home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1191 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ''The save-game could not be loaded'' - FCK
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: ''The save-game could not be loaded'' - FCK  (Læst 13669 gange)
Mark-Kerr
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #45: 28 Maj 2008, 15:46 »

han mener du skal skrive om mere end en kamp i dine updates, det andet bliver for tørt, og derfor ingen kommentarer.......
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #46: 28 Maj 2008, 15:50 »

han mener du skal skrive om mere end en kamp i dine updates, det andet bliver for tørt, og derfor ingen kommentarer.......
Mere om i kampene?. Hvordan?.
Logged

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #47: 28 Maj 2008, 16:16 »

:O

Du skal skrive om MERE END 1 kamp i dine updates.. det bliver for tørt at læse om kun en enkelt medmindre det er en finale eller meget vigtig kamp, forstår du nu??? Smiley
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #48: 28 Maj 2008, 16:18 »

:O

Du skal skrive om MERE END 1 kamp i dine updates.. det bliver for tørt at læse om kun en enkelt medmindre det er en finale eller meget vigtig kamp, forstår du nu??? Smiley
Jaja, ps. Er ved at skrive update om 2 kampe. Er det tilfredsstillende?. Smiley
Logged

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #49: 28 Maj 2008, 16:35 »

hvorfor deler du det ikke op med hver måned eller hvert halve år? eller på den måde.. ?
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #50: 28 Maj 2008, 17:35 »







Efter den rimelige hårde 2.runde kamp mod Pobeda, skulle FCK idag møde AC Horsens. AC Horsens som har været lige så formstærke som FCK indtilvidere i starten af sæsonen her. Det var dagens nummer 5 mod nummer 1. Et rimeligt tæt opgør. Kampen skulle spilles på Horsens Forum Stadion. Thomas Vejlgaard som dommer.


0 ACH-0 FCK

Det tegnede allerede godt for Horsens da de gav bolden op. Talenter Yasin Avci modtager bolden fra Gilberto, som lægger et indlæg over til kanten hvor Thomas Kortegaard står, og han afleverer den til Søren Friis som dribler uden om Gravgaard og affyrer et skud på overliggeren og tilbage igen hvor Gilberto står og trykker på aftrækkeren, men Jesper Christiansen holder bolden flot. God start af Horsens, som viste tænder ret hurtigt. FCK spillede næsten somom de ikke var med i kampen. Afleveringerne passede ikke ordenligt. Skud var der for få af, og chancerne var alt for store. Det kunne ses på træner Patrick Snobi, som ikke havde Peter Nielsen med idag, pga. Champions League lodtrækning. Så han tog til Zagreb hvor den blev afholdt og så får jeg svaret senere hvem vi skal møde. Men tilbage til kampen. En spiller vidste dog hvordan man skal spille fodbold. Atiba Hutchinson. Han er kendt for sine gode finter og dribleture, og ja, hva gør han, dribler hele forsvaret og midtbanen, indtil han kommer ind i feltet og trykker af, men desværre mangler aflsutningen lidt mere kød. Den sidste chance der kommer inden pausen er igen Horsens der er på spil. Gilberto viser sin gode teknik og afdribler knap så hurtige Ulrik Laursen over fyrrer af, men Jesper Christiansen må ud i en tv-redning til hjørnespark, men det bliver ikke til noget, og Thomas Vejlgaard tager fløjten i munden og fløjter til pause.

2.halvleg

Efter at have fået en god snak med mine spillere om at vi skal have denne sejr her idag, og præstationen ikke var god nok, reagerede de rimeligt positive og løb ud til 2.halvleg.
FCK gav bolden op, og så var 2.halvleg igang, med forhåbentlig nogle mål. Med et kvarters spil efter halvleg, er det endnu en gang Horsens der kommer til chance. Og de skulle have lidt hjælp. Venstrebacken for FCK Oscar Wendt laver en fatal brøler ude på venstrebacken som Avci kan opsnuppe og lægge et indlæg som Gilberto springer hæøjest til og header over mod stolpen, men Gravgaard header den væk. Jesper Christiansen kom skidt ud. FCK foretog 2 udskiftninger. Ud med Stancu,ind med Nordstrand,ud med Nørregaard,ind med Silberbauer. Nu skulle der rykkes fremad i banen for FCK. Men det hjalp ikke det store, udover Sionko får frispark på kanten af feltet, som han selv tager, men lige i muren, og det bliver det sidste i kampen. 0-0. Endnu et uafgjort resultat for FCK. Meget  skuffende.


Kort efter kampen fik jeg en sms ovre fra Zagreb. Det var min assistent der skrev med ang. lodtrækningen. Han skrev.

