home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23455
  0 Brugere, 597 Gæster Online.

Nyeste Bruger: angelikalopez561
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Euro 2008 tråden - [Den officielle]
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder finalen?  (Afstemning slut: 29 Jun 2008, 11:55)
Tyskland
- 16 (34%)
Spanien
- 31 (66%)
Antal Stemmer: 47

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Euro 2008 tråden - [Den officielle]  (Læst 136454 gange)
theaabfan
Ynglingespiller

Sv: Euro 2008 tråden - [Den officielle]
« Svar #750: 20 Jun 2008, 23:56 »

Så ufortjent, så ufortjent!

EDIT: theaabfan nu skal du ikke komme for godt i gang. Orker ikke at komme ind på det danske landshold lige nu Opstemt
Nej de spiller så kedeligt at jeg ikke gider se dem længere.. men syntes bare det er morsomt den måde du febrilsk forsøger og redde Kroatien, men applause til kroatien for en flot slutrunde.

vondracek
Gæst

« Svar #751: 20 Jun 2008, 23:58 »

Nej de spiller så kedeligt at jeg ikke gider se dem længere.. men syntes bare det er morsomt den måde du febrilsk forsøger og redde Kroatien, men applause til kroatien for en flot slutrunde.

Som om du ikke havde gjort det samme, hvis Danmark røg ud til et hold, der ikke har fortjent at gå videre!

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #752: 21 Jun 2008, 00:01 »

Som om du ikke havde gjort det samme, hvis Danmark røg ud til et hold, der ikke har fortjent at gå videre!

Hvis DK nogensinde skulle komme i en slutrunde igen, og ryge ud til et hold der ikke fortjente at slå dem ud, står verden ikke længere !!!

Trist at vi skal have et så "fodbold-ødelæggende" hold videre... Trist for sporten... Det samme da Grækenland vandt... :/ Trist...
Jeg stemmer for at begge hold ryger ud, og portugal er tilbage med et wild-card...

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #753: 21 Jun 2008, 00:01 »

Det er jo så ekstremt nederen at Tyrkiet går videre!! Det er OVERHOVEDET IKKE fortjent at de går videre. I tre kampe ud af fire har de scoret i det sidste minut!!
Hvor er det surt at tænke på at enten Tyrkiet eller Tyskland kommer i finalen!! ARGH

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #754: 21 Jun 2008, 00:02 »

Tja, det kommer jo an på personen men jo det var sikkert et par nogen der havde gjort. jeg er desværre for tilbøjelig til bare og lade sket være sket. Thumbs Up

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #755: 21 Jun 2008, 00:04 »

Det er jo så ekstremt nederen at Tyrkiet går videre!! Det er OVERHOVEDET IKKE fortjent at de går videre. I tre kampe ud af fire har de scoret i det sidste minut!!
Hvor er det surt at tænke på at enten Tyrkiet eller Tyskland kommer i finalen!! ARGH

Tyskerne har trods alt fortjent det... Håber de kværner tyrkerne fuldstændig...
Iøvrigt mener jeg ar NORGE var li ved at gøre det af med tyrkerne, allerede i kval'en...

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

Zone 43
Manager

« Svar #756: 21 Jun 2008, 00:05 »

Man kan kun håbe på, at ingen af de hold vinder EM..

Jeg håber at enten Holland eller Italien, selvom det ser svært ud for dem, vinder EM Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

vondracek
Gæst

« Svar #757: 21 Jun 2008, 00:05 »

Tja, det kommer jo an på personen men jo det var sikkert et par nogen der havde gjort. jeg er desværre for tilbøjelig til bare og lade sket være sket. Thumbs Up

Ja okey, sådan er jeg så ikke. Må dog også indrømme, at jeg en del gange har bandet af diverse kroatiske spillere. Hvad laver fx Niko Krancjar på banen? Den mand har jo ingenting vist under dette EM, og Petric/Klasnic burde klart have været startet inde istedet for ham.

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #758: 21 Jun 2008, 00:06 »

Tyskerne har trods alt fortjent det... Håber de kværner tyrkerne fuldstændig...
Iøvrigt mener jeg ar NORGE var li ved at gøre det af med tyrkerne, allerede i kval'en...
det må jo betyde i norge at de er blandt de 4 bedste i europa.. "vi er bedst i verden"- funny

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #759: 21 Jun 2008, 00:08 »

Ja okey, sådan er jeg så ikke. Må dog også indrømme, at jeg en del gange har bandet af diverse kroatiske spillere. Hvad laver fx Niko Krancjar på banen? Den mand har jo ingenting vist under dette EM, og Petric/Klasnic burde klart have været startet inde istedet for ham.
Ja, ganske vist viser klasnic ikke meget i løbet af en kamp. men han viser at han kan være det rigtige sted på det rigtige tidspunkt.

theaabfan
Ynglingespiller

« Svar #760: 21 Jun 2008, 00:10 »

Vrøvl, han viste ikke meget ikke meget i løbet af denne kamp,mente jeg..

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #761: 21 Jun 2008, 00:14 »

Jeg har da sjældent set så kedelig en kamp med så stor betydning! Jeg var nødt til at zappe over på DR1 så kedeligt var det! Det var da godt nok en omgang lort, og hvordan Kroatien formåede at smide 1-0'sføring væk er mig en gigantisk gåde. De helt forkerte vindere, og nu ligger en finaleplads desværre lige til højrebenet for tyskerne.
Og det ender sgu sikkert med Italien lige får slået Spanien i sidste minut, og så hedder finalen pludseligt Tyskland-Italien stik i mod alle forventninger efter grupperspillet, og stik i mod underholdning! Hvor er det bare ulækkert!

Vuelve la ilusión

Szczesny
Manager

« Svar #762: 21 Jun 2008, 00:16 »

Der var den finalebillet til Tyskland - det viser bare at man ikke skal være for suveræn i puljen, men 'keep it cool'.

Håber virkelig at Spanien - Holland bliver den anden semifinale og at et af disse to hold, tager Tyskland i finalen.

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #763: 21 Jun 2008, 00:16 »

SCHEISS EM'08!

Christopher10
Førsteholdsspiller

« Svar #764: 21 Jun 2008, 00:36 »

Tyrkerne er altså ikke bare nogen walkover ? Huh
Tror faktisk på Tyrkerne vinder, for problemet med tyskerne er at når de er i semifinalen så tror de at de er sikre på finalen, ved ikke om nogen læste bild for 2 år siden til VM? Men tror på tyrkerne.

Og en finale mellem tyrkiet og holland sikre mig minimum 1300 kr Opstemt Opstemt .
Så det kunne da være dejligt.

Sider: 1 ... 49 50 [51] 52 53 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010