home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  2 Brugere, 1217 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Danmarks guldklump |'Det trælse punktum'|
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Danmarks guldklump |'Det trælse punktum'|  (Læst 22062 gange)
Matigol
Landsholdsspiller

Sv: Danmarks guldklump |'9'|
« Svar #45: 17 Maj 2008, 16:24 »

Rigtig nice blog - og flotte handler.
Og bare utrolig nice du får Kjær i fem år mere (:

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #46: 17 Maj 2008, 18:35 »

Nice arbejde du har lavet der ! rigtig fedt at du har lavet den 'indholds fortegnelse ! Keep up the good work

HutchinsoN
Lilleputspiller
*

« Svar #47: 17 Maj 2008, 21:32 »

Nice blog mester (= ...keep up the good work, men hvis det er så KAN det jo være at du lige skal bytte Farlige Frank ud med en hurtig Baba i stedet ?.

Min første blog: De stribede fra Fyn

NichlasKirk
Gæst

« Svar #48: 18 Maj 2008, 11:57 »

SAS LIGA KICKOFF!

AGF - FCM  1-0(Lumb)*1-1(Fagerberg)*2-1 (Williams)*2-2 (Baba)
"FLØØØØJT" et klassiks ritual der sætter en kamp i gang, som Nichlas Kirk havde hørt mange gange før, men i dette tilfælde var det ikke et almindeligt eller ligegyldigt fløjt denne gang, næh nej dommer Lars Christophersen havde netop fløjtet en ny SAS Liga éra, for FC Midtjylland under Nichlas Kirk i gang. Det var desværre bare et yderst veloplagt AGF mandskab der tog imod ulvene, der for nogen i ulveflokken, stadig havde den lange flyvetur fra Island i kroppen. Efter 28minutter satte AGF også en tyk streg under, at de var de mest oplagte til dette opgør, da Michael Lumb sparkede århusianerne foran, efter et hårdt pres fra AGF, der fortsatte halvlegen ud, men efter 40minutter satte Ken Fagerberg to mand af, og lagde den med flot inderside over i det lange hjørne. 2. halvleg blev dog en mere lige forestilling, men igen var det AGF der kunne bringe sig foran, efter 56minutter af et mål scoret af Dioh Williams. Som tiden gik, lignede det mere og mere et overraskende nederlag, til sidst års sølvvinder, men i det 65minut havde Nichlas Kirk sat den lille afrikaner Baba Collins på banen og det gav bonus, da han satte sidste fod på et fladt indlæg af Christopher Poulsen i det 87minut, og kunne udligne til 2-2. Dette endte kampen også, et overraskende pointtab for FC Midtjylland, som ingen turde og ville spå før kampen.

FCM - FCK   1-0 (Madsen)*2-0 (Thygesen)*3-0 (Thygesen)*3-1 (Allbäck)*4-1 (Fagerberg)*4-2 (Atiba)
En halvtime skulle de sultne ulve bruge på at spise de forsvarsløse løver fra hovedstaden, da Claus Madsen havde sparket midtjyderne foran direkte på frispark efter kun 6minutters spil, men han var ikke den eneste der vil have et en stor luns af løverne, da Mikkel Thygesen med to flotte mål bragte jyderne først på 2-0 efter 11minutter, og et kvarter efter satte han sin iskolde inderside på et indlæg fra Kolja efter kun 26minutters spil. i det 35minut bed løverne ellers lidt fra sig da Allbäck fik lov af et passiv FCM forsvar, at sætte hovedet på en farlig bold der blev smækket ind i det lillefelt, hvor Martin Raska kunne havde set bedre ud. Efter halvlegen fortsatte Mikkel Thygesen sit flotte spil, og efter 50minutter serverede han en flot bold til den store Ken Fagerberg, der første gang kunne prikke bolden forbi Jesper Christiansen. Det lignede en total ydmygelse af FCK, men det dårlige spil havde sikkert tændt Atiba Huctinson så meget, at han fik lyst i arrighed i det 86minut, at bare smække læderet mod kassen, hvor projektilet ramte inderside af stolpen, og gik ind bag Martin Raska der ikke havde en chance. Mikkel Thygesen kunne fortjent efter kampen lade sig hylde som Man of the match, hvorefter Nichlas Kirk havde talte med rosende ord om manden, der gik forrest mod københavnerne.

FCM - BIF   1-0 (T.Kristensen)*2-0 (Baba)*3-0 (Baba)
Brøndby, Jylland, hm det er ikke som om de ord rimer særlig godt, og det må Brøndbys ledelse, fans og trænerstab nok se i øjnene, de havde dog en mulighed for at rette op på dette, da de gule og blå spillere fra Sjælland, for førstegang efter sommerpausen løb på banen i Jylland, da Nichlas Kirks ulve var værter. Det så da ikke ud til at Brøndby havde i sinde at vaske deres jydekompleks væk, da Brøndbys nyindkøbte Juan klodset fældede Frank Kristensen i feltet, og dommer Lars Christophersen uden tvivl i sindet, dømmede straffe i det 28minut. Manden der fik muligheden for at give jyderne en god start var Thomas Kristensen, der sikkert fik nettet til at blafre bag Stephan Andersen. Målet havde dog også et offer, da Farlige Frank måtte lade sig udskifte, i stedet løb en ung nigerianer på banen ved navn Baba Collins, der efter halvlegen fik serveret en yderst flot stikning i dybden, af en stor spillende Thomas Kristensen, Baba udnyttede også sikkert chancen og nu var jyderne lige pludselig foran 2-0 efter 54minutters spil, men afrikaneren var ikke færdig med at brillere, da han efter 78minutter stod på det helt rettet sted, og skulle blot dirigere bolden i mål, efter et frispark havde taget muren og trillet ud til Collins. Efter store chancer til sidst i kampen til FC Midtjylland, kunne holdet og Nichlas Kirk efter kampen nyde de velfortjente klapsalver fra de omkring 7100 fremmødte fans på SAS Arena.

« Seneste Redigering: 19 Maj 2008, 14:16 af NichlasKirk » Logged

NichlasKirk
Gæst

« Svar #49: 18 Maj 2008, 12:21 »

Nice blog mester (= ...keep up the good work, men hvis det er så KAN det jo være at du lige skal bytte Farlige Frank ud med en hurtig Baba i stedet ?.
Det har jeg en ganske simpel forklaring på Smiley
Grunden til Frank starter inde er pga hans hovedspil er meget bedre end Collins, så det er oplagt at vælge ham da der kommer rigtig mange indlæg fra mine to fremstødende backs, men Baba kommer ind næsten hvergang efter halvlegen da modstanderens forsvar er trætte så Baba har nemt ved at sætte dem af i hans hurtige ryk.

Philli
Landsholdsspiller

Sv: Danmarks guldklump |'10'|
« Svar #50: 19 Maj 2008, 13:29 »

Hvilken start på ligaen.
KUTGW   Thumbs Up

Wonderboy
Ynglingespiller

« Svar #51: 19 Maj 2008, 13:53 »

lige en lille ting... ud for kampreferaterne... fx. FCM - BIF 1-0 (T.Kristensen)*2-0 (Baba)*3-0 (Baba)
så kunne du evt inden du skriver den første målscorer skrive kampen resultat
eksempel:

FCM - BIF 3-0 - 1-0 (T.Kristensen)*2-0 (Baba)*3-0 (Baba)
og så skrive resultatet med sort os men flot lavet

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=14696.new#new
en begynders blog: Düsseldorf - mod bedre tider

NichlasKirk
Gæst

« Svar #52: 19 Maj 2008, 14:29 »

lige en lille ting... ud for kampreferaterne... fx. FCM - BIF 1-0 (T.Kristensen)*2-0 (Baba)*3-0 (Baba)
så kunne du evt inden du skriver den første målscorer skrive kampen resultat
eksempel:

FCM - BIF 3-0 - 1-0 (T.Kristensen)*2-0 (Baba)*3-0 (Baba)
og så skrive resultatet med sort os men flot lavet

