Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
21 Feb 2025, 17:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23531
0 Brugere, 506 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
LRJ driblekongen
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Welling United
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilken karakter vil du give denne blog indtil videre?
13
8 (25,8%)
11
4 (12,9%)
10
9 (29%)
9
4 (12,9%)
8
0 (0%)
7
2 (6,5%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
03
0 (0%)
00
4 (12,9%)
Antal Stemmer: 31
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
14
Forfatter
Emne: Welling United (Læst 35020 gange)
SirToby
Manager
Sv: Welling United
«
Svar #105:
04 Maj 2006, 22:44 »
Februar 2011
Jeg havde inden næste kamp kreeret en ny taktik, som forhåbentlig ville kunne klare sig bedre, end den forrige havde gjort i de seneste kampe. Den foretrukne opstilling og formation så således ud:
Gatting Hamed
Perry-Acton Saunders
Quinn Bloomfield
Robinson Abdul Kadir Elphick
Koller
Jennings
Jeg lagde ud med Weymouth i februar måned. Weymouth lå på 13. pladsen, så en sejr var kravet til drengene i dagens kamp.
Weymouth (13) – Welling (2) 1-2
0-1 Joe Gatting (26)
0-2 Radwan Hamed (37)
1-2 Gavin Gordon (50)
Stephen Quinn udvist (71)
Mit hold skabte mest i første halvleg, og det var derfor også fortjent, at de gik til pause men en 2-0 føring. Weymouth fik spænding tilbage i kampen, da de fem minutter inde i anden halvleg fik reduceret. Quinn bragte endnu mere spænding kampen, da han tyve minutter før tid blev udvist. Jeg skiftede derefter til en 5-3-1-formation, og det gav potte, da det lykkedes at holde 2-1 føringen.
Tilskuertal: 959
Næste kamp var i FA Trophy. I 3. runde havde jeg trukket Forest Green. Jeg sparede en del af mine spillere, da jeg nu satsede på oprykningen.
Forest Green – Welling 0-1 (FA Trophy 3. runde)
0-1 Jamie Day (str. 45)
Lee Gledhill udvist (53)
Trods besparelsen af nogle spillere, dominerede mit hold fuldstændig anden halvleg, og det var da også fuldt fortjent, at de førte 1-0 ved pausen. I anden halvleg skete absolut ingenting, og The Wings var dermed videre til kvartfinalen.
Tilskuertal: 304
I 32. runde skulle jeg hjemme på Park View Road tage imod Morecambe. Det skulle simpelthen blive til sejr, da Morecambe lå nede på 18. pladsen.
Welling (2) – Morecambe (18) 3-1
1-0 Stephen Quinn (str. 2)
2-0 Radwan Hamed (28)
2-1 Steve Jennings (36)
3-1 Joe Gatting (50)
Det blev i dag til en god og fortjent sejr over Morecambe. Efter en måske lidt sjusket første halvleg, hvor Morecambe kom frem til lidt for meget, dominerede mit hold anden. Det var nu tredje sejr i træk efter taktikskiftet.
Tilskuertal: 1194
I næste kamp kom Kidderminster på besøg. Kidderminster lå på en 3. plads, så det var derfor ikke en helt let kamp.
Welling (2) - Kidderminster (3) 5-1
1-0 Joe Gatting (4)
2-0 Matt Bloomfield (38)
3-0 Joe Gatting (43)
4-0 Radwan Hamed (64)
4-1 Paul Shields (77)
5-1 Alex Nicholls (85)
Selvom Kidderminster havde bolden mest i første halvleg, skabte mit hold meget mere, hvilket også gav en 3-0 føring ved pausen. I anden halvleg spillede mit hold fremragende fodbold, hvilket de også gjorde i første, denne gang blev det dog kun til to mål. En fremragende præstation fra alle spillerne resulterede i en flot 5-1 sejr.
Tilskuertal: 1584
I næste kamp skulle jeg møde Hereford, som højst overraskende lå helt nede på 21. pladsen. Mit hold var inde i en super god stime og kunne med en sejr bekræfte den femte sejr i træk.
