home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  1 Bruger, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden  (Læst 27590 gange)
dasmessi
Gæst

Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #60: 14 Maj 2008, 18:55 »

Dagens griner  funny funny funny
Jamen han har ikk gjort det godt siden, udover Pokalturneringen

MLL
Manager

« Svar #61: 14 Maj 2008, 18:56 »

Jamen han har ikk gjort det godt siden, udover Pokalturneringen

Nu skal du tænke på at TK har været i Brøndby i laaaaang tid. Han tog over for Åge H og reddede mesterskabet. Desuden har han skabt spillere som Daniel Agger og Thomas Kahlenberg.

Tilbage på FmF Opstemt

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #62: 14 Maj 2008, 19:17 »

Hehe, Tom Køhlert kan da vist ikke betegnes som et køb, han har vist været i klubben siden fusionen (yep, Brøndby er fusionsklub akkurat som FCK  Wink). Dengang som spiller, der ikke ville træne så hårdt, som træneren ville have ham til  Grin

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #63: 14 Maj 2008, 19:21 »

Ailton, begrundelse behøves ikke. Opstemt

Og dog? kan godt være han har været dyr og ikke har præsteret osv. osv., men hvem siger han ikke slår igennem? Samme med Würtz, mener SLET ikke at de kan betegnes som det dårlige køb nogensinde - måske denne sæson (for Würtz' vedkommende), men ikke nogensinde!

JKJ
Gæst

« Svar #64: 14 Maj 2008, 19:23 »

Nu kan man godt se og læse at der er mange der ikke husker så langt tilbage... men AaB's køb af Clemens Zwijnenberg i 1996 må nok være det suverænt største flop...
Købt ubeset fra Feyenoord skulle han have været det store scoop hos AaB og i ligaen, men han blev alt andet end det...
I hans 1. kamp på hjemmebane lavede han selvmål og kostede 1-2 mål mere og derefter var det meget småt hvad man så mere til ham... det blev dog også kun til ialt 9 kampe inden kontrakten blev ophævet...

Han er imo et af de allerstørste flop...

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #65: 14 Maj 2008, 19:27 »

Brian Laudrup
Giovanni Rector
Hannes Sigurdsson

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #66: 14 Maj 2008, 19:28 »

BRIAN LAUDRUP Peace

David Villa
Reserveholdsspiller

« Svar #67: 14 Maj 2008, 19:52 »

Hvis man kigger væk fra prisen, så er Rector helt klart mit bedste bud - hold kæft han var dårlig, og som en belgisk journalist også sagde inden han skiftede til Brøndby; "han vil ikke engang kunne klare sig i den belgiske 3. division"

dasmessi
Gæst

« Svar #68: 15 Maj 2008, 13:58 »

Jamen så retter jeg da min. Havde læst forkert. Troede der stod Dårligste i sas ligaen gennem tiden Peace.

Så må desværre sige Ailton. :/

mortenbrenoe
Landsholdsspiller

« Svar #69: 15 Maj 2008, 14:03 »

Giv Ailton chancen så skal han nok score mål... Han får jo ikke mere end 10-20 min

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #70: 15 Maj 2008, 14:31 »

Jeg synes også det er skudt langt ved siden af målet (vi snakker Søren Frederiksen forbier her), at kalde Ailton for det dårligste køb i SAS ligaen gennem tiden. Synes faktisk det er at strække begreberne, at kalde ham et dårligt køb. For manden kan spille fodbold, han passer måske bare ikke så godt ind i FCK's spillestil, og derfor har han ikke scoret det hav af mål, som pressen lagde op til, allerede inden han havde spillet sin første kamp.

Netop pressens måde at blæse ham helt op på et niveau, som sandsynligvis slet ikke var forventet af ham fra FCK's side, da de købte ham, er efter min mening den vigtigste årsag til, at han idag bliver kaldt både et flop og et fejlkøb. Han kan stadig nå at blive den største spiller i SAS-ligaens historie, hvis bare FCK enten ændrer spillestil, eller giver ham tid og chancer til at vænne sig til den spillestil de kører med nu, og så længe den mulighed stadig er tilstede, synes jeg det er for tidligt at snakke om fejlkøb, flop etc.

Jeg holder fast i mit oprindelige bud, nemlig AaB's køb af Clemens Zwijnenberg.

PS: Nej, jeg er ikke FCK fan, jeg har faktisk moret mig meget over FCK's formnedgang, det er rart at se, at andre stadig har en chance... Selvom det måske er meget sigende for niveauet (eller manglen på samme) i SAS-ligaen, at topholdene kan gå så voldsomt ned.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #71: 15 Maj 2008, 14:40 »

Nu skal du tænke på at TK har været i Brøndby i laaaaang tid. Han tog over for Åge H og reddede mesterskabet. Desuden har han skabt spillere som Daniel Agger og Thomas Kahlenberg.

nu er jeg selv Brøndby fan .

Men han reddede ikke mesterskabet... de lå klart til at vinde det ... det var urealistisk hvis de ikke blev mester-

Vi skal alle være her.

Rossonero
Gæst

« Svar #72: 15 Maj 2008, 14:42 »

Jeg må også tilskrive mig listen, hvor Zwijnenberg anses som det dårligste køb gennem tiden, hvad angår SAS-ligaen. Udover ham, vil jeg også mene, at Søren Berg ikke ligefrem har været prangende, udfra de forventninger man havde til ham. Man skulle tro, at han måske havde lært noget mere i Vikinger Stavanger, men det har åbenlyst ikke været tilfældet.

Det er i øvrigt vanvittigt useriøst, at bringe et navn som Ailton på banen.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #73: 15 Maj 2008, 14:43 »

Mine nominerede

Zwijnenberg - var virkelig et ringe køb af Lynge.

Ashvetia - var også et fejlkøb, og et bevis på at man ikke skal købe en spiller fordi han spillede godt mod holdet.

Elvis - DVD køb.

Vilakazi - Nok ikke den største skuffelse, men  havde virkelig glædet mig til at se ham i dansk fodbold efter hans glimrende stats i tidligere FM spil. Ikke meget han har fået lov at vise so far.

Algimantis Briaunys - Håber aldrig FCK får en målmand som ham igen! 0-5 1-3 nederlag siger det hele.

Pimpong, Ijeh, Simpson , Pettersson, Strudal kan også nævnes som spillere der ikke slog igennem oppe i front for FCK

Prisen går til: Briaunys!

og du ved da ikke så meget om fodbold ...

Han hedder Rabotski eller hvordan det staves ham målmanden fra fck som lukkede 5 mål ind mod Brøndby ..

Ham du sagde er en du selv har opfundet .....

Vi skal alle være her.

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #74: 15 Maj 2008, 14:45 »

Jeg må også tilskrive mig listen, hvor Zwijnenberg anses som det dårligste køb gennem tiden, hvad angår SAS-ligaen. Udover ham, vil jeg også mene, at Søren Berg ikke ligefrem har været prangende, udfra de forventninger man havde til ham. Man skulle tro, at han måske havde lært noget mere i Vikinger Stavanger, men det har åbenlyst ikke været tilfældet.

Det er i øvrigt vanvittigt useriøst, at bringe et navn som Ailton på banen.

Da han scorede til 4-0 i parken mod AAB var det 364 dage siden han sidst havde scoret .

Det er da virkelig ringe ...

han får endda mere spilletid en Bendtner i Arsenal .

og bendtner har scoret flere mål ...

Vi skal alle være her.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010