Det er skrevet bag øret til næste update fra sas ligaen Smiley

vondracek
Gæst

« Svar #53: 19 Maj 2008, 14:55 »

Så blev det min tur til at smide en kommentar i din fantastiske blog, Nichlas. Indtil videre synes jeg, at du har gjort det rigtig godt taget i betragtning af, at du stadig var på et nybegynder stadie inden du fik oprettet denne blog. Der er meget variation i dine updates, som for eksempel kan ses på resultaterne, hvor du først benyttede dig af et stykke grafik, men nu er gået over til noget helt andet. Jeg er dog ikke så meget til farverne og synes, at du skal tage et kig på dem og gøre det lidt mere overskueligt. Alt er meget neutralt og det kan derfor være svært for os læsere at danne sig et helt nøjagtigt overblik. Hvad angår den grammatiske del, så synes jeg også, at du skulle tage at kigge lidt på det. Tag for eksempel dette stykke tekst, som I derovre ville kalde for 'mega træls' ;-)

"Målet havde dog også et offer, da Farlige Frank måtte lade sig udskifte, i stedet løb en ung nigerianer på banen ved navn Baba Collins, der efter halvlegen fik serveret en yderst flot stikning i dybden, af en stor spillende Thomas Kristensen, Baba udnyttede også sikkert chancen og nu var jyderne lige pludselig foran 2-0 efter 54minutters spil, men afrikaneren var ikke færdig med at brillere, da han efter 78minutter stod på det helt rettet sted, og skulle blot dirigere bolden i mål, efter et frispark havde taget muren og trillet ud til Collins"

Få sat et par punktummer og få læst dine updates lidt mere igennem, da ekspemler som disse fremgår ofte. Spillemæssigt ser det jo ganske fint ud, især sejrene over FCK og BIF. Jeg er med dig hele vejen til den dag, hvor FC Midtjylland bliver den nye magtfaktor i dansk fodbold!

dasmessi
Gæst

« Svar #54: 19 Maj 2008, 15:54 »

Fed blog, god start på ligaen. Nice opsætning af grafik.  Peace

-Benja-
Gæst

« Svar #55: 19 Maj 2008, 15:57 »

Kan ikke lide den senste update, jo selve indholdet var super.. Men irreterrende at alt skal være med "fed" enten skal det kun være kamp resultaterne eller omvendt, det er alt for uoverskueligt Smiley Eller bare et par afsnit.. Thumbs Up

NichlasKirk
Gæst

« Svar #56: 19 Maj 2008, 16:05 »

UNGT SUPERTALENT HENTET TIL DANMARK!

Sportsdirektør Jens Ørgaard havde sammen med cheftræner Nichlas Kirk kaldt til pressemøde, hvor en stor nyhed ville blive præsenteret, men de gæve jyder havde ikke villet sige noget andet end det var en stor nyhed. Selvom de altid prøvende journalister havde gjort alt hvad der stod i deres magt, for at få dem til at røbe noget, men Nichlas Kirk & co. var ikke til at stikke i overhovedet.

Det gik hurtigt op for den fremmødte presse, at det drejede sig om et spillerkøb, da der var stillet fire stole op, men der var kun tre der var blevet udfyldt, da pressemødte tog sin start. Så hovedpersonen i dag måtte af alt sandsynlighed, opholde sig bagved den opstillede reklamemur.

Efter Jens Ørgaard havde snakket om manden der ville blive præsenteret om et øjeblik, fik Nichlas Kirk dog lige lov til at sige følgende før præsentationen:

"En mand af denne kaliber og med det store potentiale han har, er det ikke hver dag at man kan hive sådan en kanin op af hatte som han er. Derfor er vi også rigtig glade for at vi kunne få ham lokket her til klubben, hvor han vil få en markant andel lagt på hans skulder, når guldet skal sikres i år 2012. Men også hvis han undgår skader og uheld, vil han være den bedste på sin plads i SAS Ligaen, inden for ikke særlig mange år. Nå nu gider jeg ikke at spilde jeres tid mere på den pladder jeg fyrer af, hans talent skal jo bevises på banen, og ikke fra min mund." sluttede Nichlas Kirk.