Hereford (21) – Welling (1) 0-3
0-1 Luke Webb (19)
0-2 Stephen Quinn (str. 45)
0-3 Stephen Quinn (str. 48)
Endnu en fremragende indsats fra mit hold resulterede i en 3-0 sejr, og altså den femte sejr i træk. Ikke mindste var det på grund af Quinns effektivitet på straffespark. Både Stockport og mit hold havde nu 67 point, Stockport havde dog spillet en kamp færre.
Tilskuertal: 2801
I næste kamp skulle jeg møde bundproppen, Hednesford. Det skulle naturligvis blive til sejr, da det var mod nr. 24 og oven i købet var det på hjemmebane.
Welling (1) – Hednesford (24) 2-0
1-0 Alex Nicholls (34)
Jason Beardsley udvist (37)
2-0 Radwan Hamed (73)
Efter en kedelig start på kampen, bragte Nicholls mit hold foran efter 34 minutter. Hednesford blev reduceret til ti mand tre minutter senere. I anden halvleg lukkede Hamed kampen, da han med 17 minutter igen lagde bolden i nettet. Det var ikke en imponerende præstation fra mit hold, men sejren kom da.
Tilskuertal: 1507
Næste kamp var i FA Trophy. I 4. runde havde jeg trukket Kidderminster.
Kidderminster – Welling 3-6 (FA Trophy 4. runde)
1-0 Yanik Owusu (2)
1-1 Ben Perry-Acton (6)
1-2 Alex Nicholls (29)
1-3 Ben Perry-Acton (36)
1-4 Alex Nicholls (40)
2-4 Yanik Owusu (42)
2-5 Matt Blinkhorn (55)
3-5 Jay Simpson (68)
3-6 Matt Blinkhorn (71)
Mit hold fik en dårlig start på kampen, da Kidderminster bragte sig foran efter kun to minutter. Mit hold kom dog stærkt igen, og de førte pludselig 4-1, da der var gået 40 minutter. Kidderminster fik desværre en smule mere spænding i kampen, da de tre minutter før tid reducerede. Blinkhorn havde kun været inde i et minut, da han gjorde det til 2-5. Kidderminsters Jay Simpson reducerede til 3-5 efter 68 minutter. Men Blinkhorn lukkede kampen med sit andet mål blot tre minutter senere. En meget underholdende kamp endte 6-3 til Welling, som nu var i semifinalen.
Tilskuertal: 1212
Månedens kåringer
Månedens manager:
Tobias Reffstrup Rasmussen (Welling United)
Månedens spiller:
Tommy Elphick (Welling United)
Månedens unge spiller: Ian Cox (Grimsby)
Jeg skiftede taktik i starten af denne måned, og det viste sig at resultere i en suveræn måned. Det blev til hele syv sejre ud af syv mulige. Desværre havde Stockport også en forholdsvis god måned, dog ikke så god som mit holds, og de lå på 2. pladsen med lige mange point som mit mandskab, dog med en kamp færre.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #106:
05 Maj 2006, 12:01 »
Hold da op, der er spænding til det sidste!
SirToby
Manager
«
Svar #107:
05 Maj 2006, 17:45 »
Marts 2011
Første kamp i marts var ude imod Crawley. Crawley, som var ubesejret i fire ligakampe i træk, lå på 10. pladsen.
Crawley (10) – Welling (1) 3-0
1-0 Michael Nardiello (1)
2-0 Michael Nardiello (25)
3-0 Will Antwi (88)
Crawley fik en suveræn start, da de efter kun et minut bragte sig foran. De fik øget til 2-0 med tyve minutter til pausen. I anden halvleg skete der ikke så meget, før to minutter før tid, hvor Crawleys Antwi lukkede kampen definitivt. Efter syv sejre i træk, havde mit hold tabt.
Tilskuertal: 2819
I næste kamp hed modstanderen Hinckley, som ikke havde sejret i de seneste tre ligakampe.
