home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1070 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ''The save-game could not be loaded'' - FCK
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: ''The save-game could not be loaded'' - FCK  (Læst 13652 gange)
dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #30: 26 Maj 2008, 15:04 »

Det er bare meget uoverskueligt med dine resultater.. du stiller det mærkeligt op..Og sproget er bare noget rod, du bruger mange udtryk du ik har styr på ex "han hentede 2 nye indkøb" du er selvfølgelig ik særlig gammel, men det er bare ik noget jeg får lyst til at se mere til.

men det bare min mening
Jamen ok, tager kritikken til mig. Smiley. Skal nok prøve at få det op med sproget. Er der andet galt?.  Ubeslutsom
Logged

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #31: 26 Maj 2008, 15:10 »

det os udelukkende for at hjælpe, prøver ikk at rakke dig ned..
men resultaterne.. prøv at få noget system i det, ex:

FCK vs BIF 2-2
23" Sionko
37" Wendt
48" Holmen
77" Gislason
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #32: 26 Maj 2008, 15:30 »







SAS Ligaen starter!.



SAS Ligaen startede. Vi skulle til Aarhus og spille bold mod AGF. En kamp jeg forventer at vinde. Vi tog over til stadionet 2 timer før kick-off for at diskutere om at vi skal have den sejr idag på starten af SAS Ligaen. Det ville kun gøre gavn til vores fans. Vi stillede op i stærkeste opstilling. Og efter vi havde varmet op og diverse ting, startede kampen.



(Yttergård  52') 1 AGF - FCK 2 (Allback 5', Stancu 13')


Igen i denne kamp var det os der startede bedst. Vi får allerede den første chance som Allback køligt esekverer på fra en aflevering af Hutchinson. 0-1. Super start for os. Og de medrejsende fans fra FCK startede for alvor med at hoppe og danse. Kort efter fik AGF en kæmpe chance efter Jesper Christiansen ikke får clearet ordenligt og Dioh Williams står klar med det samme til at trille bolden ind, men det misses. Kæmpe chance til AGF. Men vi slog kontra. Wendt sender en bold op til Allback som er en perfekt targetman, som dirigerer den med hovedet over til bagerste stolpe hvor Stancu står tæmmer den, trækker lidt ud i felter og affyrer et drømmehug op i krydset. 0-2. Hvilket mål af Stancu. Nok årets mål. 22 min spillet. Det trækker til at blive en kedelig kamp til slut. De fleste chancer kom ikke, og vi spillede sådan set bare defensivt, for at trække den sejr hjem, vi kom efter. Efter 47min spil, kan vi gå til pause.


2. Halvleg


Vi kom ud til 2. halvleg meget defensivt. Jeg skiftede Kvist og Antonsson ind til fordel for Gravgaard og Hutchinson. AGF gav bolden op. Jerry Lucena smækker en lang bold op til Peter Graulund som tager den flot ned, og bevæger sig fremad aggresivt og sparker på mål, men en fantomredning af Jesper Christiansen i buret. AGF får hjørne. Lucena sender den indover og Lumb kommer flyvende og laver en flyvende hollænder, men på stolpen. FCK slår kontra og sender den hele vejen op til Allback som tager et træk, og skyder, lige over. Lumb får en aflevering fra Arnason som spiller den ud på kanten til White som dribler uden om Pospech, og ligger den elegant indover til Yttergård Jensen som header bolden i kassen. 1-2. Nu kom nerverne frem. Jeg skiftede Wurtz ind på den defensive midtbane og trækkede Silberbauer ud på kanten, fordi Sionko blev skadet. Et stort tab. Nu galdt det sådanset bare om at holde sejren hjem. Og efter 3 min overtid med AGF på flere dødbolde situationer, holdt vi sejren hjem, og vandt 1-2. En rigtig god start på ligaen.

Kort efter kampen blev jeg interviewet af en supporter, Mette Cornelius.


''Patrick Snobi, idag får du din første sas liga sejr, hvordan føles det?''.

