home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
21 Feb 2025, 17:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23531
  0 Brugere, 563 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LRJ driblekongen
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Welling United
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken karakter vil du give denne blog indtil videre?
13
- 8 (25,8%)
11
- 4 (12,9%)
10
- 9 (29%)
9
- 4 (12,9%)
8
- 0 (0%)
7
- 2 (6,5%)
6
- 0 (0%)
5
- 0 (0%)
03
- 0 (0%)
00
- 4 (12,9%)
Antal Stemmer: 31

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint
Forfatter Emne: Welling United  (Læst 34977 gange)
SirToby
Manager

Sv: Welling United
« Svar #30: 05 Apr 2006, 20:09 »

Oktober

Første kamp i oktober var imod York.

Mit hold burde nok have bragt sig foran indenfor de første 15 minutter, men skarpheden manglede. York kom en smule bedre med til sidste og kom foran et minut før tid.

De kom foran 2-0 lidt inde i anden halvleg. Bodkin reducerede et par minutter senere. Derefter havde mit hold to kæmpe chancer, men målet kom ikke. Mit hold formåede ikke at få udlignet, og kampen endte utilfredsstillende 2-1 til York.

15. runde skulle spilles imod Scarborough.

Scarborough fik en god start, da de kom foran efter ni minutter. De øgede til 2-0 tre minutter senere. Scarborough fik en mand vist ud efter 21 minutters spil. Mit hold havde derefter mange chancer, men de fik ikke scoret. I stedet kom Scarborough yderligere foran. Men to minutter senere kom den fortjente reducering, da Scarboroughs keeper lavede selvmål. The Wings var ufortjent bagud 3-1 ved pausen.

Mit hold brude helt klart have udlignet, eller i det mindste reduceret, da de havde tre store chancer inde for de første 20 minutter i anden halvleg. Men lige efter der, kom den fortjente reducering, da Stadhart lagde den i nettet. Og Bodkin udlignede otte minutter senere. Mit hold pressede på til sidst for at få sejrsmålet, men det kom desværre ikke, og mit hold havde da lavet et udmærket comeback ved at vende 3-0 til 3-3.

Næste kamp var i FA Cuppens 4. kvalifikationsrunde mod Elmore. Jeg var kæmpe store favoritter.

Mark Green sparkede mit hold foran allerede efter tre minutter. Bodkin øgede til 2-0 fem minutter før pausen. I første halvlegs overtid kom mit hold foran yderligere, da Day scorede til første halvlegs slutresultat, 0-3.

Der skete stort set intet i anden halvleg, og The Wings vandt fortjent 3-0.

Den sidste kamp i oktober var imod Shrewsbury.

The Wings fik en suveræn start, da Bodkin udnyttede en misforståelse i Shrewsbury forsvaret. Og det blev 2-0 blot fire minutter senere. Shrewsbury kom tilbage i kampen, da de reducerede efter 14 minutter. Mit hold havde det meste i resten af første halvleg, men flere kom der ikke.

Lee Roache bragte mit hold fortjent foran 3-1 tretten minutter inde i anden halvleg. Samme Lee Roache gjorde det til 4-1 tre minutter senere. Og det blev 5-1 tyve minutter før tid, da Bodkin lagde bolden i nettet. Det begyndte at ligne en nedsabling af Shrewsbury. Shrewsbury fik dog reduceret et kvarter før tid. To minutter før tid fik de scoret endnu et mål. Lige før tid lavede min forsvarsspiller selvmål, og nu stod det lige pludselig 5-4. De fik til kæmpe store utilfredshed også ulignet i overtiden. Det der lignede en storsejr, blev vendt til en uafgjort. Utroligt skuffende.

Dette var en ok måned med to sejre, en uafgjort og et nederlag. Hvis, som jeg skulle, havde vundet den sidste kamp i oktober, havde det bragt mit hold over nedrykningsstregen i en stilling, der nu så således ud:

SirToby
Manager

« Svar #31: 06 Apr 2006, 21:09 »

November

Første kamp i oktober var ude imod York i FA Cuppens 1. runde.

York fin en super start, da de bragte sig foran allerede efter 30 sekunder. De kom foran 2-0 tyve minutter senere. York førte fortjent 2-0 ved pausen.

Mit hold styrede begivenhederne i anden halvleg, og de fik da også udliget seks minutter før tid. Lee Roache var målscoreren. Desværre fik mit hold ikke endnu et mål, og The Wings var ude af FA Cuppen.