Welling (1) – Hinckley (15) 1-0
1-0 Keith Gilroy (str. 84)
Mit hold leverede en utrolig skuffende første halvleg, hvor de ingenting skabte, mens Hinckley dominerede. Anden halvleg var heller ikke specielt imponerende, men de fik dog alligevel et mål, da Gilroy med seks minutter igen udnyttede et straffespark. Sejren var vigtig, men ikke helt fortjent.
Tilskuertal: 1269
Næste kamp var ikke en af de helt lette, da jeg på udebane skulle møde nr. 3, Scunthorpe. Men sejren var helt sikkert nødvendig, hvis 1. pladsen skulle i hus.
Scunthorpe (3) – Welling (2) 0-2
0-1 Joe Gatting (17)
0-2 Stephen Quinn (83)
Selvom Scunthorpe skabte meget mere end mit hold i første halvleg, var det mit hold, der førte 1-0 ved pausen på deres eneste skud. I anden halvleg forsvarede The Wings flot føringen, og de fik oven i købet lukket kampen syv minutter før tid, da Quinn skød bolden i nettet. Mit hold havde fået en meget vigtig sejr, trods en svær udekamp. Da Stockport også vandt deres kamp, var de nu et point foran mit hold og havde spillet en kamp mindre.
Tilskuertal: 4350
Næste kamp var i FA Trophy. I semifinalen jeg havde trukket Grimsby, som lå nr. 3 i Conference National. Jeg lagde ud på udebane.
Grimsby – Welling 1-1 (FA Trophy semifinale, 1. kamp)
0-1 Joe Gatting (11)
1-1 Robert Bayly (86)
Mit hold fik en god start, da de efter elleve minutter bragte dig foran. Mit hold havde chancerne til et mål mere, men det blev ved 0-1 end til pausen. I anden halvleg holdte mit hold Grimsby godt væk fra chancer, men de fik dog desværre udlignet alligevel med blot fire minutter igen. Kampen endte 1-1, hvilket var rimelig tilfredsstillende.
Tilskuertal: 3032
I næste kamp skulle jeg møde nr. 17, Dag & Red. Selvom de ikke havde tabt i de seneste fem ligakampe, var en sejr bestemt kravet til drengene.
Welling (2) – Dag & Red (17) 2-0
1-0 Radwan Hamed (53)
2-0 Joe Gatting (65)
Det var en god og fortjent sejr mit hold fik i dagens kamp. Med sejren var The Wings et point efter Stockport.
Så skulle returkampen i FA Trophy spilles.
Welling – Grimsby 3-2 (FA Trophy, 2. kamp)
0-1 Jean-Paul Kamudimba (str. 11)
1-1 Alex Nicholls (23)
2-1 Alex Nicholls (43)
2-2 Leon McKenzie (87)
3-2 Ikechi Anya (90)
Grimsby kom godt i gang, da de efter elleve minutter bragte sig foran. Men takket være to mål fra Nicholls, førte mit hold 2-1 ved pausen. I anden halvleg prøvede mit hold at forsvar føringen og skiftede til en defensiv formation. Grimsby fik dog til min store ærgrelse udlignet med blot tre minutter igen, og de var dermed videre på udebanemål. Men et minut inde i overtiden, tog Anya et løb op ad banen og sendte bolden i det korte hjørne. The Wings var i finalen.
Tilskuertal: 268
Sidste kamp i marts var ude imod Torquay, som lå på 8. pladsen.
Torquay (8) – Welling (2) 1-1
0-1 Joe Gatting (40)
1-1 Greg Palmer (65)
Selvom Torquay havde skabte mest i første halvleg, stod det 1-0 til mit hold ved pausen. I anden halvleg fik Torquay desværre udlignet efter 65 minutters spil. Jeg kunne ikke klage over resultatet, da mit hold næsten ingenting skabte.
Månedens kåringer
Månedens manager: Rob Newman (Stockport)
Månedens spiller: Luke Rodgers (Hinckley)
Månedens unge spiller: Kenny Clark (Dag & Red)
Marts måned var rimelig god, dog kunne den godt have været blevet bedre, da det blev til fire sejre, to uafgjorte og et nederlag. Med seks runder tilbage, lå jeg på 2. pladsen i ligaen.
SirToby
Manager
«
Svar #108:
05 Maj 2006, 23:28 »
April 2011
Første kamp i april var hjemme imod Forest Green. Forest Green lå nede på 18. pladsen, så en sejr var et must.
Welling (2) – Forest Green (18) 1-0
1-0 Joe Gatting (10)
Stuart Thurgood udvist (39)
En boldbesiddelse på 60 % til mit hold, fortalte meget godt, hvem det var, der dominerede kampen. Det blev dog kun til et mål, hvilket der burde have været blevet til mere. Desværre vandt Stockport også, så de var stadig tre point foran.
Tilskuertal: 1453
I 42. runde skulle jeg møde Canvey Island på hjemmebanen, Park View Road. Canvey Island lå på 22. pladsen, så kravet til drengene var helt sikkert en sejr.
Welling (2) – Canvey Island (22) 3-1
1-0 Joe Gatting (42)
2-0 Radwan Hamed (70)
2-1 Scott Bridges (80)
3-1 Tommy Elphick (90)
Mit hold havde bedst fat i spillet i første halvleg, og der var derfor fortjent, at Gatting med tre minutter til pausen bragte mit hold foran. Med tyve minutter igen gjorde Hamed det til 2-0. Ti minutter før tid bragte Canvey Island spænding tilbage i kampen. Heldigvis dukkede Elphick frem på et hjørnespark i det 90. minut og gjorde det til slutresultatet, 3-1. Da Stockport tabte 3-2 ude til Grimsby, lå mit hold nu på 1. pladsen med en bedre målscorer.
Tilskuertal: 1475
I tredje sidste runde hed modstanderen Gravesend. Gravesend, der ikke havde vundet i de seneste seks kampe, lå på 16. pladsen.
Gravesend (16) – Welling (1) 2-0
1-0 Andy Drury (16)
2-0 Wayne Andrews (76)
Gravesend spillede bedst fra kampens start, og det fuldt fortjent, at de førte 1-0 ved pausen. I anden halvleg formåede mit hold ikke at skabe noget, og i stedet lukkede Gravesend kampen med 14 minutter igen. Da Stockport vandt deres kamp, var vi nu tilbage med de tre point forspring til Stockport.
Tilskuertal: 1655
En utrolig vigtig kamp var i vente, da jeg skulle en tur til Stockport. Stockport var jo dem, jeg lå og kæmpede med om 1. pladsen i toppen. En sejr til Stockport ville sikkert betyde, at Stockport tog 1. pladsen, mens en sejr til mit mandskab ville betyde, at vi kom på 1. pladsen med bedst målscorer.
Stockport (1) – Welling (2) 0-2
0-1 Keith Gilroy (22)
0-2 Keith Gilroy (str. 90)
Efter lige og stilfærdig start på kampen, bragte Gilroy mit hold foran efter 22 minutter. Derefter havde mit hold et par chancer for at gøre det til 2-0, men effektiviteten manglede. Anden halvleg var meget jævnbyrdig, og til sidst i kampen kom Stockport med nogle farlige forsøg, hvilket var utrolig for Rasmussen på bænken. Men i stedet for en udligning, lukkede Gilroy kampen fuldstændig i det fjerde minuts overtid med et mål på straffespark. The Wings havde vundet i en utrolig vigtig kamp.
Tilskuertal: 5245
I anden sidste runde skulle jeg hjemme møde Woking. Woking lå og kæmpede om Play Off-pladser og lå på en 5. plads
Welling (1) – Woking (5) 1-1
1-0 Radwan Hamed (38)
1-1 Lewis Haldane (70)
Selvom Woking have skabt flest chancer og havde haft bolden mest, førte mit hold 1-0 ved pausen. Anden halvleg var meget svingende, og det var Woking, der først fik bolden i kasse, da de udlignede med tyve minutter igen. Derefter skete der ikke noget, og kampen endte dermed 1-1. Heldigvis tabte Stockport 2-1 til Kidderminster, og det betød altså, at mit hold lå et point foran dem med én runde tilbage.
