Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
21 Feb 2025, 17:24
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
26 Jan 2025, 14:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54
Sirstaal
Spillersøg...
Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere:
23531
0 Brugere, 539 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
LRJ driblekongen
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Kategori: Nostalgi
Welling United
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Afstemning
Spørgsmål:
Hvilken karakter vil du give denne blog indtil videre?
13
8 (25,8%)
11
4 (12,9%)
10
9 (29%)
9
4 (12,9%)
8
0 (0%)
7
2 (6,5%)
6
0 (0%)
5
0 (0%)
03
0 (0%)
00
4 (12,9%)
Antal Stemmer: 31
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
14
Forfatter
Emne: Welling United (Læst 34951 gange)
United-styrer
Gæst
Sv: Welling United
«
Svar #15:
02 Apr 2006, 11:57 »
Dårlig måned. Nu må du snuppe bronzen :-)
SirToby
Manager
«
Svar #16:
02 Apr 2006, 15:48 »
Februar
Første kamp i februar var imod nr. 1 fra rækken over os, Aldershot, som jeg havde trukket i FA Trophys 3. runde.
Aldershot domionerede første halvleg og kom også foran efer 34 minutter, da min Gledhill lavede selvmål. De kom foran 2-0 lige før pausen.
Aldershot havde intet at byde på i anden halvleg, mit hold havde heller ikke det store. Derfor endte det 2-0.
Cambridge City var næste modstander.
Mit hold dominerede første halvleg uden at skabe det største.
Pinnock scorede til 1-0 efter 5 minutters spil i anden halvleg, men det blev annulleret. Derefter havde mit hold alle de gode chancer, men målet kom ikke, og mit hold havde nu ikke set en sejr i fire kampe i træk.
En svær kamp var i vente, da jeg hjemme tog imod nr. 1, Weymouth.
Pinnock scorede efter tre minutter, men det blev annulleret. Men i stedet lige scorede Perkins før pausen til en fortjent 1-0 føring.
Weymouth havde et par gode chancer i anden halvleg uden dog at skabe det store. I stedet fik mit hold straffespark et kvarter før tid. Carruthers scorede på straffesparket det mål, der meget skulle lukke kampen. Og Pinnock øgede til 3-0 syv minutter før tid på et keeper drop. The Wings havde kørt nr. 1 over og genvundet selvtilliden.
Næste kamp var imod bundproppen, Hayes. Det skulle meget gerne være en sikker sejr.
Men Hayes kom foran efter 20 minutters spil. En dårlig første halvleg endte 1-0.
2-0 syv minutter inde i anden halvleg. Mit hold reducerede, da Hayes lavede selvmål. Den samme spiller, der lavede selvmål, levede igen et grotesk selvmål, og det stod 2-2. Men Hayes kom foran igen et par minutter senere på en forsvar fejl. Mit hold burde helt klart have udlignet på de chancer, de skabte, og det gjorde de også, da Pinnock scorede i dommerens tredje minuts overtid. Kampen sluttede 3-3.
Sidste kamp i februar, var imod Sutton United.
Mit hold dominerede det første kvarter. Sutton United havde det næste kvarter. Og så efter 36 minutter scorede Day til 1-0. Mit hold førte fortjent 1-0 ved pausen.
Mit hold havde tre store chancer, da der var et kvarter tilbage af anden halvleg, men de var ikke skarpe nok. Jeg skiftede til mere defensiv taktil til sidst, selvom Sutton United slet ikke havde haft noget at byde på i anden halvleg, men alligevel scorede James Pinnock til 2-0 fire minutter før tid. The Wings havde flot og sikkert vundet 2-0 over Sutton United. Vi var nu også tilbage på en Play Off-plads
Februar måned var en rimelig god måned med to sejre, to uafgjort og et nederlag. Den sidste kamp gav som sagt Play Off-pladsen tilbage i en stilling, der nu så således ud:
SirToby
Manager
«
Svar #17:
02 Apr 2006, 17:01 »
Fyr gerne op for et par kommentarer til denne blog.
