home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 996 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Når fodbold er ond ved en..
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Når fodbold er ond ved en..  (Læst 4862 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: Når fodbold er ond ved en..
« Svar #15: 23 Maj 2008, 15:46 »

Lige lidt flueknepperi, men det var nu Carling Cup finalen de tabte, FA Cup finalen stod mellem Cardif og Portsmouth. Det er for mig gør Terrys "røvtur" i Champions League finalen bitter, er først og fremmest, at havde han sat den ind, så havde det været Ronaldos karl smart manøvre, der havde kostet United trofæet (Ronaldo er en rigtig god fodboldspiller, men hold da k... hvor er han usympatisk), så kunne han have lært lidt om, hvornår det ikke er så fornuftigt at spille højt spil. Men nu har jeg ikke det store forhold til hverken Chelsea eller Manchester United, så resultatet af netop den kamp var jeg stort set ligeglad med.

Men som Milanfan har denne sæson desværre heller ikke just været en dans på roser, en skidt start på sæsonen kom til at koste dyrt, men vi kom igen, og var lige ved at komme op på den magiske 4.plads, men så snubler vi i næstsidste spillerunde mod Napoli, dumper ned på 5.pladsen. I sidste runde var der endnu en anelse håb, men en 4-1 sejr over Udinese, var desværre ikke nok, da Fiorentina 13 minutter før tid, for tørret en enkelt bold i mål mod Torino, hvilket var alt hvad de behøvede, for at holde os bagved...

Jeg citerer lige mig selv, for hvad der gør det hele endnu værre er, at jeg jo også lige tabte et lille væddemål med en kollega, der er Fiorentina fan, så nu kan jeg bruge det næste årstid, på at se på alverdens Fiorentina ting på mit computerskrivebord på jobbet, fordi Fiorentina sluttede højere i tabellen end Milan. Jeg kan dog trøste mig med, at Milan trods alt vandt flere titler end Fiorentina (Klub VM og den Europæiske Super Cup).

Rossonero
Gæst

« Svar #16: 23 Maj 2008, 15:46 »

AC Milan: Ikke ligefrem nogen drømmesæson, vi havde i den italienske Serie A, hvor vi endte på en miserabel 5. plads. I Champions League (hvor jeg havde store forventninger) røg vi allerede ud i turneringens første knockoutrunde til Arsenal, som vandt slaget 2-0 samlet. Fra alt til intet fortæller lidt om mine frustrationer, men sådan kan det åbenbart også gå.

Nu må jeg dog håbe på, at der udrettes mirakler i transfermarkedet, så vi kan være de bedste i næste sæson!

Guldbrand
Gæst

« Svar #17: 23 Maj 2008, 16:30 »

@DNE..  Ja det er selvfølgelig rigtigt at det var Carling Cuppen, og ikke FA cuppen som jeg nævnte..  Godt der er en der er vågen her.. 

Og så lige igen.. Øv for en træls sæson !!   Ubeslutsom   Behøver jeg at sige at alle mine venner, og min storbror er FCM Fans, og ud af OB's 4 nederlag, har 3 af dem været til netop FC Midtjylland...   Og ja, så skylder jeg også min storbror 250kr, fordi FCM sluttede højere end OB..   ticked off

EDIT:  Og som om det ikke er nok, så er jeg selvfølgelig også begyndt at kende en AaB fan netop det år som de vinder mesterskabet..  Hurra for det..  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 23 Maj 2008, 16:32 af Guldbrand » Logged

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #18: 23 Maj 2008, 16:37 »

FCK!

Ryger ud på det skamligste i Uefa'en og bliver formegentlig nr.3 i Sas-ligaen!!!!!

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

United-styrer
Gæst

« Svar #19: 23 Maj 2008, 21:40 »

Jeg er naturligvis ikke i position til at tude alt for meget, når United har vundet The Double, men kvartfinalenederlag et i FA Cuppen til Portsmouth gjorde virkelig ondt på mig. Det var verdens ottende vidunder, at vi ikke scorede i kampen, og så sløser vi ved et kontraangreb og forærer dem et mål. Rio er oven i købet ikke langt fra at nå ud til straffesparket. Den kamp viste, hvor ubarmhjertigt fodbold kan være.

