home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1173 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  F.C. København - Nordens gudehold
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint
Forfatter Emne: F.C. København - Nordens gudehold  (Læst 44476 gange)
fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #195: 29 Maj 2008, 15:33 »

Og så kan man ikke miste motivationen.
Jeg mister motivation på det grundlag at jeg ikke føler der er særlig mange der læser med :/
Jeg tror der er rigtig mange der følger med, det er ihvertfald min opfattelse af denne super blog, for det er den virkelig synes du skal fortsætte. Smiley Wink
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

andersfa123
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #196: 29 Maj 2008, 17:53 »

Det har jo heller ikke noget med hvor mange der læser, du gør det jo fordi du har lyst ikk?
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #197: 29 Maj 2008, 18:16 »

Jeg sys da du får en del kommentare,
du skal tænke på at der er 3 fck blogge udover din, og efter min mening er din da den bedste Peace

Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #198: 29 Maj 2008, 19:49 »

Det har jo heller ikke noget med hvor mange der læser, du gør det jo fordi du har lyst ikk?

På sin vis - Det er jo med til at motivere en endnu mere, og hvis man ikke for nogle kommentar - så skriver man jo ikke - så jeg vil jo gerne have nogle kommetarer når folk læser den Smiley

Jeg sys da du får en del kommentare,
du skal tænke på at der er 3 fck blogge udover din, og efter min mening er din da den bedste Peace


Kan godt ske - men er jo ikk stoppet  Smiley
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #199: 29 Maj 2008, 21:10 »

Håber sq du forsætter Jakob Peace
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #200: 29 Maj 2008, 21:15 »

Hvis Jakob stopper med blog så sker der flg.
1. Bloggsne går under (ironi)funny
2. Lysten til at skrive blogs, mistes.
3. Håber sku ikk du stopper Jakob!.  Græder
Logged

Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #201: 29 Maj 2008, 21:20 »

Hvis Jakob stopper med blog så sker der flg.
1. Bloggsne går under (ironi)funny
2. Lysten til at skrive blogs, mistes.
3. Håber sku ikk du stopper Jakob!.  Græder

Se selv Jakob, en af dine "FCK-konkurrenter" opfordre dig til at forsætte Peace hehe
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #202: 30 Maj 2008, 15:04 »


AAB 2-1 - Viborg 4-0 - Lyngby 4-0


Så var det nordjydernes tur til at få en smag på vores aggresive styrke. Efter bare ni minutter viser Alvaro en del af den. Med et flot krydret mål fra en halvskarp vinkel kroner han hans flotte indsats med et mål. Det resultat holder til pausen. Aab troede sikkert på deres chance efter halvleg – 1-0 er jo også verdens mindste føring. Men den gode gamle Aab dreng Michael Silberbauer sætter da den tanke på plads i et stykke tid, da han banker den ind. I det 79. Minut bliver det så Thomas Enevoldsen, som har trukket en del interesse fra ham på det seneste, også FCK har meldt sig på banen – han gør det til kampens resultat 2-1 i Parken.

En selvtillid spredte sig i smilene på spillerne efter kampen mod Aab, da vi kun skulle vinde to kampe mere så var mestre. Så denne kamp skulle bare vindes, og den skulle vindes stort. Rasmus Wurtz startede festen ud med et langskud langs Jorden. Og senere var det Bogdan Stancu der scorede på et velplaceret hovedstød. Lige inden pausen var det Michael
Silberbauer der sluttet en målrig første halvleg. Efter pausen kontrollede vi kampen videre – Viborg havde faktisk intet at tilbyde. Grønkjær slutter kampen af med en flot dribletur og en velplaceret inderside i det lange målhjørne. 4-0.

Denne kamp skulle bare vindes, så var vi mestre otte spillerunder før tid. En unik sæson – kronet med noget Champions League succes. Silberbauer startet festen ud som sidst, og skyder fra afstanden af 30m. Ugens mål. Senere var det Gravgaard som scorer sit 14 sæson mål som forsvar. Lige efter det var det talentet Jakob Rasmussen som scorer med et flot bandespil med Ailton. Og Bogdan slutter kampen af med et indskifter mål. Og vi er Danske Mestre 08. SÅ PERFEKT !!!!
Det kilder inden under huden, en følelse af overlegenhed, en smag i munde af mesterskab, skrig fra tribunen – den er god nok. Vi var mestre, læn dig tilbage i stolen og forstil dig det. Forstil dig dit hold, dit absolutte favorit hold er blevet mester.