Næste kamp var imod Grays.

Mit hold fik en elendig start, da Grays bragte sig foran efter tre minutter. Derefter havde mit hold mange gode muligheder for udligningen, men istedet øgede Grays til 2-0 efter 22 minutters spil. Og de kom foran 3-0 tre minutter senere. Stadhart reducerede seks minutter efter scoringen til 3-0. Og ti minutter før pausen, gjorde Jamie Day det til 3-2. MEn Grays kom foran med to mål igen i første halvlegs overtid.

Mit hold havde uden tvivl mest i anden halvleg, men de kunne ikke få bolden i nettet, og Grays vandt kampen 4-2.

Næste modstander var Gravesend.

Mit hold havde det meste i første halvleg, men uden de store chancer, derfor endte første halvleg 0-0.

Gravesend kom foran fem minutter inde i anden halvleg. Det blev 2-0 otte minutter før tid. Mit hold var inde i en stor krise med seks ligakampe i træk uden sejr.

De næste to kampe skulle simelthen give seks point, da jeg skulle måde nr. 24 og 21 hjemme. Jeg lagde ud med nr. 24, Worcester.

James Pinnock bragte mit hold foran efter et kvarter med sit første sæsonmål. Lee Roache øgede til 2-0 et kvarter senere. Første halvleg sluttede fortjent med en 2-0 føring til The Wings.

Lee Roache modtog sit andet gule kort to minutter inde i anden halvleg. Efter udvisningen var det en rimelig spillet kamp, og Worcester fik reduceret i overtiden. Men de fik heldigvis ikke udlignet, og The Wings havde vundet en kamp efter seks kampes tørken.

Så var der kamp imod Kettering.

Der skete ikke det store i første halvleg før det 43. minut, da Trevor Robinson lagde bolden i nettet til første halvleg slutresultat, 1-0.

Der skete heller ikke det store i anden halveg før et minut før tid, da min anden fløj, Wade Small, skød bolden i nettet til 2-0. Og i overtiden var Small igen på spil, da han gjorde det til slutresultatet, 3-0.

Dette var en udmærket måned, da mit hold lige nåede at kravle over stregen med to sejre til sidst. Conference National så nu således ud:

United-styrer
Gæst

« Svar #32: 06 Apr 2006, 21:19 »

Godt med de to sejre til sidst, efter en ellers skidt start. Held og lykke :-)

SirToby
Manager

« Svar #33: 08 Apr 2006, 19:47 »

December

Jeg lagde ud med Halifax i december måned.

Halifax havde den første del af første halvleg, mens mit hold havde den anden del. Men der kom ikke nogen mål, og første halvleg endte 0-0.

The Wings kom helt klart bedst ud af omklædningsrummet med et par gode chancer, og de bragte sig da også foran, da Tomlin skød bolden i nettet efter 66 minutter. Men Halifax udlignede ni minutter senere. Det lignede i lang tid en 1-1'er indtil overtiden, da Halifax scorede til 2-1.

Næste kamp var hjemme imod Morecambe.

James Burgess begik straffespark efter fire minutters spil og fik samtidig en udvisning. Morecambe scorede. Morecambe førte 2-0 efter 20 minutters spil. Det blev 0-3 fire minutter senere. Morecambe førte 3-0 ved pausen.

Che Stadhart reducerede fem minutter inde i anden halvleg. Bodkin gjorde det til 2-3 med tyve minutter igen på en mærkelig aflevering fra Morecambe keeperen. Kampen endte 3-2 til Morecambe.

Næste kamp var imod Worthing i FA Trophy.

Perkins bragte mit hold foran efter 36 minutter på et flot langskud. Mit hold førte 1-0 ved pausen.

Mit hold dominerede anden halvleg uden at komme frem til de store chancer. Kampen endte 1-0.

Næste modstander var Canvey Island.

Der stod 1-0 på måltavlen efter 22 minutters spil. Men blot tre minutter senere udlignede Jamie Day. Derefter havde mit hold det meste, men det blev ikke til flere mål i første halvleg.

21 minutter inde i anden halvleg bragte Carruthers fortjent mit hold foran med 2-1. Ti minutter før tid fik mit hold straffespark. Carruthers havde chancen for at score sit andet mål i kampen, men gjorde det ikke. Mit hold kørte sikkert 2-1 sejren hjem.

En svær kamp var i vente, der jeg skulle på besøg i Aldershot mod nr. 1, Aldershot.

Mit hold havde en god start, da de indenfor de første ti minutter havde skabt to gode chancer, en af dem på stolpen. Derefter havde mit hold endnu tre store chancer, en af dem blev omsat til mål. Det var Stadhart, der lagde bolden i nettet efter 19 minutter. The Wings førte fortjent 1-0 ved pausen.

Mit hold fortsatte det super gode spil i anden halvleg og kunne have kommet foran med både 2-0 og 3-0. Med et kvarter igen skiftede jeg til en defensiv taktik, og det hjalp, da The Wings sensationelt havde slået topholdet.

Sidste kamp i december var ude imod Forest Green.

Forest Green kom foran på et straffespark efter en halv times spil. Forest Green førte fortjent 1-0 ved pausen.

Forest Green fik korrekt et mål annulleret ti minutter inde i anden halvleg. De dominerede anden halvleg fuldstændig og kom foran 2-0 ti minutter før tid. De fik yderligere et mål til sidst i kampen. Forest Green vandt fortjent 3-0, en elendig præstation fra The Wings.

Stillingen efter 25. runde:

SirToby
Manager

« Svar #34: 09 Apr 2006, 15:57 »

Så er jeg blevet tilbudt job i Shrewsbury. De ligger i øjeblikket nr. 14 i National, mens jeg ligger nr. 18.

Jeg vil gerne have nogle hurtige tilbagemeldinger om, om jeg skal blive i Welling eller tage jobbet i Shrewsbury.

United-styrer
Gæst

« Svar #35: 09 Apr 2006, 16:04 »

Så er jeg blevet tilbudt job i Shrewsbury. De ligger i øjeblikket nr. 14 i National, mens jeg ligger nr. 18.

Jeg vil gerne have nogle hurtige tilbagemeldinger om, om jeg skal blive i Welling eller tage jobbet i Shrewsbury.

Har Shrewsbury et bedre/mere spændende hold?

cube
Manager

« Svar #36: 09 Apr 2006, 16:05 »

Skift til Shrewsbury

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

SirToby
Manager

« Svar #37: 09 Apr 2006, 16:07 »

Har Shrewsbury et bedre/mere spændende hold?

Spillerne i Shrewsbury har lidt bedre stats, men må indrømme, at jeg helst vil blive i Welling. Har udskudt det en uge, og i vil snart få svaret.

SirToby
Manager

« Svar #38: 09 Apr 2006, 16:31 »

Min beslutning:

SirToby
Manager

« Svar #39: 09 Apr 2006, 17:28 »

Januar

Klubben præsenterede i dag, d. 1. januar, en ny spiller i klubben. Spilleren, klubben havde investeret i, var forwarden, Mbiyeye Medine.

Så var der kamp imod Hereford.

Mbiyeye Medine fik en super start på sin debut, da han efter kun fem minutters spil lagde bolden i nettet. Men Hereford udlignede ni minutter senere. De kom også foran efter 33 minutters spil. Hereford førte 2-1 ved pausen.

Carruthers brændte et straffespark fire minutter inde i anden halvleg. Det har han efterhånden gjort et par gange; utilfredsstillende. I stedet kom Hereford yderligere foran. Hereford vandt 3-1.

Næste kamp var hjemme imod Woking.

Woking bragte sig foran allerede efter to minutter. Matt Carruthers udlignede syv minutter før pausen. En lige første halvleg endte 1-1.

Woking havde mest i anden halvleg, men ingen af holdene kom frem til det store, og kampen endte 1-1.

Så var det tid til FA Trophy. Jeg havde trukket Ilkeston.

Medine skød mit hold foran efter fire minutter. Første halvleg sluttede 1-0.

En Ilkeston spiller blev udvist to minutter inde i anden halvleg. Medine scorede sit andet mål 11 minutter efter udvisningen. Han fuldendte sit hattrick to minutter senere. Bampton øgede til 4-0 tyve minutter før tid. The Wings var videre i FA Trophy med en 4-0 sejr over Ilkeston. En rigtig god præstation, hvor Mbiyeye Medine viste, at han var et godt køb.

Næste kamp, var en af de svære, da det var imod nr. 2, Exeter.

Exeter kom foran efter en halv times spil. Det mål blev det sidste i første halvleg.

Gavin Tomlin udlignede ti minutter inde i anden halvleg. Derefter skabte mit hold det meste, og et kvarter før tid scorede Pinnock til 2-1. Samme spiller øgede til 3-1 to minutter før tid. Kampen endte 3-1, og The Wings havde leveret et fremragende resultat i en ellers svær kamp. Nu lå vi lige pludselig nr. 18 med fire point ned til nedrykningsstregen.

Næste modstander var Dag & Red.

Dag & Red dominerede første halvleg og kom foran efter 23 minutters spil. Dag & Red førte 1-0 ved pausen.

Dag & Red kom foran 2-0 et kvarter inde i anden halvleg. Efterfølgende havde begge mandskaber et par chancer, men det blev ikke til flere mål i denne kamp.

En vigtig kamp var i vente, da jeg skulle møde nr. 22, Kidderminster.

Kidderminster havde klart det meste af spillet i første halvleg, men der kom ingen mål.

Kidderminster havde, som i første halvleg, alt spillet, men alligevel var de mit hold, der kom foran, da Stadhart lagde bolden i nettet på det første skud, der var inde for målrammen fire minutter før tid. The Wings vandt dejligt, men meget ufortjent, 1-0.

Næste kamp var imod Cambridge.

James Pinnock bragte mit hold foran efter seks minutters spil. Che Stadhart øgede til 2-0 efter 35 minutter. Mit hold kom yderligere foran, da Carruthers udnyttede et straffespark til sidste i første halvleg. Mit hold førte 3-0 ved pausen efter en flot præstation.

Cambridge reducerede flot fem minutter inde i anden halvleg. Derefter skete der ikke så meget, og The Wings havde flot slået et af topholdene med 3-1.

Dette var en rigtig god måned med fire sejre, en uafgjort og to nederlag. Det resulterede også i en 18. plads i en stilling, der nu så således ud:

SirToby
Manager

« Svar #40: 10 Apr 2006, 09:40 »

Februar

Næste kamp var i FA Trophys 3. runde, hvor jeg havde trukket Cirencester.

Første halvleg var ret kedelig, først i første halvleg overtid skete der noget, da Day flot lagde bolden i nettet.

Det blev 2-0 ved Wade Small 23 minutter inde i anden halvleg. The Wings var fortjent videre til 4. runde.

Næste kamp var imod holdet, jeg kæmpede med i kampen om nedrykning, nemlig Tamworth.

Tamworth kom foran på et frispark efter fire minutter. Derefter havde mit hold det hele, men de fik desværre ikke udlignet i første halvleg.

Medine ramte stolpen lidt inde i anden halvleg, og mit hold fortjente bestemt udligningen. Mit hold havde massere chancer til udligningen derefter, men først to minutter inde i overtiden kom den, da Medine udlignede. Kampen endte 1-1.

Næste modstander var Burton.

En lige spillet første halvleg endte 0-0.

Burton havde klart mest i anden halvleg, men store chancer blev det ikke til, en kedelig kamp endte 0-0.

Næste kamp var ude imod nr. 6, Stockport.

Første halvleg var meget jævnbyrdig med gode chancer til begge hold. Men mål blev det ikke til i første halvleg.

Det er skete ikke ret meget i anden halvleg, der var en lille gentagelse af første. Derfor kom der ingen mål, og The Wings havde spillet deres tredje uafgjort i træk. De var også ubesejret i fem kampe i træk. Der var nu otte point ned til nedrykningsstregen.

Næste kamp var på Park View Road imod Crawley.

Crawley havde mest i første halvleg, men som i de tidligere kampe kom målet i første halvleg.

Crawley kom fortjent foran elleve minutter inde i anden halvleg. Crawley vandt fortjent 1-0, og The Wings havde ikke set en sejr i fire kampe i træk nu.

Jeg havde trukket Exeter i FA Trophy kvartfinalerne.

Exeter havde et lille overtag i en første halvleg, som endte 0-0.

Kampen endte 0-0. Mit hold havde ikke scoret et mål i fire kampe i træk.

Omkampen i FA Trophy kvartfinalen skulle her spilles fire dage senere.

To super redninger fra Exeter-keeperen gjorde, at mit hold ikke førte inde for de første fem minutter. Men efter otte minutter kunne han ikke gøre noget, da Wade Small scorede til 0-1 og brød scoringskrisen. Derefter var det min keeper, Turners tur til at hive et par gode redninger frem. Men han kunne ikke gøre noget, da Exeter få minutter før pausen udlignede. Exeter kom også foran i første halvlegs overtid.

Efter et par gode chancer til mit hold, øgede Exeter til 3-1 efter 64 minutters spil. Exeter vandt kampen 3-1 og var videre til semifinalen.

Februar måned var ikke hel optimal, da det kun blev til en sejr og resten var fire uafgjort og to nederlag. Men jeg lå da trykt over nedrykningsstregen i stillingen, der nu så således ud:

United-styrer
Gæst

« Svar #41: 10 Apr 2006, 09:42 »

Lidt mange nullerter :-)

Men du holder dig da pænt over stregen Thumbs Up

SirToby
Manager

« Svar #42: 10 Apr 2006, 11:32 »

Marts

Første måde i marts stod imellem mit hold og nr. 4, York.

Første halvleg var meget underholdende med gode chancer til begge mandskaber, og der kom da også lidt dramatik, da en York spiller blev udvist fire minutter før pausen. Første halvleg sluttede 0-0.

York pakkede sig ned i anden halvleg, og derfor skete der ingen ting, og kampen endte 0-0.

Næste modstander var Weymouth.

The Wings fik en super start, da Medine efter ti minutter serverede bolden i fødderne på Pinnock, som scorede. Fire minutter senere var Pinnock igen i hopla, da han scorede til 2-0. Weymouth reducerede, da kampen var 29 minutter gammel. Men mit hold havde chancen for at komme foran med to igen ni minutter senere, da de fik tilkendt sig et straffespark. Weymouth spilleren, der begik det, modtog efterfølgende det røde kort. Jamie Day scorede sikkert på straffesparket. Mit hold havde store chancer for et mål til 4-1 til sidste i første halvleg, men det kom ikke.

Anden halvleg var ikke nær så underholdende som første, da der ikke skete det store. Kampen endte 3-1, og The Wings havde nu sejret efter syv kampes tørken.

Næste kamp var hjemme imod nr. 18, Scarborough.

Efter en kedelig start på kampen, bragte Stadhart mit hold foran efter 34 minutter. Trevor Robinson modtog lige før pausen et direkte rødt kort. The Wings førte 1-0 ved pausen.

Grundet udvisningen i første halvleg skiftede jeg til en mere defensiv taktik med en halv time igen. Det så ud til at hjælpe indtil fem minutter inde i overtiden, da Scarborough udlignede. De havde i øvrigt fået en udvisning fire minutter inden. Kampen endte utilfredsstillende 1-1.

Så skulle mit hold spille imod Gravesend.

Gravesend lagde godt ud med et skud på stolpen efter tre minutter. Derefter var det ret kedeligt, og første halvleg endte 0-0.

Der skete absolut ingen ting i anden halvleg, og 0-0 var en realitet.

Næste modstander var nr. 24, Worcester.

The Wings dominerede første halvleg og holdt Worcester væk fra chancer. Det blev dog ikke til nogen mål i første halvleg.

Worcester kom, til min store utilfredshed, foran efter tre minutter af anden halvleg. Mit hold lagde et lille pres til sidst, men fik ikke scoret, og vi havde skuffende tabt til bundproppen.

Næste kamp var imod Shrewsbury.

Efter en lige start, kom Shrewsbury foran efter 11 minutter. Ni minutter senere blev det 2-0. Shrewsbury førte fortjent 2-0 ved pausen.

Det blev 3-0 efter 63 minutters spil, trods god start fra mit hold. Kampen endte 3-0.

Trods to nederlag til sidst i denne måned, lå mit hold stadig rimelig sikkert over nedrykningsstregen med fem runder tilbage.

SirToby
Manager

« Svar #43: 10 Apr 2006, 15:43 »

April

Første match i april var hjemme imod Grays.

Grays havde alt spillet og alle chancerne i første halvleg, men det ikke til nogen mål fra nogle af de to mandskaber i første halvleg.

Mit hold kom meget bedre med i anden halvleg, og de bragte sig da også foran efter 13 minutters spil af anden halvleg. Min skideballe til spillerne i pausen virkede tilsyneladende, da de spillede langt bedre i anden halvleg. Det gode spil i anden halvleg resulterede i, at sejren blev kørt stille og roligt hjem.

Næste modstander var holdet, der allerede var rykket ned, Kettering.

The Wings dominerede første halvleg, men fik ikke scoret. Første halvleg sluttede 0-0.

Lee Gledhill blev udvist ti minutter før tid. Derefter havde Kettering et par gode muligheder, og et par minutter fik de straffespark. Heldigvis reddede min keeper, Turner straffesparket. Kampen endte 0-0. Det uafgjorte resultat betød, at overlevelsen var en realitet.

Næste kamp var imod Halifax.

En lige første halvleg, dog med lidt overtag til Halifax, endte 0-0.

Turner reddede, som i sidste kamp, et straffespark to minutter inde i anden halvleg. Derefter havde begge mandskaber et par muligheder, men det var The Wings, der først puttede bolden i nettet. Matt Bodkin var målscoreren og Trevor Robinson leverede et fremragende assist. Hans 11. af slagsen i denne sæson. Halifax fik dog hurtigt udlignet et kvarter før tid. Barry Ashby blev udvist ti minutter før tid. Men det formåede Halifax ikke at udnytte, og kampen endte 1-1.

Jeg skulle møde Morecambe i 45. runde.

Morecambe kom foran på langskud efter to minutters spil. Det blev 2-0 elleve minutter senere. Første halvleg endte 2-0.

Morecambe kom foran 3-0 tolv minutter inde i anden halvleg. Det blev 4-0 til sidst i kampen på et målmandsdrop. Morecambe vandt kampen 4-0.

Sidste kamp i sæsonen 2006/07 var imod Canvey Island.

Robinson bragte mit hold foran efter en lille halv times spil. Tomlin øgede til 2-0 lige før pausen.

Anden halvleg var på ingen måde underholdende. Derfor endte kampen 2-0, og The Wings sluttede godt af på sæsonen.

Denne sæson var lidt under forventning, men det blev da ikke til nedrykning, som bestyrelsen og supporterne havde frygtet. Det blev til en 20. plads i stillingen, som sluttede med at se således ud:

Lidt statistik for sæsonen:

Topscorer: Che Stadhart – 11 mål
Flest assists: Trevor Robinson – 11 assists
Flest gange kåret til Man of The Match: Trevor Robinson – 6 gange.
« Seneste Redigering: 10 Apr 2006, 15:44 af SirToby » Logged

SirToby
Manager

« Svar #44: 11 Apr 2006, 10:28 »

Sommerens handler

Det første indkøb var venstre backen, George Friend. En god forstærkning til venstre siden.

Den næste spiller i rækken, var forwarden, Joe Healy. En farlig spiller til angrebet.

Der blev også investeret i den kreative midtbanespiller, Stephan Quinn.

Endnu en midtbanespiller, blev købt. Denne gang var det Matt Bloomfield, der kom fra Maidenhead.

Den sidste handel, var købet af midterforsvarsspill eren, Tommy Elphick.

Jeg måtte desværre også slippe på en af mine bedste spiller, nemlig Trevor Robinson, da Crewe kom med et bud på hele 2.000.000 kr., som jeg simpelthen ikke kunne afslå.

Venskabskampene

Welling – Port Vale 0-1

Barry Ashby udvist (45)
Nathan Lowndes brænder straffespark (45)
0-1 Chris Birchall (55)

Mit hold havde det meste i første halvleg, men da Ashby blev udvist, blev det en del sværere. Derfor scorede Lowndes til slutresultatet, 0-1.

Welling - Portsmouth reserver 0-2

0-1 Adam Boyd (35)
0-2 Tommy Smith (65)

Portsmouths reserver vandt fortjent 2-0.

Nuneaton – Welling 0-2

0-1 Joe Healy (19)
Jake Buxton udvist (40)
Matt Carruthers brænder straffespark (41)
0-2 James Pinnock (71)

Mit hold kunne sagtens have vundet større, men det blev ved den fortjente 2-0 sejr.

Kongstonian – Welling 0-0

Mit hold burde helt klart have vundet kampen, men det blev 0-0.

Hednesford – Welling 0-3

0-1 Stephen Quinn (8)
0-2 Lee Roache (24)
0-3 Rob Owen (32)

Fuldt fortjent sejr til mit mandskab.
« Seneste Redigering: 11 Apr 2006, 10:32 af SirToby » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 14 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010