Det føles godt, jeg syntes vi dominerer kampen, og skaber flest chancer, vi mangler dog stadig lidt effektivitet på vores afslutninger.''


''Dit angreb idag scorer 1 mål hver idag, og dit nyindkøb endda, hva syntes du om det?''.

Det er altid dejligt mine angribere kan score. Det er dejligt at se Stancu og Allback fungerer så godt som de gør, og jeg holder stadig fast i, at de kan blive årets makkerpar i angrebet.''
« Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 13:59 af dasmessi » Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #33: 26 Maj 2008, 15:32 »

Blev det bedre nu?. ?
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #34: 26 Maj 2008, 19:55 »

Da jeg er blevet spurgt om mine taktiske indstillinger, lægger jeg dem da lige her så.

Taktik

Beskriv gerne hva jeg kan ændre.  funny
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #35: 27 Maj 2008, 16:55 »








UEFA Champions League lodtrækning
   


Det var tid til Uefa Champions League lodtrækning i 2. runde. Der var et dansk hold med og det var FC København. Lodtrækningen fandt sted i Moskva i Rusland og vi satte os ind i en kæmpe sal med plads til over 15.000 mennesker. Den gamle franske legende Michel Platini satte sig lige ved siden af mig, så jeg blev lidt nervøs. Jeg fik snakket lidt med min assistent Peter Nielsen og inden da, gik lodtrækningen igang.


''FC Copenhagen goes against Pobeda''.   


Da jeg fik nyheden, noterede jeg straks ned og Platini prikkede til mig og sagde: '' Very easy challenger'', og så sagde jeg bare ''Thank you''. Det tætteste og nok største norske hold Rosenborg var også med i lodtrækningen. De skulle op i mod Ventspils. Mig og Peter Nielsen forlod salen, med en tanke om, at vi nok skulle gå videre fra fra 2. runde.


2.runde         
« Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 14:00 af dasmessi » Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #36: 27 Maj 2008, 17:04 »

Det er da mit banner Wink
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #37: 27 Maj 2008, 17:07 »

Det er da mit banner Wink
Sorry, men må jeg ikke godt låne det?. Wink Wink
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #38: 27 Maj 2008, 17:08 »

Sorry, men må jeg ikke godt låne det?. Wink Wink
Jo jo, men er mere nervøs over hvad JocobHove siger..
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #39: 27 Maj 2008, 17:09 »

Jo jo, men er mere nervøs over hvad JocobHove siger..
Overfor hvad?. hvis det er med grafikken, har ejg fået lov.
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #40: 27 Maj 2008, 18:38 »







0 FCK - AAB 0


Den første kamp i Parken skulle spilles imod AAB. Et AAB hold som har fået en uhyre dårlig start på ligaen og ligger nummer 12 i ligaen. Meget skuffende af et ellers fint fungerende AAB hold, men FCK, tog imod AAB med manér. Kampens dommer var Anders Hermansen.


Det startede ellers fint med flest chancer til FCK. AAB lignede nogen der bare ville hjem fra København. Junior får FCKs første chance, men udnytter den ikke. AAB vågnede op. Bomberen Jeppe Curth viser god teknisk fodbold, ved at lave ''Zidane'' finten forbi Ulrik Laursen, og laver skudfinte på Pospech, og skyder lige over mål. Erik Hamren var tosset. Ligeså Patrick Snobi. Begge trænere vidste ikke hvor de havde deres spillere på banen, for det var en kedelig affære. Spillet var ikke til at prale over, og chancerne gik som tiden gik, færre og færre. Dog kom der endnu en kæmpe chance til FCK. Marcus Allback header et indlæg fra Sionko lige på stolpen og opsamler returen, men Karim Zaza viser sin store klasse og parerer den smukt ud til hjørnespark. Der var lagt 3 min til i 1. halvleg og det blev ikke til det store, så spillerne går til pause.

