|
Rooland
|
|
hvem vinder superligaen og hvem rykker ned
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Jamen de 2 nedrykkere er jo meget nemme AGF og SønderjyskE
Og Mesterskabet bliver hvor det er
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
ja det har du nok ret i
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
Du vrøvler  Mesterskabet ender hos FCK, og dette siger jeg udelukkende fordi Sunbao mener at SønderjyskE rykker ned. Tag den. Nedrykkerne bliver AGF og Horsens 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
SønderjyskE og AGF må en tur i første division. Den er vel næsten afgjort allerede. Mesterskabet er helt åbent, og det bliver helt sikkert tæt og spændende. Hjertet siger Brøndby, og det tror jeg også på.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
SønderjyskE og AGF må en tur i første division. Den er vel næsten afgjort allerede. Mesterskabet er helt åbent, og det bliver helt sikkert tæt og spændende. Hjertet siger Brøndby, og det tror jeg også på.
jeg tror også at brøndby vinder og agf og sønderjyske rykker ned ;men hvem rykker op i superligaen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Nedrykings kampen så meget spændende ud inden forårs sæsonen, men er det jo tydeligt at det bilver AGF og SønderjyskE.
I toppen er jeg bange for at FCK trækker det længste strå. Viborg på 3. pladsen og OB på 4. pladsen.
Brøndby tager landspokalen.
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Jamen Randers rykker op også håber jeg at Lyngby får hevet fat i den anden billet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rooland
|
|
Jamen Randers rykker op også håber jeg at Lyngby får hevet fat i den anden billet.
du har nok ret med randers men jeg holder ik på lyngby.Jeg tror det bliver køge
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
chelidze90
Gæst
|
|
Randers rykker nok op og den anden billet får Kolding FC 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thore
|
|
Jeg håber på at Randers og Vejle rykker op. Når der ryger to jyske hold ned, skal vi sku også have to nye op 
|
|
|
|
|
|
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Randers får den ene, men jeg vil mægtig gerne se Lyngby tilbage i den næste række. Jeg tvivler desværre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
BRØNDBY vinder - SønderTyske og FCN rykker ud
Jeg håber ikke at 2 jydehold rykker op - så hellere at der var et stærkt hold fra trekantområdet der kunne blive så stærke at de kunne blive oppe
|
|
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
JosepGuardiola
Gæst
|
|
BRØNDBY vinder - SønderTyske og FCN rykker ud
Jeg håber ikke at 2 jydehold rykker op - så hellere at der var et stærkt hold fra trekantområdet der kunne blive så stærke at de kunne blive oppe
Jeg ser venligst ikke at du opdigter øgenavne til diverse hold  Specielt ikke til et hold som SønderjyskE  Men de rykker nok ned  Og så ser I ikke mig mere \o/ 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
United-styrer
Gæst
|
|
Nedrykkerne bliver AGF og Horsens  Specielt ikke til et hold som SønderjyskE  Men de rykker nok ned  Og så ser I ikke mig mere \o/  Hm, kan du bestemme dig?  Eller du har måske set lyset?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|