home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 595 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  teamtalk - hvad gør du?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: teamtalk - hvad gør du?  (Læst 1123 gange)
doughnut
Lilleputspiller
*

teamtalk - hvad gør du?
« : 20 Maj 2008, 10:39 »

Hey:P Jeg har kigget på forskellige sider der laver guides angående teamtalk, men det undrer mig at deres 'foretrukne' er "You can win today!"... hver gang jeg siger det til mine spillere bliver de 'delighted' eller 'demotivated', hvilket ikke gør dem til bedre fodboldspillere!?
Lige gyldigt om jeg er stor favorit, bare favorit eller ikke helt favorit hvirker det på denne måde...
Har i nogle forslag til hvad der ellers kan være godt at fortælle spillerne? bruger selv "I expect a win" ofte, men den er vel ikke sågod at bruge altid? Peace

Rossonero
Gæst

Sv: teamtalk - hvad gør du?
« Svar #1: 20 Maj 2008, 10:41 »

Du kan se, hvad de forskellige shouts ”betyder” i følgende tråd: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=11609.0

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #2: 20 Maj 2008, 10:45 »

Hey:P Jeg har kigget på forskellige sider der laver guides angående teamtalk, men det undrer mig at deres 'foretrukne' er "You can win today!"... hver gang jeg siger det til mine spillere bliver de 'delighted' eller 'demotivated', hvilket ikke gør dem til bedre fodboldspillere!?
Lige gyldigt om jeg er stor favorit, bare favorit eller ikke helt favorit hvirker det på denne måde...
Har i nogle forslag til hvad der ellers kan være godt at fortælle spillerne? bruger selv "I expect a win" ofte, men den er vel ikke sågod at bruge altid? Peace

Det er ikke altid de bruger den.. kunne godt skrive hvad jeg selv gør, men ja, kig i den anden tråd først  Thumbs Up

It's all, part of the plan.

doughnut
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 20 Maj 2008, 10:57 »

Du kan se, hvad de forskellige shouts ”betyder” i følgende tråd: http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=11609.0
Ja den har jeg læst igennem et par gange, men den siger jo netop at man skal sige "you can win today" i mit tilfælde og har svært ved at se hvad jeg ellers skulle fortælle holdet ud fra denne guide.. synes nemlig ikke at det virker ret godt

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #4: 20 Maj 2008, 11:00 »

Ja den har jeg læst igennem et par gange, men den siger jo netop at man skal sige "you can win today" i mit tilfælde og har svært ved at se hvad jeg ellers skulle fortælle holdet ud fra denne guide.. synes nemlig ikke at det virker ret godt

jeg er milan, og hvis jeg spiller mod rivalerne, juve, inter, roma, osv., eller store kampe, siger jeg de skal gøre det for fansene, og eks. til kaka og silva at de kan gøre forskellen eller så noget. det virker for mig... men det er jo individuelt alt efter ens hold osv., og hvordan du spiller tror jeg..

jeg bruger da også "i kan vinde i dag!", men lader for det meste min ass. gøre det, da han har 18 i taktisk viden, så.. men det sker også at jeg ændrer på det, hvis jeg synes de skal ha noget andet afvide Smiley

doughnut
Lilleputspiller
*

« Svar #5: 20 Maj 2008, 11:06 »

Ja okay men i skal have mange tak for hjælpen  Thumbs Up

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #6: 20 Maj 2008, 11:08 »

Ja okay men i skal have mange tak for hjælpen  Thumbs Up

det er sku meget individuelt...
men det var så lidt.. bare spørg hvis det er Wink

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #7: 20 Maj 2008, 11:11 »

Plejer at sige de kan vinde, eller at de skal gøre det for fansene... Men er lidt mere "mild" når jeg spiller på udebane.. Det læste jeg var en go ide, et eller andet sted.. Peace Men det er meget forskelligt alt efter hvem man er, hvem man skal møde, og hvilket humør man i forvejen er i.. Opstemt

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #8: 20 Maj 2008, 11:15 »

Plejer at sige de kan vinde, eller at de skal gøre det for fansene... Men er lidt mere "mild" når jeg spiller på udebane.. Det læste jeg var en go ide, et eller andet sted.. Peace Men det er meget forskelligt alt efter hvem man er, hvem man skal møde, og hvilket humør man i forvejen er i.. Opstemt

præcis... præcis  Thumbs Up

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010