2. halvleg:


FCK skiftede Junior ud med Stancu og Nørregaard ud med Silberbauer. Nu satsede FCK offensivt. De skulle have den sejr, for at holde Brøndby IF væk fra dem, der ligger på en 2.plads. AAB kan give bolden op til 2.halvleg. Fansene begyndte at blive urolige og efter kun 10min spillet af 2. halvleg, går udeholdets fans amok. De begynder at kaste romerlys,flasker,glas og diverse ting i hovedet på Marcus Allback der må gå ud med en forbrænding. Morten Nordstrand måtte erstatte en skadet Allback, og det ændrede ikke på kampen. For chancer kom der ikke flere af, og frispark og advarsler fløj ind. FCK satsedet alt med frem nu, mens AAB bar ville holde denne kamp hjem med 5 min tilbage. FCKs Libor Sionko tager et hjørnespark, og Jesper Christiansen går med op og forlænger den videre til Nordstrand der header ligeover. Utroligt Jesper Christiansen vinder en hovedstødsduel med den store amerikaner Danny Califf. Anders Hermansen tager bolden fra Karim Zaza og fløjter kampen af. En skuffende nulløsning og utilfredsheden kunne forstås på hjemmeholdets fans.


Mette Cornelius : 

''Patrick, hvad siger du til at AABs fans kaster romerlys og det i hovedet på jeres spillere?''.

''Det er utroligt ærgeligt og skuffende af deres fans. Der var børn til stede endda, og sådan skal bare ikke ske mere, for det er dybt uproffesionelt''.
« Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 14:00 af dasmessi » Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #41: 27 Maj 2008, 19:21 »







Efter den skuffende optakt til Champions League 2.runde kampen mod Pobeda, var dagen kommet til at spille Champions League kamp. En kamp jeg forventer vi vinder. Jeg stillede op med et reservespækket hold, og med Allback ude, gav det chancer til Nordstrand. Kampens dommer var Nicolai Vollquartz. Utroligt nok en dansk dommer.


0 Pobeda - FCK 1 (Nørregaard 14')


Et meget stille Pobeda stadion lagde scene til for en 2. runde Champions League kamp. Græsset var ikke særlig fint, og faciliteterne på tilskuerpladserne var ikke de bedste. Kampen gik igang. FCK stillede op med et reservehold med bla. Mikael Antonsson. FCK viste stor klasse i denne kamp endnu en gang. Hjalte Bo Nørregaard viste en krav på en fast plads der kan med sit første mål for FCK score en flot langskudsmål fra 27 meter op i krydset. Flot scoring og 0-1 til FCK. FCK fortsatte deres imponerende spil, ved at få flest chancer. Stancu dribler 5 mand i Pobeda forsvaret og afslutter ellers elegant på mål, men forgæves over mål. Nye chancer kom. Libor Sionko tager hele turen op ad højrefløjen og lægger et indlæg ind over til Junior som kan tage bolden ned til fødderne og skyde, men lige ved siden af mål. Så blev der halvleg.

2. Halvleg. FCK skiftede Mikael Antonsson ud med Niclas Jensen og Nørregaard ud med Rasmus Wurtz. For at forsvare føringen. Et klogt valg , for FCK spillede sig sådan set ikke frem til chancer, men mere ned til hjørneflagene og stå og spilde tiden. FCK vinder kampen 0-1, og det er faktisk et rimeligt dårligt resultat, forinden returkampen i Parken. For FCK burde kunne præstere en meget bedre præstation imod sådan et hold.
« Seneste Redigering: 29 Maj 2008, 14:01 af dasmessi » Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #42: 27 Maj 2008, 20:44 »

Hvorfor ingen kommentarer?  Græder
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #43: 27 Maj 2008, 23:41 »

Hej dasmessi du skal nok skrive mere end om kun en kamp.. Prøv f.eks og dele det op. Sådan du fortæller lidt om kampene og en smule om indkøb og en smule om taktikken, det giver en god blanding af tingene og vil fange læserne mere. jeg synes du har forbedret dig fra din første update.. men jeg savner lidt stadig... Er du ny i blog sammenhænge ?
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #44: 28 Maj 2008, 09:35 »

Det er min 3.blog. Så.. Men har da skrevet om 2 kampe nu. Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010