United-styrer
Gæst
«
Svar #18:
02 Apr 2006, 17:05 »
Fint sat op. Hiv lige den playoff hjem, tak ;-)
SirToby
Manager
«
Svar #19:
02 Apr 2006, 18:40 »
Marts
Jeg lagde ud med Bognor Regis i marts måned.
Mit hold skabte helt klart de bedste chancer i første halvleg, mens Bognor Regis stort set intet skabte. Men mål blev det altså ikke til i første halvleg.
Anden halvleg var 17 minutter gammel, da Bognor Regis udnyttede en forsvarsfejl fra mit hold, og så stod det 1-0. De øgede til 2-0 et minut før tid. To minutter inde i overtiden reducerede mit hold til slutresultatet, 2-1.[/eft]
Hård kamp om bolden i feltet.
[left]Næste stop var nr. 13, Maidenhead. Min topscorer, Che Stadhart var tilbage efter en skadespause.
Bodkin bragte The Wings foran efter blot 12 minutter. Maidenhed kunne have udlignet, og jeg kunne have kommet yderligere foran, men ingen af delene skete i første halvleg.
Ashby lavede et uheldigt selvmål to minutter inde anden halvleg. Derefter var det lidt svingende, men der kom ingen mål. Det var ved at irritere mig lidt, indtil det 91. min, da jeg fik et frispark lige uden for feltet. Carruthers skulle sparke, og det gjorde han godt, ved at sende den i netmaskerne. Det blev til tre vigtige point i kampen om Play Off-pladserne.
[/left]Næste modstander var nr. 3, Weston-super-Mare.
Tim Langer scorede efter 12 minutter, men det blev desværre annulleret. I stedet scorede Weston-super-Mare fem minutter senere. Mit hold dominerede resten af halvlegen, dog uden at score.
Min fortjente udligning kom 14 minutter inde i anden halvleg, da Che Stadhart scorede sit 17. sæsonmål. Blot ni minutter senere fik mit hold et straffespark. Carruthers sparkede, til min kæmpe glæde, bolden i nettet. Jeg gik i defensiven for at holde føringen. Det hjalp, og The Wings havde lavet et fantastisk resultat mod nr. 3.[/left]
Så ventede Thurrock, som netop havde fået fyret deres manager.
Mit mandskab havde klart de bedste chancer i første halvleg, men skarpheden manglede lige præcis.
Der var gået 63 minutter af kampen, da Thurrock bragte sig foran. Der skete ikke det store i resten af kampen, og mit hold havde tabt. The Wings havde dog stadig en Play Off-plads i hænderne ved en 5. plads.
Denne måned var som sædvanlig en af de svingende med to sejre og to nederlag. Men jeg har holdt fast i Play Off-pladsen fra februar måned. Stillingen så nu sådan ud:
United-styrer
Gæst
«
Svar #20:
02 Apr 2006, 18:49 »
Du er lidt nat og dag for tiden :-)
Ser ud til at blive en meget tæt afslutning
SirToby
Manager
«
Svar #21:
02 Apr 2006, 21:20 »
April
Jeg blev den 1. april tilbudt en ny kontrakt. Kontraktens længde var på yderligere tre år, altså til 2009. Transferbudgettet lød på 14.000, mens lønbugettet var på 36.000. Jeg accepterede kontrakten med glæde, da jeg håbede og troede på en oprykning i denne sæson.
I 35. runde skulle der spilles imod hjemme imod Basingstoke.
Basingstoke kom ufortjent foran efter 34 minutter på deres første skud. En første halvleg, mit hold havde domineret, endte 0-1.
Anden halvleg var 20 minutter gammel, da en Basingstoke spiller fældede en af mine spillere i feltet og samtidig blev udvist. Carruthers scorede sikkert på straffesparket. Ingenting skete der i resten af kampen, og The Wings havde lavet et dumt, dumt pointtab.
Så skulle jeg spille imod Lewes, og nu ville jeg simpelthen se sejr.
I første halvleg begge mandskaber lige meget spil, men ingen chancer. Derfor stod det 0-0 ved pausen.
Efter et par chancer til mit hold i starten, kom målet. Det Jamie Day der satte bolden i nettet til 0-1. Den føring kørte mit hold flot hjem. Det godt med en sejr efter at de to sidste kamp, kun havde givet et point.
Så var der kamp imod nr. 3, Histon.
Mit hold havde nogle rigtig gode chancer i starten af kampen, men heldet manglede i situationerne. Men ti minutter før pausen scorede Bodkin til 1-0. The Wings førte fortjent 1-0 ved pausen.
Carruthers øgede 2-0 tolv minutter inde i anden halvleg, da en bold gik igennem en flok spillere uden af blive ramt. Det var et meget tamt Histon hold i denne kamp, og derfor havde de ikke fået reduceret. Mit hold vandt en meget vigtig sejr her. Jeg lå dog desværre nr. 6, da mine konkurrenter også vundet deres to seneste kampe og samtidig skabt en bedre målscorer.
Næste kamp, var en svær én, da jeg skulle møde nr. 2, Dorchester ude.
Mit hold lagde super godt ud og kunne have ført 2-0 efter 20 minutter. Efter 29 minutter kom det fortjente mål så, da Bodkin bragte The Wings foran. Lee Roache øgede til 2-0 lige før pausen.
Jeg gik udelukkende efter at holde føringen i anden halvleg, og det lykkedes tilsyneladende meget godt, da Dorchester ikke skabte noget, og den tredje sejr i træk var hjemme. The Wings var inde i en super form efter at have slået nr. 2 og 3. De lå nu også nr. 5, og der var tre point ned til nr. 6.
Det næste hold, der skulle smage på min gode stime, var Yeading.
Efter en kedelig start på kampen, kom mit hold foran, da Stadhart bankede en bold ind på en Yeading forsvar, der så lavede selvmål. Et minut før pausen, fik Stadhart selv et mål, da han scorede til 2-0. Det så endnu mere sort ud for Yeading, da de fik en spiller udvist lige før pausen.
Stadhart scorede sit andet mål til 3-0 fem minutter inde i anden halvleg. Yeading fik et trøstemål til slut i kampen. Men de kom altså ikke længere, og mit hold havde deres 4. kamp i træk. Og vi var oven i købet også oppe på 3. pladsen med tre runder igen.
Godt gang i kampen på Park View Road.
Næste kamp, der muligvis kunne sikre mig en Play Off-plads, var imod Havant & Waterlooville.
Mit hold burde have kommet foran efter 30 minutter, men effektiviteten manglede. Efter 32 minutter fik en Havant & Waterlooville spiller rødt kort, da han fældede Bodkin som sidste mand. Men mit hold fik ikke scoret før pausen.
Vi dominerede anden halvleg uden at skabe det store. Og da vi ikke skabte det store, scorede vi ikke, og kampen endte 0-0. Trods 0-0 kom mit hold op på 2. pladsen.
Anden sidste runde var imod nr. 6, Eastbourne Borough. Altså en utrolig vigtig kamp, der med uafgjort kunne sikre mig Play Off-pladsen.
Eastbourne fik efter tre minutter tilkendt et straffespark. Men heldigvis brændte de. Men de kom alligevel foran ti minutter senere. Men Bodkin fik mig til at juble efter 28 minutters spil med en udligning. Men Eastbourne kom foran igen lige før pausen.
I anden halvleg skabte Eastborune acceptabelt, men mit skabte ikke noget, og kampen endte 2-1. Efter det nederlag, så den nervepirrende top 6 nu således ud:
Sidste runde skulle spilles imod St. Albans.
Pinnock fik mig op at stå allerede efter et minut, da han lagde bolden i nettet. The Wings var derefter utrolig tæt på et endnu et mål, men det kom ikke. Det fortjente mål kom først i første halvlegs overtid. Endnu en gang var Pinnock målscoreren.
Anden halvleg dominerede mit hold uden at skabe de store chancer. Der skete ikke noget, og mit havde vundet 2-0.
Denne måned var nok en af de bedste, der resulterede i fem sejre, to uafgjort og et nederlag. Det gav også en Play Off-plads i og med, at jeg sluttede på 2. pladsen.
