Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
21 Feb 2025, 17:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23531
0 Brugere, 527 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
LRJ driblekongen
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Welling United
0 Brugere og 22 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilken karakter vil du give denne blog indtil videre?
13
8 (25,8%)
11
4 (12,9%)
10
9 (29%)
9
4 (12,9%)
8
0 (0%)
7
2 (6,5%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
03
0 (0%)
00
4 (12,9%)
Antal Stemmer: 31
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
14
Forfatter
Emne: Welling United (Læst 35058 gange)
SirToby
Manager
Sv: Welling United
«
Svar #45:
12 Apr 2006, 10:34 »
August
Taktikken og den foretrukne holdopstilling til den nye sæson:
Sæsonen 2007/08 skulle sparkes i gang imod Burton.
Mit hold havde tydeligt mest at byde på i den første halve time, men da Jamie Day fik rødt kort efter 27 minutter, så det sværere ud. Trods udvisningen dominerede mit hold stadig, men det blev ikke til mål i første halvleg.
Joe Healy havde to store chancer i det første kvarter af anden halvleg, men når Healy ikke kunne få bolden ind, måtte Medine, da han lagde bolden i nettet efter 66 minutters spil. Medine var endnu en gang i hopla seks minutter før tid, da han øgede til 2-0. Mit hold vandt fortjent 2-0, og de havde flot præsteret at dominere en kamp, trods de kun var ti mand i størstedelen af kampen.
I 2. runde skulle mit hold spille ude imod Cambridge City.
En utrolig svingende første halvleg med chancer til begge hold, endte 0-0.
Hvis mine angribere, Stadhart og Healy, havde været en anelse skarpere i afslutningerne, havde mit hold ført indenfor de første ni minutter af anden halvleg. Men da der var gået ti minutter af anden halvleg, var Healy skarp, da han scorede til 0-1. Men Cambridge City udlignede ti minutter senere. Men mit hold kom hurtigt foran igen et minut senere, da en Cambridge City spiller lavede selvmål. Og det blev 1-3 tre minutter senere, da indkøbet, Quinn fandt nettet. Min målmand, Turner reddede lidt efter et straffespark. To minutter før tid scorede Quinn igen til 1-4. Fremragende præstation af nyindkøbet med to mål og et assist. The Wings vandt fortjent 4-1.
Næste modstander var favoritterne til at vinde ligaen, York.
York havde klart mest i starten af kampen, men efterhånden kom mit hold meget bedre med. Tommy Elphick blev udvist efter 35 minutters spil. En lige første halvleg endte 0-0.
Trods udvisningen dominerede mit hold anden halvleg, og de kom da også foran 1-0 efter 66 minutter ved Matt Bloomfield. Men York udlignede et kvarter før tid. Mit hold dominerede resten af kampen, men det var York, der scorede til 1-2 fem minutter inde i dommerens overtid. Det blev ved en ikke helt fortjent sejr til York.
Næste kamp var imod Dag & Red.
Dag & Red dominerede første halvleg og kom foran lige før pausen.
Dag & Red dominerede også anden halvleg, de fik dog ikke scoret denne gang, og kampen endte 1-0.
Næste kamp var imod nedrykkerne og nr. 1, Peterborough.
Bloomfield scorede efter ti minuter, men det blev desværre annulleret. Derefter var det en meget lige affære, men der blev ikke scoret i første halvleg.
Indskiftede Matt Bodkin bragte mit hold foran efter 66 minutter. Trods defensiv taktik i slutminutterne havde mit hold klart mest at byde på, Quinn havde blandt andet et skud på stolpen. Men det ved 1-0, og The Wings havde slået et rigtig godt mandskab.
Det blev til en fin start på sæsonen, da det blev to sejre i de to første kampe. Men humøret kom ned igen, da de næste to kampe blev til nederlag. Men det kom da hurtigt op i igen, da vi slog førstepladsen.
SirToby
Manager
«
Svar #46:
13 Apr 2006, 11:31 »
September
Næste modstander var nr. 2, Rochdale.
Efter en god start på kampen fra mit hold, kom Rochdale foran efter 39 minutters spil. Første halvleg endte 1-0 til Rochdale.
Der skete ikke noget i anden halvleg.
Næste kamp var imod Gravesend.
Gravesend kom foran efter syv minutter, da min målmand lavede et drop. Det blev 0-2 lige før pausen.
Matt Bloomfield blev udvist et kvarter før tid. Mit hold tabte skuffende 2-0.
Så skulle mit hold spille imod oprykkerne, Barrow. Dette skulle simpelthen blive til en sejr.
Barrow kom fortjent foran efter 43 minutter. Barrow førte utilfredsstillende 1-0 ved pausen.
Kampens endte 2-0, og mit hold havde leveret en elendig præstation.
