home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:32:17 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  2 Brugere, 1262 Gæster Online.

Indlæg: 1132880 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  ''The save-game could not be loaded'' - FCK
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: ''The save-game could not be loaded'' - FCK  (Læst 13692 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Danmarks gudehold
« Svar #15: 25 Maj 2008, 20:16 »

sorry men er rimelig ny så ved ikke lige hvor?
Det er helt iorden

http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=1;start=0;guide_id=35

Der en helt fantastisk guide du kan følge her (:
 Held og lykke
Logged

Manniche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Danmarks gudehold
« Svar #16: 25 Maj 2008, 20:18 »

Det er helt iorden

http://www.fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=1;start=0;guide_id=35

Der en helt fantastisk guide du kan følge her (:
 Held og lykke

Tusind tak Smiley

TIL BLOGGEN.. God start men synes opsætningen er lidt forvirende
Logged

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

NiielsenxD
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Danmarks gudehold
« Svar #17: 25 Maj 2008, 20:36 »

du har lidt at arbejde med Smiley
det er vel også godt nok.
håber updaten bliver god (;
Logged

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Danmarks gudehold
« Svar #18: 25 Maj 2008, 21:15 »

Tusind tak for kommentarene. og Jakob. Skal nok prøve.

Update om sæsonstart om 10min.
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Danmarks gudehold
« Svar #19: 25 Maj 2008, 21:31 »

du har lidt at arbejde med Smiley
det er vel også godt nok.
håber updaten bliver god (;

Kunne du evt. komme ind på hvad han skal arbejde på?
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Danmarks gudehold
« Svar #20: 25 Maj 2008, 22:04 »




Sæsonstart


Sæsonstarten kom for FC København. 5 venskabskampe skulle spilles mod henholdsvis:

1 Dinamo Bucarest - FCK 1 - Ailton

0 Gossau - FCK 5 - Libor Sionko (2), Junior, Marcus Allback, Atiba Hutchinson

3 Locarno - FCK 3 - Junior(2), Morten Nordstrand

0 Thun - FCK 0

2 Mlada Boleslav - FCK 1 - Libor Sionko, Ailton udvist


En blandet start for FC København efter 5 venskabskampe.

Indkøb

Efter 5 kampe og kun 1 sejr, ja så det lød det til at FC København skulle forstærkes til næste sæson. Og en manager som Patrick Snobi så ud til at have styr på pengebudgettet. Han hentede 2 nye indkøb.



Bogdan Stancu. 20år gammel og kommer fra Romænien. Har ikke spillet på landsholdet, men har fået 4 U21 landskampe. Han er hentet fra Urinea Uriziceni. Boksspilleren kommer forhåbentlig til at spille angrebsmakker med Marcus Allback indtilvidere som sæsonen skrider frem.



Harald Nordtveit. Blot 17 år gammel og allerede på Arsenals førstehold. Han er nok kendt som Norges bedste talent gennem tiden. Har ikke haft landsholdserfaring, men er meget sikker på at han kommer til det i de kommende år. Han ses til at spille centerforsvar sammen med Michael Gravgaard, da Ulrik Laursen lader til at komme ud i kulden.


Super CUP finale





Den første cup for FC København var Super Cuppen mod pokalvinderne fra sidste år, nemlig OB. OB slog endda FCK i pokalfinalen med 2-1. Kampen skulle spilles kl 17:00 i Parken. Jeg tog til stadion med mine spillere for at få snakekt lidt om denne pokal, som vi skulle have. Spillerne virkede opsatte og var klar til kamp. Der var udsolgt til kampen, og jeg glædede mig rigtig meget. Dog kunne jeg mærke presset. Kampen startede og vi fik den første chance. Stancu får bolden fra Libor Sionko, møder bolden, laver en kropsfinte på Håland og skyder lige ved siden af mål. OB fik dog også nogle chancer. Srdjan Radonjic kanonerer en bold fra 35 meter på overliggeren. Til al held for Jesper Christiansen i FCK buret. Flere chancer kom. Bogdan Stancu, den nyindkøbte skulle vise sig at være et godt køb. Han skulle få flere chancer. Denne gang er der hjørne. Jesper Grønkjær trækker ud for at tage hjørnesparket og ligger den lige ind i panden på Stancu, men lige over mål. FCK dominerede kampen for hvert minut, og OB fik ikke flere chancer. FCK får hjørne. Silberbauer tager det og skyder skråt tilbage til Oscar Wendt der er gået med op, og skyder, men lige forbi. Halvleg og spillerene går til pause.