Tilskuertal: 1195
Så kom sidste runde. Jeg havde Shrewsbury ude, mens Stockport havde Boston United hjemme.
Shrewsbury (7) – Welling (1) 2-2
1-0 Tomas Labun (2)
1-1 Keith Gilroy (4)
2-1 John Miles (26)
2-2 Alex Nicholls (70)
Mit hold fik en elendig start, Shrewsbury bragte sig flot foran efter to minutter. Mit hold svarede dog hurtigt igen, da Gilroy udlignede to minutter senere. Men Shrewsbury fik deres føring igen efter 26 minutter. Derefter havde mit hold chancerne for et udligningsmål, men det kom ikke. I anden halvleg havde mit hold også chancer, og denne gang kom målet også, da indskiftede Nicholls et kvarter før tid udlignede. Derefter skete der ikke så meget og kampen endte 2-2. Men hvad endte Stockport vs. Boston United…
CHAMPIONS!
Da Stockport hjemme mod Boston United spillede 0-0, blev det en realitet, at The Wings sluttede på 1. pladsen. Efter fem sæsoner i National, hvor det var blevet til to gange Play Off, var det endelig tid til at tage et smut op i League Two.
Tilskuertal: 3636
Månedens kåringer
Månedens manager: Brian Laws (Scunthorpe)
Månedens spiller: Garry Richards (Hinckley)
Månedens unge spiller: Phil Gardner (Northwich)
April måned var ikke helt optimal, da det kun blev til tre sejre ud af seks kampe. Det var dog måneden, hvor oprykningen endelig kom hus, hvilket naturligvis var en lettelse. Slutstillingen så således ud:
FA Trophy finalen følger...
chelidze90
Gæst
«
Svar #109:
05 Maj 2006, 23:30 »
Tillykke med oprykningen og pøj pøj i League two
Zone 43
Manager
«
Svar #110:
05 Maj 2006, 23:31 »
Tillykke med oprykningen, det tog sin tids
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
SirToby
Manager
«
Svar #111:
06 Maj 2006, 10:00 »
Maj 2011
Så skulle jeg spille FA Trophy finanle. Der hed modstanderen Woking, som også havde formået at komme så langt.
Welling – Woking 0-1 (FA Trophy finale)
David Bampton udvist (45)
0-1 Chris Hall (82)
Mit hold havde tre store chancer i starten, men skarpheden manglede, og det blev ikke til nogen mål. The Wings dominerede første halvleg, men det kunne blive lidt sværere i anden, da Bampton blev udvist lige før pausen. Anden halvleg var meget jævnbyrdig, og det var Woking, der tog det længste strå, da de otte minutter før tid scorede til 0-1. Det blev ved 0-1, og mit hold havde dermed tabt finalen.
Tilskuertal: 6724
Årets kåringer
Årets manager:
Tobias Reffstrup Rasmussen (Welling)
Topscorer: Daryl Clare (Crawley)
Lidt statistik for sæsonen:
Topscorer: Joe Gatting – 29 mål
Flest assists: Ben Perry-Acton – 22 assists
Flest gange kampens bedste spiller: Ben Perry-Acton – 8 gange
United-styrer
Gæst
«
Svar #112:
06 Maj 2006, 10:24 »
Tillykke med oprykningen. Det var fortjent, at du endelig fik den :-)
En skam med FA Trophy, men så vigtig er den ikke
Dusty78DK
Manager
«
Svar #113:
06 Maj 2006, 15:03 »
Fedt at du lige præcis klemmer dig foran og vinder ligaen. For sejt. Regner med at se dig styre sagerne i næste sæson.
SirToby
Manager
«
Svar #114:
09 Maj 2006, 15:13 »
Sommerens handler
Jeg fik en lejekontrakt igennem i den offensive midtbanespiller, der både kan spille i midten og på begge kanter, Mark Knight. Lejekontrakten udløb, når sæsonen var afsluttet.
