home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 13:38:05 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
I går kl. 16:41:13 Broen13 Blogs #16 Youth to Gold
I går kl. 16:15:34 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I går kl. 15:24:23 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23181
  1 Bruger, 613 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Depression
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Den 'perfekte' sæson
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Den 'perfekte' sæson  (Læst 6433 gange)
Altid FCK
Manager

Sv: Den 'perfekte' sæson
« Svar #15: 18 Maj 2008, 20:58 »

men må jeg gerne spørge dig om noget?
Er det ikke kedeligt bare at købe de bedste spillere og så bare skide på du ikke har nogle englændere i start elleveren

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Tavares
Manager

« Svar #16: 18 Maj 2008, 21:01 »

WOW  Shockeret Fremragende Opstemt
Er det der RCD's taktik og er den værd at prøve?
Jo det er nok min Wink

Bruno Caboclo. Siger det bare.

Carstensen
Ynglingespiller

« Svar #17: 19 Maj 2008, 08:53 »

men må jeg gerne spørge dig om noget?
Er det ikke kedeligt bare at købe de bedste spillere og så bare skide på du ikke har nogle englændere i start elleveren

Nu har jeg jo hentet unge englændere ind, da de bedste englændere er helt umulige at få fat i, så om nogle år, er der englændere på vej - de kommer endda til at dominere holdet Wink ..

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #18: 27 Maj 2008, 16:06 »

No offense til dig, men jeg tror generelt ikke at man kan gå igennem en sæson i PL, hvor man ikke taber én eneste kamp. At du så heller ikke engang får uafgjort, gør det ikke nemmere at tro på. Det er jo ganske nemt at gemme før hver kamp, og så gå ind og prøve igen hvis man ikke vinder. Så jeg tror ikke på at dit er uden "snyd" eller nogen andre der påstår at de kan gå igennem en sæson hvor man vinder alle kampene.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

MadsWiinther
Gæst

« Svar #19: 28 Maj 2008, 11:42 »

No offense til dig, men jeg tror generelt ikke at man kan gå igennem en sæson i PL, hvor man ikke taber én eneste kamp. At du så heller ikke engang får uafgjort, gør det ikke nemmere at tro på. Det er jo ganske nemt at gemme før hver kamp, og så gå ind og prøve igen hvis man ikke vinder. Så jeg tror ikke på at dit er uden "snyd" eller nogen andre der påstår at de kan gå igennem en sæson hvor man vinder alle kampene.
Jeg tror du har ret. Det virker for usandsynligt.  Skuffet Dermed ikke sagt at det helt sikkert ikke er uden snyd, jeg synes bare det er for vildt  Peace

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #20: 28 Maj 2008, 12:20 »

Jo det er nok min Wink
Hvor kan man hente den taktik?

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #21: 28 Maj 2008, 12:51 »

Jeg er lidt enig, men med Real Madrid har jeg altså været 113 kampe ubesejret i ligaen i træk. Og jeg garanterer for det er uden snyd, så at han er ubesejret tror jeg nu nok på. At han har kunnet holde den uden uafgjorte er så mere tvivlsomt.

Vuelve la ilusión

cannaVar0
Juniorspiller
**

« Svar #22: 28 Maj 2008, 12:56 »

Har jeg gjort engang, bliver sindsygt kedeligt i længden fordi man aldrig ryger længere ned end nummer 1

Andz3
Lilleputspiller
*

« Svar #23: 31 Maj 2008, 13:49 »

godt nok har du lavet gode invisteringer, og du i år 2011. tror ikke på du ikke har snydt makker Skuffet
men dit hold er sku stabilt. Wink

Engang United - altid United!

Carstensen
Ynglingespiller

« Svar #24: 31 Maj 2008, 19:37 »

Ja, well, hvis I ikke tror på mig, er det vel jeres valg Wink .. Men jeg har altså ikke snydt ved at gemme hele tiden, men det har altså holdt hård i nogle kampe, og jeg har været ekstremt heldig med ikke at spille uafgjort, da jeg et eller andet sted føler, at FM gør det sværere for en at vinde, jo flere kampe man har vundet i træk.

Men hvis jeg havde opnået dette resultat vha. snyd, havde jeg sgu nok ikke postet det her, det er ikke lige mig at sidde og prale og sige: "hey, jeg har vundet alle kampe gennem en sæson!" og så faktisk have spillet hver 2. kamp om. Men igen, det er jo jeres beslutning.

PS. hvis jeg havde snydt, havde jeg nok sørget for en FA-pokal også Wink

PPS. det sker desværre ikke igen, da jeg allerede har spillet 1-1 mod City med en blændende Akinfeev i målet  Græder
« Seneste Redigering: 31 Maj 2008, 19:40 af Carstensen » Logged

naRf
Reserveholdsspiller

« Svar #25: 10 Jun 2008, 11:55 »

Ja, well, hvis I ikke tror på mig, er det vel jeres valg Wink .. Men jeg har altså ikke snydt ved at gemme hele tiden, men det har altså holdt hård i nogle kampe, og jeg har været ekstremt heldig med ikke at spille uafgjort, da jeg et eller andet sted føler, at FM gør det sværere for en at vinde, jo flere kampe man har vundet i træk.

Men hvis jeg havde opnået dette resultat vha. snyd, havde jeg sgu nok ikke postet det her, det er ikke lige mig at sidde og prale og sige: "hey, jeg har vundet alle kampe gennem en sæson!" og så faktisk have spillet hver 2. kamp om. Men igen, det er jo jeres beslutning.

PS. hvis jeg havde snydt, havde jeg nok sørget for en FA-pokal også Wink

PPS. det sker desværre ikke igen, da jeg allerede har spillet 1-1 mod City med en blændende Akinfeev i målet  Græder

Den måde du vælger at formulere dig på - gør at det efter min mening, skinner igennem at du har snydt.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #26: 10 Jun 2008, 13:13 »

Man kan ik sidde og påstå han har snydt når man ik har nogen beviser for det.

Lad da tvivlen komme ham til  gode istedet for at sidde og poste negative indlæg hvor i bare vil fortælle ham at i ikke stoler på det han siger. Hvis det er sådan i har det så lad være med at skrive noget og bare  ignorer det for der kun en der ved om det  er snyd og det er ham.

Jeg er da enig i at det er helt fantastisk og sjældent at  man vinder 38 kampe i ligaen men vi ved ikke om han har snydt og  det kan jo i teorien sagtens lade sig gøre, så lad ham få en pause.

Robuni
Gæst

« Svar #27: 10 Jun 2008, 13:39 »

Jeg lever videre i min egen farvestrålende verden, hvor rigtige managere (som jeg mener du er) ikke snyder, så FANTASTISK arbejde. Smiley

alek9000
Manager

« Svar #28: 22 Jun 2008, 18:07 »

Hvor meget gav du for messi Smiley?

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010