home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1247 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Galatasaray
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Galatasaray  (Læst 1771 gange)
sygthold
Gæst

Galatasaray
« : 21 Maj 2008, 01:19 »

Pressemødet

Vi er samlet i dag på Ali Sami Yen, Istanbul for at bringe en sørgelig nyhed. Vores 73-årige tyske træner Kalli Feldkamp er blevet indlagt. Han ligger i øjeblikket i koma, hans tætteste og holdet er på hospitalet selvom der ikke er meget at gøre. Sagde Adnan Polat præsident i Galatasaray og fortsatte.
Vi har derfor fundet en ny afløser Salievski, den 40-årige uerfaren manager tiltræder med det samme. Han er født og opvokset i Danmark men han har makedonske rødder, vi støtter ham.
Tidligere Galatasaray træner Kalli Feldkamp

Alle i salen var rystet en 40-årig uerfaren manager?
Skulle han virkelig overtage Galatasaray?

Der var stor utilfredshed alle vegne, jeg kunne se det og hører det. Jeg var virkelig nervøs. Det galt nu om at overbevise medierne og fansne om at jeg kunne skabe noget stort med Galatasaray.

Jeg er virkelig glad for at få chancen som træner i så stor en klub som Galatasaray. Jeg forstår jeres utilfredshed men den vil jeg lave om på. Jeg er virkelig opsat på at skabe noget stort. Jeg vil gøre Galatasaray til en af de største klubber. Jeg har mange planer.

Der blev taget billeder af mig og Adnan Polat, jeg ved ikke rigtig hvad det betød men jeg kunne ligesom mærke at nogle hoppede med på bølgen. Det er altid en start. Jeg fortsatte.

Jeg forstår i tvivler men det skal ikke gøre og det får i også at se gennem sæsonen. Jeg kan fortælle og min første plan. Jeg har tænkt mig at hente Emre Belezoglu tilbage en af de få spiller som virkelig betyder noget for Galatasaray. Han kan bidrage med en masse.
« Seneste Redigering: 21 Maj 2008, 13:45 af sygthold » Logged

sygthold
Gæst

Sv: Galatasaray
« Svar #1: 21 Maj 2008, 13:13 »

Kan jeg få nogle kommentar?:d

-Benja-
Gæst

« Svar #2: 21 Maj 2008, 13:17 »

Som jeg har skrevet til andre før: "Man skriver ikke en blog, for at få kommentarer, men fordi det er sjovt"
Men synes indholdet er godt, men tingene kunne godt deles op for sig selv. F.eks spillerindkøbet kunne være i en update for sig selv, synes updaten er meget rodet. "Tilfredse fans" og så ned til indkøbet af Alex, ser rigtig godt ud, både opsætnings- og indholdsmæssigt.

NiielsenxD
Førsteholdsspiller

« Svar #3: 21 Maj 2008, 13:37 »

synes også det er en 'stor' update?
eller hvad man siger,
du burde nok dele det op som -benja- siger.
men ellers er det meget godt.

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

sygthold
Gæst

« Svar #4: 21 Maj 2008, 13:44 »

Snak med Adnan Polat

Efter pressemødet skulle jeg have en snak med Adnan Polat om truppen og med hensyn til spillerindkøb osv.
Vi blev enige om at truppen skulle være mellem 18-22 mand, resten skulle ned på 2. holdet.
Da man i Tyrkiet kun må have 7 udenlandske spillere blev vi enige om at en skulle sælges så vi kunne hente en stjerne.
Ellers havde jeg planer om at hente tyrkiske spiller som spiller i udlandet, jeg havde lavet en liste som han kiggede begejstret på.
Listen så sådan ud:

Halil Altintop-Schalke 04                     Gokhan Unal-Kayserispor                       Juan Arango-Mallorca

Emre Belezoglu-Newcastle                   Mehmet Topuz-Kayserispor                    Niko Kranjcar-Portsmouth

Tekke-Zenit P                                   Karadeniz Gokdeniz-Trapzonspor            Johan Elmander-Toulouse

Zafer Yelen-Rostock                          Zan Gokhan-Besiktas                             Marko Pantelic-Herta Berlin

Serhat-Anderlecht                              Ibrahim Toroman-Besiktas                     Arthur Boka-Stuttgart

Nuri Sahin-Dortmund                         Mehmet Yildiz-Sivaspor                           Jesper Christiansen-Fck

Han var især glad for at jeg havde spillere som Emre og Nuri Sahin på min liste og han var klar til at smide penge på bordet for at kunne hente nogle af disse spillere.

Det ser meget godt ud, vi skal mindst have 2-3 spillere der kan træde ind på holdet med det samme hvis vi skal gøre os nogle forhåbninger om at nå langt i Uefa Cuppen eller genvinde titlen som i 2000 mod Arsenal. Vi skal virkelig vise hvad vi står for og du skal vise hvad du står for, der ikke mange der tror på dig så derfor er det op til dig selv at bevise over for dig selv og verden er du kan det her, jeg tror på dig.

Jeg var virkelig glad det var rart at vide at han støttede mig og jeg var rigtig klar til denne udfordring med et hold som Galatasaray. Store navne som Lincoln,Linderoth,Nonda og ikke mindst den rutinerede forward Hakan Sukur som har scoret over 250 mål i sin karriere.

sygthold
Gæst

« Svar #5: 21 Maj 2008, 13:46 »

Er det bedre? hehe.. det første gang jeg prøver det her..

-Benja-
Gæst

« Svar #6: 21 Maj 2008, 13:48 »

Ja, det var meget bedre. Men det er noget af en ønskeliste du har Smiley

sygthold
Gæst

« Svar #7: 21 Maj 2008, 14:02 »

Venskabskampene

Galatasaray 1-0 Karagumruk
Turan Arda

Galatasaray 1-1 Herfølge
Lincoln

Galatasaray 3-0 Silkeborg
Umit Karan
Umit Karan
Ayhan

Galatasaray 4-1 Agf
Umit Karan
Umit Karan
Lincoln
Hakan Sukur

Galatasaray 1-1 Randers
Marcelo Carrusca

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #8: 21 Maj 2008, 22:32 »

Du er glad for at spille venskabskampe mod danske hold Smiley

Elne
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 21 Maj 2008, 22:37 »

Synes at det er en rigtig god blod indtil videre. Fedt med en ønskeliste, ganske enkelt klasse. Får også lyst til at starte med Galatasaray Smiley

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

Guldbrand
Gæst

« Svar #10: 22 Maj 2008, 12:01 »

Flot blog indtil videre, og fedt med så stor en ønskeseddel..   Thumbs Up

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010