Jeg skiftede Junior ind i stedet for Allback og Mikael Antonsson ind til fordel for Ulrik Laursen. Vi fortsatte kampen som dominerende endnu en gang. Vi får hjørne igen. Jesper G tager det og sender den over til bagerste stolpe hvor Stancu er, men i sidenettet. Nu jagtede FCK det mål. Hjørne igen. Michael Silberbauer tager det og spiller den kort til Hutchinson som lægger den indover, men ingen med, så den ryger ved siden af. Dommer Claus Bo Larsen kan i det 92. min tage fløjten imunden, og fløjte til slutsfløjt. Kampen går videre med straffesparkskonkur rence.

Det var FCK til at starte. Libor Sionko overfor Onyszko og scorer. Esben Hansen placerer bolden på pletten og skyder, og Jesper Christiansen redder. Stancu til bolden, og scorer. Håland lægger bolden klar og skyder, og scorer. Michael Silberbauer til bolden, tøver lidt og sparker på overliggeren. Anders Møller Christensen går selvsikkert hen og skyder, og brænder. 2-1 til FCK stadig. Med 2 spark tilbage hver. Ailton til bolden og kanonerer den i nettaget. 3-1. Radonjic skal score for at holde OB inde i kampen og han brænder!. FC København er danske Super Cup mestre. Dermed tog de det første store skridt mod en stor succesfuld sæson. Skuffende OB tilhængere måtte tage hjem fra København.















« Seneste Redigering: 25 Maj 2008, 22:06 af dasmessi » Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Danmarks gudehold
« Svar #21: 25 Maj 2008, 22:06 »

Kan man få ss af dien taktiske indstillinger?
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Danmarks gudehold
« Svar #22: 25 Maj 2008, 22:07 »

Kan man få ss af dien taktiske indstillinger?
ja, men det bliver imorgen. Jeg slukker nu. _:)
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Danmarks gudehold
« Svar #23: 25 Maj 2008, 22:08 »

ja, men det bliver imorgen. Jeg slukker nu. _:)

Okay bare iorden.
Gode indkøb btw Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Danmarks gudehold
« Svar #24: 25 Maj 2008, 22:11 »

mange tak. Og syntes da jeg har fået mere kød på updatesne
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Danmarks gudehold
« Svar #25: 26 Maj 2008, 09:39 »

Hvorfor er der ingen der skriver en kommentar til min nye store update.?
Logged

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Danmarks gudehold
« Svar #26: 26 Maj 2008, 11:23 »

Sproget er virkelig skidt, sorry to say... men der skal virkelig arbejdes med det.. personligt gad jeg ikke læse mere, efter det med de to nye spillere.. det blir hurtigt irriterende, når der er så mange fejl.. og syntes grafikken er meget roddet.. men hvis du nu bare bliver ved, så skal det nok komme det hele.. held og lykke med det.. og købene er udemærkede.
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Danmarks gudehold
« Svar #27: 26 Maj 2008, 11:57 »

Sproget er virkelig skidt, sorry to say... men der skal virkelig arbejdes med det.. personligt gad jeg ikke læse mere, efter det med de to nye spillere.. det blir hurtigt irriterende, når der er så mange fejl.. og syntes grafikken er meget roddet.. men hvis du nu bare bliver ved, så skal det nok komme det hele.. held og lykke med det.. og købene er udemærkede.

Ked af at sige det dasmessi, men jeg er Enig i overstående
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Danmarks gudehold
« Svar #28: 26 Maj 2008, 14:53 »

Sproget er virkelig skidt, sorry to say... men der skal virkelig arbejdes med det.. personligt gad jeg ikke læse mere, efter det med de to nye spillere.. det blir hurtigt irriterende, når der er så mange fejl.. og syntes grafikken er meget roddet.. men hvis du nu bare bliver ved, så skal det nok komme det hele.. held og lykke med det.. og købene er udemærkede.
Hvad er der rodet ved grafikken?. Og sproget?.
Logged

Mark-Kerr
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Byens Stolthed
« Svar #29: 26 Maj 2008, 15:02 »

Det er bare meget uoverskueligt med dine resultater.. du stiller det mærkeligt op..Og sproget er bare noget rod, du bruger mange udtryk du ik har styr på ex "han hentede 2 nye indkøb" du er selvfølgelig ik særlig gammel, men det er bare ik noget jeg får lyst til at se mere til.

men det bare min mening

flere exempler:
pengebudgettet?
Ja så det lød det til?
har ikke haft landsholderfaring?
Boksspilleren kommer forhåbentlig til at spille angrebsmakker med Marcus Allback indtilvidere som sæsonen skrider frem.?


og det er et meget lille stykke der er så mange fejl på..
« Seneste Redigering: 26 Maj 2008, 15:07 af Mark-Kerr » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010