home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1068 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Kyssesyge
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: Kyssesyge  (Læst 12823 gange)
dasmessi
Gæst

Kyssesyge
« : 21 Maj 2008, 14:47 »

Måske en lidt mærkelig tråd, men har lige kommet til at smage min vens slikkepind hvor han havde kyssesyge, fandt jeg ud af, men kunne ikke huske det. Eller vil ikk lige sige jeg smagte den, men tog min finger på den, og puttede i munden. (Der var meget lidt på den).

Og nu har jeg kigget på netdoktor.dk og frygter jeg har fået den. Tror i jeg har fået den?. Hvor lang tid går der før den virker?.

NichlasKirk
Gæst

Sv: Kyssesyge
« Svar #1: 21 Maj 2008, 14:50 »

Måske en lidt mærkelig tråd, men har lige kommet til at smage min vens slikkepind hvor han havde kyssesyge, fandt jeg ud af, men kunne ikke huske det. Eller vil ikk lige sige jeg smagte den, men tog min finger på den, og puttede i munden. (Der var meget lidt på den).

Og nu har jeg kigget på netdoktor.dk og frygter jeg har fået den. Tror i jeg har fået den?. Hvor lang tid går der før den virker?.

Nu har jeg selv kyssesyge.
Hvor lang tid siden er det du gjorde det?

søgaard
Gæst

« Svar #2: 21 Maj 2008, 14:51 »

Hehe.. Kyssesyge "virker" ikke Wink Jeg kan dog ikke tro, at du har fået det ved så lidt.. så er det immunforsvar godt nok ikke særlig stærkt.. men hvis du synes du begynder og få nogle symtomer, så tag da til din læge Smiley

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #3: 21 Maj 2008, 14:52 »

Jeg er ikke sikker, men jeg mener, at kyssesygen går i udbrud et halvt år efter, du blev smittet med den.
Jeg havde selv kyssesyge for et halvandet år siden. Jeg var hjemmegående i to uger, men jeg var ikke særlig hårdt ramt... Det kan ske, at man bliver indlagt i flere uger, men kun i sjældende tilfælde.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #4: 21 Maj 2008, 14:52 »

Jeg har selv haft kyssesyge, og det er virkelig ubehageligt. Jeg var selv meget tæt på at blive indlagt, men da det ikke er mere, end hvad du skriver tror jeg ikke du har fået det, og jeg håber det så sandelig ikke for dig.
Men fra du bliver smittet til det bryder ud går der 30-50 dage, for mit eget vedkommende tog det ca. 40 dage.

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

dasmessi
Gæst

« Svar #5: 21 Maj 2008, 14:53 »

Nu har jeg selv kyssesyge.
Hvor lang tid siden er det du gjorde det?
Gjorde det her for 1 time siden ca.
Hehe.. Kyssesyge "virker" ikke Wink Jeg kan dog ikke tro, at du har fået det ved så lidt.. så er det immunforsvar godt nok ikke særlig stærkt.. men hvis du synes du begynder og få nogle symtomer, så tag da til din læge Smiley
Nej men der står man kan få ondt i halsen og halsbetændelse og har lidt ondt i halsen når jeg synker nu. Skuffet

United-styrer
Gæst

« Svar #6: 21 Maj 2008, 14:54 »

Gjorde det her for 1 time siden ca. Nej men der står man kan få ondt i halsen og halsbetændelse og har lidt ondt i halsen når jeg synker nu. Skuffet

Så hurtigt går det ikke ;-)

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #7: 21 Maj 2008, 14:54 »

Gjorde det her for 1 time siden ca. Nej men der står man kan få ondt i halsen og halsbetændelse og har lidt ondt i halsen når jeg synker nu. Skuffet

Kyssesygen er ikke allerede gået i udbrud, når du gjorde det for en time siden..  Peace Det er simpelthen umuligt.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #8: 21 Maj 2008, 14:55 »

Det tager som tidligere skrevet 30 til 50 dage, så tror du pt. kan være ganske rolig

EDIT: To late

søgaard
Gæst

« Svar #9: 21 Maj 2008, 14:55 »

haha.. hvis du får kyssesyge, så kan du nok først konkludere det om en uge eller sådan noget.. på en time har bakterierne knap nok nået og komme ind i kroppen Wink

NichlasKirk
Gæst

« Svar #10: 21 Maj 2008, 14:55 »

Jeg har selv haft kyssesyge, og det er virkelig ubehageligt. Jeg var selv meget tæt på at blive indlagt, men da det ikke er mere, end hvad du skriver tror jeg ikke du har fået det, og jeg håber det så sandelig ikke for dig.
Men fra du bliver smittet til det bryder ud går der 30-50 dage, for mit eget vedkommende tog det ca. 40 dage.
Nemlig, jeg var også tæt på at blive indlagt lagde med 40 i feber i en uge, mens jeg havde så ondt i halsen af jeg havde svært ved at bare synke vand eller spyt. og må desuden også først drikke alkohol igen om 1år, hvilket er mega hårdt når der er så mange fester i øjeblikket.

dasmessi
Gæst

« Svar #11: 21 Maj 2008, 14:56 »

Pga. din Milt?
Så hurtigt går det ikke ;-)
Ok, godt, men håber heller ikke jeg har det. For så skal jeg jo indlægges med hævet milt hvis jeg får det.

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #12: 21 Maj 2008, 14:57 »

Pga. din Milt?Ok, godt, men håber heller ikke jeg har det. For så skal jeg jo indlægges med hævet milt hvis jeg får det.

Pga. jeg ikke kunne indtage, hverken vand eller mad.

søgaard
Gæst

« Svar #13: 21 Maj 2008, 14:57 »

Det er jo heller ikke alle der får alle symptomer.. Jeg kender flere der har haft det, og ingen af dem har været indlagt, så du skal ikke gå og frygte for din milt lige pludselig sprænger eller sådan noget Tunge

dasmessi
Gæst

« Svar #14: 21 Maj 2008, 14:58 »

Pga. jeg ikke kunne indtage, hverken vand eller mad.
Ok, hva gjorde du så da=?

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010