home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1243 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Euro 2008 tråden - [Den officielle]
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder finalen?  (Afstemning slut: 29 Jun 2008, 11:55)
Tyskland
- 16 (34%)
Spanien
- 31 (66%)
Antal Stemmer: 47

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 71 Udprint
Forfatter Emne: Euro 2008 tråden - [Den officielle]  (Læst 136781 gange)
thomasmoll
Landsholdsspiller

Sv: Euro 2008 tråden - [Den officielle]
« Svar #375: 10 Jun 2008, 22:31 »

Jeg hader også sverige som pesten..
holder uden tvivl med Spanien.
De er så nice, bare en klam træner de har.. ( RAUL <3 )

Thore
Manager

« Svar #376: 10 Jun 2008, 22:39 »

Jeg hader også sverige som pesten..
holder uden tvivl med Spanien.
De er så nice, bare en klam træner de har.. ( RAUL <3 )

Spanien har også et dejlig hold  Smiley
Udover Danmark holder jeg normalt med England, så det er jo helt af helvede til i år  Grin

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #377: 10 Jun 2008, 22:40 »

Jeg syntes der er overraskende mange herinde der holder med Sverige?
I hele min omgangs kreds er man landsforræder hvis man holder med Norge og Sverige i noget som helst.
Personligt håber jeg også Sverige ryger ud så hurtig som muligt, selvom jeg ikke ligefrem er glad for det græske hold, så er det stadig bedre en Sverige  Djævel

Det er da noget nær den største omgang vrøvl jeg har hørt under dette EM, synes jeg! Wink

Man er da vel ikke mere landsforræder hvis man holder på Sverige end hvis man holder på Schweiz, det er et andet land... Ergo er man landsforræder! Det andet er noget fis!

Jeg synes ikke man er landsforræder hvis man er andet end neutral under EM, og nu når Danmark ikke er med er Sverige da det mest nærliggende! Jeg er selv med Sverige, Tyskland og Italien... Ved ikke hvem jeg holder med hvis to af dem mødes...  Smiley

Men jeg må sige at jeg er dybt uenig med dig! Det er trods alt vores nordiske brødre! Wink
Hvis man absolut skal snakke om landsforræderi synes jeg egentlig at man er MINDST landsforræder hvis man holder med Sverige!  Smiley

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

ManUtd83
Manager

« Svar #378: 10 Jun 2008, 22:44 »

Plejer også at holde med England, men Spanien er også virkelig klasse. I år er jeg lidt neutral, men jeg holder bare med dem som kan underholde mig. Spanien har gjort det bedst indtil videre.

RFC - altid!!
Ynglingespiller

« Svar #379: 10 Jun 2008, 22:45 »

Jeg holder med Sverige Grin <3 men deres spil var godt nok ikke vildt overbevisene idag / ':

Åhh, Randers FC
Østjyllands stolthed, de lyseblåee
holdet det er mit, og stoltheden den er stor
det er der ikke mange der forstår på denne jord

RANDERS FC.. ØSTJYLLANDS FODBOLDSTOLTHED<3

Thore
Manager

« Svar #380: 10 Jun 2008, 22:48 »

Det er da noget nær den største omgang vrøvl jeg har hørt under dette EM, synes jeg! Wink

Man er da vel ikke mere landsforræder hvis man holder på Sverige end hvis man holder på Schweiz, det er et andet land... Ergo er man landsforræder! Det andet er noget fis!

Jeg synes ikke man er landsforræder hvis man er andet end neutral under EM, og nu når Danmark ikke er med er Sverige da det mest nærliggende! Jeg er selv med Sverige, Tyskland og Italien... Ved ikke hvem jeg holder med hvis to af dem mødes...  Smiley

Men jeg må sige at jeg er dybt uenig med dig! Det er trods alt vores nordiske brødre! Wink
Hvis man absolut skal snakke om landsforræderi synes jeg egentlig at man er MINDST landsforræder hvis man holder med Sverige!  Smiley

Nu mener jeg nødvendigvis ikke at man er landsforræder, og dem der gør, gør det nok også kun i spøg skal du se  Wink

Men skal man se på det, ja så har vi været i en del krige mod Sverige, hvor vi ofte har fået smæk. Vi har vidst ikke været i så mange krige mod Schweiz?
Og traditionelt set er Danmark - Sverige jo et arvefjende opgør, og jeg vil ikke holde med Danmarks arvefjende, i sær ikke når de er en af grunde til, at vi ikke er med til EM  Smiley
Der er jo også ofte konkurence om hvilket nordisk land er bedst, i sær hvis man møder svensker eller nordmænd i udlandet, så skal der lige diskuteres hvilket fodbold hold er bedst.

Så nej jeg vil aldrig holde med Norge eller Sverige, da det er dem vi måler os med, og gerne vil være bedre end. Så er det ikke ret at de er med på bekostning af os  Smiley

Men har ikke noget i mod folk der holder med Sverige  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Netrom89
Førsteholdsspiller

« Svar #381: 10 Jun 2008, 23:05 »

Nu mener jeg nødvendigvis ikke at man er landsforræder, og dem der gør, gør det nok også kun i spøg skal du se  Wink

Men skal man se på det, ja så har vi været i en del krige mod Sverige, hvor vi ofte har fået smæk. Vi har vidst ikke været i så mange krige mod Schweiz?
Og traditionelt set er Danmark - Sverige jo et arvefjende opgør, og jeg vil ikke holde med Danmarks arvefjende, i sær ikke når de er en af grunde til, at vi ikke er med til EM  Smiley
Der er jo også ofte konkurence om hvilket nordisk land er bedst, i sær hvis man møder svensker eller nordmænd i udlandet, så skal der lige diskuteres hvilket fodbold hold er bedst.

Så nej jeg vil aldrig holde med Norge eller Sverige, da det er dem vi måler os med, og gerne vil være bedre end. Så er det ikke ret at de er med på bekostning af os  Smiley

Men har ikke noget i mod folk der holder med Sverige  Wink

Arh, jeg havde nok godt regnet ud at du ikke mente at alle der holdt med Sverige hadede Danmark og ikke var "rigtige" danskere... Wink

Jeg ved godt hvad du mener, men altså, de er vores naboer, og vi udveksler da stemmer til Melodi Grand Prix for eksempel... Wink

Lamt eksempel, jeg ved det... Men jeg synes at det mest logiske ville være at holde med Sverige... Og sådan er der jo så meget... Wink Det er trods alt MANGE år siden vi har været i krig med Sverige, så måske skulle det være Tyskland vi skulle "hade"? Wink

Men anyways, godt EM til alle... Wink

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Thore
Manager

« Svar #382: 10 Jun 2008, 23:08 »

Arh, jeg havde nok godt regnet ud at du ikke mente at alle der holdt med Sverige hadede Danmark og ikke var "rigtige" danskere... Wink

Jeg ved godt hvad du mener, men altså, de er vores naboer, og vi udveksler da stemmer til Melodi Grand Prix for eksempel... Wink

Lamt eksempel, jeg ved det... Men jeg synes at det mest logiske ville være at holde med Sverige... Og sådan er der jo så meget... Wink Det er trods alt MANGE år siden vi har været i krig med Sverige, så måske skulle det være Tyskland vi skulle "hade"? Wink

Men anyways, godt EM til alle... Wink

Jeg vil sige vores historie med Tyskland og Sverige gør at man ikke burde holde med dem <-- Altså hvis man skal tænke på den måde, ikke at jeg nødvendigvis er enig  Wink
Norge burde vi måske bedre kunne lide, da vi har ejet dem i en årrække, og de har jo haft vores skriftsprog i mange år

-LFC-
Manager

« Svar #383: 10 Jun 2008, 23:10 »

Jeg vil sige vores historie med Tyskland og Sverige gør at man ikke burde holde med dem <-- Altså hvis man skal tænke på den måde, ikke at jeg nødvendigvis er enig  Wink
Norge burde vi måske bedre kunne lide, da vi har ejet dem i en årrække, og de har jo haft vores skriftsprog i mange år
Jeg er helt helt enig. Thumbs Up

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #384: 10 Jun 2008, 23:30 »

ja ud med sverige, men fuck en syg/heldig assist af Elmander til 2-0

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #385: 10 Jun 2008, 23:31 »

Den kritik der kommer af Grækenland er jo fuldstændig håbløs. Self. skal de spille på den måde, hvorpå de har størst chance for at vinde, det kaldes med et andet ord TAKTIK. Det er en selvfølge at stille taktikken efter de mateirale man har til rådighed, noget M. Olsen måske kunne lære af.

Og vi skal nok ikke komme for godt igang, DK's indsats i EM 92 var langt fra sambabold, men det  er måske glemt lidt, for vi VANDT jo.

It's gonna be legendary

absalonsen
Gæst

« Svar #386: 10 Jun 2008, 23:31 »

2-0 målet er jeg lidt i chok over. Hvad sker der for Grækenland? De er tre mod en, og en af grækerne må endda tage med hænder. Dårligt, dårligt, dårligt.

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #387: 10 Jun 2008, 23:38 »

Spanien holder jeg med. Mest pga. at jeg ofte ser La Liga og elsker deres spillestil.. Isaer Xavi og Fabregas paa midten er fede at se spille.

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

dasmessi
Gæst

« Svar #388: 11 Jun 2008, 15:23 »

Har satset på Spanien vinder EM. Og Sverige som gruppevinder.

LouisNott
Førsteholdsspiller

« Svar #389: 11 Jun 2008, 18:08 »

YES!!!:.. sådan, Portugal foran! Opstemt

Gal et rodet mål.. Peace

EDIT: PIS!  ticked off ticked off ticked off
« Seneste Redigering: 11 Jun 2008, 18:17 af louisnott » Logged

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 71 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010