Bag den opstillede mur blev der mumlet et par ord på et noget gebrokkent engelsk, og få sekunder efter tog en høj ung mand plads i den tilbageværende stol, foran pressefolkene der pludselig fik meget travlt med at skyde billeder til morgendagens aviser.

Rumæneren der skifter den fattige tilværelse ud med et noget bedre liv i Danmark, hedder Cristian Daminutã og er blot 17år gammel. Hans primære funktion bliver, at skulle kunne gå en ind at bakke Femi op på den defensive midtbane, men også at kunne gå ind og virke som en god erstatning for den mere centrale midtbane, hvor jyderne før sæson start havde solgt Flinta, Florescu og Danny Olsen.

dasmessi
Gæst

Sv: Danmarks guldklump |'11'|
« Svar #57: 19 Maj 2008, 16:07 »

Godt indkøb, men lige et spørgsmål Nichlas.

Hvorfor skal alt stå med fed?

HutchinsoN
Lilleputspiller
*

Sv: Danmarks guldklump |'11'|
« Svar #58: 19 Maj 2008, 16:13 »

Jeg tænkte skam bare at når du nu starte inde med hoved- og kropstærke Fagerberg fra start så kunne det måske være smart at det var en hurtig og en hovedstærk som var i front i stedet for 2 hovedstærke...så at man ikke er nødsaget til at sigte efter hovedet konstant Peace

Min første blog: De stribede fra Fyn

NichlasKirk
Gæst

« Svar #59: 19 Maj 2008, 16:33 »

Så blev det min tur til at smide en kommentar i din fantastiske blog, Nichlas. Indtil videre synes jeg, at du har gjort det rigtig godt taget i betragtning af, at du stadig var på et nybegynder stadie inden du fik oprettet denne blog. Der er meget variation i dine updates, som for eksempel kan ses på resultaterne, hvor du først benyttede dig af et stykke grafik, men nu er gået over til noget helt andet. Jeg er dog ikke så meget til farverne og synes, at du skal tage et kig på dem og gøre det lidt mere overskueligt. Alt er meget neutralt og det kan derfor være svært for os læsere at danne sig et helt nøjagtigt overblik. Hvad angår den grammatiske del, så synes jeg også, at du skulle tage at kigge lidt på det. Tag for eksempel dette stykke tekst, som I derovre ville kalde for 'mega træls' ;-)

"Målet havde dog også et offer, da Farlige Frank måtte lade sig udskifte, i stedet løb en ung nigerianer på banen ved navn Baba Collins, der efter halvlegen fik serveret en yderst flot stikning i dybden, af en stor spillende Thomas Kristensen, Baba udnyttede også sikkert chancen og nu var jyderne lige pludselig foran 2-0 efter 54minutters spil, men afrikaneren var ikke færdig med at brillere, da han efter 78minutter stod på det helt rettet sted, og skulle blot dirigere bolden i mål, efter et frispark havde taget muren og trillet ud til Collins"

Få sat et par punktummer og få læst dine updates lidt mere igennem, da ekspemler som disse fremgår ofte. Spillemæssigt ser det jo ganske fint ud, især sejrene over FCK og BIF. Jeg er med dig hele vejen til den dag, hvor FC Midtjylland bliver den nye magtfaktor i dansk fodbold!
Org gid alle kom med sådanne kommentare som du gør Martin Smiley
Grafikken jeg fik lavet til venskabskampene så dumt ud og virkede klodset derfor er jeg gået over til denne model Smiley mht farver forstår jeg ikke lige hvad du mener hvis jeg skal være ærlig. Lige den citat du har refereret til kan jeg godt se er helt ude i hampen hvad der gælder punktummer, der er jo ikke et eneste! Det grammatiske har aldrig været min store force, men jeg prøver og håber det bliver bedre jo længere jeg kommer i bloggen, da øvelse gør mester. Men mange tak for din kommentar, glæder mig sq du følger med, og kommer med konsruktiv kritik.

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010