home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1240 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Pompey.
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad plads ender Pompey på?
1. pladsen
- 1 (5,3%)
2-6. pladsen
- 5 (26,3%)
7-12 pladsen
- 8 (42,1%)
13-19
- 1 (5,3%)
Sidste plads
- 4 (21,1%)
Antal Stemmer: 19

Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Pompey.  (Læst 10169 gange)
zlatan09
Gæst

Pompey.
« : 25 Maj 2008, 13:14 »

Historie

Portsmouth F.C. er en engelsk fodboldklub fra Portsmouth, der spiller i Premier League. Klubben, der også bliver kaldt Pompey har vundet den bedste engelske række to gange; i 1949 og 1950. I 2003 vendte klubben tilbage til den bedste engelske række efter 15 års fravær.

Fratton Park er fodboldklubben Portsmouths hjemmebane. Den blev åbnet i 1898 og ligger i Portsmouth, Hampshire.
Anlægget har plads til 20.200 siddende tilskuere. De fire tribunesektioner hedder Fratton End, North Stand, Milton End og South Stand.
Fratton Park var det første stadion der en benyttede lysmaster under en fodboldkamp. Det skete i kampen mod Newcastle United i februar 1956.
Banens mål er 105 x 66 meter, og tilskuerrekorden er på 51.385 i FA-cupens 6. runde mod Derby County 26. februar 1949.
Det foreligger planer om at øge kapaciteten til 35.000 sidepladser. Første trin i dette projekt vil være færdig sommeren 2007, og der vil være plads til 28.000 mennesker på Fratton Park.

Men den traditionelle klub har aldrig været med i toppen i Premier League.
Men efter formand Chris Mort har udtalt at de er klar med en ny på trænerposten. Kan det måske være de er på vej mod toppen af engelsk fodbold.

Rygterne siger det kunne være en Van Basten, Jose Mourinho som altid bliver nævnt når der er et ledigt trænersæde og til sidst, Roy Keane. 

« Seneste Redigering: 26 Maj 2008, 19:07 af zlatan09 » Logged

zlatan09
Gæst

Sv: Pompey.
« Svar #1: 25 Maj 2008, 13:15 »

Som sagt er jeg helt ny her på fmfreaks og jeg håber i vil tage godt i mod mig.. Jeg ved ikke helt det med blog endnu, men nu prøver jeg i hvert fald. Jeg har valgt at starte med klubben Portsmouth som i kan se.

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #2: 25 Maj 2008, 13:32 »

God start, og velkomen til siden..

zlatan09
Gæst

« Svar #3: 25 Maj 2008, 13:36 »

Mange tak hehe..

zlatan09
Gæst

« Svar #4: 25 Maj 2008, 16:41 »

Pressemødet

Jeg sad hjemme og spillede playstation da jeg fik et overraskende opkald, Portsmouth formand Alexandre Gaydamak ringede og gik direkte til sagen. Han spurgte om jeg kunne være interesseret i at overtage trænerposten på Fratton Park, og der var ingen tvivl, jeg var overrasket og samtidig glad. Jeg havde aldrig troet at min træner karriere ville gå så langt. Jeg takkede ja til tilbuddet, og han fortalte mig at allerede onsdag var der pressemøde. Men jeg skulle tage af sted i morgen, hvor han ville sørge for det hele. Der skulle skrives under på kontrakten om tirsdagen. Som sagt han jeg været træner i nogle år, men det har kun været for serie hold, så det er helt vildt at få denne chance. Jeg begyndte at pakke min kuffert med det samme.

Om onsdagen gjorde jeg mig så klar til pressemødet. Da jeg trådte ind, troede folk ikke deres øjne, ingen havde set eller hørt om mig før, det kunne jeg se. Jeg blev mere nervøs.

Alexandre Gaydamak startede med at fortælle om afskeden med Harry Redknapp.

Vi har valgt ikke at forlænge kontrakten med Harry, da han ikke kan accepter at vi ikke har penge til spillerindkøb som han vil have det. Desuden har han været i snak med klubber som Manchester City og Everton. En helt uacceptabel opførelse af ellers en meget professionel herre. Han har haft så en stor betydning for klubben men ikke længere.

Vi har selvfølgelig fundet en afløser, ikke en som i har regnet med, men en som jeg regner med, hans navn er Mikkel Jensen. Han er ikke så erfaren som i nok havde troet men jeg er sikker på at, han nok skal få dette Portsmouth hold til tops i engelsk fodbold.

Der var ikke så mange utilfredse som jeg stærkt havde regnet med. Takket hver Alexandre Gaydamak flotte tale. Jeg skulle bare være klar på at besvarer de spørgsmål som de mange fremmødte journalister ville stille.

Spørgsmålene kom fra alle sider.

Hvad er dine mål for denne sæson?

Mine mål er at bygge et hold op, så at vi i næste sæson kan kvalificer os til europæisk fodbold. Jeg vil i første omgang være tilfreds med en midterplacering.

Har du nogle spiller som du vil hente til klubben?

Nej, så langt har jeg ikke tænkt endnu men så snart der er noget vil i få det af vide. Jeg skal have en snak med Alexandre Gaydamak med hensyn til spillerindkøb m.v.

Et sidste spørgsmål. Hvad plads ender i på?

Som sagt, jeg er tilfreds med en midterplacering, jeg vil sige mellem 6-10.

Jeg prøvede at spille sej med nogle korte svar, men jeg var skide nervøs. Det så ud til at journalisterne og diverse personer var overrasket over min selvtillid. Jeg synes pressemødet gik fint og i morgen skal jeg have en snak med Alexandre Gaydamak om spillerindkøb som jeg glæder mig til.

« Seneste Redigering: 25 Maj 2008, 18:15 af zlatan09 » Logged

zlatan09
Gæst

« Svar #5: 25 Maj 2008, 17:05 »

Da jeg er helt ny vil jeg gerne hører og det er godt eller dårligt det jeg laver..

zlatan09
Gæst

« Svar #6: 25 Maj 2008, 18:02 »

Jeg er snart klar med en ny update..

Nogle der følger med? Hehe

Hallas
Gæst

« Svar #7: 25 Maj 2008, 18:07 »

Sproget er fint, lay-outtet er fint og grafikken er fin.

Der er ting, der kunne forbedres, bl.a. et par grammatiske fejl, og så rammerne. Jeg kan heller ikke lide den blå skrift. Overskrifterne kunne du måske ændre til en større skrifttype, og så en farve, der skinner igennem.

Forresten kan jeg heller ikke lide det, med at man siger næste update i ens update, men det valg er jo op til dig selv.

Men jeg vil følge med, for det her kunne blive spændende!

zlatan09
Gæst

« Svar #8: 25 Maj 2008, 18:11 »

Tak for rådene jeg vil prøve at forbedre det så godt jeg nu kan . Jeg er helt ny så ikke for store forventninger hehe..

Hallas
Gæst

« Svar #9: 25 Maj 2008, 18:15 »

Så lidt Wink

Men som sagt synes jeg også, at det på de fleste punkter ser rigtig fint ud.

Keep it up!

zlatan09
Gæst

« Svar #10: 25 Maj 2008, 18:15 »

Okey hehe.. Mange tak.

zlatan09
Gæst

« Svar #11: 25 Maj 2008, 20:03 »

Så er jeg næsten klar med min nye update..

zlatan09
Gæst

« Svar #12: 25 Maj 2008, 20:10 »

Snak med Alexandre Gaydamak

Jeg nåede lige en bid af et rundstykke inden jeg skyndte mig ud af døren på vej til Fratton Park, hvor jeg skulle have mit møde med Alexandre Gaydamak. Et møde jeg virkelig havde set frem til, det drejede sig om salg og køb af spiller. Jeg havde mange planer med dette potentielle Portsmouth hold. Jeg ville rense ud, mange spillere skulle ud og mange ind. Mens jeg sad i taxien tilføjede jeg nogle spiller til min liste, mens Alexandre Gaydamak ville fortælle sin, altså han havde nogle forslag, da han mente jeg ikke havde styr på det endnu, han ville hjælpe mig i gang. Men det var selvfølgelig mit valg af spillere.

Da jeg endelig nåede frem, var der et hav af journalister, men jeg valgte ikke at kommenter på noget og gik videre ind på Alexandre Gaydamak’s kontor.

Hej Mikkel. Kom og tag plads. Lad os bare komme direkte til det. Hvad har du af forslag til køb og salg af spillere?

Jamen jeg har tænkt at flere spillere skal ud mens, vi i hvert fald skal have 2-3 profiler på dette hold. Hvis jeg starter med spillere jeg ikke ser i klubben længere, Dave Nugent, Matthew Taylor, Richard Duffy, og Franck Songo’o. Spillere jeg gerne ser til klubben kunne være Benni McCarthy, Johan Elmander, Kevin Doyle, Leroy Lita, og Pascal Chimbonda.

Det lyder fornuftigt, men er Matthew ikke en god spiller eller hvordan?

Jo, men altså der hvor vi har flest spillere det i forsvaret og vi kan ligeså godt få nogle penge ind i klubkassen i stedet for at vi skal betale deres kontrakt og de kommer i til at spille alligevel, feks er Matthew reservernes reserve.

Mødet gik godt med Alexandre Gaydamak, og det var vigtig. Det gik faktisk som jeg ville have det, han kom ikke med nogen forslag eller noget og det jo bare godt. Så jeg kunne tage hjem og forbedre ugens træning, som ville vise mig hvad spillere jeg havde med at gøre. På vej hjem gik jeg lige ind på Burger King med ass. Træner Tony Adams, hvor vi fik os en burger og en snak.

zlatan09
Gæst

« Svar #13: 25 Maj 2008, 20:12 »

hvad synes i om den lille detalje jeg har lavet på vinduet med Alexandre Gaydamak navn?

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #14: 25 Maj 2008, 20:18 »

hvad synes i om den lille detalje jeg har lavet på vinduet med Alexandre Gaydamak navn?

Nice Peace

Også meget god update, jeg sys bare at der tilsidst var lidt ligegyldig tekst,

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010