«
Seneste Redigering: 02 Apr 2006, 21:27 af SirToby
»
United-styrer
Gæst
«
Svar #22:
02 Apr 2006, 21:29 »
Det var sgu en tæt afslutning, men det endte jo godt. Tillykke med sølvet og held og lykke i playoff :-)
SirToby
Manager
«
Svar #23:
03 Apr 2006, 14:09 »
Play Off semifinale, første kamp
Jeg havde trukket Weston-super-Mare i Play Off semifinalen.
Mit hold var tæt på at komme foran efter seks minutter, da Pinnock ramte overliggeren. Han fik yderligere to store chancer inde for de første 20 minutter, men den ville bare foreløbig ikke ind. Mit hold havde domineret første halvleg, men det stod 0-0 ved pausen.
Mit hold var heldige ikke komme bagud, Weston-super-Mare ramte overliggeren. Men det var The Wings, der fortjent kom foran efter 68 minutters spil. Det var indskifteren, Lee Roache, der scorede. Kampen endte 1-0 til The Wings, og de havde fået et rigtig godt udgangspunkt forud for den anden kamp.
Play Off semifinale, anden kamp
Så var det tid til den anden kamp i Play Off semifinalen.
Mit hold fik en suveræn start, da Gledhill efter blot otte minutter sendte et frispark i kassen. Men Weston-super-Mare udlignede også på et frispark et kvarter senere. Mit hold havde chancer til at komme foran igen, men det scorede ikke, og første halvleg endte 1-1.
Der skete ikke så meget i starten af anden halvleg, og til sidste i kampen skiftede jeg til en mere defensiv taktik. Trods den defensive taktik kom mit hold stadig frem til mest. Det blev lidt for nervepirrende til sidste, men Weston-super-Mare fik ikke scoret, og The Wings var i finalen.
Play Off finale
Det var Dorchester, der var gået videre i den anden kamp, så dem skulle jeg møde i finalen.
Starten af første halvleg var lidt stille, men det blev skudt i gang, da Stadhart efter 23 minutter sendte bolden i nettet. Mit hold kunne sagtens have kommet yderligere foran, og Dorchester havde intet at byde, men flere mål kom der ikke, og The Wings førte 1-0 ved pausen.
Pinnock havde i to omgange chancen for at øge til 2-0 i anden halvlegs start, men var ikke skarp nok. I stedet kunne Danny Moore score til 2-0 tolv minutter før tid. Den føring holdte mit hold let og elegant, og The Wings skulle nu spille næste sæson i Conference National!
Selvom det var uventet, præsterede jeg alligevel at rykke op.
Che Stadhart blev både sæsonens topscorer og spilleren med flest assists. Henholdsvis 20 kasser og 10 assists.
«
Seneste Redigering: 03 Apr 2006, 14:16 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #24:
03 Apr 2006, 14:39 »
Smid gerne nogle kommentarer op til oprykningen.
Dusty78DK
Manager
«
Svar #25:
03 Apr 2006, 14:59 »
Det ser godt ud og nu er bademesteren ikke den eneste, der har tjek på engelsk LLM.
SirToby
Manager
«
Svar #26:
03 Apr 2006, 21:04 »
Sommerens handler
Den første spiller, der blev investeret i, var den defensive midtbane, James Burgess. En god arbejdende forstærkning til midtbanen. Jeg fik spilleren på en fri transfer.
En anden spiller jeg fik lavet en handel med, var nigerianeren, Yemi Odubade. Denne forward lejede jeg i fem måneder.
Et tredje køb, jeg også gjorde mig, var købet af Trevor Robinson. Et super køb til fløjen. Jeg måtte slippe 60.000 kr. for denne spiller.
Jeg fik også lejet endnu en spiller. Denne gang var det fløjen, Wade Small. Han blev lejet til slutningen af sæsonen.
Denne sidste spiller, jeg investerede i, var David Bampton var Tamworth. Jeg gav 10.000 kr. for forsvarsspilleren.
Venskabskampe
Min første af de tre venskabskampe, var imod Cirencester.
Mit hold dominerede første halvleg fuldstændig uden at skabe store chancer. Derfor endte første halvleg 0-0.
Mit hold dominerede også anden halvleg totalt, men stadig uden at skabe det helt farlige. Kampen endte 0-0.
Næste venskabskamp var imod Wigan fra Premiership.
