home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1268 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Pompey.
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad plads ender Pompey på?
1. pladsen
- 1 (5,3%)
2-6. pladsen
- 5 (26,3%)
7-12 pladsen
- 8 (42,1%)
13-19
- 1 (5,3%)
Sidste plads
- 4 (21,1%)
Antal Stemmer: 19

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Pompey.  (Læst 10177 gange)
zlatan09
Gæst

Sv: Pompey.
« Svar #30: 26 Maj 2008, 19:22 »

Så jeg snart klar med en ny update .. gennemgang af truppen:d

zlatan09
Gæst

« Svar #31: 26 Maj 2008, 20:00 »

Gennemgang af truppen

Som sagt har det her Portsmouth hold et kæmpe potentiale med nogle dygtige og spændende spillere.

Målmandsposten: David James er sikker mand på målet, den engelske landsholdsspiller er en af Englands bedste målmænd. Reserve keeper er Jamie Ashdown, tror ikke han er god nok til at spille Premier League, og derfor en stor bekymring hvis David James skulle gå hen og blive skadet.

Forsvar: l Glen Johnson l Lauren l Distin l Campbell l Primus l Troare l Hreioarsson lHoyte l
Et meget rutineret forsvar med masser af fysik i de fleste af dem. Hurtigheden kunne være et problem i midten. Men hoved spillet fejler i hvert ikke noget. Så en stærk defensiv. Alle forsvarsspillerne har niveauet til at spille Premier League.

Midtbane: l Papa Diop l Sean Davis l Muntari l Pedro Mendes l Harry Kewell l Kranjcar l Lassana Diarra l Arnold Mvuemba l
En meget central midtbane, stærke hårdt arbejdende spillere men samtidig utrolig teknisk. Jeg vil mene det er den stærkeste del på dette hold. Stor konkurrence mellem pladserne på midtbanen da alle er gode spillere.

Angreb: l Kanu l Utaka l MacCarthy l Defoe lGomis l
Fire utrolige tekniske spillere, fysisk stærke bortset fra Defoe. Eksplosive, med masser af fart i støvlerne, set bort fra Kanu. Der er hård konkurrance, mens jeg kan konstater at Kanu er 4. valg i øjeblikket.

Det er et spændende hold med mange gode spillere og jeg glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå. Finder man den rigtige taktik kan man nå langt med det her hold.
« Seneste Redigering: 28 Maj 2008, 10:11 af zlatan09 » Logged

zlatan09
Gæst

« Svar #32: 26 Maj 2008, 20:00 »

så er min update klar..

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #33: 26 Maj 2008, 20:58 »

Kunne være du lige skulle springe en linje ned efter du har skrevet spille navnene,
men ellers godt, og godt hold Peace

zlatan09
Gæst

« Svar #34: 26 Maj 2008, 21:02 »

Får jeg lige ændret da jeg har lejet 2 spillere hehe..

zlatan09
Gæst

« Svar #35: 26 Maj 2008, 21:46 »

hvordan synes i min trup ser ud? hehe..

zlatan09
Gæst

« Svar #36: 26 Maj 2008, 22:18 »

Jeg håber i følger med , da jeg får mere lyst til at skrive.. Er klar med ny update imorgen.

dasmessi
Gæst

« Svar #37: 27 Maj 2008, 09:51 »

Ligegyldig tekst. Prøv og ændre den, men velkommen til siden, og fewd blog.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #38: 27 Maj 2008, 11:14 »

For det første spammer du for meget din egen blog, så du nærmest kommer til at ødelægge den lidt. Hvis folk vil skrive noget, så skal de nok gøre det. Du ber for meget om at folk skriver i den, og det syntes jeg er lidt plat. Men det er bare min mening.

zlatan09
Gæst

« Svar #39: 27 Maj 2008, 18:26 »

Det os okey med din mening .. Jeg har det bare sådan at hvis folk ikke følger med så kan jeg ligeså godt lade vær med at skrive den her, så kan jeg skrive den på word. Jeg skriver den her for at nogle skal læse.. Kan d følge mig?

zlatan09
Gæst

« Svar #40: 27 Maj 2008, 19:12 »

Tilfredse fans efter træningskampene         

Portsmouths sidste venskabskamp er netop lige spillet og der har været nogle fantastiske resultater. Fansene er godt tilfredse med resultaterne og de er samtidig overrasket over deres nye manager. De er bestemt glade også for de 2 nyindkøbte spillere. Vi fangede en fans.

