home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 974 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Aghhh tråden
0 Brugere og 46 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Aghhh tråden  (Læst 93605 gange)
dowie
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #645: 20 Okt 2008, 01:54 »

Se det er derfor, man IKKE skal spille efter 12:00..
Men hvordan kan du kalde det en kæmpe krise, når holdet bliver mestre?!
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #646: 20 Okt 2008, 14:10 »

ARGHHH!

Er Aston Villa og skrev i februar måned kontrakt med Aruna Dindane for 50 mio, da han havde spillet fantastisk og lige præcis var den type jeg ville havde liggende i toppen af mit 1 mands angreb . .
Nu lyder det hele måske som en stor glæde og det var det også, lige indtil d. 26 marts 2008 i en træningskamp mod Libyen bliver skadet i 7-9 måneder!!!! Græder

ARGHHH!
Kan man annullere handlen  Ubeslutsom
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #647: 20 Okt 2008, 14:42 »

Se det er derfor, man IKKE skal spille efter 12:00..
Men hvordan kan du kalde det en kæmpe krise, når holdet bliver mestre?!

Ja, og da slet ikke når man kun har sovet fire timer natten inden  Ubeslutsom

Men jeg vandt på en sjældent set dårlig SAs-liga: jeg vandt 17 kampe, og spillede 8 uafgjorte og tabte ligeså 8. Og det jeg vandt på, var at jeg allerede efter 9 runder var langt foran da krisen indtraf. I 30 spillerunde, gik det dog galt: FCM tog 1. pladsen. Jeg vandt dog 2 ud af de 3 sidste kampe, og da FCM samtidig gik HELT i stå blev jeg mester med 3 point. (Hvilket er det næst-største SAS ligaen er blevet vundet med, i 5 sæsonen Shockeret)

EDT: JAAAAAAAAAAAAAA! Vandt 4-0 på Ibrox! Samlet set er jeg videre med 6-1! Opstemt
« Seneste Redigering: 20 Okt 2008, 15:24 af Nibali » Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #648: 20 Okt 2008, 19:00 »

Første kamp i ligaen jeg lukker mål ind, spiller jeg kun uafgjort. Fedt!
Logged


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #649: 20 Okt 2008, 22:57 »

Jeg er meget sur over, at TV selskaberne har skåret kraftigt ned på min TV aftale, så jeg i de næste år får 150 mio mindre  ticked off
Logged

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #650: 20 Okt 2008, 23:27 »

Jeg er meget sur over, at TV selskaberne har skåret kraftigt ned på min TV aftale, så jeg i de næste år får 150 mio mindre  ticked off

Hvilken liga & hold?  Shockeret
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #651: 20 Okt 2008, 23:44 »

Hvilken liga & hold?  Shockeret

Serie A og Juventus Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #652: 23 Okt 2008, 20:16 »

ARGGGGGGHGHGHGHGHHH HHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off Græder Græder Græder Græder

Så bliver man fyret i Leeds fordi at klubben bliver opkøbt.. Det er fandeme ikke i orden når man har været en stor succeshistorie.. ARGHHH!!! ticked off ticked off ticked off ticked off
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #653: 24 Okt 2008, 15:08 »

Skal man grine eller græde? Begge målmænd, som er udtaget til landsholdet, bliver småskadede, men ikke at blive klar til de to kampe. Staben mener ikke, at der skal indkaldes en erstatning, så må bruge en markspiller i kassen i de to kampe..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Kvitte
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #654: 24 Okt 2008, 16:25 »

Efter oprykningen har jeg endnu ikke fået et enkelt point i premier league i 5 kampe. Nu med ny taktik mod newcastle... kan kun gå galt Grin
Logged

Det er ikke forkert at fejle. Det er forkert ikke at lære af sine fejl.

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #655: 25 Okt 2008, 00:37 »

Jeg missede oprykning med St. Pauli i 1. sæson  Sur Jeg tabte 2-1 til Koblenz i sidste kamp og endte på 4. pladsen 1 point efter Rostock Skuffet

Det er ekstra surt, fordi jeg har haft et fantastisk forår, hvor Rivaldo smadret alt modstand og har været "Den nye konge af Hamburg" nu hvor Van Der Vaart er i Real Madrid Wink
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #656: 25 Okt 2008, 00:42 »

Jeg missede oprykning med St. Pauli i 1. sæson  Sur Jeg tabte 2-1 til Koblenz i sidste kamp og endte på 4. pladsen 1 point efter Rostock Skuffet

Det er ekstra surt, fordi jeg har haft et fantastisk forår, hvor Rivaldo smadret alt modstand og har været "Den nye konge af Hamburg" nu hvor Van Der Vaart er i Real Madrid Wink

En Konge af Hamburg vil aldrig kunne spille i St. Pauli Wink


Men

Efter mit hold viser god form og styrke ved at slå Lyon i Supercup og Liga Premier så falder holdet sammen og bliver ydmyget 1-2 Hjemme mod et meget svagt Auxere hold resultatet lyder ikke så ydmygende men spillet var helt til grin så heldigt at vi ikke blev kørt over.

Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #657: 25 Okt 2008, 01:29 »

En Konge af Hamburg vil aldrig kunne spille i St. Pauli Wink


Men

Efter mit hold viser god form og styrke ved at slå Lyon i Supercup og Liga Premier så falder holdet sammen og bliver ydmyget 1-2 Hjemme mod et meget svagt Auxere hold resultatet lyder ikke så ydmygende men spillet var helt til grin så heldigt at vi ikke blev kørt over.



Tro mig, Bave. Han er den nye Konge af Hamburg. 16 kampe, 15 mål, 8 oplæg og 7,94 Smiley Men han er desværre ved at blive gammel og statsene falder og jeg skal nu bruge transfervinduet på at erstatte en af verdens største spillere nogensinde.
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #658: 29 Okt 2008, 23:55 »

FOR SATAN DA.. røg ud til Chelsea i 3.kval runde til CL så ryger vi ud til Dormund i kvalen til UEFA'en.. samlet 1-1 og de går videre på udebane mål.. er BIF i anden sæson.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #659: 30 Okt 2008, 17:38 »

Så bruger jeg alle mine udskiftninger i pausen. Lige efter 2. halvleg er startet får Buffon rødt kort, så kommer Amauri på mål. Jeg falder sammen og taber 8-0 til Inter. Men er heldigvis fortsat klart nummer 1 i ligaen Peace
Logged


Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010