Det har i det hele taget været en sæson, hvor jeg har været hele følelsesregisteret igennem. Vi får en frygtelig start, kommer tilbage, sparker atter bolden over på Arsenals banehalvdel, før vi får førstepladsen tilbage. Til sidst er vi tæt på at smide det hele væk.

Og hvad angår Champions League, så var det en følelsesmæssig rutschebanetur. Specielt semifinalen og finalen. Fældede et par tårer efter dem begge. Det var stort.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #20: 23 Maj 2008, 22:06 »

Ahah Opstemt

AaB : Guuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuld! Thumbs Up

Man Utd: Guuuuuuld x2

PSV: Guuuuuuuuuuuuuuuuld!

HVad mere kan man ønske sig?!

-LFC-
Manager

« Svar #21: 23 Maj 2008, 22:23 »

Liverpool: Ringe sæson i år (Igen). Vi havde tabt mesterskabet allerede ved juletid, spillet er elendigt og hænger ikke sammen, mens man også taber 1-0 hjemme til United. Champions League gruppespillet startede elendigt, men sluttede fantastisk. Mod Inter leverede Liverpool en disciplineret og god indsats, selvom der måske var lidt dommerhjælp. Mod Arsenal fik man fedtet 1-1 hjem på Emirates. På Anfield synes jeg spillet var ringe, men alligevel vinder man 4-2 og går videre. Mod Chelsea på Anfield spiler Liverpool en af sæsonens bedste kampe, men får alligevel kun 1-1 å et selvmål 4 minutter inde i overtiden, mens Chelsea kører den hjem på Stamford Bridge og sender os ud. Elendig sæson, men alligevel har der været flotte lyspunkter i Gerrard og Torres sammenspil og Afslutningen på gruppespillet i CL. Glæder mig til, at Liverpool revancherer sig næste år. Forhåbenligt da...

Villarreal: Fantastisk sæson. En suveræn 2. plads med 10 til Barca er virkelig flot. Spillet siden vinteren har været fantastisk og man kan se det er et fantastisk sammentømret hold. Nihat har været fantastisk i år, Senna har været fantastisk i år, Capdevilla har været fantastisk i år, Santi Cazorla har været fantastisk i år, Robert Pirés har været fantastisk i år, Sebastien Egurén har været fantastisk siden vinters og alle har generelt spillet fantastisk. Pellegrini formår at sætte sit hold rigtigt op, hver evigt eneste gang og derfor har Villarreal også vundet 3-0 x2 mod Valéncia, 3-2 over Atlético Madrid i Madrid, 3-0 hjemme over Atlético Madrid, og 2-0 hjemme mod Barca, men  2 (3, for Sennas mål i ovetiden blev forkert annuleret)-1 ude over Barca er det jeg husker allerbedst, for det var endda fortjent. Fantastisk at følge dem næste år, og hvis muligheden byder sig, skal jeg også til El Madrigal for, at se Champions League bold. Thumbs Up

Brøndby:Pokalsejren og 2-1 sejren over FCK samt måske sejren i Viborg er det eneste jeg rigtig husker positivt fra denne sæson. Fantastisk at Brøndby alligevel kommer i Europa på trods af en så elendig sæson. Jeg bliver glad bare det ender med Top 4 næste år, for vi skal langsomt, men sikkert tilbage til toppen.
« Seneste Redigering: 24 Maj 2008, 13:45 af -LFC- » Logged

GudenEricsson
Gæst

« Svar #22: 24 Maj 2008, 10:35 »

Brøndby: Forfærdelig sæson. Har ligesom United-Styrer været hele registeret igennem. I starten af sæsonen, hvor jeg underligt nok håbede på en top 3 pladsering, blev afløst af fantastisk ringe spil, og en placering lige over nedrykningsstregen. På det tidspunkt var jeg virkelig sur og frustreret.

Så blev det forår, og igen var jeg optimistisk (Spørg ikke hvorfor!?). Så vandt vi pokalen, og spillet så endelig ud til at hænge bare lidt sammen. Ny optimisme bredte sig, men Brøndby tabte alligevel point til Lyngby, Viborg og AGF, som virkelig var skuffende. Alt i alt en sæson, hvor frustationerne har været rettet mod ledelsen.

Top 4 næste sæson er hvad vi, kan håbe på.

JKJ
Gæst

« Svar #23: 24 Maj 2008, 10:39 »

Liverpool: Endnu en gang kunne holdet ikke stå distancen, og mesterskabschancern e var væk kort inde i det nye år. Frustrerende. Benitez' goodwill bliver mindre og mindre i min bog, og efter min mening bør den næste sæson være hans sidste chance for at bevise at holdet kan være med. Jeg forlanger ikke et mesterskab, men jeg forlanger at vi er med i kampen om det.

Hørt... vi mangler altså den "enig knap"  Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #24: 24 Maj 2008, 11:10 »

Arsenal: Ja, jeg havde sat 100kr til odds 10 på en PL sejr, og hold kæft hvor burde vi have holdt den. Vi lå på førsteplads i gud-ved hvor mange kampe, og med 9 runder igen var vi stadig 5 point foran United - Vi går så ned, og både PL og mine penge ryger ud af vinduet. I FA Cuppen gik det ikke bedre - Et 4-0 nederlag gør ondt, selvom det var to reservehold. Jeg er bare glad for at jeg ikke så kampen. I Carling Cuppen røg vi ud på et 5-1 nederlag til ærkerivarlerne fra Sp*rs, som senere gik hen og vandt turneringen. Igen var det de unge som Wenger brugte i den turnering, men et så stort nederlag til Tottenham vil altid gøre ondt. I Champions League gik vi til kvartfinalen, hvor vi så ud til at hive det længste strå hjem imod Liverpool, men så laver Touré en kæmpe dumhed som giver det afgørende straffe. Jeg synes at vi har spillet fantastisk flot fodbold (igen) i år, og når man så ikke slutter med nogle trofæer, er det selvfølgelig pissesurt. Jeg håber og tror dog på nogle gode sommerindkøb, så vi får nogle pokaler med hjem til næste år.

FC Midtjylland: Som det ligger nu, ser det ud til at vi får en sølvmedalje, efter Aab. Det må vist betegnes som en accepteret sæson! Men Erik ryger til sommer, og så er spørgsmålet om holdet ikke går lidt ned. Jeg kan godt forestille mig det..

Barcelona: Ja, heller ikke her blev det til nogle trofæer. Holdet har slet ikke hængt sammen i denne sæson, Henry har ikke været i gear, Messi har været skadet og forsvaret har til tider set rædselsfuldt ud. Ronaldinho har været en skygge af sig selv og det samme har Eto'o. Ud over dette var der nogle pinlige nederlag til Real, og 3. pladsen, langt fra Real siger jo sig selv. Og så røg Barca endda også ud til United i CL. Det kan næsten ikke have været værre!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yoggidk
Gæst

« Svar #25: 24 Maj 2008, 11:14 »

AaB : GULD
R. Madrid : GULD

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #26: 24 Maj 2008, 11:52 »

Manchester United: Perfekt Sæsong
Real Madrid: Mestrene

Såå, en god sæsong
 Thumbs Up

19-18!

Andreas93
Gæst

« Svar #27: 24 Maj 2008, 11:55 »

Fck vandt ingen titler

Barca vandt ingen titler

Græder Græder

Zone 43
Manager

« Svar #28: 24 Maj 2008, 12:53 »

Brøndby IF: Efteråret startede skidt, men i de sidste 8-10 runder var vi ubesejrede. Foråret startede også godt, men efter pokaltriumfen gik det ned af bakke igen.

Real Madrid: Suværent mesterskab

Juventus: Fin sæson efter oprykningen. Sikker 3. plads, som giver adgang til Europa Cup næste sæson.

West Ham: En acceptabel sæson, på både godt og ondt. Bl.a. blev Man United og Liverpool slået men også perioden på 3-4 kampe, hvor vi tabte 4-0 kan nævnes i sæson.

Werder Bremen: Det gik som forventet i ligaen, hvor Bayern desværre var alt for stærke, men en 2. plads er nu også fint nok, da den giver direkte adgang til CL. Af nævneværdige resultater kan disse nævnes: 5-1 over Schalke, 6-1 over Hannover og de to sejre mos HSV. I Europa Cuppen var det ikke just den bedste sæson.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #29: 24 Maj 2008, 13:24 »

Fck: skidt

Newcastle: skidt

Jeg har det: skidt

Sider: 1 [2] 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010