|
Chakana
|
|
What?  Benfica har Gérson Sporting har Neymar 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
makkerskilap
|
|
Benfica har Gérson Sporting har Neymar  Hvor kommer Porto ind i billedet mht. disse 2 spillere?
|
|
|
|
|
|
It's all, part of the plan.
|
|
|
|
|
Chakana
|
|
PORTO ER DEN ENESTE AF DE 3 KLUBBER SOM IKKE HAR.... glem det  Du kan da selv regne det ud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Altid FCK
|
|
Agh tabte 3-2 med City til Blackburn og brændte et straffe og lavede 2 selvmål
|
|
|
|
|
|
Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
AARGH Kunne godt tænke mig flere kommentare til min alaves blog 
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
ARGH! Min bestyrelse sælger Marcelo for 122 mio. uden om mig! Heldigvis til Inter og ikke en liga rival. Eneste lyspunkt er at jeg nu kan få C. Ronaldo 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Haha  Har du ikke nok offensive kræfter i Real?  Og hvad med en erstatning for Marcelo? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Haha  Har du ikke nok offensive kræfter i Real?  Og hvad med en erstatning for Marcelo?  Spiller for det meste med 3 forsvare Tjah.. Har Robben, Sneijder, Robinho, Raul, Nistelrooy, Guti, Soldado, Baptista og får Aguero til sommer. Mangler en god kant spiller 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Hm ja. Men både Robben og Sneijder kan da spille fløj?  Og hvis det var mig ville jeg da sælge Soldado eller Baptista? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Hm ja. Men både Robben og Sneijder kan da spille fløj?  Og hvis det var mig ville jeg da sælge Soldado eller Baptista?  Sneijder er syg på en OMC!  Lige nu bruger jeg Robben og Robinho på fløjene, mens Baptista er en klasse indskifter. Soldado spiller kun så hans værdi kan stige, og jeg kan tjene mere på ham 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manniche
|
|
SÅÅ TABER JEG LIGE TIL BARCE 4-2 EFTER JEG FØRE 2-0 VED PAUSEN!!! Det værste er at jeg nu er 7 point bagud efter 18 kampe og det er min ven der er barca!!
|
|
|
|
|
|
Liverpool - You'll never walk alone <3 Self. Alt for verdens rigeste freak 
|
|
|
|
|
Grønthandleren
Gæst
|
|
Sneijder er syg på en OMC!  Lige nu bruger jeg Robben og Robinho på fløjene, mens Baptista er en klasse indskifter. Soldado spiller kun så hans værdi kan stige, og jeg kan tjene mere på ham  Kan godt se det. Det virker til at du har tænket det rimelig godt igennem  Skal Robinho så afløse Raul når han går hen og bliver gammel og langsom? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Don Abramovich
|
|
Kan godt se det. Det virker til at du har tænket det rimelig godt igennem  Skal Robinho så afløse Raul når han går hen og bliver gammel og langsom?  Raul skal aldrig afløses! Men der er planen at Aguero skal ind. Han er topscorer i Primera, så det skal nok gå 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|