Endnu en lejekontrakt kom igennem, da jeg bekræftede købet af midtbanespilleren, Josh Walker. Også hans lejekontrakt udløb, når sæsonen var færdig.
Den sidste spiller, der foreløbig blev købt, var den kreative midtbanemand, Christian Mouritsen. Klubben måtte slippe 240.000 kr. for spilleren.
Venskabskampene
Inden den nye sæson, blev der spillet fem venskabskampe.
Welling – Macclesfield 3-0
1-0 Sam Saunders (30)
2-0 Alex Nicholls (41)
3-0 Alex Nicholls (63)
Mit hold skabte betydeligt mest igennem hele kampen, og det var derfor også fuldt fortjent, at de løb med sejren over nedrykkerne fra League Two, Macclesfield.
Hampton & Richmond - Welling 0-3
0-1 Tom Bryant (selvmål 2)
0-2 Alex Nicholls (13)
0-3 Ben Perry-Acton (40)
Mit hold dominerede hele kampen, og sejren burde og skulle derfor have været større. Men det blev ved en fortjent 3-0 sejr.
Welling – Coventry 1-2
0-1 Chris Shuker (65)
1-1 Alex Nicholls (67)
1-2 Jetmir Aslani (90)
En jævnbyrdig kamp, dog med lidt overtag til Coventry, endte 1-2.
Welling – Bournemouth 1-1
1-0 Matt Bennett (selvmål 13)
1-1 Chris Zebroski (47)
Mit hold skabte det bedste i første halvleg og var fortjent foran 1-0 ved pausen. I anden halvleg var rollerne byttet om, og Bournemouth fik også scoret et mål til slutresultatet, 1-1.
Dorchester – Welling 0-3
0-1 Alex Nicholls (12)
0-2 Ikechi Anya (56)
0-3 Alex Nicholls (71)
Chancemæssigt dominerede mit hold kampen, og det var derfor også fortjent, at de vandt.
SirToby
Manager
«
Svar #115:
09 Maj 2006, 21:24 »
August 2011
Den nye sæson i League Two blev skudt i gang med en kamp imod Cheltenham hjemme på Park View Road.
Welling – Cheltenham 1-2
0-1 Matty Barlow (29)
0-2 Grant McCann (45)
1-2 Josh Walker (90)
Cheltenham kom bedst ud til kampen, og det var derfor også fortjent, at de kom foran efter 29 minutter. De øgede kort før pausen til 0-2 på et flot langskudsmål. Anden halvleg blev domineret af mit hold, og det var fuldt fortjent, at lejesvenden, Walker scorede til 1-2 lidt før slutfløjtet. Men det var desværre for sendt, og mit hold tabte dermed 2-1 i sæsonpremieren.
Tilskuertal: 403
I næste kamp skulle jeg hjemme møde holdet, som tabte 3-2 i deres første kamp, nemlig Southend.
Welling (15) – Southend (13) 1-2
1-0 Jack Allward (11)
1-1 Kyle Matthews (63)
1-2 DJ Campbell (str. 90)
Mit hold kom foran efter elleve minutter, da en Southend spiller lagde bolden i nettet. Derefter havde begge hold et skud på stolpen, men det blev ved 1-0 ved pausen. Anden halvleg var 18 minutter gammel, da Southend udlignede. Og til min store skuffelse, kom de også foran på et straffespark til sidst. Kampen endte lidt skuffende 1-2.
Tilskuertal: 774
I 3. runde skulle jeg møde et hold, der havde vundet deres første to kampe, nemlig Rushden.
Rushden (5) – Welling (21) 0-2
0-1 Alex Nicholls (31)
0-2 Christian Mouritsen (68)
Efter en jævnbyrdig start på kampen, bragte Nicholls mit hold foran efter 31 minutter. Anden halvleg var også meget lige, og det blev endnu en gang mit hold, der var bedst til at udnytte og skabe de bedste chancer, da indkøbet, Mouritsen gjorde det til 2-0 efter 68 minutter. Derefter skete der ikke noget, og kampen endte 2-0 til The Wings.
