home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 837 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Les Éléphants
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Er det nye design bedre?
Ja
- 4 (57,1%)
Nej
- 2 (28,6%)
Ved ikke
- 1 (14,3%)
Antal Stemmer: 7

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Les Éléphants  (Læst 12545 gange)
Ben92
Gæst
 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #30: 12 Maj 2008, 12:47 »

Jeg ville gerne have at du gennemgår du trup, sådan vi kan se din trup.. jeg mener ikke at det er unødvendigt
Det går jeg så igang med om lidt...
Fed blog, fede resultater, simpelt layout!

Jeg læser med!
Tak Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #31: 12 Maj 2008, 16:31 »


Gennemgang af truppen



Målet:
Charles Itandje | Mariano Barbosa | Stefano Sorrentino
Mariano Barbosa stod en fantastisk sidste sæson, og han kommer til at blive førstevalget i mellem stolperne. Han skal dog ikke være for sikker på sin plads, da nyindkøbet Charles Itandje, ikke er langt fra hans niveau. Tredje målmanden, Stefano Sorrentino, fik ikke meget spille tid sidste sæson, og det ser det heller ikke til at han får i år. Alt i alt, er vi rimelig godt besat på denne position

Forsvaret:
Omar Esparza | Dani Bautista | Beto | Arturo Vidal | Quique Alvarez | Pichu Atienza | Daniel Jarque | Antonio Barragan | Edu Moya
Forsvaret så ikke for godt ud før sæsonstart, men efter tre indkøb, har man fået anskaffet sig et klasse forsvar. Den nyindkøbte Arturo Vidal, er selvskrevet en plads i startopstillingen, da han er klubbens dyreste spiller nogensinde. Vidal kommer til at danne makkerpar, med nyindkøbet Daniel Jarque. Til venstre for dem kommer mexicaneren, Omar Esparza til at ligge, mens ude på den modsatte back, kommer den unge spanier Antonio Barragan til at ligge. Som reserve, har man sidste års anfører Beto og den spanske U-21 landsholdsanfører Pichu Atienza. Så hvis Vidal eller Jarque, skulle løbe ind i en skade, skulle det ikke være det største problem. Det er et stærk forsvar vi har fået os, så problemerne burde ikke være i den defensive ende.

Midtbanen:
Gerard | Carlos Martins | Thiago | Brian Sarmiento | Anthony Le Tallec | Coelho – Pablo Piatti | Rene Mihelic | Javier Camunas
Midtbanen er måske det sted der kunne forbedres mest, selvom den er rigtig stærk. Inde centralt kommer sidste sæsons store oplevelse, Pablo Piatti til at ligge. Sidste sæson blev han manden i La Liga med flest assist, i en alder af blot 18 år. Han får selskab inde centralt, med den målfarlige midtbanespiller Gerard. Fløjene kommer til at blive dannet af, Rene Mihelic og nyindkøbet Anthony Le Tallec. Bredden i midtbanen er rigtig god. Thiago, Martins og Camunas skal agere backups for Gerard og Piatti, mens man har Sarmiento og Coelho som reserve til fløjene. Alt i alt en rigtig god midtbane, men det kunne måske godt mangle, en enkel stjernespiller som kunne afgøre kampene til vores fordel.

Angrebet:
Florent Sinama-Pongolle | Bogdan Stancu | Braulio
Der er inden tvivl om angrebet er vores stærke side, hvilket man også kunne se sidste sæson, hvor vi var det mest scorende hold. Sidste sæson topscorer, Sinama-Pongolle er selvskrevet i startopstillingen, mens der er hård kamp om den anden plads. Det forventes dog at nyindkøbet, Braulio, er den fortrukne på denne position, fremfor Stancu. Et rigtig godt angreb, der dog godt kunne mangle en enkel mand mere.


Forventet startopstilling:





Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Recreativo de Huelva
« Svar #32: 12 Maj 2008, 22:07 »




30/8/2008 – Overraskende skifte!
Når en træner skifte klub, plejer der som realt komme stor skuffelse hos klubbens fans. Det har det helt sikkert også gjort, da jeg i dag valgte at forlade Huelva. Mange klubber prøvede at få min eftertragtede underskrift, men uden held. I steder var det den fodbold galde nation, Elfenbenskysten, der kunne præsentere mig som ny landstræner. Et overraskende skifte, som ingen havde set komme, ikke engang mig selv.

