Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
21 Feb 2025, 17:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23531
0 Brugere, 496 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
LRJ driblekongen
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Welling United
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilken karakter vil du give denne blog indtil videre?
13
8 (25,8%)
11
4 (12,9%)
10
9 (29%)
9
4 (12,9%)
8
0 (0%)
7
2 (6,5%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
03
0 (0%)
00
4 (12,9%)
Antal Stemmer: 31
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
14
Forfatter
Emne: Welling United (Læst 35017 gange)
SirToby
Manager
Sv: Welling United
«
Svar #60:
18 Apr 2006, 16:19 »
Oktober 2008
Nr. 3, Dag & Red var første modstander i oktober.
Dag & Red havde flest chancer i starten af første halvleg, men mit hold havde det største. Men det blev ikke til mål. Det blev dog til mål tre minutter før pausen, da Dag & Red bragte sig foran. Dag & Red førte fortjent 1-0 ved pausen.
Dag & Red kom foran 2-0 på et flot frispark 17 minutter inde i anden halvleg. Hamed reducerede 13 minutter før tid. Men mit hold fik desværre ikke endnu et mål, og kampen endte 2-1.
Jeg skulle møde bundholdet, Kidderminster ude i næste kamp.
Mit hold havde flest chancer i første halvleg, men det blev ikke til nogen mål.
Anden halvleg var mildest en meget kedelig omgang, først otte minutter før tid skete der noget, da Hamed lagde bolden i nettet. Der skete ikke mere spændende i kampen, og The Wings havde sejret 1-0.
Næste kamp var i FA Trophy. Jeg havde trukket Hereford.
Hereford bragte sig foran allerede efter 35 sekunder. Mit hold burde uden tvivl havde udlignet inden pausen, men det fik de ikke.
Mit hold fortsatte det chancemæssige pres i anden halvleg, men bolden ville bare ikke ind. I stedet kom Hereford foran 2-0 på et straffespark. Hereford vandt ikke helt fortjent 2-0.
Næste kamp var hjemme imod nr. 12, Crawley.
Efter en lige start på kampen, bragte Radwan Hamed mit hold foran efter 38 minutter. En jævnbyrdig første halvleg endte 1-0.
Crawley udlignede tre minutter inde i anden halvleg. Derefter var det lige spil uden nogle store chancer. Kampen endte 1-1, og det blev dermed mit holds første uafgjort i sæsonen.
Det var ikke ligefrem den bedste måned, da det kun blev til en sejr ud af fire kampe. Stillingen så således ud:
SirToby
Manager
«
Svar #61:
18 Apr 2006, 21:58 »
November 2008
I første kamp i november, hed modstanderen Accrington.
Accrington startede bedst og bragte sig foran efter 29 minutter. Første halvleg endte 1-0.
Anden halvleg var på ingen måde en underholdende omgang. Derfor endte det 1-0 til Accrington.
Næste modstander var nr. 11, Peterborough.
Peterborough bragte sig foran efter 25 minutter. Første halvleg endte 0-1.
Mit hold dominerede anden halvleg, men det blev skuffende ikke til mål.
Jeg skulle møde Gravesend ude i næste kamp.
Gravesend bragte sig foran efter kun seks minutter. Men Walshaw udlignede på straffespark efter 23 minutter. Det blev 2-1 til Gravesend tolv minutter senere. Første halvleg endte 2-1.
Manden der udlignede, James Walshaw, blev udvist det kvarter inde i anden halvleg. Det blev 3-1 ti minutter før tid. Gravesend fik også scoret til sidste, og kampen endte fortjent 4-1 til Gravesend. Tredje nederlag i træk for The Wings.
Jeg skulle spille imod nedrykkerne, Torguay i 20. runde.
Efter en kedelig start, bragte Torguay sig foran i dommerens overtid.
Hamed udlignede 17 minutter før tid. Mit hold dominerede resten af kampen, men fik ikke scoret. Kampen endte 1-1.
Næste kamp var ude imod Morecambe.
Morecambe bragte sig foran efter en lille halv times spil. Men Hamed udlignede sikkert fem minutter senere. Første halvleg endte 1-1.
På grund af en fremragende stående Morecambe keeper stod det stadig 1-1 efter 20 minutters spil af anden halvleg. Trods mit holds kæmpe chancemæssige dominans, endte kampen 1-1.
Dette var en utrolig skidt måned, da den ingen sejr bød på, men derimod tre nederlag og to sejre. Jeg var også dykket ned i tabellen, som nu så således ud:
«
Seneste Redigering: 18 Apr 2006, 22:02 af SirToby
»
Dusty78DK
Manager
«
Svar #62:
18 Apr 2006, 22:58 »
Jeg vil gerne give dig et kompliment:
Mange af de andre blogskrivere her på siden giver op når de ikke har succes eller hvis de ikke lige er med til at spille de interessante kampe i toppen af ligaen. Derfor har jeg så meget respekt for at du bliver ved med at knokle med Welling UTD.
Jeg ved ikke med andre, men jeg følger med i din blog netop af den grund. Kæmp videre Welling!
meany
Juniorspiller
«
Svar #63:
19 Apr 2006, 11:15 »
stor ros her fra for det flotte arbejde..
du har valgt et svært hold og en svær række at spille i...
mange ville nok havde givet op men bare det at du forsætter tja det sgu flot
SirToby
Manager
«
Svar #64:
19 Apr 2006, 16:21 »
December 2008
I næste kamp hed modstanderen Cambridge United. En meget svær kamp, da modstanderen lå på 2. pladsen.
Cambridge lagde klart bedst ud i kampen, men da de fik en udvisning efter 28 minutter, så det sværere ud. Derefter skabte mit hold mest, men det blev ikke til nogen scoring.
Hamed bragte mit hold foran efter 56 minutter med sit 23. sæsonmål. Jamie Day øgede til 2-0 otte minutter senere. The Wings ejede resten af kampen og kørte sikkert en 2-0 sejr hjem over Cambridge United.
Næste modstander var nr. 5, Shrewsbury.
Efter fem minutter afsluttede Hamed et flot kontra angreb ved at sende bolden i nettet. Mit hold havde flest chancer i resten af første halvleg, men skarpheden manglede, og i stedet øgede Shrewsbury i første halvlegs overtid.
Mit hold kom foran igen et kvarter inde i anden halvleg, da lejesvenden, Miguil scorede til 1-2. Det blev 1-3 efter 68 minutters spil, da Hamed lagde bolden i nettet. Mit hold kunne sagtens være kommet yderligere foran, men effektiviteten manglede, og i stedet reducerede Shrewsbury fire minutter inde i overtiden. Heldigvis var det så sent i kampen, at de ikke fik udlignet, og kampen endte 2-3. The Wings vandt ikke mindst på grund af Perry-Actons tre assists.
Næste kamp var i FA Trophy mod Dag & Red (Jeg har tidligere kommet til at sige, at jeg var røget ud af FA Trophy, men der mente jeg selvfølgelig, at det var FA Cuppen, jeg var røget ud af).
Elphick fik sit andet gule kort allerede efter 19 minutter, og så skulle mit hold altså spille med 10 mand i de resterende 70 minutter. Dag & Red formåede dog ikke at udnytte overtalssituationen i første halvleg, selvom de dominerede.
Dag & Red dominerede også anden halvleg fuldstændigt, men de kunne bare ikke få bolden ind. Det blev endnu sværere for mit hold at holde Dag & Red fra scoring, da min forsvarsspiller, Bampton, måtte gå ud med en skade kort for tid, og da jeg havde brugt alle mine udskiftninger, måtte jeg spille med ni mand på banen. Det udnyttede Dag & Red ved at score i det 89. minut. Dag & Red vandt fortjent kampen 1-0.
Næste kamp skulle resultere i en sejr, da jeg skulle møde nr. 20. Burton hjemme.
Mit hold dominerede første halvleg, men scoringer blev det ikke til.
Mit hold dominerede også anden halvleg, men fik ikke rigtig skabt det rigtig store. Sådan blev det ved, og kampen endte skuffende 0-0.
Næste kamp var imod oprykkerne, Alfreton.
Mit hold fik en god start, da Hamed lagde bolden i nettet efter otte minutter. Derefter dominerede mit hold. Men i slutningen kom Alfreton bedre med, og de fik udlignet i første halvleg tredje minuts overtid.
Hamed bragte mit hold foran med sit andet mål i kampen ni minutter inde i anden halvleg. Men ni minutter før tid udlignede Alfreton, til min store utilfredshed, da min keeper droppede. Men blot fire minutter senere fuldendte Hamed sit hattrick, da han scorede til 2-3. Det blev ved 2-3, og The Wings havde ikke set et liganederlag i seks kampe i træk.
Dette var en betydeligt bedre måned end november, da den bød på tre sejre, en uafgjort og et nederlag. Conference National så nu således ud:
SirToby
Manager
«
Svar #65:
20 Apr 2006, 14:59 »
Januar 2009
2009 blev skudt i gang med en kamp mod nr. 22, Carshalton.
Hamed bragte mit hold foran efter kun tre minutter. Samme Hamed øgede til 0-2 elleve minutter senere. Det blev 0-3 efter 27 minutters spil, da Carshalton dummede sig ved at lave selvmål. The Wings førte fortjent 3-0 ved pausen.
Anden halvleg var ti minutter gammel, da Perry-Acton scorede til 0-4. Derefter havde Carshalton lidt mere at byde på, men de fik ikke scoret. Det gjorde til gengæld mit mandskab, da Carshalton endnu en gang lavede selvmål. Kampen endte 0-5, og det hold, som jeg havde banket 5-0 i sæsonpremieren, blev altså også her kørt over med samme cifre.
Jeg kunne hive min tredje sejr i træk hjem i denne kamp mod Halifax.
Det blev 1-0 efter kun tre minutter, da Hamed lagde bolden i nettet. Derefter sad Halifax på det hele, men de fik ikke scoret, og første halvleg endte 1-0.
Halifax fortsatte med at skabe mest, men efter et kvarter fik de en mand udvist. Men de fortsatte med at dominere, og efter 74 minutters spil fik de udlignet. Kampen endte utilfredsstillende 1-1.
Jeg skulle møde Hereford på udebane i næste kamp.
Chancemæssigt dominerede mit hold kampen, og Hereford havde faktisk ikke haft et eneste skud, da der blev fløjtet til pause. Men det stod altså 0-0 ved pausen.
Hereford lagde godt ud i anden halvleg med et skud på stolpen. Men efterhånden fik mit hold styr på kampen, og Hamed bragte mit hold foran efter 55 minutter. Hereford fik korrekt udvist en mand efter 68 minutter, da han fældede Hamed som absolut sidste mand. Trods udvisningen udlignede Hereford tolv minutter før tid. Kampen endte 1-1, og mit hold havde for anden gang i træk ikke kunne holde en 1-0 føring, selvom de begge gange var en mand i overtal. De havde dog ikke tabt i ni ligakampe i træk.
I næste kamp skulle jeg hjemme tage imod Weymouth.
Et kvarter var gået, da mit hold fik straffespark, og Weymouth fik oven i købet udvist en mand. Jamie Day brændte straffesparket. Første halvleg så ud til at ende 0-0 indtil det 4. minuts overtid, da Hamed bragte mit hold foran.
Anden halvleg var på ingen måde underholdende, og det endte derfor med en 1-0 sejr til The Wings.
Jeg skulle her møde holdet, der endnu ikke havde vundet en ligakamp i denne sæson, nemlig nr. 24, Altrincham.
Mit hold dominerede kampen fra start, og efter 20 minutter bragte Solomon mit hold foran på flot mål, hvor Altrinchams keeper var kommet lidt for langt ud af målet. Men Altrincham udlignede på deres første skud fire minutter senere. Første halvleg endte 1-1.
Altrincham havde mest at byde på i anden halvleg og bragte sig foran i det anden minuts overtid. Altrincham havde fået deres første ligasejr mod mit Welling hold. Utroligt skuffende. Det var første gang mit hold så et nederlag efter 10 kampe uden nederlag.
Næste modstander var nr. 9, Woking.
Woking dominerede det meste af første halvleg, men skabte ikke noget, og det stod derfor 0-0 ved pausen.
Anya vist uselviskhed fire minutter inde i anden halvleg, da han spillede Hamed fuldstændig fri foran mål, som så scorede. Mit hold var vågnet op til dåd her i anden halvleg, da de var kommet langt bedre med end i første halvleg. På grund af en langt bedre anden halvleg, vandt The Wings her 1-0.
Januar måned bød på tre sejre, to uafgjorte og et nederlag og var derfor rimelig god, dog ikke som jeg havde håbet. Jeg lå rimelig godt til i stillingen, dog havde næsten alle holdene spillet en kamp eller to mindre.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #66:
20 Apr 2006, 23:32 »
Jeg håber du rykker op i denne sæson. Lige nu ser det jo lovende ud.
United-styrer
Gæst
«
Svar #67:
21 Apr 2006, 07:33 »
Jaja, nu begynder det og ligne noget. Held og lykke
ZhotLog
Gæst
«
Svar #68:
21 Apr 2006, 12:35 »
Nu har jeg lige guflet mig igennem denne (fantastiske) Blog og jeg må sige at det er flot den måde du holder gejsten oppe på! jeg kender fra mig selv af, at hvis det går dårligt kan jeg godt finde på at tage en laaaang pause med det spil eller stoppe helt
Men som regel starter jeg på spillet igen og så plejer det underligt nok bare at køre derud af
Men held og lykke med oprykingen i denne sæson! Jeg venter spændt!
SirToby
Manager
«
Svar #69:
21 Apr 2006, 23:33 »
Februar 2009
Jeg lagde ud med en udebanekamp imod Stockport i februar.
Stockport havde et par chancer i starten af kampen, og mit hold havde et par hen mod slutningen, men det var en meget kedelig omgang, så første halvleg endte 0-0.
Anden halvleg lignede meget første, og en meget kedelig kamp endte derfor 0-0.
Næste kamp var på hjemmebanen, Park View Road, hvor jeg skulle tage imod Hinckley.
Hinckley dominerede starten af kampen, men det var The Wings, der kom foran, da Hamed skød bolden i nettet efter 25 minutter. Hinckley fik en mand udvist efter 38 minutters spil. Første halvleg endte 1-0.
Hamed scorede sit andet mål i kampen elleve minutter inde i anden halvleg. Hinckley kom lidt bedre med i slutningen af kampen, men de fik aldrig scoret, og The Wings vandt 2-0.
I næste kamp skulle mit hold spille ude imod nr. 4, Grays.
Hamed bragte mit hold foran efter kun fire minutter. Grays udlignede dog et minut senere. Men mit hold fik hurtigt føringen tilbage, da Hamed gjorde det til 1-2 efter otte minutter. Grays udlignede på et straffespark efter 27 minutters spil. Og de kom foran ti minutter senere. En målrig første halvleg endte 3-2.
Det blev 4-2, da anden halvleg var 50 sekunder gammel. Og 5-2 fem minutter senere. Grays kom yderligere foran syv minutter senere. Grays fortsatte med at score, da de bragte sig foran med 7-2 et kvarter før tid. Kampen endte 7-2, og The Wings havde skuffende lukket hele syv mål ind.
I næste kamp ventede Forest Green.
Mit hold dominerede første halvleg og to minutter før pausen, gjorde Hamed det til 1-0. The Wings førte fortjent ved pausen.
Forest Green kom bedre med i anden halvleg, men det var mit hold, der fik scoret, da Sam Saunders lagde bolden i nettet efter 61 minutter. Der skete ikke ret meget mere i den kamp, og mit hold havde fortjent vundet 2-0.
Jeg skulle møde nr. 7, Scarborough på udebane i næste kamp.
Radwan Hamed bragte mit hold foran efter 21 minutter med sit sæsonmål nr. 40. En første halvleg, der ikke var speciel chancerig, endte 0-1.
Mit hold skabte mest i anden halvleg, men det blev ikke til endnu et mål, og The Wings havde fået vigtige point i kampen om Play Off-pladserne.
Sidste kamp i februar, var hjemme imod Dag & Red.
Første halvleg var ikke underholdende, men når der kom nogle chancer, var det mit hold, der fik dem. Det blev ikke til nogen mål i første halvleg.
Bloomfield bragte på fremragende vis mit hold foran på et frispark tre minutter inde i anden halvleg. Derefter var spillet meget svingende, men det blev ikke til flere mål, og den tredje sejr i træk var hjemme.
Starten på februar var lidt sløj, men mit hold kom rigtig godt igen, da de præsterede tre sejre og tre cleen sheets i de tre sidste kamp i måneden. Stillingen så nu således ud:
SirToby
Manager
«
Svar #70:
22 Apr 2006, 13:06 »
Marts 2009
Kampen mod Dag & Red gav ny tilskuerrekord, der lød på 2055 tilskuere.
I første kamp i marts, hed modstanderen Kidderminster.
Mit hold kom bedst ud til kampen, men det var Kidderminster, der kom foran efter 15 minutter. Første halvleg endte skuffende 0-1.
Der skete ikke noget i anden halvleg, og The Wings havde utroligt skuffende tabt til et bundholdene på hjemmebane.
Endnu en hjemmekamp skulle spilles, denne gang imod Gravesend.
Bloomfield bragte mit hold foran efter seks minutter. Perry-Acton øgede til 2-0 efter tyve minutters spil. Derefter var det lige spil uden nogle mål.
Det jævnbyrdige spil fortsatte i anden halvleg, men det var mit hold, der var bedst til at udnytte chancerne, da Burgess bragte mit hold foran på et straftespark efter 69 minutter. Derefter skabte Gravesend mest, og de fik da også scoret et minut inde i overtiden. Men det var naturligvis ikke nok til at stoppe The Wings i at få de tre point.
Næste kamp var ude imod nr. 13, Peterborough.
Peterborough skød sig foran efter seks minutter. Hamed udlignede dog 14 minutter senere. Han måtte desværre gå ud med en skade 14 minutter senere. Peterborough havde generet mest at byde på i første halvleg, og efter 39 minutter blev det 2-1. Peterborough førte fortjent 2-1 ved pausen.
Stephen Quinn udlignede efter 66 minutter. Derefter havde begge hold chancer, der burde give mål, men det kom foreløbig ikke. Men tyve sekunder før tid, så det ud til at komme, da mit hold fik straffespark. Men James Burgess brændte til min store ærgelse. Mit hold spillede rigtig god fodbold i anden halvleg, og det var lidt skuffende, at det ikke blev til mere end et mål.
Sidste modstander i marts var Crawley.
Kampen var 14 minutter gammel, da Hamed bragte mit hold foran. Samme Hamed scorede blot to minutter senere til 0-2. Derefter kom Crawley bedre med i kampen i første halvlegs overtid, lavede Solomon selvmål. Første halveg endte 1-2.
Fem minutter inde i anden halvleg lavede igen Solomon et grotesk selvmål. Da mit hold havde ført 2-0, var det selvfølgelig skuffende, at kampen endte 2-2. Og så oven i købet på to selvmål.
Det var en lidt skuffende afslutning på marts måned, da mit hold burde have skaffet fire point mere, end de gjorde i de to sidste kampe. The Wings sad dog stadig på Play Off-pladsen.
SirToby
Manager
«
Svar #71:
22 Apr 2006, 20:16 »
April 2009
Kontrakten forlænget
D. 31. marts forlængede jeg min kontrakt til år 2012.
Jeg skulle spille hjemme på Park View Road mod nr. 2, Accrington i den første kamp i april.
Kampen var kun 1 minut og 26 sekunder gammel, da jeg løftede armene i vejret, da Hamed havde bragt The Wings foran. Et minut før kampen rundede de 30 minutter, scorede Hamed sit andet mål i kampen. Mit hold førte fortjent 2-0 ved pausen.
Anden halvleg var jævnbyrdig og ikke underholdende. Der skete intet, og The Wings havde flot og fortjent besejret et af topholdene.
Næste modstander var Torquay.
Som i kampen mod Accrington, kom der et mål efter to minutter. Denne gang var det dog til modstanderen. Efter mit hold havde haft nogle gode chancer for udligning, scorede Torquay til 2-0 efter tyve minutter. Første halvleg endte 2-0.
Det blev 3-0, da anden halvleg var 25 sekunder gammel. Og det blev 4-0 efter 68 minutters spil af kampen. Ydmygelsen blev fuldendt ni minutter før tid, da Torguay kom foran 5-0. Kampen endte skuffende med en ydmygelse af The Wings. Der var nu kun to point ned til nr. 5.
Jeg skulle spille hjemme imod Morecambe i 44. runde.
Mit hold dominerede kampen fra start, hvor det blandt andet blev til et skud på overliggeren og et brændt straffespark. Selvom mit hold dominerede første halvleg, endte det 0-0.
Det fortjente mål kom 11 minutter inde i anden halvleg, da Hamed lagde bolden i nettet. Morecambe udlignede 14 minutter før tid. Men mit hold havde kun lige givet bolden op, da de kom foran igen. Walshaw var målscoreren. Derefter skete der ikke ret meget, før det 92 minut, da Jamie Day lukkede kampen. The Wings fik tre vigtige point.
En svær kamp var i vente, da jeg ude skulle spille imod nr. 1, Cambridge United.
Cambridge kom fortjent foran efter 36 minutter. Første halvleg endte 1-0.
Mit hold skabte det bedre i anden halvleg, og otte minutter før tid scorede Jamie Day et utrolig vigtigt mål. Mit hold burde også have bragt sig foran set efter chancer, men det gjorde det ikke, og kampen endte acceptabelt 1-1. Målet af Jamie Day til sidst var kampen var utrolig vigtigt, da det lige præcis gjorde, at jeg holdte fast i min 5. plads. Jeg havde præcis det samme antal point som nr. 6, Hereford, min målscorer var dog bedre.
I sidste runde skulle Play Off-pladsen simpelthen i hus, da jeg skulle møde den absolutte bundprop, Alfreton på hjemmebane.
Alfreton havde haft mest i første halvleg, men alt i alt blev det ikke til ret mange chancer. Første halvleg endte 0-0. Hereford førte 3-0 og havde fået en bedre målscorer end mit hold.
Mit hold dominerede anden halvleg og et kvarter før tid, scorede Day til 1-0 på et straffespark. Radwan Hamed scorede til 2-0 fire minutter før tid. Kampen endte 2-0, og det var lige præcis nok til, at Play Off-pladsen blev sikret, da Stockport havde reduceret mod Hereford.
Der blev skabt en vanvittig spænding lige til sidste runde, hvor Stockport reddede min Play Off-plads med et mål syv minutter før tid mod Hereford, og mit holds to mål i det sidste kvarter. Slutstillingen i sæsonen 2008/09 så således ud:
Dusty78DK
Manager
«
Svar #72:
22 Apr 2006, 20:28 »
Tillykke med play-off pladserne! Regner med at se dig i en hårdkogt dyst!
United-styrer
Gæst
«
Svar #73:
22 Apr 2006, 20:52 »
Så kom du endelig i playoff. Fortjent efter hvor lang tid du har kæmpet. Congrats
SirToby
Manager
«
Svar #74:
22 Apr 2006, 23:17 »
Play Off semifinale, første kamp
Jeg havde trukket Cambridge United i Play Off semifinalen. Jeg skulle starte på hjemmebane.
Cambridge var bedst fra starten, og efter 39 minutter udnyttede de fejl fra min keeper, og så stod det 0-1. Cambridge førte fortjent 1-0 ved pausen.
Det blev 0-2 seks minutter inde i anden halvleg, og endnu en gang droppede min målmand. Derefter kom mit hold frem til mest, og efter 67 minutter reducerede Hamed. Der skete ikke ret meget mere, og kampen endte 1-2. Et det bedre udgangspunkt at tage med til Cambridge for The Wings.
Play Off semifinale, anden kamp
Så skulle den anden kamp i semifinalen spilles.
Efter en jævnbyrdig start, bragte Cambridge sig foran i første halvlegs overtid.
Der skete ikke ret meget i anden halvleg før det 70 minut, hvor Jamie Day udlignede. Men Cambridge kom foran igen fem minutter før tid. 40 sekunder før overtiden udlignede Jamie Day endnu en gang. Men det blev desværre ikke til det mål, der var nødvendigt for at komme til finalen, da kampen endte 2-2.
Lidt statistik for min 4. sæson i Welling:
Topscorer: Radwan Hamed – 48 mål
Flest assists: Ben Perry-Acton – 10 assists
Flest gange kåret til Man Of The Match: Radwan Hamed – 9 gange
Ingen kunne følge med Radwan Hamed på topscorerlisten.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »