home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan bliver man en rig klub ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan bliver man en rig klub ?  (Læst 1953 gange)
jonjakobsen
Gæst

Hvordan bliver man en rig klub ?
« : 22 Maj 2008, 23:55 »

Hej Fmfreaks.
Jeg er selvfølgelig godt klar over at ens klub bliver rigere og rigere jo mere man vinder, men er der andre måde at få penge til klubben ?

Birkedahl
Landsholdsspiller

Sv: Hvordan bliver man en rig klub ?
« Svar #1: 22 Maj 2008, 23:58 »

Få en amerikansk eller japansk feederclub. Så tjener du mange penge på merchandise.  Thumbs Up

Veni, vidi, vici

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #2: 23 Maj 2008, 00:09 »

Få en amerikansk eller japansk feederclub. Så tjener du mange penge på merchandise.  Thumbs Up

Det er selvfølgelig vigtigt at din klub er forholdsvis stor før du sætter sådanne projekter i gang. Klubben skal have et ry i verden. Du skal altså ikke søge sådanne dyre merchandise-klubber hvis du eksempelvis er Hannover.

jonjakobsen
Gæst

« Svar #3: 23 Maj 2008, 00:16 »

Jeg er sheffield United og jeg er i sæson 13/14. Jeg ligger nummer 67 i den Europæiske rangliste.
Er min klub for lille til en amerikans feederklub ?

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #4: 23 Maj 2008, 00:23 »

Jeg er sheffield United og jeg er i sæson 13/14. Jeg ligger nummer 67 i den Europæiske rangliste.
Er min klub for lille til en amerikans feederklub ?

Nu når du er kommet så langt, er det muligt at gøre det med Sheffield United. Det kræver dog at du har vundet eller blevet godt i nogle internationale turneringer. Hvis du går ind under din klub og så "Information", derefter kigger du på "Reputation" - hvad står der dér?

jonjakobsen
Gæst

« Svar #5: 23 Maj 2008, 00:39 »

Nu når du er kommet så langt, er det muligt at gøre det med Sheffield United. Det kræver dog at du har vundet eller blevet godt i nogle internationale turneringer. Hvis du går ind under din klub og så "Information", derefter kigger du på "Reputation" - hvad står der dér?

Der står ikke "Reputation" nogen steder :s

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #6: 23 Maj 2008, 01:06 »

Der står ikke "Reputation" nogen steder :s

jonjakobsen
Gæst

« Svar #7: 23 Maj 2008, 14:42 »

Okay jeg har min på dansk og der står der "Omdømme - Nationalt"!

Niko
Gæst

« Svar #8: 23 Maj 2008, 14:54 »

En af de bedste, men mindst brugte fiduser, er at sætte 50 % i et salg. Det vil sige, at hvis Manchester United fx byder 160 mio. for David Trezeguet, så skal du tilføje 50 % af næste gang han bliver solgt. Tænk nu hvis han bliver solgt for 100 mio., så har du lige præcis tjent 50 millioner til kassen - uden at røre en finger.

Uanset om det er en storspiller eller en reserve, så brug det!

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #9: 23 Maj 2008, 15:04 »

En af de bedste, men mindst brugte fiduser, er at sætte 50 % i et salg. Det vil sige, at hvis Manchester United fx byder 160 mio. for David Trezeguet, så skal du tilføje 50 % af næste gang han bliver solgt. Tænk nu hvis han bliver solgt for 100 mio., så har du lige præcis tjent 50 millioner til kassen - uden at røre en finger.

Bruger det også meget - skal næsten altid have procenter!

En anden måde, som dog er mere risky er, at sælge halvdelen af din spiller (kun Italien dette duer i), og så købe halvdelen tilbage. Ofte vil man opleve at den anden klub ikke byder noget, eller kun meget lidt...det er svært og en kunst, men jeg har tjent ufatteligt mange mio. i manager på det. Milan er særligt slemme på det område

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #10: 23 Maj 2008, 16:24 »

Bruger det især med mine unge talenter i superligaen, da de ikke kan komme over 150 CA der, så man sælger dem med 50% af næste salgt, de stiger en 10-25 i CA og bliver solgt videre for 100-200 mio, og du indkasserer 50-100 mio.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #11: 23 Maj 2008, 23:14 »

Okay jeg har min på dansk og der står der "Omdømme - Nationalt"!

Så er det desværre ikke nok til, at klubber i USA og Japan bruger nok merchandise-penge på dig.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #12: 23 Maj 2008, 23:35 »

Jeg har også brugt et lille trick (kald det bare snyd) da jeg var i Arsenal samtidig med at jeg var spansk landstræner.

Jeg signede en spansk spiller på free, og solgte ham meget billigt, måske endda gratis. Men da jeg solgte ham, fik jeg lige den detalje med at en landskamp ville udløse 50 mill. Ingen regnede med at han nogensinde ville nå et landsholdsniveau og derfor accepterede klubben der købte ham klausulen. De havde bare lige glemt at det var mig der kunne udtage ham. Det gjorde jeg så, og satte ham på banen i 88. minut i en venskabskamp. 50 mill lige ned i kassen.  Thumbs Up

Veni, vidi, vici

-LFC-
Manager

« Svar #13: 23 Maj 2008, 23:38 »

Sørg for, at få dig et stort stadion, også kun køb ind efter, hvad der er nødvendigt, så vil pengene fosse ind! Thumbs Up

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #14: 23 Maj 2008, 23:39 »

Haha, nice lavet Birkedahl!

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010