home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1287 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  #5 Orient GI - Vejen til den danske top
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: #5 Orient GI - Vejen til den danske top  (Læst 11950 gange)
JimmyGP
Manager

Sv: #3 Orient GI - Vejen til den danske top
« Svar #15: 13 Maj 2008, 21:56 »

Så gider jeg da bare ikke kommentere mere.. tsk tsk.. Rullende Øjne

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager

« Svar #16: 13 Maj 2008, 21:57 »

Det mener du jo ikke, lille skat..

Shaft
Manager

« Svar #17: 13 Maj 2008, 23:04 »

Den svære start

Den store optimisme i Orient GI er så småt begyndt at blomstre væk. Forhåbningerne om store sejre, er blevet afløst af frugt for store nederlag, og håb om små sejre. Dette er den hårde start.

Holbæk 2 – 2 Orient
Aanæs 60
Aanæs 90

Orient 0 – 1 Søllerød Vedbæk

B1908 0 – 2 Orient
Aanæs 34
G. P 68 (Str.)

Orient 2 – 2 Skjold
Svensson 30
Iversen – Rødt 76
G. P 85 (Str.)

Orient 1 – 4 Roskilde
Grønkjær 30

Slagelse 5 – 1 Orient
Aanæs 49

Orient 1 – 2 Skovlunde
Aanæs 47

Brøndby 2 3 – 2 Orient
Rosenbaum 81
Carlsen 84

Orient 2 – 0 Greve
Aanæs 43
Rosenbaum 51

Fremad Amager 10 – 1 Orient
Aanæs 16

Dette er de hårde resultater som Orient GI har været igennem. Især det sidste mod Fremad Amager slår hårdt. Derfor ligger holdet også nu og roder rundt i bunden af ligaen, en placering der ikke fornøjer Finn Christensen. ”Nej det er absolut ikke tilfredsstillende. Her tænker jeg især på forsvaret, og hvis vi skal overleve, skal der nye folk til der.”
En mand som ellers har gjort det godt for Orient er angriberen Lars Aanæs, som står for syv liga scoringer, på trods af de svære forhold er han optimist. ”Vi er bare nede i en mindre formkrise. Jeg er sikker på det snart vender og sejrene så småt kommer. Vi skal bare klø på.”
En af dem der har serveret bolde til Lars Aanæs, er fløjen Rune Grønkjær. Rune har i de første ti kampe, leveret seks assist, hvilket klart er acceptabelt.

På trods af de dårlige resultater i ligaen, gik det dog udmærket for holdet i Dong Cuppen, hvor det lykkedes dem at slå et første divisions hold ud, inden de selv måtte lide skæbnen i tredje runde.

Fc Bornholm 1 – 1 Orient (Orient vandt 4-3 på straffe)
Sander 48

Orient 4 – 2 Hvidovre
Warberg 20
Sander 31
Warberg 37
Warberg 84

Orient 1 – 2 Herfølge
Svensson 80

Orient GI var dog allerede i første runde ved at lide livet, mod Fc Bornholm, som allerede efter 13 minutter kom foran. Det lykkedes dog Sander at få udlignet, kort efter middagsteen, men bornholmerne hold stand indtil straffesparks konkurrencen, hvor Orient GI trak det længste strå.
I hjemme kampen mod Hvidovre stod Warberg for et one-man show, med sit hattrick knækkede han nemlig Hvidovre, som på daværende tidspunkt, lå nummer seks i første divisionen. Derfor var humøret også højt, da man tog imod Herfølge i runden efter. Desværre kom Herfølge allerede foran efter 16 minutter, direkte på frispark. Og derefter var det op af bakke. Selv ikke et stolpe skud af Rune Grønkjær i overtiden kunne sørge for udligningen, og dermed var cup deltagelsen slut for denne gang.

En af grundende til, det går mindre godt for Orient GI, kan være de to alvorlige skader de har haft på den centrale midtbane, hvor Chris blev skadet med en diskusprolaps, og forventes væk i et par uger endnu. Den anden og ligeså vigtige mand, Thomas Christensen, måtte med en brækket arm, holde pause i en måned. Han er snart tilbage på træningsbanen.
Med de nyheder, så burde det være muligt, at Orient GI snart rykker væk fra bundpladserne, og kommer tættere på toppen, hvor dens fans, synes de hører hjemme.

Per Madsen – Formanden for Orient GI support.

Jeg beklager den meget dårligt opstillede update denne gang. Næste gang bliver det 100 gange bedre, da jeg har fundet på en løsning Peace

Shaft
Manager

« Svar #18: 15 Maj 2008, 03:30 »

Nedryknings faren giver bekymrende miner

Man troede ikke det kunne blive være i Orient GI. Men det har vi desværre måtte sande absolut var muligt. Der er nu vinter pause i Danmark. En pause hvor Finn Christensen, skal til at endevende transfersmarkedet, da der er blevet givet grønt lys til at hente billige spillere ind som forstærkning. Han har bare fået et loftrum, på maks. Fire spillere i denne omgang. Der hvor holdet så absolut har været skrøbeligst er i forsvaret, hvor hverken Jensen, Buur, Carlsen eller anfører Iversen har fået det til at fungere.

En kamp hvor vores defensiv for en gang skyld stod udmærkede lykkedes det ikke vores offensiv at score. Det gjorde det derimod for B93s Jakob Spangsberg efter et kvarters spil, da han fik en fri løber og stensikkert satte kuglen i læderet. Et nyt nederlag var en realitet.

Et lokalderby, fuldt med intensivitet og drama. Det var opskriften på Brønshøj VS Orient. Orient lagde bedst for land, og havde flere gode forsøg ved G. P og Aanæs. Dog som kampen skred frem fik Brønshøj bedre og bedre fast. Og det udnyttede de i anden halvleg, da Patrick Tronborg via opstanderen headede bolden ind bag Vind, til kampens resultat.

En hjemmekamp der burdes vindes. Stenløse ligger ligesom os selv og roder rundt nede i bunden af ligaen. En position vi slet ikke burde have. Derfor var det også som forventet Orient der sad på spillet hele første halvleg. Beklageligvis lykkedes det dem ikke at score. Derfor kom det også som lidt af et chok da Stenløse i første halvlegs overtid kom foran, efter et hjørnespark. I pausen blev G. P sat på banen i stedet for Chris, som har gjort det udmærket efter hans skade. G. P fik også hovedrollen, på godt og skidt. Han havde nemlig chancen med ti minutter igen for at udligne føringen på et straffe, begået mod Rune Grønkjær. Men i stedet for sikkert at score som på sine andre forsøg, synes han at det var det rigtige tidspunkt til at steppe lidt, inden han afsluttede. Som resultat af det, røg hans afslutning ti meter over målet. Han gjorde dog skaden god igen, kort før slutfløjtet med en scoring fra kanten af feltet.

Glostrup 4 – 3 Orient
Aanæs
Sander
G. P (Str.)

I en kamp, hvor vi lavede et utroligt comeback, ender vi, fortjent som taber endnu engang. At lukke fire mål ind, og stadig tro på point er naivt. Derfor er det så absolut heller ikke godkendt, at det lykkedes Glostrup at gøre det. Det var også kampen hvor Warberg blev alvorligt skadet, med en korsbånds skade, og forventes ude i et halvt år.

Orient 1 – 2 Holbæk
Svensmark (selvmål)

Vi havde spillet uafgjort med Holbæk i sæsonens første kamp. Derfor håbede vi på endnu engang at få point, denne gang på Hell Park. Desværre gik det ikke sådan, og ikke engang et selvmål kunne hjælpe os. Sejren på 2-1 til Holbæk var dog fortjent, efter storspil af Kaan Metin.

Der venter dermed en hård opgave for Finn Christensen, for at få Orient tilbage på rette spor, og op gennem rækkerne.
Vi, som ægte Orient GI. Fans tror dog stadig på ham, og det vil vi gøre indtil nedrykningen er en kendsgerning.

Per Madsen – Formand for Orient Support.
« Seneste Redigering: 15 Maj 2008, 03:33 af Shaft » Logged

steeval
Reserveholdsspiller

Sv: #5 Orient GI - Vejen til den danske top
« Svar #19: 15 Maj 2008, 11:39 »

Du skriver sku fint nok, men det går af helvede til Smiley

Vi må håbe at du overlever så bloggen også kan fortsætte næste sæson Peace

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #20: 15 Maj 2008, 12:00 »

God blog Smiley jeg følger med
Må jeg have lov til at spørge om hvad dit skin hedder ? Opstemt

Shaft
Manager

« Svar #21: 15 Maj 2008, 13:36 »

Du skriver sku fint nok, men det går af helvede til Smiley

Vi må håbe at du overlever så bloggen også kan fortsætte næste sæson Peace

Ægte orienter skal nok overleve !

God blog Smiley jeg følger med
Må jeg have lov til at spørge om hvad dit skin hedder ? Opstemt

Takker, og nej det kan jeg ikke huske Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #22: 15 Maj 2008, 14:48 »

God og detaljeret blog Thumbs Up

Som flere har sagt skriver du godt, og jeg vil da følge med Opstemt Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

dasmessi
Gæst

« Svar #23: 15 Maj 2008, 14:49 »

Resultaterne er nu ikke de bedste.  Cool

Shaft
Manager

« Svar #24: 15 Maj 2008, 15:30 »

God og detaljeret blog Thumbs Up

Som flere har sagt skriver du godt, og jeg vil da følge med Opstemt Wink

Tak for rosen Peace

Resultaterne er nu ikke de bedste. Cool

Skarpt obseveret Wink

MadsWiinther
Gæst

« Svar #25: 28 Maj 2008, 12:24 »

Lækkert klubvalg, det bliver spændende at følge dit hold i 2. division øst fremover. Wink Du må lige have rettet op på det i stillingen, så i ikke rykker ned. Men Jeg følger med Peace

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010