home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1250 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kyssesyge
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Kyssesyge  (Læst 12801 gange)
dasmessi
Gæst

Sv: Kyssesyge
« Svar #15: 21 Maj 2008, 14:58 »

Det er jo heller ikke alle der får alle symptomer.. Jeg kender flere der har haft det, og ingen af dem har været indlagt, så du skal ikke gå og frygte for din milt lige pludselig sprænger eller sådan noget Tunge
Nej nej, gør jeg heller ikke, det ville se lidt klodset ud. Smiley

NichlasKirk
Gæst

« Svar #16: 21 Maj 2008, 14:59 »

Når du for kyssesyge er det fordi din lever og milt er meget hævede, det er også derfor du ikke må dyrke sport den første måned da, hvis du for et slag eller en bold i maven kan de springes.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #17: 21 Maj 2008, 15:00 »

Ok, hva gjorde du så da=?

Mine mandler var så hævede at der ikke var plads til, at mad kunne komme ned.. I to uger levede jeg på jogurt, is og suppe Grin

dasmessi
Gæst

« Svar #18: 21 Maj 2008, 15:00 »

Når du for kyssesyge er det fordi din lever og milt er meget hævede, det er også derfor du ikke må dyrke sport den første måned da, hvis du for et slag eller en bold i maven kan de springes.
Har læst det med sport, men nu må jeg jo se om jeg har det imorgen, eller fredag. Eller fremad i måneden.

NichlasKirk
Gæst

« Svar #19: 21 Maj 2008, 15:00 »

Er jeg den eneste der har fået at vide at jeg ikke må drikke alkohol det næste år? Shockeret

dasmessi
Gæst

« Svar #20: 21 Maj 2008, 15:01 »

Mine mandler var så hævede at der ikke var plads til, at mad kunne komme ned.. I to uger levede jeg på jogurt, is og suppe Grin
Ok, men fortalte du dine forældre det?. Og det lyder da dejligt. Smiley

NichlasKirk
Gæst

« Svar #21: 21 Maj 2008, 15:01 »

Har læst det med sport, men nu må jeg jo se om jeg har det imorgen, eller fredag. Eller fremad i måneden.
Der går en til to måneder inden du mærker det.

søgaard
Gæst

« Svar #22: 21 Maj 2008, 15:02 »

Jeps.. Når man har det er alkohol forbudt.. uden og gøre mig klog på det, så har jeg på fornemmelsen, at det har noget og gøre med, at alkohol giver leveren overarbejde, og når den i forvejen er hævet, så er det nok ikke en smart cocktail Wink

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #23: 21 Maj 2008, 15:03 »

Ok, men fortalte du dine forældre det?. Og det lyder da dejligt. Smiley

Om jeg fortalte mine forældre det? Altså var jeg kun 14 på daværende tidspunkt, og jeg kan ikke se, hvorfor jeg ikke skulle have fortalt det til dem? Grin

Min far var da med, da jeg fik stillet dianosen og det hele  Thumbs Up

Der er jo ikke noget pinligt ved det, hvis det er det, du tror Smiley

NichlasKirk
Gæst

« Svar #24: 21 Maj 2008, 15:03 »

Jeps.. Når man har det er alkohol forbudt.. uden og gøre mig klog på det, så har jeg på fornemmelsen, at det har noget og gøre med, at alkohol giver leveren overarbejde, og når den i forvejen er hævet, så er det nok ikke en smart cocktail Wink
Lige præcis, det kan faktiske gøre sådan at jeg aldrig mere kan tåle at få alkohol, hvis jeg drikker det i øjeblikket.

dasmessi
Gæst

« Svar #25: 21 Maj 2008, 15:04 »

Om jeg fortalte mine forældre det? Altså var jeg kun 14 på daværende tidspunkt, og jeg kan ikke se, hvorfor jeg ikke skulle have fortalt det til dem? Grin

Min far var da med, da jeg fik stillet dianosen og det hele  Thumbs Up

Der er jo ikke noget pinligt ved det, hvis det er det, du tror Smiley
Er ikk pinlig over for det, men mere bange. For mine forældre har et hidsigt temperament og hvis jeg fortæller dem det, bliver de vel sure.

NichlasKirk
Gæst

« Svar #26: 21 Maj 2008, 15:05 »

Er ikk pinlig over for det, men mere bange. For mine forældre har et hidsigt temperament og hvis jeg fortæller dem det, bliver de vel sure.
Hvorfor skulle de dog gøre det?

Cencur
Manager

« Svar #27: 21 Maj 2008, 15:06 »

Du har jo hverken hyret et tæskehold, taget stoffer eller stjålet. Du er måske bare blevet syg Smiley De skal nok passe dig imens du ligger i sengen.

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

søgaard
Gæst

« Svar #28: 21 Maj 2008, 15:08 »

Der er jo intet og blive sur over... Du kan jo have fået den af alt fra at kysse en pige til at have drukket af en andens drikkedunk til fodbold... Så hvis du begynder og få symptomer på kyssesyge, så er det da bare og sige det, og hvis dine forældre bliver sure, så er de meget mærkelige Wink

dasmessi
Gæst

« Svar #29: 21 Maj 2008, 15:08 »

Du har jo hverken hyret et tæskehold, taget stoffer eller stjålet. Du er måske bare blevet syg Smiley De skal nok passe dig imens du ligger i sengen.
Ok, men tager chancen og siger det.
Hvorfor skulle de dog gøre det?
De blev bare sur engang over jeg havde smagt en andens sodavand med salt i.

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010