'' Hej Patrick. Vi har fået stortset den nemmeste modstander af dem alle. Ukrainske Dinamo Kiev skal vi møde. Vi kunne have trukket Liverpool,Arsenal,Real Madrid,Inter og dem, men vi er så heldige at få Kiev. Hilsen Peter''.

Da jeg fik nyheden var jeg glad. Jeg fik ellers kuldegysninger i kampen, men tænkte ikke så meget på det, før efter kampen. Nu ser jeg frem til Kiev kampene, og håber på at vi kan kvalificere os til gruppespillet ligesom Ståle gjorde.






Det skuffende resultat mod Horsens kunne ses på mine spillere idag. Vi tog til omklædningsrummet 1 time før kick-off. Jeg gav dem de sidste ting at vide, og vi bare skulle holde 0et. For vi skulle møde Kiev.


2 FCK (Nordstrand 59',65') - Pobeda 0


Champions League kampen i Parken mellem FCK og Pobeda skulle spilles. FCK havde det bedste udgangspunkt og skulle sådanset bare holde 0et. FCK vandt første kamp 0-1.

Håvård Nordtveit var blevet klar til sin debut for FCK. En rigtig stor kamp for ham endda. Champions League kamp. FCK gav bolden op og så startede fansene. FCK får kampens første chance. Oscar Wendt får frispark på kanten af feltet, men sender den hårdt over mål. Pobeda havde slet ikke spillet og til fordel for FCK kunne de se sig spille Pobeda ud af kampen. De blev faktisk spillet så meget ud af banen at deres forsvar kan forære Stancu en kæmpe chance ved at aflevere direkte ud til ham, men han tager ikke nok tid til at fokusere på målet, så han skyder langt over. Libor Sionko får 2 chancer inden halvleg. Først får han en perfekt aflevering fra Grønkjær og helflugter bolden lige over overliggeren. Og den anden chance er på frispark. Han sender den på overliggeren, og Stancu opsamler den, men når ikke at få tåen på, og Pobedas målmand kommer ud og samler den op. Halvleg.

Jeg var tilfreds med mit holds præstation , dog får vi ikke scoret og det er lidt det der er minuset ved kampen.

Pobeda opgiver bolden og FCK får fat i en fejlaflevering fra Pobedas side. Det er Stancu der opsamler den og lægger en stikning ind i mellem deres forsvar som Junior kan drible uden om målmanden, men tøver med at afslutte så, forsvaret redder den fra stregen. Kæmpe chance. Så skiftede FCK ud og brugte alle 3 udskiftninger. Antonsson,Wurtz og Nordstrand kom ind til fordel for Sionko,Nordtveit og Stancu. Efter udskiftninger sparker Jesper Christiansen en lang bold op til Junior der frækt tager bolden ned med hælen, og vipper den over en forsvar og skyder, men igen rammer han ikke målet. Men så kom forløsningen. Oscar Wendt tager frispark og sender den fladt til Nordstrand der søgte bolden op placerer den forbi Pobedas målmand, og nu var FC i den syvende himmel. Nu spillede FCK defensivt og rykkede Wurtz og Nørregaard ned på den defensive midtbane. Nu skulle der bare forsvares. Samme Nordstrand var på spil igen bar 5 min efter den første scoring. Han modtager en bold fra et hjørnespark som Jesper Grønkjær tager og smækker den lige ind i pandebrasken på Nordstrand der med sit andet mål kan bringe FCK foran 2-0. Nu kunne det ikke gå galt. Kampens sidste chance falder i overtiden til FCK. Hjørnespark til FCK som Wendt sender indover og Mikael Antonsson hopper højt og header hårdt mod hjørnet, men over. Kampen ender 2-0 til FCK der sammenlagt går videre med 3-0 og skal møde Dinamo Kiev i 3.kvalifikationsrun de i Champions League.

« Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 14:02 af dasmessi » Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #51: 28 Maj 2008, 21:25 »







Salg&Indkøb


Atiba Hutchinson har spillet sin sidste kamp for FCK.


Den canadiske landsholdsspiller har spillet sin sidste kamp for FC København. Den engelske 1.divisions klub Reading har kommet med et bud der lyder på omkring 35mio DK kr. Det er et tilbud der er for godt til at sige nej til. Atiba Hutchinson var ellers kendt for sine gode dribleture,gode afleveringer og ikke mindt arbejdstyrke. Det bliver svært at finde sådan en spiller som Hutchinson. Prisen på 35mio DK kr, betyder at FC Københavns sæsonbudget kommer op på 68mio DK kr, hvilket tegner til der bliver hentet ind efter vinterpausen. Måske en Linderoth tilbage?. Hvem ved. Atiba Hutchinson opnåede 49 kampe for FCK, samt 4 mål.