Hvis man sagde Elfenbenskysten, for 3 år siden, ville de fleste ikke ane hvad man snakkede om. Men hvis man sige Elfenbenskysten i dag, vil størstedelen nok tænke på fodbold, eller Didier Drogba, som må siges at være nations største stjerne. Men hvis man tager et kig på holdkortet ser man at, de har mange flere klassespillere end bare Drogba. Elfenbenskysten er en fodboldnation i stor fremgang, hvilket man også kan se på verdensrangslisten, hvor de er placeret som nummer 10, og nu er det min opgave at fører dem videre op.

Jeg må ærlig sige at, jeg ikke aner en skid om Elfenbenskysten, andet en et par kampe jeg har set under VM 2006, hvor de spillede rigtig underholdene fodbold. Det bliver spændende at stifte kendskab, med en hel ny nation, og nu må jeg bare håbe på det bedste.
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Elfenbenskysten
« Svar #33: 12 Maj 2008, 22:15 »

Jeg syntes, at det er ærgerligt, at du skifter..
Kan ikke rigtig se nogen mening med det?
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Elfenbenskysten
« Svar #34: 12 Maj 2008, 22:18 »

Jeg syntes, at det er ærgerligt, at du skifter..
Kan ikke rigtig se nogen mening med det?
Jeg synes, der var for kedeligt at spiller med Recreativo, så hvis jeg ikke skiftede ville det nok havde betydet at bloggen var blevet lukket. Og så os fordi jeg synes Elfenbenskyster har et fedt hold  Thumbs Up
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Elfenbenskysten
« Svar #35: 12 Maj 2008, 23:31 »

I morgen kommer der en update om truppen og taktikken, der skal fører Elfenbenskysten til VM i sydafrika...
Logged

fodboldfjols
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Elfenbenskysten
« Svar #36: 12 Maj 2008, 23:38 »

Haha, det skifte havde jeg ikke lige set komme! Fedt nok, jeg elsker at blive overrasket. Held og lykke i det afrikanske. Håber du kan holde varmen ;-)
Logged

"I couldn't settle in Italy... it was like living in a foreign country."
Ian Rush

Ben92
Gæst
 
Sv: Elfenbenskysten
« Svar #37: 12 Maj 2008, 23:39 »

Haha, det skifte havde jeg ikke lige set komme! Fedt nok, jeg elsker at blive overrasket. Held og lykke i det afrikanske. Håber du kan holde varmen ;-)
Hehe. Tak for kommentaren Smiley
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #38: 13 Maj 2008, 18:35 »


Truppen og taktikken



Under den gamle træner spillede Elfenbenskysten en offensiv 4-4-2, hvilket jeg mener, er en taktisk fejlvurdering, i forhold til de spillere de er i besiddelse af. I stedet har jeg valgt at, stille op i en 4-1-2-2-1, eller en 4-3-3, alt efter hvordan man ser på det. Men det er sikkert, at offensiv fodbold kommer til at stå på dagsordenen, når ”Les Éléphants” går på banen. Elfenbenskysten ligger lige pt. nummer 10 på verdensranglisten, hvilket man godt kan forstå, når de er i besiddelse af klassespillere som, Drogba, Touré, Keita og Yaya Touré.

Elfenbenskysten besidder en rigtig stærk trup, men der er dog et punkt hvor den halter, nemlig målmandsposten, som ofte er det store problem for afrikanske nationer. Elfenbenskysten to bedste målmænd, er lige nu uden klub, hvilket også viser at de bare ikke har nogen ordenlige spillere på den plads. Den fortrukne målmand kommer til at, blive Gérard Gnanhouan, mens Charles Koffi skal være reserve.

Forsvaret kommer til at bestå, af en klassisk firebackkæde. Forsvaret kommer til at bestå af to hurtige typer, som skal ligge et højt pres på modstanderen. Her er Kolo Touré (Arsenal) selvskrevet i startopstillingen da han er anføreren på holdet, og en af de absolutte stjerner. Han kommer til at få selskab af enten Abdoulaye Meïté (Bolton) eller Modibo Daikité (Lazio). Bredden er også rigtig god i midterforsvaret, hvor man har spillere som Zoro (Benfica) og Guy Demel (HSV), til reserve pladserne. Backene skal komme meget med, i spillet, og slå en masse indlæg ind til targetmanden. Mændene der skal fodre angriberen, kommer til at blive Emmanuel Eboue (Arsenal) og Arthur Boka (Stuttgart), mens man har Abdou Razack Traoré (Rosenborg) og Constant Djakpa (Pandurii) som backups.

Forsvaret kommer til at få støtte af en defensivmidtbane, hvor Yaya Touré (Barcelona) kommer til at husere, mens man har Emerse Faé (Reading) som anden violin. Foran den defensivmidtbane, kommer Romaric (Cagliari) og Didier Zokora (Tottenham) til at ligge, i en meget offensiv rolle. Ligesom backene, skal fløjene fodre angriberen med tons vis af indlæg. Fløjene er nok det sted, hvor man har mest klasse. Det bliver dog Salamon Kalou (Chelsea) og Kader Keita (Lyon), der har trukket det længste strå i den kamp, mens Kanga Akelé (Lens), Baky Koné (Nice) og Abdoulaye Diarra (Cagliari), må nøjes med en bænkeplads.

Der er ingen tvivl om at, Didier Drogba (Chelsea) skal starte inde, da han er en levende legende i den fodboldglade nation. Angrebet er rigtig stærkt, med spiller som Boubacar Sanogo (Bremen), Aroune Koné (Sevilla) og Aruna Dindane (Lens). Det er lidt synd at så mange gode angribere, skal sidder på bænken, men det må de leve med så længe Drogba spiller.

Uden tvivl en af Afrikas stærkeste trup, de er i besiddelse af, og mon ikke de skulle havde gode chancer for at kvalificerer til VM i Sydafrika og nå langt i Africa nations cup? Alt andet vil i hvertfald være en skuffelse.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Les Éléphants
« Svar #39: 13 Maj 2008, 18:42 »

ejlig gennemgang af trup og taktik.
Glæder mig til at høre om kampene.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #40: 13 Maj 2008, 18:47 »

Spændende klubskifte. Den seneste update var helt fantastisk, er ganske imponeret. Det var som man var med til præsentationen af startopstilling. Det er noget af et hold, og profiler de har. Bliver spændende og se hvad du kan udrette med dem, håber du får ligeså meget succes som du havde i Huelva.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #41: 13 Maj 2008, 18:53 »

ejlig gennemgang af trup og taktik.
Glæder mig til at høre om kampene.
Tak Smiley
Spændende klubskifte. Den seneste update var helt fantastisk, er ganske imponeret. Det var som man var med til præsentationen af startopstilling. Det er noget af et hold, og profiler de har. Bliver spændende og se hvad du kan udrette med dem, håber du får ligeså meget succes som du havde i Huelva.
Og tusind tak Smiley Sådan en kommentar, giver en større lyst til at skrive.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #42: 13 Maj 2008, 18:56 »

Dejlig gennemgang, som også er yderst letlæselig. Forresten et spændende, dog en smule irriterende, skifte. Dine billeder, grafik og layout er ikke i særklasse, men det er fint.

Forresten vil jeg lige spørge, hvorfor du ikke spiller med to angribere?
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Les Éléphants
« Svar #43: 13 Maj 2008, 18:59 »

Dejlig gennemgang, som også er yderst letlæselig. Forresten et spændende, dog en smule irriterende, skifte. Dine billeder, grafik og layout er ikke i særklasse, men det er fint.

Forresten vil jeg lige spørge, hvorfor du ikke spiller med to angribere?
Tak for kommentaren.
Grunden til jeg kun spiller med en angriber, er at 4-3-3 passer pefect ind til deres spillestil. Og derfor er der kun plads til en angriber.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Les Éléphants
« Svar #44: 13 Maj 2008, 19:15 »

Nu har jeg faktisk ikke spillet med et landhold endnu i FM 08, så jeg glæder mig til at se hvordan du arbejder med det  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010