|
NooNoo
|
|
Gerne.. Hatten er taget af her for dig 
|
|
|
|
|
|
R O T R
|
|
|
|
|
LosCules
Gæst
|
|
Hahaha hvor godt  - Niels, det da mega fedt fundet på  LOL...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tturbo1
|
|
T fra mit fornavn Tonny og Turbo fordi det altid har fulgt mig som fodboldspiller. For 10-15 år siden og lige så mange kilo, var jeg en lynhurtig angriber, så jeg fik øgenavnet Turbo og det har hængt ved siden...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
... fordi jeg er så hamrende uopfindsom...
LOL Respekt til det 
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
torkR
|
|
T fra mit fornavn Tonny og Turbo fordi det altid har fulgt mig som fodboldspiller. For 10-15 år siden og lige så mange kilo, var jeg en lynhurtig angriber, så jeg fik øgenavnet Turbo og det har hængt ved siden...
Hehe fedt nok  - Det såen et øgenavn skal komme IMO 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AH
Gæst
|
|
Jeg hedder AH fordi jeg ligesom KF er blevet kaldt det siden starten af folkeskolen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
torkR
|
|
Jeg hedder AH fordi jeg ligesom KF er blevet kaldt det siden starten af folkeskolen  Bliver du kaldt "AH" eller "A-H"?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
Bliver du kaldt "AH" eller "A-H"?
"AH det er en god lænestol..... Nej det var ikke dig jeg talte til!"
|
|
|
|
|
|
 You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.
|
|
|
|
|
torkR
|
|
"AH det er en god lænestol..... Nej det var ikke dig jeg talte til!"
Så jeg med, takker 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SaneSoul
|
|
Well det var mest ment som en sarkastisk joke  Jeg tror IRL han bliver kaldt A-H, men jeg kender ham ikke, så jeg skal ikke drage nogle forhastede konklusioner uden sagligt grundlag her 
|
|
|
|
|
|
 You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.
|
|
|
|
|
AH
Gæst
|
|
Well det var mest ment som en sarkastisk joke  Jeg tror IRL han bliver kaldt A-H, men jeg kender ham ikke, så jeg skal ikke drage nogle forhastede konklusioner uden sagligt grundlag her  Nu skal jeg nok hjælpe  Jeg bliver kaldt A-H - altså bogstaverne. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
torkR
|
|
Nu skal jeg nok hjælpe  Jeg bliver kaldt A-H - altså bogstaverne.  Okay!  - Jeg er ikke så forstående når jeg koger rundt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Og nu hvor vi bl.a. har fået en Gaylord, kunne denne tråd også være god at få op igen 
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
Dusty78DK
|
|
Mit navn stammer fra en sang af Smashing Pumpkins: "The Tale of Dusty and Pistol Pete"  fra den fedeste CD nogen sinde: "Adore" med Smashing Pumpkins Så bare DK bagefter og mit fødselsår ... ikke specielt opfindsomt, men som Denis Leary ville sige "What the fuck!"
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 18 Mar 2006, 21:35 af Dusty78DK »
|
|
|
|
|
|
|
MeeLo
Gæst
|
|
Kan svare på Gaylords vejne... tror jeg  Gaylord er et navn der bliver brugt i filmen Meet The Fockers!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|