home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23581
  0 Brugere, 646 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Long term expectations
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Long term expectations  (Læst 460 gange)
Quite
Lilleputspiller
*

Long term expectations
« : 10 Maj 2008, 16:54 »

Hey, beklager det engelske, men spiller spillet på engelsk da de danske oversættelser altid har været temmeligt håbløse.

Jeg undrer mig lidt over begrebet long term expectations, altså når bestyrelsen har nogle langsigtede mål som man skal indfri. Jeg synes simpelthen ikke det giver mening.

Eksempelvis spiller jeg ligenu med Bournemouth i 4. række i England og er snart midtvejs i anden sæson. Det langsigtede mål skulle være at få en respektabel liga-position efter 2 år. Jeg ligger pt. nummer 2 og har købt fornuftigt ind osv, men de bliver ved med at fortælle mig at de forventer at jeg fokuserer mere på at nå de langsigtede mål!? Altså, det er da helt skørt?

Det er jo en meget fed feature, men for mig ser det ikke ud somom den virker....

Ben92
Gæst

Sv: Long term expectations
« Svar #1: 10 Maj 2008, 17:05 »

Kan det ikke være at de at mener en respektabel placering i rækken over dig? Ellers lyder det meget mærkeligt...

Quite
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 10 Maj 2008, 19:36 »

Nope, men den kom lidt længere op i det grønne ved månedskift. Stadig nummer 2....

Mattsson
Lilleputspiller
*

« Svar #3: 11 Maj 2008, 22:08 »

Hey, beklager det engelske, men spiller spillet på engelsk da de danske oversættelser altid har været temmeligt håbløse.
## Helt enig..

Jeg undrer mig lidt over begrebet long term expectations, altså når bestyrelsen har nogle langsigtede mål som man skal indfri. Jeg synes simpelthen ikke det giver mening.
##  jo.. det gør det..

Eksempelvis spiller jeg ligenu med Bournemouth i 4. række i England og er snart midtvejs i anden sæson. Det langsigtede mål skulle være at få en respektabel liga-position efter 2 år. Jeg ligger pt. nummer 2 og har købt fornuftigt ind osv, men de bliver ved med at fortælle mig at de forventer at jeg fokuserer mere på at nå de langsigtede mål!? Altså, det er da helt skørt?
##  Hvordan ser din økonomi ud? Hvordan går det med ungdomsafd?  Jeg har selv taget et lower league hold, Lewes FC fra sydengland...og på trods af at det i sæson 3 ikke kører, så er deglade og tilfredse fordi jeg følger den lange strategi, som går ud på bedre økonomi + nogle andre ting.
Vi ved jo alle at en god økonomi = bedre resltater, ihvertfald sådan nogenlunde.

Det er jo en meget fed feature, men for mig ser det ikke ud somom den virker....
##  Jeg synes som sagt den virker fint.

Mattsson

Ramos 4
Landsholdsspiller

« Svar #4: 11 Maj 2008, 22:10 »

Hvad blev du i første sæson? for selvom du ligger nr. 2 nu er det jo ikke sikkert du slutter der når sæsonen er slut jo Smiley først til den tid vil det langsigtede mål vel være opnået.

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010