|
Wonder Jones
|
|
Wonder Jones.... Bliver kaldt Jones af de fleste af mine nærmeste venner, og Wonder...tja...det er bare pynt 
|
|
|
|
|
|
Brøndby fan til jeg dør! Haha! Det dér, det er nice 
|
|
|
|
|
Khushal
Gæst
|
|
Khushal betyder glad på et andet sprog og siden jeg er en af de mest glade personer der findes virkede det meget fint.... Jones hvis du siger mig imod smadrer jeg dig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dalle75
|
|
Jeg hedder det jeg hedder fordi Dalle er mit øgenavn efter mit efternavn Dalsgaard og 75 fordi det er året jeg er født(Kan godt se at jeg er tæt på at være alderspræsident herinde)
|
|
|
|
|
|
At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr
|
|
|
|
|
Wonder Jones
|
|
Khushal betyder glad på et andet sprog og siden jeg er en af de mest glade personer der findes virkede det meget fint.... Jones hvis du siger mig imod smadrer jeg dig  SHIIIIIITTTT! 20 kilo....ARRRRHRHR 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Khushal
Gæst
|
|
HEY de 20 kilo er meget farlige hvis de bliver brugt på den rigtige måde  Det er teknikken der gør det! det er skillz...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Jeg hedder så Cesc og Niko.  Niko (først): Da det er mit kælenavn. Det bliver jeg skam stadig kaldt, men Fissan er ved at overtage det. Cesc: Det er vel fordi jeg har været Arsenal fan i laaaaaaaang tid. Fabregas er min yndlingsspiller og Cesc er hans kælenavn. Jeg siger bare: Vupti!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Cesc: Det er vel fordi jeg har været Arsenal fan i laaaaaaaang tid. Fabregas er min yndlingsspiller og Cesc er hans kælenavn. Jeg siger bare: Vupti!
Er det mere end en måned?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Hvad?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chelidze90
Gæst
|
|
Ser ud til at Ghert opfangede joken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aggergaard
|
|
Nehmo.
Fordi da filmen "Find Nemo" kom ud, syntes alle åbenbart at jeg skulle hedde det. Men ikke så fedt at blive opkaldt efter en fisk, så jeg satte selv et h i navnet, så nu forfølger det mig bare overalt
|
|
|
|
|
|
Far til tre... Lily 13/04-08 Clara 11/02-11 RIP Nicolai 12/11-12
Tid. Nehmo - Nu. Aggergaard
|
|
|
|
|
Dimma
|
|
Jeg hedder DimmaJr, fordi Dimma er mit mellemnavn og så fordi min bedstefar hed Dimma og min far hedder også Dimma til mellemnavn, så var jeg bare først til at tage Dimma Jr. til mig ...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Wonder Jones
|
|
HEY de 20 kilo er meget farlige hvis de bliver brugt på den rigtige måde  Det er teknikken der gør det! det er skillz... Eeeeh?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|