Wigan kom allerede foran efter tre minutter på et flot langskuds mål. De var foran 2-0 efter ti minutter. De kom foran 3-0 efter 26 minutters spil. Min lejede spiller, Odubade reducerede lige før pausen på et målmandsdrop. Wigan havde, som forventet, domineret første halvleg, men mit hold havde imponerende scoret et mål.
Wigan havde det meste i anden halvleg uden store chancer. I stedet fik min anden lejede spiller, Wade Small reduceret lige før overtiden. Kampen sluttede meget imponerede kun 3-2 til Wigan.
Den sidste venskabskamp var imod Scunthorpe.
Scunthorpe kom foran allerede efter to minutter. Min keeper lavede selvmål ti minutter senere. Første halvleg sluttede med en 2-0 føring til Scunthorpe.
Det blev 0-3 17 minutter inde i anden halvleg. Scunthorpe vandt fortjent 3-0.
«
Seneste Redigering: 03 Apr 2006, 21:06 af SirToby
»
SirToby
Manager
«
Svar #27:
04 Apr 2006, 15:35 »
August
Nu skulle den nye sæson til at begynde. Bestyrelsen forventede, at mit hold ville kæmpe hårdt for at undgå nedrykning. Supporterne forventede det samme. Jeg selv håbede på, at ende i bedste halvdel af ligaen.
Min Conference National debut var imod Woking.
Efter en rimelig jævnbyrdig start på kampen, kom Woking foran efter 26 minutters spil. Min keeper reddede et straffespark lidt efter scoringen til 1-0. Første halvleg endte 1-0.
Intet skete i anden halvleg, og kampen endte 1-0.
Næste kamp var imod Aldershot.
Første halvleg var meget svingende med gode chancer til begge mandskaber, men der kom ingen mål.
Aldershot havde det meste i anden halvleg og kom foran otte minutter før tid. Målet til 0-1 var det sidste i kampen, og The Wings havde ikke fået den bedste i Conference National, da de første to kampe blev nederlag.
3. runde skulle spilles ude imod Hereford.
Hereford kom foran efter fem minutter i en situation, hvor min keeper så fuldstændig chanceløs ud. En ikke chancerig første halvleg, endte 1-0.
Hereford kom foran 2-0 et kvarter før slutfløjt. 10 minutter før tid blev det 3-0. 3-0 var også slutresultatet, og mit hold havde fået en elendig start med tre nederlag i tre kampe.
Næste kamp var imod Forest Green.
Min keeper, Jamie Turner måtte desværre gå ud med en skade tre minutter inde i kampen. Seks minutter efter skaden, kom Forest Green foran. Det mål blev det sidste i første halvleg.
Mit hold havde nogen gode muligheder i starten af kampen, men det blev ikke til nogen scoring. Der skete ikke noget i resten af anden halvleg.
Blot to dage senere, var der kamp igen. Denne gang mod Exeter.
Takket være min anden keeper, Vince Bartram, var jeg ikke bagud efter de første minutter. Men efter 30 minutter kunne han ikke holde buret rent mere, da Exeter fortjent bragte sig foran. Men The Wings udlignede fem minutter senere, da Perkins skød bolden i nettet. Det første Conference National mål. Men Exeter bragte sig foran igen fem minutter før pausen. Men mit hold udlignede igen, da Tomlin lagde bolden i nettet til første halvleg slutresultat, 2-2.
Exeter kom igen foran på et frispark 13 minutter inde i anden halvleg. Tomlin udlignede et kvarter før tid, men det blev desværre annulleret. Og desværre kunne mit hold ikke score endnu et mål, der ikke blev annulleret, og kampen endte 3-2, og The Wings havde ikke fået et eneste point på kontoen i fem kampe.
Det var en helt igennem skidt måned med fem nederlag i fem kamp. Det resulterede naturligvis også i en sidste plads:
cube
Manager
«
Svar #28:
04 Apr 2006, 15:59 »
Ser ikke for godt ud :-(
Håber du får kæmpet dig tilbage i kampen.
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
SirToby
Manager
«
Svar #29:
04 Apr 2006, 20:54 »
September
Der skulle rettes op på august imod Dag & Red.
Mit hold havde kun haft skud på mål efter de første 30 minutter. Men Dag & Red scorede til 1-0 på deres første skud fem minutter før pausen. Første halvleg endte 0-1.
Dag & Red vandt fortjent 1-0.
Så var der kamp mod Kidderminster. Den var lidt oplagt til sejr, da de lå nr. 18.
Begge mandskaber kunne have bragt sig foran inde for de første 15 minutter, men gjorde det ikke. Men det gjorde The Wings fem minutter senere, da Che Stadhart udnyttede en keeperfejl. Jeg nærmest ikke sat mig ned igen, da Bodkin øgede til 2-0 et minut senere. Mit hold førte fortjent 2-0 ved pausen.
Kidderminster reducerede i anden halvlegs tredje minut, men det blev heldigvis annulleret. I stedet kom mit hold foran 3-0, da Bodkin scorede sit andet mål to minutter senere. The Wings spillede lige pludselig drømmebold, og de kom fortjent foran 4-0 i overtiden ved Rowland. Det mål, var det sidste i kampen, og The Wings havde lavet en fremragende præstation.
Der skulle meget gerne følges op på succesen fra sidste kamp imod Burton.
Burton kom foran efter blot ni minutter. De blev 2-0 tre minutter senere. Og 3-0 et kvarter før pausen. Lee Roache udlignede tre minutter før pausen. 3-1 var stillingen ved pausen.
Tolv minutter inde i anden halvleg kom Burton foran 4-1, da min keeper glemte at ramme bolden, da han skulle sparke. Mit hold fortjente nok en reducering, men det fik de ikke, og kampen endte 4-1 til Burton.
Næste modstander var topholdet, Cambridge United.
Cambridge bragte sig foran 1-0 efter 20 minutter. En jævnbyrdig første halvleg endte 1-0 til Cambridge.
Min centerforsvarsspill
er, Lee Shearer blev udvist kort inde i anden halvleg. Et kvarter før tid var Trevor Robinson meget tæt på udligning. Derefter havde Cambridge klart mest, men de fik ikke scoret, og kampen endte 1-0.
Næste kamp skulle spilles hjemme imod nr. 4, Stockport.
Mit hold fik en super start, da Day bragte mit hold foran efter tre minutter. En Stockport spiller blev udvist efter 28 minutter for at fælde Che Stadhart som sidste mand. Første halvleg sluttede 1-0 til The Wings.
Mit hold kom godt ud af omklædningsrummet med et par gode chancer og kom fortjent foran 2-0 efter 59 minutter. Endnu en gang var det Day, der scorede. Mit hold holdte fremragende Stockport fra chancer, og The Wings havde fået tre point mere på kontoen.
Næste kamp var imod Crawley.
Crawley kom foran efter 21 minutter. Målet til 1-0 var det sidste i første halvleg.
I anden halvleg skete der ikke rigtig noget, andet end et par chancer til begge mandskaber, men flere mål kom der ikke. Og det niende nederlag var en realitet.
Næste kamp var imod bundholdet, Tamworth.
Stadhart skød mit hold foran efter 21 minutter på mindre godt målmandsspil. Fire minutter senere var Stadhart i action igen, da han scorede til 2-0. The Wings førte fuldt fortjent 2-0 ved pausen.
Efter at mit hold havde domineret hele anden halvleg, fik de straffespark ti minutter før tid. Matt Carruthers scorede sikkert til 3-0. Tamworth reducerede to minutter før tid. Kampens sluttede 3-1 til The Wings.
Næste modstander var det hold, jeg rykkede op sammen med, nemlig Weymouth.
Weymouth kom foran efter 12 minutter på et flot langskud. De kom foran 2-0 lidt senere. Trevor Robinson reducerede et kvarter før pausen. Første halvleg sluttede 2-1 til Weymouth.
Anden halvleg var meget jævnbyrdig, som første, men der kom ingen mål, og Weymouth havde vundet 2-1.
Denne september måned var bedre end august, men alligevel ikke hel god. Det blev til fem nederlag og tre sejre. Conference National så nu således ud:
«
Seneste Redigering: 04 Apr 2006, 20:56 af SirToby
»
Sider:
1
[
2
]
3
4
...
14
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »