home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  0 Brugere, 1170 Gæster Online.

Nyeste Bruger: tatadevanahalli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Når fodbold er ond ved en..
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Når fodbold er ond ved en..  (Læst 4886 gange)
Guldbrand
Gæst

Når fodbold er ond ved en..
« : 23 Maj 2008, 09:56 »

Så er denne sæson stort set overstået, og jeg kan se tilbage på et år hvor fodbolden har været ond imod mig. 4 hold har jeg en lille kærlighed til, og selvom alle 4 hold har haft muligheden for at få en god sæson, så er det hele blevet smidt på gulvet til sidst.

OB havde gode muligheder for at slutte i top 3, og til trods for at have ligaens bedste forsvar, så slutter de alligevel uden for top 3.

Dortmund har ikke haft deres bedste sæson, men alligevel formåede man at kvalificere sig til den tyske Pokalfinale. desværre blev det til en nedelag til Bayern, hvor det afgørende mål fra Luca Toni mere var en dårlig tæmning end en afslutning..  bitter måde at tabe på.  ticked off

Glasgow Rangers sæson har været rigtig god. Man har haft mulighed for at vinde hele 4 titler, men de to største blev tabt til allersidst. Uefa Cuppen tabte man fortjent til Zenit Petersburg, og ligaen tabte man desværre til Celtic selvom man i det meste af sæsonen selv lå til at vinde den. Og det skal ikke undre mig hvis de imorgen også taber pokalfinalen.  Ubeslutsom
  Græder
Chelsea havde mulighed for at vinde hele 4 titler, men alle blev tabt i finalen. Charity Shield blev tabt, Carling Cuppen blev tabt, Ligaen blev tabt i sidste spillerunde til Man. United. Og sidst men ikke mindst, så tabte man også Champions League fordi at John Terry gled. var han ikke faldet, så havde Chelsea vundet !! - så det er en meget bitter måde at tabe på.  ticked off Græder ticked off Græder  ticked off Græder ticked off Græder ticked off Græder   Sur

Som i nok kan høre, så har denne sæson været tæt på at være perfekt for mig. Men fodbolden har altså set sig sur på mig, og alt er blevet tabt på gulvet til allersidst. Og selvom "mine" hold har været i 9 finaler, så er det kun Rangers der har mulighed for at vinde en titel. og det er en af de "små" titler..   Græder Græder Græder Græder Græder

Er der andre der har en lignende historie, så kom med dem her.. Så kan vi i fælleskab have ondt af os selv..  Peace

« Seneste Redigering: 23 Maj 2008, 16:26 af Guldbrand » Logged

-Benja-
Gæst

Sv: Når fodbold er ond ved en..
« Svar #1: 23 Maj 2008, 10:06 »

Brøndby: Det siger jo sig selv, ikke den bedste ligaplacering. Men vi vandt pokalturneringen, og det betyder Europa næste sæson.
Tror og håber på at kommer til at ligge med helt fremme, et par gode indkøb og en ny træner.

Arsenal: Heller ikke den bedste sæson, vi lå til at vinde det engelske mesterskab. Men en dårlig periode, og vi var hentet af konkurrenter. Vi røg også for tidligt ud i Champions League, de havde holdet til at næsten hele vejen. Men der skal også forstærkes i den trup, hvis vi vil vinde titler næste år. Den hårdtarbejdende Flameni skifter til AC Milan, og der mangler en til at ligge bag Fabregas.

Real Madrid: Vi er mestrene, vi er mestrene. Det taler vel for sig selv, de spiller rigtig godt fodbold for tiden og det er det gamle Real Madrid hold som er på vej tilbage.

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #2: 23 Maj 2008, 10:19 »

Liverpool... Behøver vel ikke skrive alt for meget. Men syns da det ser positivt ud til næste sæson.

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 23 Maj 2008, 10:27 »

Der kommer nok mange Brøndbyfans til denne tråd. Mig selv inklusive.

Brøndby: Hæslig sæson. Der er tegn til forbedring og næste år kan vi forhåbentlig være med, hvor det er sjovt igen. Det har været svært at sidde med fornemmelsen af, at holdet på papiret er stærkt nok, og at de så samtidig ikke kan levere på banen. Det har været frustrerende at se Køhlerts manglende taktiske linje, hvilket har betydet, at vi har skulle starte forfra flere gange.

Liverpool: Endnu en gang kunne holdet ikke stå distancen, og mesterskabschancern e var væk kort inde i det nye år. Frustrerende. Benitez' goodwill bliver mindre og mindre i min bog, og efter min mening bør den næste sæson være hans sidste chance for at bevise at holdet kan være med. Jeg forlanger ikke et mesterskab, men jeg forlanger at vi er med i kampen om det.

Derudover er der en række hold, som jeg følger: Monaco og 1860 München startede fint, og der var tegn til gode ting. Begge hold dumpede ned i middelmådigheden, og leverede totalt set en trist sæson.

Til gengæld har Athletic Bilbao for en gangs skyld ikke været i konstant nedrykningsfare gennem hele sæsonen. Det har været helt mærkeligt og særdeles rart for en gangs skyld. Derudover ligger Bologna med 2 runder tilbage til direkte oprykning. Uden at jinxe for meget, så kan det blive en rigtig god sæson for dem.

Totalt set ændrer det dog ikke på, at det har været en skodsæson.

AskeLT
Lilleputspiller
*

« Svar #4: 23 Maj 2008, 11:22 »

Chelsea: Som også nævnt tidligere, så må de stå tilbage med en ret dårlig smag i munden efter at have mulighed for at vinde en masse titler, men vinder ingen.

Brøndby: Er vidst blevet sagt en masse om deres sæson, men tvivler slet ikke et sekund på at de er tilbage i top kampen næsten sæson.

Paris-SG: Syns deres sæson taler for sig selv, de ender 16 i en sæsom som ikke ret mange vil skrive hjem om.

Barcelona: Et hold med så mange stjerner, puha. Det er simplethen ikke godkendt i min bog. Så nu må vi se når de skal ud og spille CL kval. næste sæson.

mini90
Landsholdsspiller

« Svar #5: 23 Maj 2008, 11:44 »

Da jeg så overskriften troede jeg først det ville handle om nogle stunder hvor fodbold virkelig gjorde ondt på en.

Så der har jeg to indtil videre i mit liv.

1: Kampen mod Widse fra Polen. Brøndby fører 3-0 og der mangler 2min før Brøndby er i Champions League. Så score de 2 lynhurtige mål, og så kunne vi ( Brøndby ) godt vinke fravel til Champions League. Den kamp sad virkelig i hovedet flere dage efter.

2: Hjalte Nørregaard i overtiden på Brøndby Stadion. Alle ved vist hvad jeg snakker om, så siger ikke mere ..

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #6: 23 Maj 2008, 14:42 »

Chelsea havde mulighed for at vinde hele 4 titler, men alle blev tabt i finalen. Charity Shield blev tabt, FA Cuppen blev tabt, Ligaen blev tabt i sidste spillerunde til Man. United. Og sidst men ikke mindst, så tabte man også Champions League fordi at John Terry gled. var han ikke faldet, så havde Chelsea vundet !! - så det er en meget bitter måde at tabe på.  ticked off Græder ticked off Græder  ticked off Græder ticked off Græder ticked off Græder   Sur

Lige lidt flueknepperi, men det var nu Carling Cup finalen de tabte, FA Cup finalen stod mellem Cardif og Portsmouth. Det er for mig gør Terrys "røvtur" i Champions League finalen bitter, er først og fremmest, at havde han sat den ind, så havde det været Ronaldos karl smart manøvre, der havde kostet United trofæet (Ronaldo er en rigtig god fodboldspiller, men hold da k... hvor er han usympatisk), så kunne han have lært lidt om, hvornår det ikke er så fornuftigt at spille højt spil. Men nu har jeg ikke det store forhold til hverken Chelsea eller Manchester United, så resultatet af netop den kamp var jeg stort set ligeglad med.

Men som Milanfan har denne sæson desværre heller ikke just været en dans på roser, en skidt start på sæsonen kom til at koste dyrt, men vi kom igen, og var lige ved at komme op på den magiske 4.plads, men så snubler vi i næstsidste spillerunde mod Napoli, dumper ned på 5.pladsen. I sidste runde var der endnu en anelse håb, men en 4-1 sejr over Udinese, var desværre ikke nok, da Fiorentina 13 minutter før tid, for tørret en enkelt bold i mål mod Torino, hvilket var alt hvad de behøvede, for at holde os bagved...

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #7: 23 Maj 2008, 14:51 »

AaB - Perfekt sæson, kunne næppe være gået ret meget bedre.

Newcastle
- Endnu en skuffende sæson, et hold der har ambitioner om top4, bliver nummer 12, det holder ingen steder, skylden kan dog tildeles Sam Allardyce. Men tror på top5 eller top6 næste sæson.

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 23 Maj 2008, 15:01 »

Esbjerg: Tja...ikke lige den bedste sæson, men faktisk en god sæson, hvor vi på hjemmebane er rigtig gode, og sagtens (og med glæde) tæver både Brøndby og FCK Smiley

Man Utd: Totalt god sæson, kun ødelagt af Portsmouth i FA-cuppen, som havde hjulpet os videre, men på den anden side, så havde vi nok ikke haft kræfterne til at spille alle tre turneringer!

Barcelona: Ikke fordi jeg er fan, men netop modsat - de har haft en dårlig sæson, og det fryder mig! De er mit yndlingshold i Spanien tror jeg, men gider ikke se på mange af deres spillere... nu får de en sej træner, og formentlig nye spillere.

The Frog Princess
Gæst

« Svar #9: 23 Maj 2008, 15:22 »

Så vil jeg lige skrive mine holds sæson. Det bliver nok i en mere positiv tone  Smiley

AaBFantastisk er ordret der skal bruger, når man snakker om AaB' sæson. Det hele startede med et fantastisk uefa cup eventyr, og senere mesterskabet. Vi blev ellers spået ude af alle medierne før denne sæson, da vi mistede hele rygraden på midtbanen. Syptematisk nok for sæsoner, fandt Lynge Jakobsen et  par gode erstatninger, som løftede arven fra Würts og Winsnes med glamour.

Manchester UnitedSucces fuld sæson for de røde djævle. De vinder mesterskabet for andet år i træk, og oven i hatten, vinder de et velfortjent trofæ med store øre. Sæsoner kunne ikke været gået bedre, og det er vi United fans meget glad for. Vi takker John Terry.

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #10: 23 Maj 2008, 15:23 »

Lyon- Rimelig god sæson, vi vandt det franske mesterskab dog ikke så overlegent som vi plejer. I Champions League røg vi for tidligt ud, men nu mødte vi jo også Man Utd som endte med at vinde turneringen.

TheMictrix
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 23 Maj 2008, 15:28 »

Aston Villa
Har haft en super sæson, selvom vi "kun" blev nr. 6. Blev vi det 3. mest scorende hold med 71 kasser, hvilket faktisk er klub rekord siden Premier League startede i 1992/93. Næste sæson står den på europæisk bold, og her skal vi højt sandsynligt møde OB i TOTO-cupen, set med danske øjne er det noget lort, for jeg tror at Aston Villa er klasser bedre end OB. Men da jeg er villa fan, så er det dem jeg "hepper" på. Skal da helt klar til Odense og se kampen, om jeeg også tager til Birmingham vil tiden vise.

Brøndby
Nævner kun pokalsejren, resten er ikke værd at skrive hjem om. Måske lige sejren over FCK.

Aston Villa
7 Mesterskaber, 7 FA Cup titler, 5 Liga Cup titler
Hvilket gør dem til det 4. mest vindende hold i England
--------------------------------------------------------------
FmFreaks Awards:
November 2007 - Månedens bruger  NICE
Supertippren - Årets (2007) mest positive oplevelse

Djævlen
Gæst

« Svar #12: 23 Maj 2008, 15:31 »

Barcelona: De har haft en super sæson, hvor alle de diverse mål blev opfyldt. I fremtiden skal Josep Guardiola lede holdet, efter at Rijkaard og ledelsen har valgt at gå hver til sit, i det Rijkaard ønsker nye ting i livet - hurra!

Det kunne måske være gået bedre, men i det mindste ser det da ud til at føre relative gode ting med sig (Josep Guardiola, Alves, Pique m.fl. - muligvis også systemskifte)

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #13: 23 Maj 2008, 15:31 »

Brøndby: Vi ved jo alle sådan set hvordan det gik. Lorte sæson, igen. Men reddet lidt af pokalen og lidt mere reddet med en sejr imorgen.

Atletico Madrid: Fantastisk!! 4 pladsen som giver Cl kval plads. Ikke en sæson over forventning, men hodets mål var at ende i Cl kval'en så en bestået sæson.

Manchester City: Sæsonen startede som en drøm, førstepladsen var vores i et par runder. 2 sejre over Manchester United (KLASSE). Men sluttede - lort. Godt nok endte vi op i Uefa Cuppen, men via Fair Play ticked off Og med den trup og den økonomi de har, burde vi op og kæmpe om 5. pladsen.

Bave
Gæst

« Svar #14: 23 Maj 2008, 15:40 »

Brøndby: Ja alle De andre har jo skrevet det

Hamburger SV: Målet var CHL- kval hvilket ikke lykkes.
Men sæson blev forbedret en smule med en 7-0 sejr i sidste runde

AC Milan: På trods af Sejr i Klub-VM og sejr over Inter.
Så var det en meget Skuffende Sæson

Sæsonen 07-08

Skal næsten bare glemmes  Græder

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010