F.C. København mestre 08 !!!!!!


« Seneste Redigering: 30 Maj 2008, 15:23 af JakobHove » Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #203: 30 Maj 2008, 18:36 »


AAB 2-1 - Viborg 4-0 - Lyngby 4-0


Så var det nordjydernes tur til at få en smag på vores aggresive styrke. Efter bare ni minutter viser Alvaro en del af den. Med et flot krydret mål fra en halvskarp vinkel kroner han hans flotte indsats med et mål. Det resultat holder til pausen. Aab troede sikkert på deres chance efter halvleg – 1-0 er jo også verdens mindste føring. Men den gode gamle Aab dreng Michael Silberbauer sætter da den tanke på plads i et stykke tid, da han banker den ind. I det 79. Minut bliver det så Thomas Enevoldsen, som har trukket en del interesse fra ham på det seneste, også FCK har meldt sig på banen – han gør det til kampens resultat 2-1 i Parken.

En selvtillid spredte sig i smilene på spillerne efter kampen mod Aab, da vi kun skulle vinde to kampe mere så var mestre. Så denne kamp skulle bare vindes, og den skulle vindes stort. Rasmus Wurtz startede festen ud med et langskud langs Jorden. Og senere var det Bogdan Stancu der scorede på et velplaceret hovedstød. Lige inden pausen var det Michael
Silberbauer der sluttet en målrig første halvleg. Efter pausen kontrollede vi kampen videre – Viborg havde faktisk intet at tilbyde. Grønkjær slutter kampen af med en flot dribletur og en velplaceret inderside i det lange målhjørne. 4-0.

Denne kamp skulle bare vindes, så var vi mestre otte spillerunder før tid. En unik sæson – kronet med noget Champions League succes. Silberbauer startet festen ud som sidst, og skyder fra afstanden af 30m. Ugens mål. Senere var det Gravgaard som scorer sit 14 sæson mål som forsvar. Lige efter det var det talentet Jakob Rasmussen som scorer med et flot bandespil med Ailton. Og Bogdan slutter kampen af med et indskifter mål. Og vi er Danske Mestre 08. SÅ PERFEKT !!!!
Det kilder inden under huden, en følelse af overlegenhed, en smag i munde af mesterskab, skrig fra tribunen – den er god nok. Vi var mestre, læn dig tilbage i stolen og forstil dig det. Forstil dig dit hold, dit absolutte favorit hold er blevet mester.


F.C. København mestre 08 !!!!!!



Super dejligt resultat jakob, som kroner en flot blog. kommer der til at ske mange ting i sommerpausen, altså på spillersiden, eller bliverdet de fleste samme? Og hvornår kommer update?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #204: 31 Maj 2008, 17:32 »

update?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #205: 31 Maj 2008, 18:08 »

update?

Begynder at skrive nu - havde bare regnet med flere kommentare til teksten :/
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #206: 31 Maj 2008, 18:17 »

Begynder at skrive nu - havde bare regnet med flere kommentare til teksten :/
Ja okay, vil også sige at det ville være det mindste med denne superblog, bliver din næste update med sommerkøbene?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #207: 31 Maj 2008, 18:23 »

Ja okay, vil også sige at det ville være det mindste med denne superblog, bliver din næste update med sommerkøbene?

Nej - det bliver om de sidste kampe - og om Finalen i landspokaltuneringe n. Peace
Logged

fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #208: 31 Maj 2008, 18:25 »

Nej - det bliver om de sidste kampe - og om Finalen i landspokaltuneringe n. Peace
Okay bare iorden, kommer der flere updates end den iaften?
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. København - Nordens gudehold
« Svar #209: 31 Maj 2008, 18:30 »

Har egentlig ikke læst overhovedet endnu, men jeg tjekkede lige din seneste update ud. Den er sku god. Smiley
Faldt lige over din sætning "1-0 er jo også verdens mindste føring." - Plejer man ikke at sige, at 2-1 er den mindste føring, for så har modstanderen scoret og derved fået tro på at man kan? Fuck det, din skrift minder mig om den fra One of The Dons, hvilket er superb, samt din opsætning er i super høj klasse!

Smiley
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010