I 9. runde skulle The Wings spille imod Grays.
Grays kom foran på et straffespark efter 20 minutter. Healy udlignede fire minutter senere. Men Grays kom foran igen på et flot frispark to minutter efter udligningen. Første halvleg blev fløjtet af efter 48 minutters spil.
Grays fik udvist en mand 18 minutter inde i anden halvleg. Burgess blev udvist lidt senere. Det var nu 10 mod 10. Grays vandt kampen 3-1.
Næste kamp var imod Morecambe.
Morecambe kom foran efter tolv minutter. Jamie Day udlignede otte minutter senere. Første halvleg endte 1-1.
Medine bragte The Wings foran syv minutter inde i anden halvleg. Tomlin øgede til 3-1 fem minutter senere. Mit hold kom yderligere foran, da Healy scorede til 4-1 ti minutter før slutfløjt. En fremragende anden halvlegs præstation gjorde, at mit hold vandt 4-1.
Jeg skulle møde Scarborough ude i næste kamp.
Der stod 1-0 på måltavlen efter 30 minutter.
Healy udlignede et kvarter før tid. Scarborough vandt 2-1.
Næset kamp var imod Stockport.
Stockport bragte sig foran efter 21 minutter. Det blev 2-0 ni minutter senere. Stockport førte fuldt fortjent 2-0 ved pausen.
Selvom mit hold kom bedre med i anden halvleg, vandt Stockport fortjent 2-0.
Næste kamp var imod nr. 23, Hinckley.
Mit hold havde haft
alt
i første halvleg og burde have ført ved pausen. Men det gjorde de ikke.
Presset fortsatte i anden halvleg, men de fik ikke scoret, og The Wings leveret et elendigt resultat.
Dette var en elendig måned, der også resulterede i en 18. plads.
United-styrer
Gæst
«
Svar #47:
13 Apr 2006, 11:56 »
Ouch, den var ikke god. Nå, op på hesten igen
SirToby
Manager
«
Svar #48:
13 Apr 2006, 21:50 »
Oktober
Jeg skulle spille imod nr. 2, Crawley i den første kamp i oktober.
Medine bragte fortjent mit hold foran efter 25 minutter. Mit hold havde mange flere chancer for 0-2 inden pausen, men det blev ved 0-1.
Det blev 2-0 14 minutter inde i anden halvleg, da Healy flot skød bolden i nettet. Crawley fik udvist en mand fem minutter før tid. The Wings havde leveret en rigtig god præstation og havde slået et af topholdene.
I 24. runde skulle jeg hjemme møde nr. 24, Canvey Island.
Gledhill havde haft to gode frispark inde for de første tyve minutter, men det stod stadig 0-0. Selvom mit hold havde domineret første halvleg, stod det 0-0 ved pausen.
Det fortjente mål kom tre minutter inde i anden halvleg, da Carruthers scorede på et straffespark. Canvey Island udlignede på deres første egentlige chance tyve minutter før tid. Mit hold dominerede resten af kampen, men fik ikke et mål, og det irriterende resultat var en realitet.
Så var det tid til FA Cup. Jeg havde trukket Alfreton.
25 minutter, var der gået, da Bloomfield skød mit hold foran. Mit hold var fortjent foran 1-0 ved pausen.
Alfreton fik udvist en mand kort inde i anden halvleg. Medine scorede til 0-2 efter 64 minutters spil. Det blev til en sikker og fuldt fortjent sejr til The Wings.
Jeg skulle møde Halifax ude i næste kamp.
Healy bragte mit hold foran efter 19 minutter. Samme Healy ramte overliggeren seks minutter senere. The Wings førte fortjent 1-0 ved pausen.
I anden halvleg skete der ikke det store, bortset fra et par chancer til begge mandskaber. Men 0-1-resultatet blev kørt sikkert hjem, og The Wings har præsteret et flot resultat.
Dette var en rigtig god måned, da den ikke bød på noget nederlag, men derimod på tre sejre og en uafgjort. Jeg var dog kun rykket to pladser op i forhold til sidste måned.
SirToby
Manager
«
Svar #49:
13 Apr 2006, 23:33 »
November
Jeg havde trukket Weymouth i FA Cuppens 1. runde.
Efter en lige start på kampen, begyndte mit hold at få styr på det. Det blev dog ikke til nogle i en første halvleg, der endte 0-0.
Weymouth kom bedre med i anden halvleg, men de fik ikke scoret, og det begyndte at ligne en omkamp. Det blev ved 0-0 og dermed omkamp.
Jeg skulle møde Hereford hjemme i næste kamp.
En meget lige første halvleg, hvor mit hold havde den første del af kampen og Hereford den anden, endte 0-0.