2 (Stancu 34',63')FCK - FCM 0


Det var tid til SAS Liga igen. Det var imellem FCK mod FCM der skulle spilles i Parken. Gæsterne fra Midtjylland kommer til Parken med 3 ud af 4 sejre, imod FCKs kun 2 ud af 4. Kampens dommer var Jesper Overgaard.


FCK skulle bar få den bedste optakt til Dinamo Kiev opgøret om 4 dage. Og en sejr idag, ville være en fantastisk optakt, hvis FCK skulle i Champions League Gruppespillet. FCM gav bolden op. Og der skulle blot gå 5 min da FCM har den første chance. Mikkel Tyhgesen tager en flot solo-tur op igennem midtbanen,inden han afleverer den ud på fløjen til Danny Olsen som lægger et indlæg og hvem kommer der, Frank Kristensen der må se sit hovedstød lige over mål. God start på kampen. Men FCK svarede igen. Oscar Wendt efterligner Thygesens solo-tur og denne gang vælger han at lave en skudfinte og aflevere en stikning i dybden til Stancu, men hurtigheden mangler, så Raska kan komme ud af sit bur. En ny chance falder til FCK. Libor Sionko spiller 1-2 afleveringer med Nørregaard og Sionko lægger et indlæg til forreste stolpe hvor Stancu løber bolden i møde, og springer højt, men Raska har læst den. Flot målmandsspil og ligeså flot angreb. 33 min spillet. Det tyder på en nulløsning i første halvleg, men en mand ville det anderledes. Libor Sionko laver igen 1-2 afleveringer med Nørregaard, men denne gang finter han backen Afryie og spiller den videre til Stancu på midten af feltet, der tager et træk forbi Kjær og sparker den fladt og sikkert ned i hjørnet på en fremstormende FCM målmand. 1-0 og kæmpe brøl i Parken. Det var det sidste der skete i 1. halvleg og 1-0 føring til FCK.


2.halvleg:


Der blev ikke skiftet ud hos FCK eller FCM. Det lød til de bare ville beholde alle 22 spillere på banen resten af kampen. FCK gav bolden op. Og det lader til at give pote. Forsvarstalentet Nordtveit vinder en hovedstødsduel på midten af banen imod Frank Kristensen og Hutchinson modtager bolden med brystet og afleverer elegant med hælen igennem forsvaret til stancu der kan tage et træk uden om Raska og essekverer sikkert til 2-0. Fremragende spil af FCK. Nu kunne brølet høres igen. FCK foretog 2 udskiftninger. Ud går Nordtveit, ind med Antonsson, ud med Stancu, ind med Junior. På dette tidspunkt var der spillet en time. Med et kvarters spil tilbage, spiller Oscar Wendt den indover til Nordstrand der header lige over mål, selvom Raska kom ud i den. Det lod til der ikke var flere kræfter tilbage hos FCK. Og der skulle sådanset heller ikke bruges flere, for de skulle spares til om 4 dage mod Kiev kampen. Så FCK rykkede sig langt ned i banen. Og det holdt hjem. FCK vinder sikkert 2-0 over FCM, og giver et godt udgansgpunkt, inden de rejser til Ukraine.


« Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 14:02 af dasmessi » Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #52: 29 Maj 2008, 09:12 »

Blir det bedre?. Smiley
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #53: 29 Maj 2008, 09:38 »

Godt læsemessigt, men at sælge Atiba gør mig trist.  Græder
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #54: 29 Maj 2008, 09:47 »

Kvaliteten er god nok, men jeg er altså desværre ikke så vild med din opsætning på det punkt mener jeg at du kan gøre mere ud af din blog. Det er også en af tingene der gør at man får lyst til at læse det, jo. Smiley Hvis du får lidt bedre styr på det vil jeg helt sikkert holde øje med bloggen. KIU Opstemt
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #55: 29 Maj 2008, 09:49 »

Mange tak, skal nok prøve det med opsætningen.  Cool
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #56: 29 Maj 2008, 10:07 »

Mange tak, skal nok prøve det med opsætningen.  Cool
Kanon Smiley Jeg vil kigge forbi igen så Wink
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #57: 29 Maj 2008, 13:47 »

Kanon Smiley Jeg vil kigge forbi igen så Wink
Men hva er det du lige mener med opsætning?. Er det med billeder?. Eller kampe og diverse tekst.
Logged

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #58: 29 Maj 2008, 13:51 »

Men hva er det du lige mener med opsætning?. Er det med billeder?. Eller kampe og diverse tekst.
Jeg mener billeder og andre små detajler der gør bloggen lidt mere spændende at se på Smiley
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #59: 29 Maj 2008, 13:52 »

Jeg mener billeder og andre små detajler der gør bloggen lidt mere spændende at se på Smiley
Ok lidt pænere billeder?.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010