Tilskuertal: 2694
I næste kamp skulle jeg en tur til Chester. Chester, der havde vundet en kamp, spillet en uafgjort og tabt en, lå på 14. pladsen.
Chester (14) – Welling (15) 0-3
0-1 Alex Nicholls (21)
0-2 Alex Nicholls (67)
0-3 Stephen Quinn (str. 73)
Efter cirka ti minutter havde Nicholls en kæmpe chance for at gøre det til 0-1, men han missede. Han gjorde dog skaden god igen, da han ti minutter senere scorede. Mit hold havde holdet Chester flot væk fra chancer, og det stod derfor 0-1 ved pause. Anden halvleg blev domineret af mit hold, og efter 67 minutter scorede Nicholls sit andet mål. Blot seks minutter senere blev der begået straffespark imod Anya, og hvis Quinn efterfølgende ville score på det, ville det blive Anyas tredje assist. Det gjorde han, og det blev dermed bekræftet. En fremragende præstation af hele holdet, resulterede i en 3-0 sejr.
Tilskuertal: 2830
Næste kamp var i Liga Cuppen, hvor jeg havde trukket Championship holdet, Brentford.
Brentford – Welling 0-0 (2-3) (Liga Cup 1. runde)
Straffesparkskonkur
rence:
1-0 Thando Mngomeni scorer
1-1 Keith Gilroy scorer
Romain Hamdani brænder
1-2 Stephen Quinn scorer
2-2 Rhys Darg scorer
Jorge Jermy brænder
James Lee-Matthews brænder
2-3 Daniel Koller scorer
James Coppinger brænder
Selvom Brentford var kæmpe favoritter til kampen, skabte mit hold mest i første halvleg. Det blev dog ikke til nogle mål, og ved pausen stod det 0-0. I anden halvleg skabte mit hold også det bedste, men skarpheden manglede, og kampen skulle dermed ud i forlænget spilletid. Også der, skabte mit hold mest, men kampen måtte alligevel ud i straffesparkskonkur
rence. Der vandt mit hold med 3-2, og The Wings var imod alle forventninger videre til næste runde.
Tilskuertal: 4424
I næste kamp hed modstanderen Carlisle. Carlisle, der havde tabt to ud af de fire første kampe, lå på 15. pladsen, mens The Wings lå på 10. pladsen.
Carlisle (15) – Welling (10) 1-0
1-0 Martin Woods (11)
Mit hold fik en dårlig start på kampen, da de efter elleve minutter kom bagud. Derefter skabte mit hold betydeligt mest, men bolden kom ikke i nettet i første halvleg. Det gjorde den heller ikke i anden halvleg, selvom mit hold også skabte mest der, og kampen endte dermed meget frustrerende 1-0.
Tilskuertal: 6136
Sidste kamp i august var hjemme imod Stevenage. Stevenage havde fået en dårlig start på sæsonen og lå på 23. pladsen.
Welling (14) – Stevenage (23) 3-2
1-0 Radwan Hamed (16)
1-1 Marcus Williams (55)
2-1 Radwan Hamed (70)
3-1 Radwan Hamed (72)
3-2 Joe Garner (90)
Mit hold dominerede første halvleg, og det var derfor også fortjent, at det stod 1-0 til Welling ved pausen. Anden halvleg var ti minutter gammel, da Stevenage heldigt fik udlignet. Men sytten minutter senere stod der pludselig 3-1, da Hamed havde slået til med to mål. Stevenage fik pyntet på resultatet i overtiden til slutresultatet, 3-2.
Tilskuertal: 6136
Ny spiller
Da jeg foran er tyndt besat, blev der i dag købt en ny forward. Navnet på spilleren er Mark Jackson.