Det har gået rigtig godt her i venskabskampene er i tilfredse?

Vi er bestemt tilfredse med venskabskampene de har været helt fantastiske mange flotte mål meget flot spil og kanon fight. Jeg glæder til sæsonen for alvor går i gang. Det ser ud til den nye manager har taget det her meget meget seriøst. Og jeg er sikker på vi kan nå langt bare på denne ene sæson. Hvis vi kan få det her at se når det virkelig gælder så bliver det godt. Men jeg og resten af fansene er godt tilfredse med starten.

Da jeg læste nyheden med de tilfredse fans blev jeg glad, jeg havde fået respons på alle de timers arbejde det gav mig bare lyst til mere. Vores kampe været helt utrolige vi har spillet rigtig flot offensivt fodbold, og det er også derfor vi har scoret så mange. Jeg er virkelig glad for dette mandskab og jeg venter kun på at komme i gang med sæsonen for alvor. På træningsbanen har stemningen været høj, gejst og spillerglæde har sprudlet ud af spillerne og de er alle sammen sultne for at opnå noget, vi har det rigtig godt alle sammen. Det har været great.       

Transfer ind:

Harry Kewell-Liverpool

Benni McCarthy-Blackburn

Gomis-St-Etinne(leje)

Hoyte-Arsenal(leje)

Transfer ud:

Marc Wilson-N.Forest

Richard Duffy-Leeds

Richard Hughes-Swansea

Martin Craine-Crystal Palace

Træningskampene

Portsmouth 1-2 West Bromwich   
Utaka

Portsmouth 3-2 Romorantin
Utaka
Distin
Utaka

Portsmouth 2-0 Sannois
McCarthy
Kanu

Portsmouth 5-0 Louhans-Cuiseaux
Diop
Diop
Defoe
Defoe
McCarthy

Portsmouth 3-0 Chamois
Diarra
Utaka
Utaka

Portsmouth 7-0 Coventry
Kanu
Kanu
McCarthy
McCarthy
Distin
Diarra
Davis
« Seneste Redigering: 27 Maj 2008, 19:14 af zlatan09 » Logged

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #41: 27 Maj 2008, 20:55 »

Får man noget mere afvide om de lejede spillere ?
Bare lige kort ? hvem er ham Gomis Huh

zlatan09
Gæst

« Svar #42: 27 Maj 2008, 21:58 »

Gomis er en fysisik stærk angriber som sparker fra alle vinkler .. I frankrig er han blevet udråbt til den nye drogba, de minder meget om hinanden.. Desuden er han kun 21 år.

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #43: 27 Maj 2008, 23:07 »

Det os okey med din mening .. Jeg har det bare sådan at hvis folk ikke følger med så kan jeg ligeså godt lade vær med at skrive den her, så kan jeg skrive den på word. Jeg skriver den her for at nogle skal læse.. Kan d følge mig?

Det skal da ikke være brugerne der skal bestemme om du skal lave en blog eller ej? Det er vel lysten til at skrive og dele med andre som driver værket?

zlatan09
Gæst

« Svar #44: 27 Maj 2008, 23:19 »

Ja præcis.. Jeg har lysten, men hvis jeg ikke deler den med nogen.. Hvorfor så skrive den her? Og det er altid godt med nogle kommentar jeg giver da os en del. Jeg synes ikke vi skulle gøre det store ud af det. Jeg forstår godt hvad du mener.. Jeg er også ny herinde så ved ikke helt hvordan det foregår..

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010