home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Lavere engelske rækker
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Lavere engelske rækker  (Læst 1687 gange)
Niko
Gæst

Lavere engelske rækker
« : 25 Maj 2008, 12:46 »

Lavere engelske rækker
.. er du mand nok til opgaven?

Hej ærede Freaks. Jeg er faldt for at spille i de lavere engelske rækker, hvorfor jeg tænkte at vi skulle oprette en tråd - udenlukkende til det. Lige pt. prøver jeg at få Nottm Forest tilbage i den bedste række, og jeg har sendt min talent spejder ud til mange forskellige steder.

Jeg vil prøve at holde mig inden for Storbritanniens grænser, men lidt udenlandske spillere skader ikke, tværtimod. Alle kender selvfølgelig tricket med at leje spillere og sådanne ting, men har du nogle små fifs, som kan hjælpe andre spillere?

Lad os sparke gang i en tråd, som omhandler League One og nedefter! 

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

Sv: Lavere engelske rækker
« Svar #1: 25 Maj 2008, 12:49 »

Hvis du har tænkt dig at blive rigtig lang tid i samme klub, så er det bare om at scoute unge spillere, og så når de skal vidersælges er det vigtigt at få 50% af videresalg med i købet... Det kan virkelig betale sig på lang sigt!

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Niko
Gæst

« Svar #2: 25 Maj 2008, 12:52 »

Indtil videre har jeg ikke fået skaffet mit nogle engelske spillere, men 2 formidable spillere er kommet til klubben på fri transfer. Álex Fernández ligner en spændende mand, både nu, men også i fremtiden. Seyfo Soley siger sig selv, han bliver nok den vigtigste på mit hold.

EDIT: Jeg har også lige lejet Nacer Barazite! YEAH!
« Seneste Redigering: 25 Maj 2008, 12:55 af Cesc » Logged

Niko
Gæst

« Svar #3: 25 Maj 2008, 13:31 »

Så har jeg hentet flere spillere til, alle vil styrke klubben meget. I øvrigt, har jeg solgt Ian Breckin, da hans kontrakt snart udløber og fordi at han er 32 år gammel. Fik 1,2 mio. for ham, plus 50 % i videresalg. Mine indkøbte spillere ser sådan ud:

Sidstnævnte kan nok også være en god backup i de større klubber! Et fantastisk indkøb, da han egentlig ikke gad til klubben i starten, men så smed jeg lidt flere penge på bordet også valgte han at takke ja.

Jeg er også blevet samarbejdsklub med Man Utd, hvorfor jeg endelig har fået en reserve målmand til klubben, Tom Heaton er navnet!

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #4: 25 Maj 2008, 14:09 »

Så har jeg hentet flere spillere til, alle vil styrke klubben meget. I øvrigt, har jeg solgt Ian Breckin, da hans kontrakt snart udløber og fordi at han er 32 år gammel. Fik 1,2 mio. for ham, plus 50 % i videresalg. Mine indkøbte spillere ser sådan ud:

Ganske fin tråd jeg vil starte med at sige Smiley

Men jeg forstår ikke din klausul ved dit salg af Brecking. Jeg kan ikke forstå hvorfor du sagde ja til 50% ved næste salg? Han er 32 år gammel og bliver næppe solgt for mere end 200.000 senere, så hvorfor ikke fjerne den og så sætte 200k mere på kontant i stedet for? Det vil du nok have fået meget mere ud af

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

Niko
Gæst

« Svar #5: 25 Maj 2008, 14:11 »

Ganske fin tråd jeg vil starte med at sige Smiley

Men jeg forstår ikke din klausul ved dit salg af Brecking. Jeg kan ikke forstå hvorfor du sagde ja til 50% ved næste salg? Han er 32 år gammel og bliver næppe solgt for mere end 200.000 senere, så hvorfor ikke fjerne den og så sætte 200k mere på kontant i stedet for? Det vil du nok have fået meget mere ud af

Kan du måske have ret i, men han er en ombejlet herre. Så måske kan det andet betale sig, tænk hvis han bliver solgt for 500.000 næste gang, så tjener jeg jo 250.000.

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #6: 25 Maj 2008, 14:14 »

Kan du måske have ret i, men han er en ombejlet herre. Så måske kan det andet betale sig, tænk hvis han bliver solgt for 500.000 næste gang, så tjener jeg jo 250.000.

Det er selvfølgelig rigtig, men nu har du jo ikke skrevet hvem du har solgt ham til, eller hvor meget han er vurderet til. Udfra prisen og alder virkede det bare underligt Smiley

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #7: 25 Maj 2008, 15:36 »

Kæft ham Stélvio er hård Shockeret Han ligner en der sagtens kunne gøre sig i den bedste tyske/belgiske/hollandske liga, klassekøb! Har selv haft mange games med Forrest, virkelig en sjov klub.

Et fif du sikker kender, er at få spillet en masse venskabskampe mod de større hold, og det skal være på hjemmebane! Det kan godt give lidt luft i økonomien.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Niko
Gæst

« Svar #8: 25 Maj 2008, 17:26 »

Kæft ham Stélvio er hård Shockeret Han ligner en der sagtens kunne gøre sig i den bedste tyske/belgiske/hollandske liga, klassekøb! Har selv haft mange games med Forrest, virkelig en sjov klub.

Et fif du sikker kender, er at få spillet en masse venskabskampe mod de større hold, og det skal være på hjemmebane! Det kan godt give lidt luft i økonomien.

Jeg synes også at Forest er de sjoveste af holdene i de lidt lavere rækker. Deres spillere er ikke specielt gamle, og deres talent på den centrale midtbane og i forsvaret er gigantisk. Mange af deres spillere er jo kun 21 år gamle, hvorfor man kan have lange spil med dem.

Stélvio fik ikke den bedste debut, da han lavede straffespark, men i de andre kampe har han været en af mine bedste spillere sammen med Commons på venstreflanken. Dejligt hold!

Grønthandleren
Gæst

« Svar #9: 25 Maj 2008, 17:33 »

Hvilke logoer er det, Cesc? Smiley

Niko
Gæst

« Svar #10: 25 Maj 2008, 17:37 »

Hvilke logoer er det, Cesc? Smiley

Send en PB næste gang, da vi ikke skal snakke off topic i emnerne. Men jeg kan desværre ikke huske det, og det står ikke i mapperne.

sla
Ynglingespiller

« Svar #11: 27 Maj 2008, 14:15 »

Hej Cesc... Det ser rigtig lækkert ud.. Wink en lille samtale mulighed for os med holdene med ambitioner.. Opstemt

Jeg spiller selv Wrexham, som jeg har trukket op fra CocaCola League 2, og jeg vil gerne anbefale et par spillere derfra som sagtens kan bruges på dit hold, og andres... (er ikke lige ved min spillecomputer, så jeg ligger rigtige screens op senere..)

Mark Jones, Wrexham... Han er uden tvivl kongen på min midtbane.. Han er en AMC, og ikke andet..

piotr czaplinski, en meget ung polsk målmand, som jeg har kunne hente med lidt forskellige hold fra starten af spillet... Han bliver en kanon målmand... Og han er billig.. Smiley ca. 40.000 skal man slippe for ham fra starten. Og hvilket talent Smiley

Jeg smider Sceens op senere.. Smiley

Håber du/i kan bruge nogle af disse spillere...

Fan af OB og FC Barca.

sla
Ynglingespiller

« Svar #12: 27 Maj 2008, 17:50 »

Her er et par SS af spiller til lavere rækker i burde kigge på... Smiley Er selv rigtig godt tilfreds..

Gerard Rossi, En god angriber...

Mark Jones, min konge Offensive Midtbane.. Opstemt

Piotr Czaplinski, min meget unge målmand.

« Seneste Redigering: 27 Maj 2008, 17:58 af sla » Logged

Fan af OB og FC Barca.

Druen
Lilleputspiller
*

« Svar #13: 30 Maj 2008, 17:05 »

Hey Freaks

Jeg spiller selv med Nottm Forest, og er igang med 3. sæson hvor det ser ud til jeg rykker i præmier league ! Opstemt
Well. . De spiller jeg har haft stort held med at hente er, Bogdan Stancu, som jo er et sikkert kort til de mindre klubber. .
Har osse hentet Lulinha, som for mig og se er og bliver den uberste OMC, i manager, han kan lave mål og har masser assister.
Sidst men ikke mindst har jeg hentet Toni Pezo i hajduk, Som er en fremragende alsidig midtbanemand, solid spiller med et par assist men få mål, han er vikerlig en god fordeler frem af banen. Det som jeg ser i ham er at han har et Højt bundniveau, spiller sjældent ringe, og som sagt er han solid i sit spil Opstemt
Det var de 3 faste jeg har haft det godt med at hente

I tidernes løb har jeg hentet nogle af de gamle stjerner for at få en solid præstation i CC ligaen,  Har haft held med, Edgar Davids, Joao Pinto og Michel Salgado til at støtte de forskellige pladser. .

Lige en sidste, Lejeaftaler Opstemt
i 1. sæson havde jeg held med en angriber ved navn Danny Haynes, som virkelig bombede .. Matty Pattison, som er en virkelig stabil midtbane general, og så bouazza som spiller ekselent som MV/OMV, og rykker virkelig den venstrekant Opstemt

Pollebolle
Gæst

« Svar #14: 30 Maj 2008, 17:23 »

kunne godt tænke mig at prøve en Engelsk lavt placeret klub, men har ingen tålmodighed... Og vis man starter et hold op i en lavere række, har nottm forest så mange penge!?

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010