Månedens kåringer
Månedens manager: David Wilson (Plymouth)
Månedens spiller: Fadi Malke (Welling)
Månedens unge spiller: Matt Richards (Reading)
Sæsonen startede skidt, da de to første kampe endte med nederlag. The Wings kom dog stærkt igen med to sejre. Derefter blev det til et nederlag og en sejr. Efter de første seks runder, så stillingen således ud:
Bademesteren
Manager
«
Svar #116:
09 Maj 2006, 21:55 »
En ganske hæderlig start i en ny liga...
Bare kæmp videre...
SirToby
Manager
«
Svar #117:
10 Maj 2006, 19:16 »
Der vil muligvis blive holdt en lille pause med dette spil, da lysten p.t. er forsvundet. Medmindre, at I simpelthen
vil
høre mere.
Zone 43
Manager
«
Svar #118:
10 Maj 2006, 19:20 »
Citat af: SirToby 10 Maj 2006, 19:16
Der vil muligvis blive holdt en lille pause med dette spil, da lysten p.t. er forsvundet. Medmindre, at I simpelthen
vil
høre mere.
Hvis du vil holde en pause, så hold du en pause. Så længe at der kommer en fortsættelse senere, så går det nok
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
SirToby
Manager
«
Svar #119:
24 Maj 2006, 22:20 »
September 2011
Jeg skulle spille imod Grays i den første kamp i september. Grays havde vundet deres seneste ligakampe og lå på 15. pladsen.
Grays (15) – Welling (10) 2-0
1-0 Steve Robinson (selvmål 63)
2-0 Alistair John (74)
Grays vandt her i en ellers kedelig kamp. Meget skete der ikke, men Grays havde effektiviteten til at udnytte deres chancer.
Tilskuertal: 1871
I næste kamp skulle jeg spille imod ligaens nr. 6, Rochdale.
Rochdale (6) – Welling (12) 0-2
0-1 Radwan Hamed (54)
0-2 Radwan Hamed (90)
Rochdale sad bedst på spillet i første halvleg, men formåede ikke rigtig at skabe rigtig store chancer. Anden halvleg var meget i lige, men en mand gjorde forskellen, nemlig Hamed, der med to mål afgjorde kampen.
I næste kamp var sejren kravet, da mit hold hjemme mødte nr. 20, Bury.
Welling (9) – Bury (20) 3-1
0-1 Ben Rix (3)
1-1 Radwan Hamed (19)
Tom Kennedy udvist (61)
2-1 Radwan Hamed (87)
3-1 Radwan Hamed (90)
Første halvleg var lige, dog med et lille overtag til Bury. I anden halvleg blev Bury reduceret til ti mand, og mit hold prøvede derefter at presse for at få sejren. Vi måtte vente helt frem til tre minutter før tid, hvor Hamed headede bolden fremragende i nettet. Kampen blev også lukket, da Hamed fik fuldendt sit hattrick kort før tid.
Mit hold mødte i næste kamp League One-holdet, Colchester i League Cup.
Welling – Colchester 0-1 (League Cup)
0-1 Andrei Agius (76)
Mit mandskab fulgte meget godt med i første halvleg, Colchester havde dog havde bedst fat i spillet. I anden halvleg fik Colchester rimelig fortjent bragte sig foran 14 minutter før tid. Mit hold havde chancerne til en udligning bagefter, blandt andet et skud på stolpen fra Jackson, men de blev ikke udnyttet, og kampen endte 0-1.
Næste kamp var i ligaen, hvor jeg skulle en tur til Reading.
Reading (8) - Welling (9) 1-1
1-0 Ben May (7)
1-1 Gerard (selvmål 25)
Lee Gledhill udvist
Reading startede kampen bedst og bragte sig også foran efter syv minutter. Derefter kom mit hold meget bedre med, og efter 25 minutter blev der udlignet. Lige før pausen gjorde vi det sværere for os selv, da Gledhill blev udvist. I anden halvleg kunne begge hold havde scoret, men det gjorde de ikke, og kampen endte dermed 1-1.
September måned var rimelig optimal, da det blev til to sejre, en uafgjort og to nederlag. Vi lå også rimelig godt til i stillingen med en kamp færre end de fleste af holdene.
Sider:
1
...
6
7
[
8
]
9
10
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »