|
|
|
FCK88
|
|
nedern mate ! 
|
|
|
|
|
|
FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88.. Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket. Say what?! 
|
|
|
|
|
Dollefin
|
|
Hvordan sørensen uploader man et screenshot???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Hvordan uploader man et screenshot  ? Find det du vil tage billedet af Tryk "Print Screen" Gå ind i Paint - Og tryk så Ctrl og derefter V(Samtidig med at du holder Ctrl nede) Så burde du godt kunne finde ud af resten  - Du kan nemmest uploade billeder på Imageshack.dk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KrookDale
|
|
Efter en sæson med 2 mål i 14 kampe for Adebayor har han nu endelig fundet formen, med 17 mål + 8 assists i 15 kampe, hvorefter han får en 3 måneders skade..
|
|
|
|
|
|
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Det kører for mig i mit Brøndby game, jeg står over for en vigtig kamp mod FCK away... Og så bliver Stephan Andersen lige skadet i én månede!!
Og har kun Tørnæs til at erstatte ham!
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
stimo92
Gæst
|
|
du skal ikke være nervøs. tørnes er virkelig god der i. han stod 6 kampe for mig og lukkede kun 2 mål ind
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MLL
|
|
du skal ikke være nervøs. tørnes er virkelig god der i. han stod 6 kampe for mig og lukkede kun 2 mål ind
Okay lyder godt. Tager kampen i morgen.
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
|
|
Django1337
|
|
Skal op og på arbejde.  føler med dig 
|
|
|
|
|
|
Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen
|
|
|
|
|
Birkedahl
|
|
Me too. Jeg skal dog ikke på arbejde selv, men det skal jeg på mandag efter 3 ugers ferie. 
|
|
|
|
|
|
Veni, vidi, vici
|
|
|
|
|
Django1337
|
|
Me too. Jeg skal dog ikke på arbejde selv, men det skal jeg på mandag efter 3 ugers ferie.  igang med 3 ugers ferie selv, frygter den mandag 
|
|
|
|
|
|
Rigtige mænds kvinder har strækmærker i mundvigen
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Yes! Så slog jeg lige Everton ud i Carling Cup med Crystal Palace..
Fantastisk!
Nu fik jeg dog Chelsea i næste runde!!  Regner dog med at komme videre, da jeg satser på kvartfinalen.. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dalle75
|
|
AAARRRGGGHHHHHHH Jeg spiller min 1. sæson med Milan og mage til talentløst angreb skal man sq lede længe efter. Holdets topscorer er Andrea Barzagli(takket være vondraceks hjørnetaktik)  Inzaghi og Gilardino er færdige efter denne sæson hvis de ikke snart tager sig sammen 
|
|
|
|
|
|
At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr
|
|
|
|
|