home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 447 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden  (Læst 23780 gange)
risto92
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #105: 15 Maj 2008, 17:02 »

hvorfor selgte FC København Hoseth da? Han sugde jo i Vålerenga og ble kasta ut av landsholdet til Norge. Spiller nå igjen for Molde og ingen liker han i det hele tatt lenger i Norge
Logged


ManchesterFAN
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #106: 15 Maj 2008, 17:06 »

Lige nu syntes jeg det Jose Junior .
Logged

JAAA!!! Vi vandt the double ! Stor tak til John Terry & Nicolas Anelka !!

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #107: 15 Maj 2008, 17:20 »

og du ved da ikke så meget om fodbold ...

Han hedder Rabotski eller hvordan det staves ham målmanden fra fck som lukkede 5 mål ind mod Brøndby ..

Ham du sagde er en du selv har opfundet .....

Jeg aner ingenting om det hold jeg har fulgt siden den spæde start?

Hvis du tjekker op for historiebøgerne vil du se at Briaunys stod to kampe for FCK
En mod Hradec Kralove i Cup winners cup, som vi tabte 5-0
og en mod AGF i superligaen, som vi tabte 1-3

Alt dette skete i midthalvfemserne, 95 eller 96 mener jeg.

Så næste gang du vil brillere med din fodboldviden, så vær lige sikker i din sag først.

En jeg selv har opfundet, haha...
Logged


Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #108: 15 Maj 2008, 17:24 »

Brian Laudrup!
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

NisseQl
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #109: 15 Maj 2008, 18:07 »

Manglende succes fra FCK's frontløbere er vidst ikke fordi de ikke har potentialet , se nu bare en Martin Bernburg som røg til FCN , han fik eller ikke meget spille tid på FCK's hold, men i FCN har han vidst sit værd med 14 mål i 29 kampe . Niveauet på Nordstrand dalede da han kom til FCK , alt sammen p.g.a. FCK kedelige spil stil , de producere ikke ret mange målchancer og det er derfor også sværere for angriberne at score . En skam at en klassespiller som Ailton er røget til netop FCK , da spillestilen slet ikke er ham .

Mine nominerede til Titlen er :

David Nielsen OB - manden var et flop uden tvivl.

Ulrik Laursen FCK - han gør det skam udmærket med , men alt for mange millioner for en så gammel spiller .

Peter Madsen - Har ikke fundet sit spil og har som nævnt været i konflikter med medspillere for Live TV

Lasse Nilsson - scorede i sine to første kampe , har ikke scoret siden .

Logged


DNE
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #110: 15 Maj 2008, 19:01 »

og du ved da ikke så meget om fodbold ...

Han hedder Rabotski eller hvordan det staves ham målmanden fra fck som lukkede 5 mål ind mod Brøndby ..

Ham du sagde er en du selv har opfundet .....

Algimantis Briaunys spillede for FCK tre dage i september 1995, hvor han nåede at stå to kampe, blandt andet det pinlige 0-5 nederlag til Hradec Králové

Kilder:
Wikipedia Kig under spillere fra Litauen
Information Artiklen indledes med Litaueren og hans præstationer.

Med hensyn til Troels Bech, som du nævner i et andet indlæg, så er jeg ikke enig i, at han er en dårlig træner. Han har flere steder fået kritik for sin mandskabsbehandling, men jeg har lidt på fornemmelsen, at det skyldes, at han forlanger lidt mere af de forkælede Danskere, end de er vant til i deres ellers så vatindpakkede tilværelse. Man ser jo også, at spillere der skifter til udenlandske klubber, får et kulturchok uden lige, fordi der ligepludselig forventes noget af dem. Jeg tror faktisk at SAS-ligaen ville have godt af lidt flere af hans slags.
« Seneste Redigering: 18 Maj 2008, 15:00 af DNE » Logged

instinct
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #111: 17 Maj 2008, 00:06 »


jamen det er da også noget af en fejl ..

fck spillede i mandags den 12 maj 208 og hans sidste scoring mod randers var den 13 maj 2007

Det giver da 364 dage ?
Bare for at træde lidt i det og fluekneppe en smule, så er det altså 365 dage siden. Vi har i år haft skudår, hvilket jo vil sige at vi får en dag ekstra, dvs. 366 dage. Dagen falder jo som altid den 29. feb, og eftersom det var inden for den periode hvor den føromtalte spiller ikke havde scoret, giver det i al sin enkelthed 365 dage.

Case closed Djævel
Logged

mortenbrenoe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #112: 17 Maj 2008, 00:11 »

Hvor mange minutters spilletid har han fået??
Logged

You'll Never Walk Alone.

'/0\_/'|_|_ /\/3\/3|2 \\/4|_|< 4|_0/\/3

Mathié
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #113: 20 Maj 2008, 20:21 »

Ailton!
Logged

Juellund
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #114: 06 Jun 2008, 19:46 »

Eller Alex Valencia
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #115: 06 Jun 2008, 19:54 »

Ailton Almeida hvis han ikke slår igennem i næste sæson, så er der ingen tvivl så er han det største fejlkøb.
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #116: 06 Jun 2008, 20:14 »

Ailton(<3 crazy).. 22 mio. er sgu sindsyg meget, og man må sige at han ikke har vist noget. Selv til sidst i suppen hvor han scorer 3 mål i 2 kampe(Grin) siger folk "Nu kommer han" og sådan noget, men det sker så ikke. Troede selv ikke på at han kom igang efter de scoringer mod Viborg og jeg fik ret Cool Klart det største fejlkøb.

Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #117: 06 Jun 2008, 20:18 »

Ailton(<3 crazy).. 22 mio. er sgu sindsyg meget, og man må sige at han ikke har vist noget. Selv til sidst i suppen hvor han scorer 3 mål i 2 kampe(Grin) siger folk "Nu kommer han" og sådan noget, men det sker så ikke. Troede selv ikke på at han kom igang efter de scoringer mod Viborg og jeg fik ret Cool Klart det største fejlkøb.

Peace

Enig, men nu fik han altså ikke noget nævneværdig spilletid efter Viborg kampen. Ståle bærer også en lille del af skylden Wink
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #118: 06 Jun 2008, 20:21 »

Nu ved jeg ikke hvem, der er det største flop. Men set på prisen må der næsten kun være én "vinder". Hr. Almeida.
Noget jeg fryder mig alt for meget over, er det der er blevet sagt i løbet af pauserne..

Sommer 2007: "Ailton har ikke leveret fordi han har været småskadet. Nu er han klar, og han vil vise sit værd."
Gjorde han ikke..

Vinter 2007-2008: "Ailton har fået en brasser-kammerat i form af Junior. De passer bare så godt sammen, og Ailton bliver forårets profil."
NOT.

Jeg smiler lidt, mens jeg skriver dette indlæg. Wink

Peace
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: dårligste indkøb i sas ligaen gennem tiden
« Svar #119: 06 Jun 2008, 20:36 »

Nu ved jeg ikke hvem, der er det største flop. Men set på prisen må der næsten kun være én "vinder". Hr. Almeida.
Noget jeg fryder mig alt for meget over, er det der er blevet sagt i løbet af pauserne..

Sommer 2007: "Ailton har ikke leveret fordi han har været småskadet. Nu er han klar, og han vil vise sit værd."
Gjorde han ikke..

Vinter 2007-2008: "Ailton har fået en brasser-kammerat i form af Junior. De passer bare så godt sammen, og Ailton bliver forårets profil."
NOT.

Jeg smiler lidt, mens jeg skriver dette indlæg. Wink

Peace

Enig er jeg. Dog vil jeg sige at han altså ikke har fået lov til at komme i form, og spille. Han har startet inde 3-5 gange i sidste sæson. Og ellers fået 10 mins i ny og næ. Men et kæmpe stort flop er han!
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010