dejlige sommer]  (Læst 16159 gange)
Zone 43
Manager

Jagten På Lykken [15# Dejlige sommer]
« : 26 Maj 2008, 19:16 »

Maj '07
Allez, vi er mestrene!

Klokken var lidt over otte, da det bankede på døren. Det var Júan, Sergio, Javier, Lúis, Roberto og Gabriel, eller Gab som vi kaldte ham, som kom for at hente mig, da vi skulle spille kamp om et par timer. Det var kampen om guldet. Jeg kom hurtigt i tøjet, mit Boca sæt med Carlos Tevez på ryggen, og tog et stykke brød i hånden og så afsted.
Mens vi gik hen mod vores ydmyge stadion snakkede vi om vores forventninger til kampen, taktik og hvad dertil hører. Den her kamp skulle bare vindes!

Cirka ti minutter senere var vi fremme, hvorefter vi gik i gang med at gøre banen kampklar. Det tog sin tid, at få banen i stand, men da det var gjort var vi til gengæld også klar til kamp. Først skulle vi dog varme lidt op, hvilket ærgede mig, da jeg ville i gang med kampen.
Efter opvarmningen blev vi enige om følgende opstilling: Roberto på mål, Júan og Lúis i forsvaret, 'Gab' og Sergio på fløjene og undertegnede helt i front. Javier er udskifter.

Kampen startede dog skidt for os, da vi efter kort tid var bagud med 0-2. Vi var dog ikke til at slå ud lige med det samme, og Sergio fik reduceret for os kort før pause. Således var vi bagud 1-2 ved pause, og vi havde virkelig spillet dårligt i første halvleg. Lige nu stod det til River, som vi mødte, at snuppe mesterskabet. Det skulle der laves om på. Derfor blev 'Gab' skiftet ud med Javier i pausen.

Efter pausen starter vi som lyn og torden og efter få sekunders spil har Sergio også udlignet til 2-2, og dermed var mesterskabet tilbage hos os. Vi var dog ikke tilfredse med en uafgjort, så vi blev ved med at presse på. Det lykkedes dog for River, at komme foran igen godt midtvejs i halvlegen. Kort tid efter slog jeg mig hårdt i en hovedstødsduel mod en River spiller og jeg må lige holde en to minutters pause, hvor 'Gab' så erstattede mig, for at komme mig. Jeg kom dog hurtigt ind igen.

Med ti minutter igen modtager jeg bolden midt på banen og tog turen ned mod deres mål. Via et par tricks fik jeg driblet mig igennem deres forsvar og banket bolden ind i mål. 3-3 og ti minutter igen, nu måtte det ikke glippe. I aller sidste minut fik vi tilkæmpet os et hjørne. Sergio sparker bolden indover og jeg fik headet bolden ind til kæmpe jubel og få sekunder blev kampen fløjtet af. Dermed er vi mestre for første gang i historien. River tog andenpladsen, mens Independiente tog tredjepladsen.

Det hørte til historien, at vi var, hvilket vi stadig er, nogen fan grupper af forskellige hold og vi havde lavet vores egen liga i vores by, hvor vi optråde for vores klub.

Om aftenen tog hele holdet hen til byens sportsbar, hvor jeg havde fået et fritidsarbejde, og samme dag blev der vist Copa Libertadores returfinalen mellem Boca og Gremio. Boca vandt kampen 2-0 og samlet 5-0, og vi var alle derfor ovenud lykkelige over denne dag.
« Seneste Redigering: 24 Jun 2008, 17:35 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

Sv: Jagten På Lykken [1# Allez, vi er mesterne]
« Svar #1: 26 Maj 2008, 19:17 »

« Seneste Redigering: 05 Jun 2008, 20:11 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

dasmessi
Gæst

« Svar #2: 26 Maj 2008, 19:20 »

Hm.. Godt klubvalg. God start.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #3: 26 Maj 2008, 19:23 »

Min plads Djævel

ticked off ticked off

Rigtig flot start! Og lækker grafik Cool
Jeg synes det tegner meget spændene.

Dasmessi:
Læs lige bloggen før du commenter Grin
Han har ikke valgt nogen klub endnu Rullende Øjne

dasmessi
Gæst

« Svar #4: 26 Maj 2008, 19:25 »

ticked off ticked off

Rigtig flot start! Og lækker grafik Cool
Jeg synes det tegner meget spændene.

Dasmessi:
Læs lige bloggen før du commenter Grin
Han har ikke valgt nogen klub endnu Rullende Øjne
Jo, Boca Juniors?.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5: 26 Maj 2008, 19:26 »

Jo, Boca Juniors?.

Nej. Hans yndlingsklub er Boca Wink
Han spiller selv for en eller anden lille klub Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #6: 26 Maj 2008, 19:26 »

Spændende Zone.. Lækker grafik Gherty.
Billigt indlæg Dasmessi Opstemt

dasmessi
Gæst

« Svar #7: 26 Maj 2008, 19:27 »

Nej. Hans yndlingsklub er Boca Wink
Når.. My bad.. Er lidt småtræt.. Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #8: 26 Maj 2008, 19:29 »

Jeg glæder mig til at høre mere. Thumbs Up

Flot start og lækker grafik af Ghert. Tunge

Zone 43
Manager

« Svar #9: 26 Maj 2008, 19:53 »

ticked off ticked off

Djævel Cool

Tak for alle kommentarerne. Det er lækkert. Thumbs Up

Et hold a la FC United of Manchester bare med færre, og yngre, spillere Wink
« Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 16:56 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Asher
Lilleputspiller
*

« Svar #10: 26 Maj 2008, 20:38 »

Rigtig god start! synes virkelig du har et godt sprog, bliv endelig ved. Jeg kigger spændt med Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #11: 26 Maj 2008, 22:05 »

Spændende Zone.. ser frem til at høre mere..

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #12: 26 Maj 2008, 22:07 »

Takker begge to Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

Sv: Jagten På Lykken [2# Tættere på drømmen?]
« Svar #13: 27 Maj 2008, 18:12 »

Juli '07
Tættere på drømmen?

Det var en varm og solrig onsdag, her i starten af juli måned. At der var ferie i skolerne kunne både ses og mærkes i byen, hvor flere unge mennesker forsøgte at tjene penge. Nogen stod ved div. butikker og p-pladser for, at pudse forbipasserendes sko, andre tog fuldtidsjobs i div. forretninger i byen. Desværre var der også en del, som begik kriminalitet, for at tjene nogen penge til familien.

Jeg var naturligvis glad for mit job, som jeg gik fra deltid til fuldtid for godt et års tid siden. Det skete da, jeg selv meldte mig selv ud af skolen, fordi jeg aldrig mødte op, da jeg hellere ville tjene nogen penge til mig og familien. Grunden til det skal findes i, at vi var fattige. Min mor arbejdede i den lokale bager, hvor hun tjente lidt penge og samtidig sørgede hun for, at der var brød på bordet, hver dag. Bogstavelig talt. Der udover arbejdede min søster samme sted som jeg selv, blot på deltid, da hun gik i skole.

I løbet af denne onsdag kom Sergio ind og hilste på mig. Vi snakkede lidt om holdet, vores arbejde og ikke mindst om Boca. Han fortalte mig, at Boca fra fredag til søndag havde 'Talent Dag 07', hvor man kunne træne og vise sine talenter hos Boca og med lidt held, få en kontrakt med dem. Chancen for det var dog meget lille, men den var der trods alt.

Ikke overraskende var talent dagen noget, vi snakkede meget om ved træningen dagen efter. Gab' far kunne sagtens transportere os begge veje, og udover Gab skulle også Sergio, Javier og Roberto med. Lúis og Júan havde ikke fået lov deres forældre, da de skulle tjene penge til dagen. Jeg vidste ikke om, jeg kunne tage med til Buenos Aires, som lå godt halvanden times kørsels herfra. Jeg aftalte med Gab, at jeg kunne svare ham om aftenen, når jeg skulle på arbejde.

Da jeg kom hjem for at klæde om inden arbejde spurgte jeg min mor, om jeg kunne tage med. Til min store skuffelse blev det afvist, men jeg ville med. Jeg ville forsøge, at få en kontrakt med Boca, så jeg kunne forsørge min familie. Det var også derfor, at jeg sagde til Gab, at jeg tog med. Om aftenen da jeg kom hjem fra arbejde, skrev jeg et brev og lagde det på spisebordet. Jeg skrev, at jeg var taget derhen alligevel. Konsekvensen kendte jeg, mere eller mindre, godt, men det skræmte mig ikke.

- Daniel Agger.

-Benja-
Gæst

Sv: Jagten På Lykken [2# Tættere på drømmen?]
« Svar #14: 27 Maj 2008, 18:17 »

Det er super lækkert det her Zone, bliv endelig ved med det.
Håber squ du får lov til at tage turen til Buenos Aires, du kunne jo tjene flere penge til din familie, så synes de skal give dig lov.

Sider: [1] 2 3 ... 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010