home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 771 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Aghhh tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 48 Udprint
Forfatter Emne: Aghhh tråden  (Læst 93887 gange)
Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #495: 14 Aug 2008, 00:40 »

Det er vel heller ikke held? Og igen, du kunne bare have blevet nummer 3.

(er i fluekneppehumør)

Hehe Wink Startede også sæsonen ud med 4 nederlag i træk, så det er svært Wink
Logged

Numquam Moribimur
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #496: 14 Aug 2008, 13:53 »

Mine største Aghhhh-øyeblikk har vært gjennom mine 7 år som trener for Hull. Jeg har tatt dem til seriemesterskap, CL-vinnere, har vunnet Carling Cup, World Championship, Community Shield og Supercupen. Høres ikke Aghhhh ut? Vel, jeg har også tatt dem til fem (5) FA-cupfinaler, og tapt hver eneste en!

Nå er jeg trener i Manchester United på samme saven, og har kun vunnet ett trofé i min første sesong: FA-cupen.
Logged

A devil in red

Ben92
Gæst
 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #497: 14 Aug 2008, 21:12 »

Er lige startet med FCM og har handlet rigtigt fornuftigt ind. Så spille jeg syv kampe i SAS ligaen, og vinder kun to. Jeg dominere og har cirka dobbelt så mange chance som modstanderen i alle kampene, bortset for to, og det er dem jeg vinder. I UEFA cuppen skulle jeg spille mod Honka fra Finland hvor jeg vinder 5-0 på udebane. På hjemmebane gå Honka op og scorer 6 mål på 20 minutter! FUCK JEG ER SUR!!!!  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off NU HAR JEG OGSÅ SLETTET SPILLET!!!! HADER FM!!!!!!!!!! ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #498: 15 Aug 2008, 15:12 »



Ved ikke om jeg er vred eller glad Sur men hvor er det heldigt at Sevilla som er to ligaer over mig formår at score 3 mål på 4 skud i alt Ubeslutsom

og jeg dominere endda kampen Sur
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #499: 15 Aug 2008, 15:25 »


Man kan godt blive tosset når man bliver smadret af et uimponeret swansea hold 5-1. Samtidig med ens ny indkøb ola toivonen som lige akkurat har nået at spille 4 kampe for ens klub, bliver smadret af en skade i 4 mdr og holder ham ude resten af sæsonen.!!!

bittert!!
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Czar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #500: 17 Aug 2008, 21:35 »

Aaarghh. Der missede jeg lige muligheden for at rykke op. Havde ligget til nedrykning efter sæsons første 8 kampe i Serie C1/B med Cisco Roma. Men så endte jeg med en kanon slutspurt og sluttede som nr.4 hvorefter det var tid til slutspillet. 8 hold der dystede om en oprykningsplads. Smadrede Lucchesse i første runde og sku så møde Salernitana. Tabte 1-2 på udebane, og så tabte jeg 0-1 på hjemmebane Skuffet Så ingen oprykning til serie B i år. Men alligevel en flot placering som oprykkerhold og isærefter en seedning som nr 10.
Logged

Czar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #501: 17 Aug 2008, 22:07 »

Endnu et arrrgh. Nu kan jeg ikke komme videre i spillet. Er der nogle der måske kan hjælpe? Her i sommerpausen skal jeg afgive bud på spillere på del-ejerskab. Har afgivet på alle spillere pånær en. Jeg trykker afgiv bud og afgiver et bud, men spillet registrerer det ikke somom jeg har afgivet et bud, så jeg kan ikke trykke videre i spillet.
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #502: 18 Aug 2008, 00:13 »

AAAAAAAAARGH  Sur Jeg vinder fantastisk 5-1 over United på hjemmebane og så taber jeg fandme 5-0 på Old Trafford  Sur
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #503: 18 Aug 2008, 00:42 »

Er lige startet med FCM og har handlet rigtigt fornuftigt ind. Så spille jeg syv kampe i SAS ligaen, og vinder kun to. Jeg dominere og har cirka dobbelt så mange chance som modstanderen i alle kampene, bortset for to, og det er dem jeg vinder. I UEFA cuppen skulle jeg spille mod Honka fra Finland hvor jeg vinder 5-0 på udebane. På hjemmebane gå Honka op og scorer 6 mål på 20 minutter! FUCK JEG ER SUR!!!!  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off NU HAR JEG OGSÅ SLETTET SPILLET!!!! HADER FM!!!!!!!!!! ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off
OMG! Shockeret
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #504: 18 Aug 2008, 20:17 »

Jeg har lige tabt til Herlev i pokalen med FCM ... Efter 3-3 og 0-2 i straffe ...  ticked off  ticked off
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #505: 18 Aug 2008, 20:27 »

Jeg har lige tabt til Herlev i pokalen med FCM ... Efter 3-3 og 0-2 i straffe ...  ticked off  ticked off
det er sku lidt skidt..
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #506: 18 Aug 2008, 20:36 »

Ja, den er ikke go Fynbo.
(:
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #507: 18 Aug 2008, 20:36 »

det er sku lidt skidt..

Ja, den er ikke go Fynbo.
(:

Det er ikk bare skidt , men virkelig RINGE  ticked off
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #508: 19 Aug 2008, 21:31 »

Aghhh, FM crashed!!!!!!!
DAMN JEG HADER FM. SLETTER DET!!! VENTER TIL 09
Logged

detvarmig
Gæst
 
Sv: Aghhh tråden
« Svar #509: 19 Aug 2008, 21:41 »

Derfor du skal gemme i flere saves?
Logged

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 48 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010