home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1264 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Ancients
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Ancients  (Læst 5187 gange)
Rossonero
Gæst

Status
« Svar #30: 23 Maj 2008, 09:51 »

To dage har bloggen efterhånden ligget stille...

...der er dog ingen grund til at frygte, da jeg i dag regner med et par updates, hvis alt går vel.

Nothing promised!

Rossonero
Gæst

Ancients
« Svar #31: 23 Maj 2008, 18:43 »

Juni 20, 2008
Forventningerne indleveres

Jeg er blevet lidt af en favorit hos bestyrelsen, og de har derfor ikke givet mig de største opgaver at opfylde. De er vanvittigt henrykte over, at jeg allerede på én enkel sæson har opfyldt deres ønsker, hvorfor de nu ønsker, jeg fastholder takterne i denne. Lad os starte med forventningerne i den hjemmelige liga. Selvom jeg opnåede en 2. plads i sidste, forventer de blot en sikker plads i midten af tabellen. En forventning jeg stærkt regner med, vi lever op til.

I UEFA Cuppen er forventningerne minimale. Bestyrelsen mener, at vi skal skrabe en smule erfaring ind under vingerne, da det kan være en stor hjælp på længere sigt. Lad os håbe på, at modstanderen ikke er på et meget højere niveau end os.

I de tre pokalturneringer, Welsh Challenge Cup, FAW Premier og Welsh Cup, er forventningerne stillet lidt højere til vejrs. Bestyrelsen forudser nemlig vi mindst opnår kvartfinalerne i alle tre turneringer.

Mine personlige forventninger er ret store, hvor ligaen selvsagt prioteres højst. Mit mål er naturligvis, at vi denne gang fanger en Champions Leauge-plads, og hvis ikke det bliver tilfældet, er alt under en 3. plads uacceptabelt. Derudover ser jeg ekstremt meget frem til transfermarkedet, som skal sørge for at vi holder niveauet. Jeg kan love for, at vi i klubben øjner store udskiftninger i truppen og allerede på nuværende tidspunkt, har jeg startet min ønskeliste.

KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Ancients
« Svar #32: 23 Maj 2008, 20:25 »

Imponerende resultater du har skabt allerede i første sæson, det må man sige Smiley Nu kommer du med i Premier Cup og der er gode penge at hente, især hvis du kan holde lønniveauet lidt nede, og samtidigt skabe et godt hold Smiley

KongFjong
Landsholdsspiller

Sv: Ancients
« Svar #33: 25 Maj 2008, 14:45 »

Kan i øvrigt fortælle, at det godt kan betale sig at satse på FAW League Cup også (Challenge Cup). Har netop overstået finalen i sæson otte, og der var over 31.000 tilskuere på Millenium Stadium. Det er godt nok efter nogle sæsoner, hvor jeg self har bygget mit rep op, men den slags finaler er jo uvurderlige. Samlet set gav finalen tæt på £115k og så vandt jeg ikke engang Smiley

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010