home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23458
  0 Brugere, 1210 Gæster Online.

Nyeste Bruger: oxoberyt
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Selvmord fra Rundetårn
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Selvmord fra Rundetårn  (Læst 11050 gange)
Spezialized
Landsholdsspiller

Sv: Selvmord fra Rundetårn
« Svar #30: 10 Aug 2008, 00:03 »

NU KAN DET FANDEME VÆRE NOK DET KAN Sur, jeg har hørt alt muligt pis på mange sider hvad i har skrevet om min moster der sprang ticked off men ved i hvad der er ikke en af der jer er tæt på sanheden hun var syg og ked hun var på mange hospitaler for at blive indlagt men de sendte hende hjem fordi de mente ikke hun var syg nok. mange siger også at det er onsvagt af hende at gøre det i ofinligheden men hun havde også prøvet at tage piller men det hjalp ikke en skid hun blev opdaget og kom til udpumpning. hendes mand sendte hende til en indelukket men de mente heller ikke hun var syg nok. og så var der kun en mulighed at vise folk at hun var syg. men nu begynder alle at sige hun var sindsyg men der tager i fejl ja det er syndt for klassen og sådan noget men tænk også lige lidt på hende hun gjorde jo ikke for sjovt vel  Græder håber i forstår mit budskab  taak og så lige en ting til BARE LUK RØVEN NÅR I IKKE VED EN SKID OKAAY  Sur Sur ticked off

Du må hellere skynde dig at skrive en besked til Ekstra Bladet, BT og alle de andre medier...

Selvfølgelig må vi snakke om det, som vi lyster. Det kaldes ytringsfrihed.

njandersen
Gæst

« Svar #31: 10 Aug 2008, 00:08 »

NU KAN DET FANDEME VÆRE NOK DET KAN Sur, jeg har hørt alt muligt pis på mange sider hvad i har skrevet om min moster der sprang ticked off men ved i hvad der er ikke en af der jer er tæt på sanheden hun var syg og ked hun var på mange hospitaler for at blive indlagt men de sendte hende hjem fordi de mente ikke hun var syg nok. mange siger også at det er onsvagt af hende at gøre det i ofinligheden men hun havde også prøvet at tage piller men det hjalp ikke en skid hun blev opdaget og kom til udpumpning. hendes mand sendte hende til en indelukket men de mente heller ikke hun var syg nok. og så var der kun en mulighed at vise folk at hun var syg. men nu begynder alle at sige hun var sindsyg men der tager i fejl ja det er syndt for klassen og sådan noget men tænk også lige lidt på hende hun gjorde jo ikke for sjovt vel  Græder håber i forstår mit budskab  taak og så lige en ting til BARE LUK RØVEN NÅR I IKKE VED EN SKID OKAAY  Sur Sur ticked off

Må indrømme at dit indlæg ikke har fået mig til at ændre mening på nogen måde.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #32: 10 Aug 2008, 00:11 »

Som Spezialized er alle fri til at have deres egen mening, og det kan du ikke sætte dig imod, du kan sige du er uenig med dem, men de er helt frie til at have deres egen mening Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #33: 10 Aug 2008, 00:17 »

Jeg vil selvfølgelig gerne tilføje at det er tragisk når sådan noget sker, men hvis bare ét af de børn før en traume senere i livet pga. dette, så er det der skete, en ufattelig selvvisk handling fra hendes side. Det kan godt være hun var ked af det, og syg, men det skal ALDRIG skulle gå ud over andre - og specielt ikke børn!

Så kunne hun sgu have hoppet ud fra Storebælt i stedet.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #34: 11 Aug 2008, 18:04 »

Lidt den samme situation her: http://ekstrabladet.dk/112/article1042718.ece

En 50 årig kvinde har sprunget ud fra ballongyngerne i Tivoli. Synes det er meget trist sted at gøre det! Der er børn, og andre mennesker - meget sevvisk! Gør det dog et sted hvor der ikke er andre.

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #35: 11 Aug 2008, 18:37 »

Lidt den samme situation her: http://ekstrabladet.dk/112/article1042718.ece

En 50 årig kvinde har sprunget ud fra ballongyngerne i Tivoli. Synes det er meget trist sted at gøre det! Der er børn, og andre mennesker - meget sevvisk! Gør det dog et sted hvor der ikke er andre.

Helt enig.

Jeg er efterhånden ved at have mindre og mindre tilovers for de mennesker der kommer til skade i forlystelsesparker. Sikkerheden på denne slags steder er så god, så det ofte er selvudførte ulykker.

Nu er det vel blot et spørgsmål om tid før en pårørende til denne ulykke opretter en bruger og sviner os til.  Rullende Øjne

Echoes, Silence, Patience and Grace

Gosser
Manager

« Svar #36: 11 Aug 2008, 18:43 »

Jeg vil selvfølgelig gerne tilføje at det er tragisk når sådan noget sker, men hvis bare ét af de børn før en traume senere i livet pga. dette, så er det der skete, en ufattelig selvvisk handling fra hendes side. Det kan godt være hun var ked af det, og syg, men det skal ALDRIG skulle gå ud over andre - og specielt ikke børn!

Så kunne hun sgu have hoppet ud fra Storebælt i stedet.

Helt enig. Selv et familiemedlem må kunne indse, at det var meget, meget forkert gjort, at hoppe ud fra Rundetårn.

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #37: 11 Aug 2008, 19:02 »

Helt enig.

Jeg er efterhånden ved at have mindre og mindre tilovers for de mennesker der kommer til skade i forlystelsesparker. Sikkerheden på denne slags steder er så god, så det ofte er selvudførte ulykker.

Nu er det vel blot et spørgsmål om tid før en pårørende til denne ulykke opretter en bruger og sviner os til.  Rullende Øjne
Argh nu er det måske lige i overkanten at sige, at de ofte er selvforskyldte. Nogle ulykker skyldes kådhed fra gæsternes side, men langt de fleste er tekniske fejl eller sløset eftersyn af forlystelserne. Når det er sagt, så tager jeg, som så mange andre stor afstand fra det der er sket i Rundetårn og nu tivoli. Jeg synes ikke, at det eer for meget at forlange, at folk lige tænke sig om, og ikke påfører andre folk smerte, selvom man har det dårlig psykisk. Uden og opfordre nogen til noget eller gå i detaljer, så kan man altså sagtens begå selvmord i stilhed, og den sammenhæng giver det ingen mening, at sku springe ud, fra så befærdede steder, og påføre andre mennesker svie og smerte

Mlarsen
Landsholdsspiller

« Svar #38: 11 Aug 2008, 19:21 »

Argh nu er det måske lige i overkanten at sige, at de ofte er selvforskyldte. Nogle ulykker skyldes kådhed fra gæsternes side, men langt de fleste er tekniske fejl eller sløset eftersyn af forlystelserne. Når det er sagt, så tager jeg, som så mange andre stor afstand fra det der er sket i Rundetårn og nu tivoli. Jeg synes ikke, at det eer for meget at forlange, at folk lige tænke sig om, og ikke påfører andre folk smerte, selvom man har det dårlig psykisk. Uden og opfordre nogen til noget eller gå i detaljer, så kan man altså sagtens begå selvmord i stilhed, og den sammenhæng giver det ingen mening, at sku springe ud, fra så befærdede steder, og påføre andre mennesker svie og smerte

Ja selvfølgelig er der episoder hvor der er svigt i maskineriet. Men på det seneste, synes jeg at der er blevet kastet et unødvendigt grimt lys på forlystelserne, fordi (som du selv siger) gæsterne udfordrer skæbnen.

Echoes, Silence, Patience and Grace

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010