home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 788 Gæster Online.

Nyeste Bruger: NealaNeala
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Coach..
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Coach..  (Læst 588 gange)
Mudski
Reserveholdsspiller

Coach..
« : 29 Mar 2006, 16:20 »

Hey kan godt være det er et lidt mærkeligt emne, men kom lige til at tænke på trænerne i FM06

hvem er de bedste trænere i spillet er der nogen der ved det, hvor man kan finde ud af det

Barcelona

freshy
Landsholdsspiller

Sv: Coach..
« Svar #1: 29 Mar 2006, 16:48 »

Du kan evt. kigge i hall of fame i spillet så kan du se det

MeeLo
Gæst

« Svar #2: 29 Mar 2006, 17:28 »

Du kan ikke se coaches i Hall of Fame. Mit forslag er at du gør dine egne erfaringer.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #3: 30 Mar 2006, 23:49 »

List evt. efter Reputation og sæt en masse kriterier i din søgning, så får du skillet fårene fra bukkene. Jeg har fundet Di Rossi (tror det er i Roma) som er fremragende som ass. man., kig evt. på ham, alt efter hvilket hold du er.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-KNM-
Manager

« Svar #4: 31 Mar 2006, 12:52 »

Jeg har signet Angelo Antenucci fra Parma i mit spil som Brøndby. Er oprindeligt Coach men har forfremmet ham til Ass. Manager. Han har 7 i målmandstræning og Physiotherapy, men har ellers ikke under 14 i noget.

Dusty78DK
Manager

« Svar #5: 31 Mar 2006, 12:56 »

Hvis nogen i Crew'et har lyst til at skrive en artikel om coaches og træning ville jeg være meget taknemmelig. Jeg synes det er rimelig forvirrende.

Eksempelvis kan man, når man søger efter en coach, vælge at han skal have høje tal i "offensiv". Problemet er bare at der er ingen stats, der hedder "offensiv træning". Derfor er det svært at gennemskue hvem der er bedre end de andre, når man har foretaget den første filtrering. De trænere man får frem er meget forskellige.

-KNM-
Manager

« Svar #6: 31 Mar 2006, 13:11 »

Men "Attacking" står under overskriften "Coaching" . Så det er vel det der er afgørende. Jeg plejer at have mange trænere og så lade dem tage hver sin ting

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 01 Apr 2006, 23:21 »

Hvis nogen i Crew'et har lyst til at skrive en artikel om coaches og træning ville jeg være meget taknemmelig. Jeg synes det er rimelig forvirrende.

Det forslag har vi taget til os, og den er på tegnebrættet kan jeg fortælle dig Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Niko
Gæst

« Svar #8: 02 Apr 2006, 10:00 »

Du kan ikke se coaches i Hall of Fame. Mit forslag er at du gør dine egne erfaringer.

Egne erfaringer ,, Gør du det !

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010