Mit lagde flot ud i anden havleg, og Gavin Tomlin bragte mit hold foran 17 minutter før tid. Det blev 2-0 otte minutter før tid ved Che Stadhart. The Wings vandt flot 2-0 over en af oprykningskandidate
rne. Vi var nu også ubesejret i syv kampe i træk og havde præsteret fire cleen sheets i træk.
Næste modstander var nr. 2, Cambridge United.
Mit hold havde en rigtig god start, men efter hånden fik Cambridge styr på tingene. Det var dog ikke dem, der fik scoret, men derimod mit hold, da Jamie Day fem minutter før pausen lagde bolden i nettet. Første halvleg endte 1-0 til The Wings.
Mit hold kom yderligere foran fire minutter inde i anden halvleg, da Medine scorede. Cambridge reducerede efter 62 minutters spil. Og de fik også udlignet tolv minutter senere. De var lige pludselig foran 4-2 ti minutter før tid. Kampen endte 5-2, da de lige fik scoret et mål i overtiden, og mit hold havde præsteret en elendig slutning på kampen, da de lukkede fem mål ind i de sidste 30 minutter.
Så var det tid til omkampen i FA Cuppen.
Weymouth kom foran efter 13 minutter. Men Medine udlignede syv minutter senere. Første halvleg endte 1-1.
Der skete ikke det store i anden halvleg, og kampen måtte ud i forlænget.
Seks minutter inde i den forlængede spilletid scorede Stadhart, men det blev desværre annulleret. Weymouth kom foran seks minutter før den forlængede spilletid var færdig. Mit hold formåede ikke at udlignede, og de var skuffende ude af FA Cuppen.
Jeg skulle her igen møde Weymouth, denne gang i ligaen.
Bampton blev udvist, da der kun var gået fire minutter af kampen. Weymouth kom foran efter 32 minutters spil. Stadhart udlignede seks minutter senere. Første halvleg endte 1-1.
Weymouth kom foran igen 17 minutter inde i anden halvleg. Weymouth vandt kampen 2-1, og det var da helt utroligt, hvad det nederlag til Cambridge kan betyde for moralen.
Der skulle rettes op på de sidste tre nederlag her imod Woking.
Første halvleg var lige, dog med et lille overtag til mit mandskab. Men det blev ikke til mål.
Woking bragte sig foran tyve minutter inde i anden halvleg. Woking vandt kampen.
Den fremragende stime fra oktober måned fortsatte i starten af november. Men så bød det ellers på fire nederlag. Jeg lå nu nr. 16.
SirToby
Manager
«
Svar #50:
15 Apr 2006, 11:43 »
December
Første kamp i december skulle spilles imod nr. 24, Eastbourne Boro.
En første halvleg, der ikke var den fedeste for supporterne, endte 0-0.
Jamie Day brændte et straffespark fem minutter inde i anden halvleg. En netop indskiftet Che Stadhart bragte mit hold foran efter 60 minutter. Eastbourne Boro fik udvist en mand tyve minutter før tid. Trods udvisningen fik de udlignet lige efter udvisningen. Eastbourne Boro fik endnu en mand udvist i overtiden, men det hjalp ikke, og det ufattelige elendige resultat var en realitet.
Forest Green var næste modstander.
Forest Green kom foran efter to minutter. Derefter var det svingende med flest chancer til mit mandskab. Første halvleg endte 1-0.
Mit hold udlignede 15 minutter før tid på en keeper-fejl. Det var Tomlin, der scorede. Kampen endte 1-1.
Jeg havde trukket Nuneaton i FA Trophys 1. runde.
En kedelig første halvleg endte 0-0.
Mit hold dominerede anden halvleg fuldstændig, og de bragte sig da også foran efter 90 minutters spil. Kampens endte 0-1.
Så skulle jeg spille imod Shrewsbury.
Efter mit hold havde et par gode chancer i starten af kampen, fik Shrewsbury udvist en mand efter 18 minutter. En første halvleg, hvor The Wings var kommet frem til klart mest, endte 0-0.
Shrewsbury kunne takke deres målmand for ikke at være bagud inde for det første kvarter af anden halvleg. Men efter 68 minutter, kunne han ikke holde Stadhart fra at score. Kampen endte 1-0, og The Wings kunne fejre en sejr efter noget tids tørken.
Næste kamp var imod Burton.
Tomlin skød mit hold foran efter 24 minutter. Mit hold førte fortjent 1-0 ved pausen.
Burton udlignede 13 minutter inde i anden halvleg. Det blev 2-1 til Burton efter 68 minutters spil. Kampen endte skuffende 2-1 til Burton.
Jeg skulle spille hjemme imod Dag & Red i næste kamp.
Der skete faktisk intet i første halvleg, og derfor endte det 0-0.
Dag & Red kom foran 16 minutter inde i anden halvleg. Kampen endte 0-1.
Jeg var ubesejret i december måned indtil de to sidste kamp, der altså bød på to nederlag. Efter 25. runde så stillingen nu således ud:
SirToby
Manager
«
Svar #51:
15 Apr 2006, 16:44 »
Januar
Ny spiller
Klubben præsenterede i dag, d. 1. januar, en ny fløjspiller. Spilleren hedder Ben Perry-Acton. Han kostede klubben 20.000 kr.
Jeg skulle møde bundholdet, Cambridge City i den første kamp i december.
Cambridge City kom foran på et frispark efter otte minutter. Cambridge City førte utroligt skuffende 1-0 ved pausen.
Jamie Day udlignede 13 minutter før tid. Kampen endte utilfredsstillende 1-1.
En svær kampe var i vente, da jeg skulle møde nr. 1, York.
York lavede selvmål efter 23 minutter, og mit hold var fortjent foran 1-0. Første halvleg endte 1-0 til The Wings.
Mit hold lagde godt ud i anden halvleg, og det blev 0-2 ved Stadhart efter 64 minutters spil. York bragte spænding tilbage i kampen, da de reducerede fem minutter før slutfløjt. Men de fik heldigvis ikke udlignet, og The Wings havde flot slået topholdet.
Endnu en ny spiller
Klubben lejede i dag forwardsen, Radwan Hamed. Lejekontrakten strækker sig til slutningen af sæsonen.
Jeg skulle her igen møde York. Denne gang i FA Trophy.
Efter mit hold havde nogle rigtig gode chancer i starten af kampen, blev Leon Salomon udvist efter 24 minutters spil. Trods udvisningen scorede den netop lejede spiller, Radwan Hamed til 1-0 efter 37 minutter. The Wings førte helt fortjent 1-0 ved pausen.
York udlignede på forsvarsfejl 14 minutter inde i anden halvleg. Derefter havde York mest af byde på, men det blev ved 1-1.
Radwan Hamed får permanent aftale
Kun få dage efter, at jeg lejede Radwan Hamed, købte jeg ham på en permanent aftale.
For tredje gang i træk, skulle jeg spille mod York. Endnu en gang i FA Trophy, men da det var blevet 1-1 i den første kamp, skulle der jo spilles omkamp.
Netop som Hamed havde fået en permanent aftale, scorede han her til 0-1 efter tolv minutter. Som i sidste kamp fik mit hold endnu en udvisning. Denne gang var det Ashby, der røg ud på næsten samme tidspunkt. En god præstation fra mit hold, resulterede i, at de første 1-0 ved pausen.
York udlignede 17 minutter inde i anden halvleg. De kom foran 2-1 med et kvarter tilbage, da min keeper droppede. York vandt kampen 2-1, men var det ikke blevet til to udvisninger i de to kampe, var mit hold gået videre.
Nyindkøb
Klubben købte Ilkechi Anya.
Næste kamp var imod nr. 1, Rochdale.
Hamed bragte mit hold efter 11 minutter med sit tredje mål i sin tredje kamp. Rochdale udlignede fire minutter før pausen.
Det blev 1-2 syv minutter inde i anden halvleg. Men Hamed scorede sit andet mål i kampen et kvarter før tid. Rochdale havde lige givet bolden op, da de scorede på straffespark. Et minut før tid fuldendte Hamed sit hattrick med en udligning. Og et minut senere scorede Hamed igen sit fjerde mål. Kampen sluttede 4-3 til The Wings over nr. 1, Rochdale, og Radwan Hamed viste, at jeg havde gjort et fremragende indkøb.
Næste kamp var ude imod Gravesend.
Hamed bragte mit hold foran efter 27 minutters spil. The Wings førte fortjent 1-0 ved pausen.
Det var en meget underholdende anden halvleg, og der kom også et mål, da Hamed scorede sit andet mål i kampen to minutter før tid. Hele holdet havde lavet en fremragende præstation, ikke mindst Hamed, som endnu en gang scorede mål.
Endnu en fløjspiller
Der blev endnu en gang investeret i en fløjspiller. Denne gang var det Sam Saunders.
Næste kamp var imod Barrow.
Mit hold havde alt, hvad der havde med chancer at gøre, og efter 29 minutter scorede Hamed til 1-0. The Wings førte fortjent 1-0 ved pausen.
Mit hold dominerede også anden halvleg, og de fik også et straffespark et lille kvarter før tid. Jamie Day scorede på straffesparket. Kampen endte 2-0. og The Wings havde bekræftet deres 4. ligasejr i træk.
Næste kamp var imod nr. 3, Peterborough.
Efter syv minutter lagde min ene nye fløjspiller, Saunders bolden ind til min anden fløjspiller, Perry-Acton, som scorede. Bloomfield bragte mit hold yderligere foran elleve minutter senere. Peterborough reducerede efter 25 minutters spil. En underholdende første halvleg endte 1-2.
Peterborough udlignede fem minutter inde i anden halvleg, da min keeper droppede. Der skete ikke det store i resten af kampen, og det endte 2-2.
Dette blev til en ret god måned med fire sejre, to uafgjort og et nederlag. Det kan jeg ikke mindst takke mit indkøb, Radwan Hamed for, da han var i storform. Jeg lå nu således til i ligaen:
«
Seneste Redigering: 15 Apr 2006, 16:47 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #52:
15 Apr 2006, 20:07 »
Februar
Så var der kamp imod Morecambe.
Kampens var 35 minutter gammel, da Hamed scorede sit tiende mål i Welling trøjen i blot seks kampe. Men Morecambe udlignede to minutter senere. Første halvleg endte 1-1.
Jamie Day bragte mit hold foran på et straffespark fem minutter inde i anden halvleg. Radwan Hamed scorede sit andet mål i kampen et kvarter før tid. Perry-Acton viste stort overblik med sit andet assist. Tre minutter før tid fuldendte Perry-Acton sin fremragende præstation med et mål. The Wings havde leveret en super præstation, der resulterede i en 4-1-sejr.
Næste modstander var nr. 11, Stockport.
Stockport havde klart mest i første halvleg, men det endte 0-0.
Stockport kom foran efter 64 minutters spil. Stockport vandt fortjent kampen 1-0, og mit hold havde tabt efter at have været ubesejret i syv kampe i træk.
Næste kamp var imod Scarborough.
Hamed bragte mit hold foran efter 29 minutter. The Wings førte fortjent 1-0 ved pausen.
Anden halvleg var ikke en af de mest underholdende. Derfor endte kampen 1-0.
I næste kamp, var modstanderen Grays.
Grays lagde bedst ud i kampen med bl.a. et annulleret mål, men det var The Wings, der kom foran, da Radwan Hamed bankede bolden i nettet efter syv minutter. Derefter havde mit hold et par gode chancer, men det var i stedet Grays, der fik scoret. Første halvleg sluttede 1-1.
Anden halvleg var fire minutter gammel, da Hamed igen scorede. Ti minutter senere var han på pletten igen, da han fuldendte sit hattrick med et fremragende mål lige ude for feltet. Grays reducerede tyve minutter før tid. Grays lagde derefter et pres, men Hamed lukkede i stedet kampen et kvarter før tid, da han scorede på et kontra. Grays gjorde det til 3-4 i overtiden. Men de fik ikke udlignet, og mit hold havde sejret 4-3 på grund af den helt ufattelige farlige Radwan Hamed, der nu var oppe på 16 mål i 10 kampe.
Næste kamp var ude imod bundholdet, Hinckley.
Mit hold dominerede fuldstændig i første halvleg, og i dens overtid udnyttede Radwan Hamed en fejl i Hinckley forsvaret ved at gøre det til første halvleg slutresultat, 0-1.
Mit hold dominerede også anden halvleg, men 11 minutter før tid fik Hinckley udlignet på deres første rigtig store chance. Kampen endte utilfredsstillende 1-1.
Denne måned bød på tre sejre, en uafgjort og et nederlag og var derfor udmærket. Conference National så nu således ud:
United-styrer
Gæst
«
Svar #53:
15 Apr 2006, 20:11 »
Ja, du har stabiliseret dig :-) Så snupper du oprykningen næste år
SirToby
Manager
«
Svar #54:
15 Apr 2006, 20:19 »
Jeg håber for jer, at i lægger mærke til Radwan Hamed, for han er helt fantastisk god. 18 kasser i 12 kampe.
SS af topscoreren:
http://img57.imageshack.us/img57/372/radwanhamed29og.jpg
SirToby
Manager
«
Svar #55:
15 Apr 2006, 21:45 »
Marts
Så skulle jeg hjemme møde nr. 2, Crawley.
Efter et Crawley havde lagt bedst ud, scorede Bloomfield til 1-0 efter 26 minutter. Men Crawley udlignede tolv minutter senere på et straffespark. Mit hold kom dog foran igen, da Hamed i det 45. min, scorede til 2-1.
Der skete ikke ret meget i anden halvleg, og mit hold havde endnu en gang flot slået et af topholdene.
Næste kamp var ude imod Canvey Island.
Chancemæssigt var mit hold en smule bedre end Canvey Island i første halvleg, men det blev ikke til nogen mål.
Canvey Island kom langt bedre med i anden halvleg, men det blev ikke til det store fra nogle af mandskaberne, og kampen endte 0-0.
Næste modstander var nr. 9, Halifax.
Halifax kom foran på et straffespark efter 35 minutter. Første halvleg endte 0-1.
Halifax kom foran 2-0, da anden halvleg var 16 minutter gammel. Men Halifax lavede selvmål med ti minutter igen, og spændingen var tilbage. Men mit hold fik desværre ikke udlignet, og kampen endte 1-2.
Jeg skulle møde Hereford i næste kamp.
Stephen Quinn bragte mit hold foran efter seks minutter. Men Hereford udlignede otte minutter senere. Og det blev 2-1 efter 22 minutters spil. Det blev 2-2, da Bloomfield udlignede lige før pausen. En underholdende første halvleg sluttede 2-2.
Hereford dominerede anden halvleg og bragte sig foran efter 78 minutter. Men Medine udlignede i overtiden. Kampen endte lidt ufortjent med, at mit hold gik hjem med et point.
I 41. runde skulle jeg spille imod nr. 16, Woking.
Mit hold dominerede første halvleg, men fik ikke scoret.
Mit hold dominerede også anden halvleg, og Hamed havde en vanvittig stor chance tyve minutter før tid, men han brændte. Og i stedet for et fortjent mål til mit hold, scorede Woking på et straffespark. Anya udlignede i overtiden til slutresultatet, 1-1.
Næste kamp var imod nr. 2, Cambridge United.
Mit hold lagde godt ud og havde haft tre store chancer indenfor de første tolv minutter. I stedet for et fortjent mål til mit hold, kom Cambridge foran efter 39 minutter. Men Carruthers udlignede i første halvlegs overtid.
Mit hold havde mest i anden halvleg, men det blev ikke til noget mål. Kampen endte 1-1, og min topscorer, Hamed, havde nu ikke scoret i fem kampe i træk.
Denne måned var ikke optimal, da den bød på for mange uafgjort. Efter 42. runde så stillingen således ud:
SirToby
Manager
«
Svar #56:
15 Apr 2006, 22:55 »
April
I den første kamp i april skulle jeg spille ude imod Weymouth.
Weymouth bragte sig foran på et straffespark efter 34 minutter. Weymouth fik udvist en mand i første halvlegs overtid.
Danny Moore udlignede syv minutter inde i anden halvleg. Kampen endte skuffende 1-1.
Næste kamp var imod bundproppen, Eastbourne Boro. Det skulle simpelthen blive til en sejr.
Eastbourne Boro bragte sig foran efter 11 minutters spil. Ni minutter før pausen udlignede Hamed, og han brød dermed sin måltørke. Første halvleg endte 1-1.
Anden halvleg var 11 minutter gammel, da Hamed igen scorede. Det blev 1-3 to minutter før tid, da spilleren, der var kommet ind i stedet for Hamed, nemlig Healy, scorede. Kampen endte 1-3, og The Wings havde endelig sejret efter fire uafgjorte kampe i træk.
Næste kamp var imod Forest Green.
En meget lige første halvleg endte 0-0.
Seks minutter af anden halvleg, var der gået, da indskiftede Healy scorede til 1-0. Ni minutter senere var han igen i hopla, da han gjorde det til 2-0. Da der var gået 67 minutter, øgede Carruthers til 3-0. Forest Green reducerede på et flot langskudsmål tre minutter før tid. Kampen endte 3-1, og The Wings havde leveret en god præstation.
I sidste runde i sæsonen 2007/08 skulle jeg spille imod Shrewsbury.
En lige første halvleg endte 0-0.
Shrewsbury dominerede det meste af anden halvleg, og i dommerens tredje minuts overtid, scorede de til slutresultatet, 1-0.
Mit hold sluttede sæsonen skidt af, da de tabte den sidste kamp, selvom de havde vundet i de to forrige runder. The Wings sluttede på en 13. plads i sæsonen 2007/08.
Lidt statistik for sæsonen:
Topscorer: Radwan Hamed – 20 mål
Flest assists: Stephen Quinn – 12 assists
Flest gange kåret til Man of The Match: Stephen Quinn – 6 gange
SirToby
Manager
«
Svar #57:
16 Apr 2006, 21:44 »
Sommerens indkøb
Boksspilleren, James Walshaw blev der blandt andet investeret i. Klubben fik ham på en fri transfer.
En anden spiller, der blev købt, var fløjspilleren, Jorge Jermy. Klubben måtte give 10.000 kr. for spilleren.
Den sidste handel foreløbig, var købet af keeperen, Aaron Osborne. Denne gang gav klubben et beløb på 200.000 kr. for spilleren, der blev købt i King’s Lynn.
Følgende spillere har forladt klubben på en fri transfer: James Pinnock, Steve Perkins, Lee Shearer, Rob Owen, Lee Roache, Danny Lawson, Darren Marsden, Gavin Tomlin.
Venskabskampene
Der skulle varmes op til sæson 2008/09 med seks venskabskamp.
Welling – MK Dons 0-1
0-1 Steve Jones (19)
Mit hold lagde godt ud kampen med blandt andet et forsøg på overliggeren, men efterhånden fik MK Dons, som forventet, da de jo ligger to rækker over mit hold, styr på det. De bragte sig da også foran efter 19 minutter. Mit hold var tæt på udligningen, da de fik to annullerede mål, men MK Dons vandt fortjent 1-0.
Stalybridge – Welling 2-2
0-1 Radwan Hamed (10)
1-1 Blair Hammond (41)
1-2 Radwan Hamed (42)
2-2 Blair Hammond (str 53)
Det var ikke godt nok, at vi kun kunne få 2-2 og dermed lukke to mål ind, da vi sad på begivenhederne.
King’s Lynn – Welling 0-2
0-1 Jamie Day (22)
0-2 Matt Bloomfield (69)
Mit hold dominerede fra start til slut, og det var fuldt fortjent, at vi løb med sejren.
Welling – Norwich 2-2
0-1 Paul McVeigh (56)
1-1 Radwan Hamed (64)
2-1 Ilkechi Anya (84)
2-2 Josh Clarke (90)
Trods modstanderen fra Championship dominerede mit hold både første og anden halvleg, men Norwich var bedre til at udnytte deres chancer. Mit hold havde flot spillet bedre end et hold tre rækker over dem.
Welling – Hull 0-1
0-1 Leon Solomon selvmål (71)
Endnu en gang, var der tale om, at modstanderen var fra Championship. Denne gang havde modstanderen dog mere styr på begivenhederne. I anden halvlegs slutning kom mit hold bedre med, men Hull vandt fortjent 1-0.
Welling – Linfield 2-2
1-0 Radwan Hamed (6)
1-1 Michael Gallagher (76)
1-2 Stephen Neill (84)
2-2 Jamie Day (90)
Selvom mit hold dominerede, endte kampen 2-2. Linfield udnyttede de eneste to skud, de havde indenfor for målrammen.
SirToby
Manager
«
Svar #58:
17 Apr 2006, 11:10 »
August
Taktikken, som jeg også brugte halvdelen af sidste sæson, og den foretrukne holdopstilling så således ud:
Jeg skulle møde oprykkerne, Carshalton hjemme i den første kamp i sæsonen 2008/09.
Mit hold fik en god start på kampen, da Radwan Hamed frækt loppede bolden i nettet efter 11 minutter. Seks minutter senere øgede samme Hamed til 2-0. Og seks minutter senere udnyttede han en fejl fra keeperen og fuldendte sit hattrick efter blot 22 minutter. Mit hold kom yderligere foran efter 36 minutters spil, da Perry-Acton scorede til 4-0. Mit hold førte flot 4-0 ved pausen.
Medine, der var kommet ind i stedet for Hamed i pausen, scorede til 5-0, da anden halvleg var ti minutter gammel. Der skete ikke ret meget i resten af kampen, og The Wings havde på fremragende vis slået Carshalton 5-0.
Næste modstander var Shrewsbury.
Kampen var 14 minutter gammel, da Radwan Hamed scorede til 1-0. Men Shrewsbury udlignede blot tre minutter senere. En lige første halvleg endte 1-1.
Tre minutter inde i anden halvleg, scorede Hamed til 2-1. Tolv minutter før tid fuldendte Hamed sit hattrick for anden kamp i træk. Kampen endte 3-1, og endnu en gang havde Hamed vist, at han er en sublim afslutter.
Så skulle jeg spille ude imod Burton.
Burton kom foran allerede efter små 20 sekunder. Men Gledhill udlignede flot på et frispark tre minutter senere. Radwan Hamed bragte mit hold foran efter 21 minutters spil. Men desværre udlignede Burton syv minutter senere i en situation, hvor min keeper ikke så alt for godt ud. Fire minutter senere udnyttede Hamed en fejlaflevering og scorede sit andet mål i kampen. En underholdende første halvleg endte 2-3.
Ti minutter inde i anden halvleg fuldendte Hamed sit hattrick for tredje kamp i træk! Den stilling holdt til slut, og The Wings havde sejret for tredje gang i træk.
Der skulle følges op på den gode start her ude imod Halifax.
Starten af kampen var meget svingende med chancer to begge mandskaber. Efter 35 minutter lavede Halifax et grotesk selvmål, og mit hold var foran 1-0. Første halvleg sluttede 0-1.
Det blev 0-2 tolv minutter inde i anden halvleg, da Hamed lagde bolde i nettet. Der skete ikke ret meget mere i den kamp før et minut før tid, da Hamed scorede sit andet mål i kampen. Det blev ved 0-3, og mit hold havde kørt endnu en flot sejr hjem.
Jeg skulle spille mod sidste sæsonens Play Off-deltager, Hereford i 5. runde.
Hereford bragte sig foran efter en lille halv times spil. Selvom mit hold havde haft mest i første halvleg, førte Hereford 1-0 ved pausen.
Matt Carruthers udlignede på et straffespark 17 minutter inde i anden halvleg. Men Hereford kom foran igen syv minutter senere. Der skete ikke ret meget mere, og Hereford havde vundet 2-1.
Ny spiller
Klubben lejede i dag Aouled Miguil. Lejekontrakten slutter d. 24. juni.
Næste modstander var Weymouth.
Weymouth kom foran efter 14 minutter på et straffespark. Mit hold havde det hele i resten af halvlegen, men det blev ikke til mål.
Matt Carruthers udlignede kun to minutter inde i anden halvleg. Men Weymouth kom foran igen otte minutter før tid. Weymouth vandt heldigt, da de udnyttede deres to eneste chancer.
Denne måned startede fremragende, men sluttede elendigt. Stillingen efter 6. runde så således ud:
SirToby
Manager
«
Svar #59:
17 Apr 2006, 19:58 »
September 2008
Jeg skulle møde nr. 22, Altrincham hjemme i den første kamp i september.
Kampen var kun fem minutter gammel, da Perry-Acton bragte mit hold foran. Kun to minutter senere bragte Day mit hold yderligere foran på et straffespark. Altrincham fik en mand udvist efter et kvarters spil. Det blev 3-0 efter 32 minutter, da Hamed scorede hans 12. sæsonmål. Tre minutter senere var Hamed igen på spil, da han gjorde det til 4-0. Tre minutter før pausen scorede Perry-Acton sit andet mål i kampen. Mit hold førte flot 5-0 ved pausen.
Altrincham blev reduceret til ni mand efter 66 minutters spil. Mit hold formåede dog ikke at score yderligere, og kampen endte 5-0.
Næste kamp var ude imod Woking.
Da kampen var 11 minutter gammel, måtte Hamed desværre gå ud med en skade. Woking bragte sig foran på et straffespark efter 26 minutter. Woking førte ufortjent 1-0 ved pausen.
Gledhill udlignede fremragende på et frispark 18 minutter før tid. Woking kom foran igen efter 78 minutters spil. The Wings formåede ikke at skabe noget, og kampen endte utilfredsstillende 2-1 til Woking.
Næste modstander var nr. 1, Grays.
Mit hold havde klart mest i første halvleg, og Grays kunne takke deres målmand for ikke at være bagud ved pausen.
Grays kom bedre med i anden halvleg og bragte sig foran efter 58 minutter. Grays vandt kampen 1-0.
Jeg skulle møde Stockport hjemme i næste kamp.
Første halvleg var lige, men først i overtiden fik vi mål, da Quinn bankede bolden i nettet. Første halvleg sluttede 1-0.
Hamed havde tre store chancer i anden halvleg første ti minutter. Den ene tog keeperen, den anden ramte stolpen og den tredje gik i mål. Stockport sad på det meste af resten af kampen, men de formåede aldrig rigtig at komme igennem mit defensiv, og The Wings vandt derfor 2-0.
Jeg skulle en tur til Hinckley i næste kamp.
Første halvleg var meget lige med gode chancer til begge hold, men det blev ikke til nogen mål.
Hinckley kom bedst ud af omklædningsrummet og bragte sig foran efter et kvarters spil af anden halvleg. De fik straffespark fem minutter senere, men Osborne tog det, men de scorede så på den efterfølgende bold. De kom foran 3-0 fem minutter før tid. Hamed havde muligheder for at reducere, men det gjorde han ikke, og Hinckley vandt 3-0.
Jeg skulle møde Forest Green ude i næste kamp.
Radwan Hamed bragte mit hold foran efter kun tre minutter. Mit hold havde betydeligt mest i resten af halvlegen, men det blev ikke til flere mål i første halvleg.
The Wings havde også klart mest i anden halvleg, og 19 minutter før tid kom det fortjente mål, da Quinn lagde bolden i nettet. Hamed øgede til 0-3 elleve minutter før tid. The Wings vandt fuldt fortjent 3-0.
Sidste kamp i september var hjemme imod nr. 2, Scarborough.
Mit hold havde et lille overtag i første halvleg, men mål, blev det ikke til.
Hamed bragte mit hold foran ni minutter inde i anden halvleg. Cirka et kvarter senere øgede Anya til 2-0. Et kvarter før tid lukkede Perry-Acton kampen på et straffespark. Kampen endte 3-0, og The Wings havde flot banket et af topholdene.
September måned var en af de svingende, da det blev til fire sejre og tre nederlag. Trods de tre nederlag, lå The Wings på en flot 3. plads.
Radwan Hamed er løbet fra de andre på topscorerlisten.
Sider:
1
2
3
[
4
]
5
6
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »