home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 1248 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #11# Billericay Town - Hvad bringer fremtiden?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan går det Billericay Town i Blue Square Premier?
Fantastisk! Direkte oprykning!
- 16 (48,5%)
Tror det bliver Playoff
- 10 (30,3%)
En sikker placering i midten
- 1 (3%)
En kamp mod nedrykning
- 3 (9,1%)
De rykker direkte ned!
- 3 (9,1%)
Antal Stemmer: 33

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: #11# Billericay Town - Hvad bringer fremtiden?  (Læst 21652 gange)
steeval
Reserveholdsspiller

Sv: #6# Billericay Town - Slut for i år
« Svar #30: 18 Maj 2008, 22:30 »

HVordan vurder du selv dine chancer for at blive i BSP?

Regner mine chancer for at rykke op som 50/50.. Så tror slet ikke på nedrykning Smiley Mit mandskab er flere klasser bedre end mange af de andre, specielt med mine nye handler Peace

Nu fik jeg også lyst til. at starte op med et LLM spil.. Smiley Hvad er dit hold blevet rangeret som i medierne?

Kan stærkt anbefale det er super fedt. Min medieprognose siger 23, min egen er lidt mere optimistisk og hedder top 5. Peace

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

JimmyGP
Manager

« Svar #31: 18 Maj 2008, 22:33 »

Yderst flot sæson.. glæder mig til at se hvordan holdet klarer sig i næste sæson.. KIU Thumbs Up

- Veni, vidi, vici -

FCK88
Manager

« Svar #32: 18 Maj 2008, 22:56 »

Hold kæft en nice blog du har kørende her steeval.. Glæder mig allerede til du begynder at skrive om BSP Wink .. KIU crazy

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 18 Maj 2008, 23:04 »

Yderst flot sæson.. glæder mig til at se hvordan holdet klarer sig i næste sæson.. KIU Thumbs Up

Ja over alt forventning Peace Tror måske nogle af dine Kong Midas evner har fundet mig Smiley
Hold kæft en nice blog du har kørende her steeval.. Glæder mig allerede til du begynder at skrive om BSP Wink .. KIU crazy

Mange tak. Kommentarer som disse der giver lysten til at blogg Peace Update kommer i morgen om handler, trup og en forvirret Peter Johnson

JimmyGP
Manager

« Svar #34: 18 Maj 2008, 23:13 »

Ja over alt forventning Peace Tror måske nogle af dine Kong Midas evner har fundet mig Smiley

Så vil jeg gerne have dem igen - savner dem lidt i Reading.. Wink crazy Glæder mig til den næste update.. Peace

- Veni, vidi, vici -

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 19 Maj 2008, 18:37 »

Så vil jeg gerne have dem igen - savner dem lidt i Reading.. Wink crazy Glæder mig til den næste update.. Peace

Du får dem aldrig!!!

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 19 Maj 2008, 19:48 »

06.08.09

Peter Johnson havde nu været hjemme lidt over en måned, efter sin og Rosies charterferie på Tenerife. De havde været afsted i to uger, og underligt nok havde det forløbet godt. Rosie var ellers en stærk kvinde, ikke en kvinde som Peter normalt ville falde for. Rosie var en af den slag kvinder, som Peter normalt beskrev som kontrolnarkoman, feminist og det der var værre. Hun havde på rekord tid stjålet hans hjerte, og modstræbende måtte Peter erkende, at han var blevet forelsket. Det lignede ellers ikke ham. Peter var normalt, ham der lavede grin med drengene, og kaldte dem kærestekedelige tøffelhelte. I øjeblikket var Rosie nede og handle, de var ikke flyttet sammen endnu, men Peter havde næsten bosat sig hjemme hos hende. Hun havde efterladt en artikel angående Billericays hold i den kommende sæson, som hun allernådigst – hvilket i virkeligheden betød beordret – Peter til at kigge på. Peter åbnede dokumentet og gav sig til at læse.

Målmand: 1. Nathan Abbey12. Glyn Thompson
På målmandsposten har Peter Johnson valgt ikke at forstærke sig. Nathan Abbey ser igen i år ud til at skulle vogte stængerne med Glyn Thompspon som reserver. Abbey stod fremragende i sidste sæson, og mange forventninger er knyttet til den 31årige målmand. Spørgsmålet er, om Abbey er i stand til at stoppe de bedre angribere, der befinder sig i Blue Square Premier.

Ind:
Ud:

Højre Back: 2. Steve Brown14. Ben Purkiss
Billericay er i besiddelse af to af ligaens allerbedste højrebacks efter Steve Browns ankomst. Den 21årige højreback blev fundet for let i Reading, men han var ikke klubløs længe, før Peter Johnson kontaktede ham. Steve Brown formodes at blive førstevalg, men Ben Purkiss ånder ham i nakken, og man skal ikke blive overrasket, hvis Ben Purkiss generobrer pladsen.

Ind: Steve Brown (Reading)
Ud: Ingen

Venstre Back: 3. Micheal Wylde17. Ashley Miller
Micheal Wylde ser ud til at få genvalg på venstreback. Den 21årige venstreback stod sidste år bag imponerende 21 assist. Flere hold har også haft følehornene ude, men i skrivende stund er Wylde stadig Billericay spiller. Som reserve til Micheal Wylde finder man endnu en af Premier Leagues overskudsspillere. Den 19årige Ashley Miller er hentet i West Ham, og skal i denne sæson udvikle sig.

Ind: Ashley Miller (West Ham)

Central Forsvar: 5. Ashley Westwood13. Phil Doughty4. Ross Smith18. Ashley Thompson
33årige Westwood er efterhånden blevet gammel. Spørgsmålet er, om Phil Doughty er klar til at løfte arven. Peter Johnson siger ja, og som makker forventes Ross Smith at beholde sin plads. Guy Branston er solgt til AFC Wimbledon, og unge Ashley Thompson, tidligere Fulham, overtager reserve tjansen.

Ind: Ashley Thompson (Fulham)
Ud: Guy Branston (AFC Wimbledon)

Højre Midtbane: 19. Mattone Awang7. Adam Connelly
19årige Mattone Awang er hentet i Liverpools overskudslager, og er ifølge Peter Johnson en spiller med et stort talent. Awang skal forsøge at løfte arven efter, Gareth Ainsworth der blev fundet for gammel. Adam Connelly er den trofaste reserve, men hvis Awang er klar, skal han ikke forventet meget spilletid.

Ind: Mattone Awang (Liverpool)
Ud: Gareth Ainsworth (Fri)

Venstre Midtbane: 11. Jamie Burns15. Dominic Green
Sidste sæsons supermand Jamie Burns skal fortsætte det fremragende spil sandsynligvis som starter. Dominic Green er efter en sæson som lejesvend blevet hentet på permanent kontrakt og skal agere backup. Mange forventninger er lagt på Jamie Burns skuldre, og hvis drømmen om endnu en oprykning skal realiseres, er det vigtigt, at han fortsætter sidste sæsons flotte takter.

Ind: Dominic Green (Dag & Red)

Central Midtbane: 8. Jake Beecroft6. Tommy Tejan-Sie20. Chris Clements16. Liam Coleman
På den centrale midtbane finder man endnu en nyankommen i skikkelse af den bare 19årige Jake Beecroft, der er hentet i Droylsden. Beecroft er udset til at skulle danne makkerpar med, Chris Clements der ligeledes er nyankommen efter 3 år som Crewe spiller. Clements vil primært fokusere på det offensive, hvorimod Beecroft skal agere ankermand. Tommy Tejan-Sie og Liam Coleman er udmærkede reserver, men specielt Liam Coleman holder ikke samme niveau som Beecroft og Clements.

Ind: Jake Beecroft (Droylsden), Chris Clements (Crewe)
Ud: Sammy Igoe (Fri)

Angreb: 9. Magno Vieira21. David Hutton10. Zavon Hines22. Micheal Scott23. Steven Walker
Peter Johnson har endnu engang lejet Zavon Hines, der må forventes at være sikker på den ene plads. Den anden plads i angrebet ligner umiddelbart Magno Vieiras, men de nye ansigter David Hutton, Micheal Scott og Steven Walker er alle parat til at kæmpe for en startplads. Specielt David Hutton er der store forventninger tilknyttet, efter fremragende præstationer i venskabskampene. Uden Zavon Hines virker angrebet dog meget sårbar, og det er svært at se, hvem der skulle erstatte ham.

Ind: David Hutton (Tottenham), Micheal Scott (Liverpool), Steven Walker (Portsmouth), Zavon Hines (West Ham)
Ud: Lyseden Christie (Fri)

Peter var godt tilfreds med, hvad han læste. Han vare mere eller mindre enig i vurderinger af holdet, og efter de seneste venskabskampe, var han blevet mere overbevist om holdets styrke. Blackpool havde ufortjent hentet 1-1 i en kamp, hvor hans tropper ellers sad på det meste, men 1-1 mod et League 1 hold var et fint resultat. De næste to modstandere var begge hold uden for rækkerne, og de var sluppet usædvanligt billigt fra besøget, 3-1 og 3-0 viste gav på ingen måde det rigtige billede af kampene. Den nye ”storebrorklub” Port Vale havde været sidste modstander. Peter havde givet reserverne chancen for at spare stjernerne, og 1-1 var mere end godkendt. Nu ventede bare endnu en sæson, og Peter sad forhåbningsfuldt og håbede på endnu en sæson i spidsen.

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #37: 19 Maj 2008, 19:50 »

Så kom der endnu en update Peace

Hvis i aldrig har set en bedre opsætning før, så har jeg ondt af jer, men håber sku i kan li' den alligevel Smiley

steeval
Reserveholdsspiller

Sv: #7# Billericay Town - Starten på noget nyt..
« Svar #38: 21 Maj 2008, 12:33 »

Så er det endnu engang update tid!

Så der kommer en enkelt her i dag

steeval
Reserveholdsspiller

Sv: #7# Billericay Town - Starten på noget nyt..
« Svar #39: 21 Maj 2008, 13:17 »

01.11.09

Rosie Heart var skræmt. Hun var ikke bange, for Rosie blev ikke bange, men hun var oprigtigt skræmt. Skræmt over Peters væremåde de seneste måneder. Hvorfor var han sur? Holdet havde klaret sig over al forventning, men tilsyneladende var Peter ikke tilfreds.
Endnu et høj brag inde fra soveværelset vidnede om, at den ophængte boksebold endnu engang ramte væggen. Rosie var forvirret, skræmt og såret, hvis det fortsatte sådan her, måtte hun før eller senere forlade Peter. Rosie anede, at det nyfundne raseri skyldtes, at Peters hold simpelthen ikke vandt hver eneste kamp mere. Men var det en holdbar situation for hende? Hvad nu hvis de rent faktisk rykkede op i år, som der lige nu var stor chance for. Hvor var den Peter, hun havde haft med på Tenerife? Hvor var manden der om morgenen var kommet med morgenbrød og blomster?

Egentligt lidt ironisk tænkte Rosie, at hun af alle kvinder skulle falde for den slags pladderomantik. Rosie var blevet opdraget til at tænke selvstændig, hun var aldrig før faldet for drengenes småridderlige manerer. Rosie havde faktisk ofte kaldt dem decideret latterlige og beskyldte ofte mænd for kun at bruge disse trick til at få en hurtig tur i kanen, men med Peter havde det været anderledes. Hun kunne tydeligt fornemme, at det var første gang, Peter gjorde sådan noget. De rødmende kinder havde afsløret ham allerførste gang, men Rosie havde nærmere næret medlidenhed til Peter. Ikke medlidenhed på den dårlige måde, men mere på en elskelig måde.

Endnu et brag fra soveværelset rev Rosie ud af hendes tanker, og hun kom igen til at tænke på Peter og det forbandede fodboldhold. Det var ellers startet meget fint, og hun havde rost holdet til skyerne i sine artikler, men Peter var ikke tilfreds. Først brokkede han sig over de mange uafgjorte kampe, da de så begyndte at vinde, vandt de ikke ”godt nok”. De havde spillet lige med modstanderne, ikke slået dem, hvorefter Peter havde smadret hånden ind i væggen for at understrege sin pointe.

Rosie længtes pludseligt tilbage til Tenerife, hvor hun i den bagende sol havde drukket Margaritas og andre former for alkohol. Hvor de havde tilbragt lange aftener i sengen travlt beskæftigede med at underholde sig selv. Hvor alting havde virket som på postkortene, hvor sommeridyl og solskin herskede. Hjemme igen i England herskede kun indebrændthed. Hun vidste at hun måtte tage tingene op til overvejelse igen, måske endda forlade ”den synkende skude”, hvis skibet da ikke allerede lå på bunden af havet.

« Seneste Redigering: 21 Maj 2008, 13:20 af steeval » Logged

Asher
Lilleputspiller
*

Sv: #8# Billericay Town - Succes eller fiasko?
« Svar #40: 21 Maj 2008, 18:58 »

Virkelig god blog, det er nogle gode indkøb og gode resultater.
Keep up the good work! Smiley

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 21 Maj 2008, 23:47 »

Virkelig god blog, det er nogle gode indkøb og gode resultater.
Keep up the good work! Smiley

Kunne ikke have sagt det bedre selv  Tunge

Nej spøg til side, rigtigt mange tak for kommentaren, og håber jeg fortsat kan leve op til roserne Peace

Næste update bliver i morgen, og handle væsentligt mere om fodbold/fm Smiley

darkalf
Manager

« Svar #42: 22 Maj 2008, 05:04 »

Godt at Peter har sin boksebold så det ikke er Rosie, der skal bruges som boksebold Shockeret  Men holdet klare sig jo fantastisk Thumbs Up

steeval
Reserveholdsspiller

« Svar #43: 22 Maj 2008, 08:09 »

Godt at Peter har sin boksebold så det ikke er Rosie, der skal bruges som boksebold Shockeret  Men holdet klare sig jo fantastisk Thumbs Up

Hehe bare rolig kunne han aldrig finde på.. Tror jeg ihvertfald ikke..  crazy

Ja holdet klarer sig sku rigtigt flot, men nu må vi se, hvordan det udvikler sig Smiley

darkalf
Manager

« Svar #44: 22 Maj 2008, 15:36 »

Du har ihvertfald en fast læser her

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010