home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  1 Bruger, 1076 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Euro 2008 tråden - [Den officielle]
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder finalen?  (Afstemning slut: 29 Jun 2008, 11:55)
Tyskland
- 16 (34%)
Spanien
- 31 (66%)
Antal Stemmer: 47

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Euro 2008 tråden - [Den officielle]  (Læst 136406 gange)
Grønthandleren
Gæst

Sv: Euro 2008 tråden - [Den officielle]
« Svar #780: 21 Jun 2008, 01:56 »

Heh, nej Opstemt Men han kommer i aktion i en evt. finale.. Det kunne være nice hvis de også snød tyskerne og kom i finalen!!! Opstemt

Bave
Gæst

« Svar #781: 21 Jun 2008, 01:57 »

Heh, nej Opstemt Men han kommer i aktion i en evt. finale.. Det kunne være nice hvis de også snød tyskerne og kom i finalen!!! Opstemt

Skulle det ske hedder Finalen Tyrkiet - Rusland Cool

Grønthandleren
Gæst

« Svar #782: 21 Jun 2008, 02:01 »

Skulle det ske hedder Finalen Tyrkiet - Rusland Cool

OUTSIDERNES FINALE! Cool

Jeg håber og tror på Tyskland, Spanien og Italien. Jeg tror at vi finder vinderen i én af dem Smiley

Bave
Gæst

« Svar #783: 21 Jun 2008, 02:03 »

OUTSIDERNES FINALE! Cool

Jeg håber og tror på Tyskland, Spanien og Italien. Jeg tror at vi finder vinderen i én af dem Smiley

Det bliver ikke Spanien da Italien nok vinder den kamp Wink
Også nok heller ikke Italien når de for tæsk af Holland Wink

Så taber Holland EM finalen til Tyskland pg.a. noget kontroversielt uden for banen Wink

Grønthandleren
Gæst

« Svar #784: 21 Jun 2008, 02:05 »

Haha nej, nej, nej! Opstemt
Rusland slår Holland, Spanien slår Italien og så slår Spanien, Rusland i semifinalen, og så er de i finalen!
I den anden semifinale vinder tyskerne sikkert og er dermed også i finalen!

I finalen kan alt og det er meget svært for mig at se en vinder Grin

Bave
Gæst

« Svar #785: 21 Jun 2008, 02:09 »

Haha nej, nej, nej! Opstemt
Rusland slår Holland, Spanien slår Italien og så slår Spanien, Rusland i semifinalen, og så er de i finalen!
I den anden semifinale vinder tyskerne sikkert og er dermed også i finalen!

I finalen kan alt og det er meget svært for mig at se en vinder Grin

Alt kan ske i alle kampene Smiley

Grønthandleren
Gæst

« Svar #786: 21 Jun 2008, 02:13 »

Tja. Det er rigtig nok. Det har Tyrkiet jo også vist i 3 kampe under denne slutrunde Wink

Bave
Gæst

« Svar #787: 21 Jun 2008, 02:15 »

Tja. Det er rigtig nok. Det har Tyrkiet jo også vist i 3 kampe under denne slutrunde Wink

Det har de nemlig med deres mål i de sidste minutter

Yessir
Manager

« Svar #788: 21 Jun 2008, 12:11 »

Alle der tabte penge på kroaterne kan jo passende sætte hus og bil på Tyskland. For det første er Tyrkiet fornærmende dårlige - tilspiller sig ikke en eneste chance mod kroaterne og de må tilmed have et halvt hold i karantæne.

Du er pænt enig med Gennaro kan jeg se  Rullende Øjne

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #789: 21 Jun 2008, 17:42 »

Det bliver først besluttet hvor mange dages karantæne Volkan har fået, på mandag. Derfor kunne han ikke være med i kampen fredag.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #790: 21 Jun 2008, 18:59 »

Hmmm, sad kommentatorerne ikke under Italien-Frankrig kampen, og gjorde et stort nummer ud af, at de spillere, der kun havde fået et enkelt gult kort i løbet af gruppespillet, ville få nulstillet deres "kortkonto", og så i går, ganske få dage efter, sad de og fortalte, at stort set hver eneste Tyrker, der fik et gult kort i løbet af kampen, ikke kunne være med i semifinalen... Tog de fejl i Italien-Frankrig kampen, eller tog de fejl i aftes?

Hvis "kortkontoen" ikke blev nulstillet, så er det vel lige før Tyrkerne kan løbe i problemer med at stille hold mod Tyskerne  Grin

Jeg tror, nu hvor Kroatien desværre er ude, at finalen kommer til at stå mellem Tyskland og Italien, begge er hold, der helst lige skal have været helt ude i tovene i løbet af gruppespillet, før de rigtig kommer igang. Sandt nok, specielt Tyskerne er nogle gange lige hurtige nok til at tage en sejr for givet, men de er trods alt også gode nok til, at de ikke burde snuble mod et karantæneramt Tyrkisk hold (hvis altså ikke "kortkontoen" var blevet nulstillet efter gruppespillet?).

Spanien har været gode i gruppespillet, men ligesom Portugal, er deres spillestil altså lige en anelse naiv, når man står overfor et klassehold som Italien, der mod Frankrig endelig så ud til at være på vej op på vanligt niveau. Man må så formode, at det bliver Holland de kommer til at møde i semifinalen, og Holland har jo gang på gang bevist, at de bare har en eller anden evne til at falde igennem, når det virkelig gælder, og samtidig så er deres spillestil nok heller ikke det bedste våben mod et revanchesultent Italien i topform, hvilket var langt fra hvad de mødte i første kamp.

Så jo, jeg tror finalen kommer til at stå mellem Tyskland og Italien, og i så fald håber jeg klart på Italiensk sejr, men må nok indrømme, at det ikke ville være en kamp jeg ville turde sætte penge på.

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #791: 21 Jun 2008, 19:31 »

Hmmm, sad kommentatorerne ikke under Italien-Frankrig kampen, og gjorde et stort nummer ud af, at de spillere, der kun havde fået et enkelt gult kort i løbet af gruppespillet, ville få nulstillet deres "kortkonto", og så i går, ganske få dage efter, sad de og fortalte, at stort set hver eneste Tyrker, der fik et gult kort i løbet af kampen, ikke kunne være med i semifinalen... Tog de fejl i Italien-Frankrig kampen, eller tog de fejl i aftes?

Hvis "kortkontoen" ikke blev nulstillet, så er det vel lige før Tyrkerne kan løbe i problemer med at stille hold mod Tyskerne  Grin

Jeg tror, nu hvor Kroatien desværre er ude, at finalen kommer til at stå mellem Tyskland og Italien, begge er hold, der helst lige skal have været helt ude i tovene i løbet af gruppespillet, før de rigtig kommer igang. Sandt nok, specielt Tyskerne er nogle gange lige hurtige nok til at tage en sejr for givet, men de er trods alt også gode nok til, at de ikke burde snuble mod et karantæneramt Tyrkisk hold (hvis altså ikke "kortkontoen" var blevet nulstillet efter gruppespillet?).

Spanien har været gode i gruppespillet, men ligesom Portugal, er deres spillestil altså lige en anelse naiv, når man står overfor et klassehold som Italien, der mod Frankrig endelig så ud til at være på vej op på vanligt niveau. Man må så formode, at det bliver Holland de kommer til at møde i semifinalen, og Holland har jo gang på gang bevist, at de bare har en eller anden evne til at falde igennem, når det virkelig gælder, og samtidig så er deres spillestil nok heller ikke det bedste våben mod et revanchesultent Italien i topform, hvilket var langt fra hvad de mødte i første kamp.

Så jo, jeg tror finalen kommer til at stå mellem Tyskland og Italien, og i så fald håber jeg klart på Italiensk sejr, men må nok indrømme, at det ikke ville være en kamp jeg ville turde sætte penge på.

Der bliver nulstillet efter kvartfinalen, hvilket er nået nyt UEFA har gjort for at undgå spillere der får karantæne til finalen pga. gult kort i semien. Det havde Flemming Toft vist ikke helt fanget(mener ihvertfald det var ham der sagde, det i en kamp). Så tyrkerne har et par ude med karantæne, tror dog ikke Volkan får mere en en dag.

It's gonna be legendary

Grønthandleren
Gæst

« Svar #792: 21 Jun 2008, 20:41 »

KOM NU RUSLAND!

Niko
Gæst

« Svar #793: 21 Jun 2008, 23:17 »

Ja, hepper på Holland, men fuck hvor har jeg fået respekt for Rusland! Arshavin har jeg været fanatiker af, siden UEFA Cuppen, men fuck - Wenger hent ham!!!

Ville købe den nyt trøje med ham - han er fantastisk!

fc-hansen
Manager

« Svar #794: 21 Jun 2008, 23:22 »

RUSSIA RUSSIA RUSSIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sådan man, klasse af russerne. Arshavin spiller altså ikke ret meget længere i Zenit Smiley hold kæft han er syg!!!!!!!!!!!!

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Sider: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010